کاشت مو به روش DHI | مراحل کاشت مو به این روش، هزینه ها و عوارض آن

کاشت مو به روش DHI

کاشت مو با تکنیک DHI یکی از تکنیک های کاشت مو می باشد. اگر تمایل دارید با این روش بیشتر آشنا شوید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. داشتن موهای خوش حالت و پرتراکم جز معیار های جذابیت می باشد که تقریباً برای همه به ویژه زنان از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. ریزش مو در زنان از جمله مسائلی است که موجب نگرانی در شخص می ‌شود، به همین علت است که در پی حل مشکل می باشند. درست است که زیبایی برای همه با اهمیت است ولی خانم ها نسبت به این موضوع مقداری حساس ‌تر می باشند و به دنبال متدهای درمان سریع می ‌گردند.

تکنیک های زیادی امروزه وجود دارند که هر یک دارای فواید و خصوصیاتی هستند. خوشبختانه تکنیک های نوین و جدیدی به وجود آمده است که دیگر  نیازی نیست نگران کاشت مو باشیم. یکی از این متدها کاشت مو به روش DHI می باشد که در این مطلب تصمیم داریم در مورد این روش و چگونگی انجام آن صحبت کنیم.

کاشت مو به روش DHI

اساسی ترین ویژگی کاشت مو با تکنیک DHI

کاشت مو با تکنیک DHI یکی از متدهای نوین برای کاشت مو می باشد که دارای عوارض خیلی کمی است. کاشت مو در این متد بدون دخالت دست انجام می گیرد زیرا دستگاهی به اسم ایمپلنتر در این روش وجود دارد. کاشت در این تکنیک به صورت پرتراکم می باشد و در سایز میکرو انجام می شود. مزیت اساسی دیگری که در این تکنیک دیده می ‌شود این است که خط رویش مو خیلی طبیعی می باشد. به همین دلیل است که این تکنیک نسبت به دیگر متد ها خیلی مورد استقبال قرار می گیرد و اشخاص زیادی از این متد برای رویش دوباره  مو استفاده می ‌کنند.

چگونگی کاشت مو به روش DHI

خوب است بدانید که این روش از سال ۲۰۱۶ رایج شده است و به علت مزیت‌ هایی که دارد علاقه مندان زیادی نیز دارد. امروزه تقریباً در بیش تر کلینیک‌ ها تکنیک کاشت مو به شکل DHI وجود دارد. البته همان گونه که گفته شد در این تکنیک از دستگاهی به اسم ایمپلنتر استفاده می شود که در صورت نداشتن آن شرایط انجام این روش وجود ندارد.

چگونگی کاشت مو با تکنیک DHI به این شکل است که ابتدا فولیکول‌ های مورد احتیاج از قسمت اهدا کننده دریافت می شود و بعد از آن در بخشی که ریزش مو انجام شده منتقل می‌ گردد.

اساسی ترین ویژگی که این تکنیک کاشت مو را از سایز روش ‌ها جدا می کند مربوط به دستگاه مورد استفاده می باشد که این ابزار جهت ترمیم مو لازم است. خوب است بدانید که این دستگاه مثل یک قلم می باشد که در سایز معمولی است و اصطلاحاً به آن قلم چوی می گویند.

کاشت مو DHI جز عالی ترین روش ‌های کاشت مو در جهان است زیرا کاملاً طبیعی می باشد و در نهایت نتیجه دلخواه را به فرد می دهد. با این تکنیک زخم شدن پوست و خراشیدگی اتفاق نمی افتد به همین علت دیگر احتیاجی نیست که نگران جای زخم باشید.

کاشت مو به روش DHI

کاشت مو با تکنیک DHI برای چه افرادی مناسب است؟

این روش به علت مزیت‌ هایی که دارد برای همه افراد مناسب است اما اغلب خانم ‌ها از این تکنیک جهت پیوند مو استقبال می ‌کنند. خانم‌ هایی که تمایل دارند موهای خود را پر پشت نگه دارند و در عین حال موهای بلندی داشته باشند این روش برایشان بسیار مناسب است. تا به‌ امروز کاشت مو با تکنیک DHI مناسب ‌ترین تکنیک برای خانم ‌ها بوده است. البته این به معنی این نیست که دیگر اشخاص قادر نیستند که از این روش استفاده نمایند. زیرا که این تکنیک برای همه اشخاص اعم ازمرد و زن و در سنین مختلف کارآیی دارد.

به بیانی دیگر تکنیک DHI مناسب کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می ‌دهند و تصمیم دارند موهایی پرپشت داشته باشند. خوشبختانه در استفاده از این متد محدودیت سنی نیز وجود ندارد و هر کسی می‌تواند از آن جهت پیوند موهای خود به طور طبیعی استفاده نماید.

