افزایش سایز سینه با راهکارهای ساده و بدون انجام جراحی

سینه خیلی از زنان نسبت به قد و ساختار کلی بدن آن ها متناسب نیست. در این مقاله تکنیک های بزرگ کردن سایز سینه ها را بیان خواهیم نمود.

آیا می شود اندازه سینه را افزایش داد؟

اگر تصمیم دارید به صورت طبیعی اندازه پستان های خود را زیاد کنید در پی راهکار آن درون یخچال نباشید. از لحاظ بالینی هیچ ماده غذایی یا برنامه غذایی جهت بزرگ تر کردن سایز نیم تنه وجود ندارد. بیش تر شدن وزن موجب بیش تر شدن سایز پستان ها و دیگر اندام های بدن می گردد. اگر این نتیجه مورد نظر شما نمی باشد گزینه هایی غیر از رژیم غذایی در نظر داریم که به بزرگتر شدن پستان ها کمک می کند.

نباید از اینکه سینه های بزرگتری می خواهید شرمنده باشید. اگر چه بدون انجام جراحی، صاحب سینه هایی بزرگتر بودن می تواند دشوار باشد، ولی نگران نباشید، ما کمکتان خواهیم کرد.

راهکارهای بزرگ شدن سینه بدون عمل جراحی

اگر تمایل دارید سینه هایی بزرگ تر داشته باشید، می توانید بعضی ورزش های مناسب جهت بزرگ تر شدن سینه های خود را انجام دهید، برخی از دستگاه های پزشکی را تست کنید، یا حتی کاری کنید که سینه ها را بزرگتر به نظر برسند؛ اگر علاقه دارید بدانید چگونه بدون جراحی دارای سینه های بزرگتری شوید در این مقاله با ما همراه باشید:

قامت ایستاده

یکی از مناسب ترین و ارزان ترین تکنیک ها جهت بزرگ  تر به نظر رسیدن سینه، ایستادن صحیح است. بردن شانه ها به عقب و فشار به قفسه سینه فرد را بلند قد تر نیز نشان خواهد داد.

نوشیدنی های دارای ویتامین

جهت بزرگ تر شدن سینه ها باید نوشیدنی های مغذی و ویتامین دار مصرف نمایید تا سینه های شما بزرگتر شود و روزانه ترکیبی از شیر و آب پاپایا مصرف نمایید.

ورزش

تمرینات ساده که بر بزرگ تر شدن سینه ها تاثیر می گذارد. شما احتیاج به کار بر عضلات سینه دارید که با تمرین های روزانه عضلات بزرگ می شوند و سینه ها درشت تر بنظر خواهند رسید. شما می توانید تمرینات بزرگ شدن سینه را  در ادامه کنید و انجام دهید.

افزایش سایز سینه

مصرف پروتئین

بزرگ شدن سینه ها احتیاج به مصرف پروتئین دارد. به عنوان مثال تخم مرغ؛ ماهی فاقد چربی؛ کره بادام زمینی؛ آجیل  و مرغ. تلاش کنید از شکر؛ فست فود و غذا های فرآوری شده اجتناب نمایید و به جای آن ها ویتامین ها و  آب استفاده کنید. هم سلامتی شما را تضمین خواهد کرد  و هم به بزرگ کردن سینه ها کمک می کند.

سینه بند مناسب

در انتخاب سینه بند توجه کنید تا از این طریق نیز سینه های خود را بزرگ تر نمایید.

مصرف گیاهان جهت تقویت نمودن سینه

هیچ گاه به روش غیر طبیعی سینه های خود را تقویت ننمایید. تلاش کنید از گیاهان طبیعی جهت بزرگ تر شدن سینه ها استفاده نمایید. در عرض چند ماه نتایج مثبت آن را میبینید. کافی است به  فروشگاه عطاری معتبر سری بزنید و از او کمک بخواهید.

کرم  مخصوص سینه

یکی از تکنیک های اثر گذار برای بزرگ تر کردن سینه، انتخاب کرم مناسب جهت بزرگ کردن سینه می باشد که هم سینه های خود محکم و سفت می کنید و هم فرم بهتری خواهد داشت.

افزایش سایز سینه

تمرینات بزرگ کردن سینه

تمرینات جهت رشد پستان ها را امتحان نمایید.

با انجام ورزش و تمرین سینه ها بزرگ تر نمی شوند. اما با این وجود، تمرینات صحیح می تواند جهت رشد عضلات سینه و عضلات پشت و شانه خیلی اثر گذار باشد. این گزینه موجب می شود سینه ها بزرگ تر، سفت تر و محکم تر شوند. بعضی از تمرینات جهت امتحان کردن عبارتند از:

تمرین با فشار بلند شدن

تمرینات با فشار برخاستن، نه فقط تمرینی خوب جهت ماهیچه های سه سر شما می باشند، بلکه موجب تقویت  نمودن عضلات صدری که در زیر سینه ها قرار دارند هم می شوند.

انجام دادن چند دفعه برخاستن با فشار به یک باره، قادر است عضلات بازوها را تحت فشار بگذارد، بنابراین، اگر شما از لحاظ جسمی قوی می باشید، با انجام 2 یا 3 مرحله ده تایی بلند شدن با فشار در یک روز، آغاز کنید.

اگر نخستین بار است که تصمیم دارید این نرمش را آغاز کنید، با 2 دست از 4 مرحله آغاز نمایید و به مرور مقدار آن را بالا ببرید. بعد ها که برای شما راحت تر شد، می توانید این کار را همه روزه و حتی بیشتر انجام دهید.

در این جا چگونگی انجام  این تمرین آمده است:

به روی شکم بر زمین قرار بگیرید و دستان خود به صورت صاف زیر شانه های خود بگذارید.

بدن خود را آرام به سوی بالا به سمت میز یا تخته ورزشی بکشید، تا هنگامی که بازوهای شما کشیده شود و دریک راستا قراربگیرد و روی انگشتان پا خود قرار بگیرید.

خود را به سمت زمین به طرف پایین بکشید، بدون اینکه شکم تان زمین را لمس کند و بعد از آن مجددا خود را بالا بکشید. اگر این کار برای شما خیلی دشوار باشد، در موقع پایین آمدن، زانو و پایین پای تان را بر زمین بیاورید. حتی با این متد هم هنوز یک تمرین خیلی موثر برای عضلات صدری شما می باشد.

شنا سوئدی:

انواع متعدد شنا سوئدی وجود دارد که آسان ترین نوع آن به شنا سوئدی استاندارد معروف می باشد. در این حرکت عضلاتی مثل پستان، سرشانه، پشت بازو، شکم و زیر بغل درگیر خواهند شد. جهت انجام شنا سوئدی کافی است دست‌ ها را به زیر بدن خود قرار دهید و پاها را به حالت کشیده در امتداد بدن دراز نمایید.

بعد از آن سعی کنید وزن بدن خود را از طریق فشار آوردن بر کف دستان خود بالا بکشید و این حرکت را تا هنگامی که فشار فراوانی حس نکردید ادامه بدهید. بیشترین عضلات درگیر در شنا سوئدی عضلات سینه است.

استفاده کردن از دمبل

اگر برای استفاده از دمبل تازه کار هستید، به یک باشگاه ورزشی رفته و با یک مربی ماهر تمرین کنید. این نیز تمرین دیگری است که باعث می شود ماهیچه های صدری شما تقویت شود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چند دمبل بیابید که به قدر کافی سنگین باشند تا اثر گذار باشند، ولی نه زیاد سنگین که موجب ایجاد فشار شوند، درحدود 3-5 کیلو که قادر باشید آن ها را بلند کنید. شما نیز می توانید این ورزش را بدون احتیاج به جای مخصوص ورزش و درخانه انجام بدهید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

دمبل ها را در هر دو دست خود نگه دارید و دستان خود را به صورت ساکن بر روی ران خود بگذارید. کف دست شما باید به سوی پایین باشد.

در حالی که دستان خود را به شکل مستقیم نگه داشته اید، بازوان خود را مقداری خم کنید و دمبل ها را از زمین بلند کنید.

موقعی که دمبل ها به بالای سر شما آمدند، آن ها را آرام به کنار بدن خود پایین بیاورید و این کار را تکرار نمایید.

شما قادر خواهید بود از این مانور به عنوان تقلیدی از حرکات فشار دادن در حالی که فشار وارد پشت شما می شود، استفاده نمایید.

افزایش سایز سینه

حرکت پرس دیوار انجام دهید

این یک نسخه دیگر از فشار است و بر قسمت بالای بازوها و ماهیچه های صدری شما اثر می گذارد. در حدود دو قدم عقب تر از دیوار بایستید و کف دستان خود را بر دیوار فشار دهید و بازو های خود را به طور مستقیم قرار دهید.