هزینه  کاشت مو با تکنیک DHI

همان گونه که گفته شد کاشت مو با تکنیک DHI از دقت زیادی برخوردار می باشد و با دستگاهی به اسم ایمپلنتر انجام می گیرد. از آن جایی که این تکنیک از دقت زیادی نسبت به دیگر روش ها برخوردار است  پس باید توقع قیمت بالا تری را نیز داشته باشید. ناگفته نماند که در این روش از پزشکان زیاد تری جهت پیوند مو استفاده می شود پس تیم پزشکی زیاد تر می تواند امری اثر گذار در افزایش قیمت باشد.

بنا بر دقت زیادی که در کاشت مو با تکنیک DHI وجود دارد و هم چنین نتیجه طبیعی که به همراه خواهد و حس رضایتی که برای شخص ایجاد می کند نسبت به تکنیک های دیگر دارای قیمت بیش تری می باشد. البته این مقدار در مقابل ماندگاری و کیفیتی که دارد کاملا منطقی می باشد و از ارزش زیادی برخوردار است.

کاشت مو به روش DHI

طول دوره درمان کاشت مو با تکنیک DHI

بعد از ۴ تا 8 روز پس از انجام کاشت مو شخص بهبودی کامل را کسب می کند. تقریبا دوره نقاهت در تکنیک dhi به مدت یک هفته می باشد که نسبت به تکنیک های دیگر خیلی کمتر است و می شود این مورد را جزو فواید این تکنیک در نظر داشت.

بد نیست بدانید که پس از کاشت مو، مو ها ریزش پیدا می کنند و پس از ۶ ماه موهای تازه رشدشان آغاز می شود. البته امکان دارد در اشخاص مختلف، این مدت زمان متفاوت باشد و خیلی زودتر نشانه های رویش موهای جدید ایجاد شود.

بعد از آن پس از طی شدن حدود ۱۰ ماه شخص به نتایج مطلوب و نهایی خواهد رسید. این زمان در ارتباط با مقداری می باشد که شما می توانید نتایج را مشاهده نمایید در واقع پس از سه ماه فولیکول های موی فرد شروع به رشد می نمایند.

کاشت مو به روش DHI

عوارض کاشت مو با تکنیک DHI

در کنار پرداختن به ویژگی‌ ها و فواید کاشت مو با تکنیک DHI بد نیست اطلاعاتی هم در باره عوارض این روش داشته باشیم. همان گونه که در مطالب بالا اشاره نمودیم این روش از مزایای فراوانی برخوردار می باشد که بعضی از آن ها شامل باقی نماندن جای زخم، دوره درمان سریع، طبیعی بودن و … است. خوب است بدانید با تمام مزایایی که این روش داراست، عارضه‌ هایی نیز وجود دارد که خوب است پیش از انجام این متد نسبت به آن ها آگاه باشید.

یکی از عارضه‌های روش DHI خطراتی است که پس از انجام این تکنیک وجود دارد. البته در صورتی که شخص همه مراقبت ‌ها و توصیه‌ های پزشک را رعایت کند به هیچ وجه با آن ها مواجه نخواهد گردید. نیاز به ذکر است مهارت پزشک در کم کردن عوارض کاشت مو تاثیر مهمی دارد. به همین علت است که توصیه می ‌کنیم فقط از پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کاشت مو با تکنیک DHI به علت دقت زیادی که دارد به مدت زمان زیادی احتیاج دارد تا عمل به اتمام برسد. به طور عادی و حدوداً مقدار زمان مورد احتیاج برای انجام عمل 7 ساعت می باشد که این مدت زمان امکان دارد برای بیمار خیلی خسته کننده باشد. از سوی دیگر از هزینه زیادتری نسبت به سایر روش‌ های کاشت مو برخوردار می باشد. به همین علت امکان دارد برای همه زیاد مورد رضایت نباشد.

همان گونه که در مطلب ‌های بالا نیز به آن پرداختیم با دارا بودن این عوارض همچنان انجام آن خیلی پیشنهاد می شود. زیرا که این تکنیک خیلی طبیعی می باشد و از طریق دستگاه پیشرفته ای انجام می گیرد.

مطالب مشابه را ببینید!

کاشت مو پی آر پی؛ نحوه انجام، مزایا و معایب و شرایط انجام کاشت مو به این روش کاشت مو در زنان | مراحل کاشت مو برای خانم ها و عوارضی که دارد روش کاشت مو Super Fue Plus + مراحل انجام، عوارض و مزایای آن بانک مو یا گرافت مو چیست؟ (بررسی کاربرد و استفاده آن در کاشت مو) تغذیه بعد از کاشت مو و مواد غذایی که پس از کاشت مو می توان مصرف کرد کاشت مو به روش SUPER FUE | مراحل و مزایای انجام این روش آیا کاشت مو درد دارد؟ درمان درد و مراقبت های پس از کاشت مو “کاشت مو سوپر ترکیبی” و مزایا و معایبی که دارد + مراقبت ها و نکات مهم کاشت مو با روش BHT + مراحل انجام آن و مزایای و معایبی که دارد رابطه جنسی پس از کاشت مو باعث ریزش موها می شود؟