بعد از آن در حالی که پاهای خود را در همان جایی که هستند، نگاه داشته اید، آرنجتان را به سوی دیوار خم نمایید. از بازوها و عضله دو سر خود جهت دوباره راست نمودن آرنج استفاده نمایید.

روی حالت بدنتان کار کنید

داشتن حالت و ژست عالی بدن هیچ تاثیر منفی نخواهد داشت. گرچه وضعیت درست بدن از لحاظ جسمی موجب بیش تر شدن سایز پستان ها نمی شود، ولی ظاهر آن ها را بزرگ تر نشان خواهد داد، علاوه بر این وضعیت و حالت خوب بدن همراه با پشتیبانی نمودن از تعادل، قدرت به تقویت کردن عضلات معده و پشت نیز کمک می کند.

سوتین متفاوتی را امتحان نمایید

خیلی از خانم ها سوتین با اندازه غلط و نا متناسب می پوشند. در حقیقت نتایج بررسی نشان می دهند 60 درصد از خانم ها سوتین خیلی کوچک و 20 درصد سوتین بسیار بزرگ استفاده می کنند. سوتین بسیار تنگ موجب می شود سینه ها صاف و کوچک تر به نظر برسد، همچنین موجب می شود سینه ها از زیر و کنارهای سوتین بیرون بیاید. سوتین بسیار بزرگ نیز ضمن عدم پشتیبانی از سینه ها موجب افتادگی آن ها می شود.

استفاده تز سوتین خیلی قدیمی و کهنه نیز دارای عوارضی می باشد. سوتین ها در اثر شستشو کشیده خواهند شد و پس از شستشوی زیاد دیگر متناسب با اندازه روی برچسب برای استفاده نیستند، پس درست تر است که سوتین کهنه را با سوتین نو عوض کنید.

سوتین مناسب قادر است پستان ها را بزرگ تر و محکم تر نشان دهد و بدون توجه به سایز آن ها بهترین فرم را داشته باشند. دفعه بعدی هنگام انتخاب سوتین این نکات را مد نظر داشته باشید.

پستان های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک به هر فرم و اندازه ای همه دارای زیبایی خاص خود هستند. در حالی که بعضی بدن طبیعی خود را ترجیح می دهند و با آن حس راحتی دارند بعضی دیگر آرزو می کنند صاحب سینه هایی بزرگتر بودند. گرچه این فقط یک انتخاب می باشد. با این تفاسیر بعضی از زنان علاقه دارند پستان های درشت تری داشته باشند به این دلیل که به آن ها اعتماد به نفس بیشتری می دهد یا حس جذابیت بیشتری به آن ها می بخشد. صرف نظر از اینکه دلیل آن چه می باشد، بزرگ تر شدن پستان ها غیرممکن نمی باشد.

پستان های بزرگ مورد پسند خیلی از زنان در هر سنی می باشد که علامت زیبایی، عزت نفس و زنانگی است. آیا اطلاع داشته اید که سایز پستان یک زن در طی زندگی 6 برابر تغییر خواهد کرد؟

در حالی که نوآوری های علم پزشکی روشی جهت پیشرفت های جراحی به وجود آورده است، ولی با هزینه های سرسام آور و سنگین و چالش های دیگری همراه می باشد.

مطالب مشابه را ببینید!

روش های خانگی بزرگ کردن سینه؛ افزایش حجم و برجسته کردن سینه به روش خانگی بزرگ و کوچک کردن سایز سینه؛ چگونه سایز سینه را تغییر دهیم همه چیز در مورد عمل لاغری و جراحی های کاهش وزن رژیم کانادایی برای کاهش وزن و لاغری سریع (برنامه این رژیم برای تناسب اندام) لاغری سریع شکم و پهلو با ترفند های چربی سوز ورزش های مناسب برای دوران قاعدگی؛ ورزش دوران پریودی برجسته کردن گونه با ورزش؛ با چه حرکاتی گونه را برجسته کنیم؟ تمرینات ورزشی مؤثر برای بزرگ کردن باسن در منزل چطور شانه های پهن و خوش فرم داشته باشیم؛ ورزش شانه برای خانمها آموزش تصویری 15 دقیقه تمرین در منزل برای رسیدن به تناسب اندام