اطلاعات درباره ارز دیجیتال تتر و تمام مزایای و معایب آن

ارز دیجیتال تتر: همه چیز در مورد ارز Tether، مزیت ها، معایب و آینده آن

ارز دیجیتال تتر (USDT) یک ارز دیجیتال است که توسط شرکت تتر لیمیتد در سال 2014 ایجاد و راه اندازی شد.

تتر همانند ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) بر روی فناوری بلاک چین عمل می کند. با این حال، BTC و ETH اغلب می توانند دوره های نوسانات و نوسانات قیمت را پشت سر بگذارند.

تتر چیست؟

ارز دیجیتال تتر اولین استیبل کوین جهان است، نوعی ارز دیجیتال که ارزش آن به ارزهای فیات یا ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا یا یورو مرتبط است. تتر قصد دارد نسبت 1:1 را با دلار حفظ کند. حفظ موفقیت آمیز این نسبت 1 USDT = 1 USD خواهد شد.

اطلاعات درباره ارز دیجیتال تتر و تمام مزایای و معایب آن

منظور از استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین ها به گونه ای طراحی شده اند که در ارزش نوسان نداشته باشند. با حذف نوسانات، استیبل کوین ها یک ارز دیجیتال جایگزین را ارائه می کنند که در مقایسه با انواع دیگر رمزارزها برای استفاده روزمره مناسب تر است. دلیلش این است که یک فرد نمی خواهد یک روز ماشین بخرد، اما روز بعد، همان ارزش ارز دیجیتال می تواند برای خرید خانه کافی باشد.

استیبل کوین ها دارایی های مالی جذابی برای سرمایه گذاران هستند، زیرا پرداخت های بدون مرز را تسهیل می کنند، هزینه های تراکنش پایینی را ارائه می کنند و مزایای ارزهای فیات پایدار با ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند.

به زبان ساده و همانطور که از نامش پیداست، استیبل کوین ها، طبیعتاً برای پایدار ماندن ساخته شده اند.

هدف تمام توکن های تتر حفظ ارزش 1:1 با ارزهای فیات مربوطه از طریق ذخایر تتر است. Tether Limited Inc ادعا می کند که یک شرکت کاملا شفاف است و روزانه گزارش هایی از ارزش ذخایر خود منتشر می کند.

تتر چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال تتر بر روی الگوریتم پروتکل Omni عمل می کند که به کاربران اجازه می دهد قراردادهای هوشمند و سایر قابلیت های فعال هوشمند را در بلاک چین ایجاد و استفاده کنند. همچنین تراکنش های همتا به همتا را بین کاربران تسهیل می کند.

پروتکل Omni روی لایه Omni (OMNI) عمل می کند که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است و از ویژگی های مبادلات گسترده ای از جمله ارزهای دیجیتال سفارشی شده، صرافی های غیرمتمرکز، ویژگی های هوشمند و غیره پشتیبانی می کند. با این حال، OMNI خود یک ارز دیجیتال نیست. جذابیت OMNI از آنجا ناشی می شود که توسعه دهندگان مجبور نیستند تنظیمات پروتکل آن را به طور اساسی تغییر دهند. در عوض، اساساً از OMNI “out of the box” پشتیبانی می کند.

اطلاعات درباره ارز دیجیتال تتر و تمام مزایای و معایب آن

توکن های تتر چگونه ایجاد می شوند؟

کاربران ابتدا ارز فیات خود را به حساب بانکی تتر واریز می کنند. کاربران می توانند سرمایه گذاران فردی، صرافی ها، شرکت های تجاری و غیره باشند. با این حال، آنها باید از طریق احراز هویت مشتری خود را بشناسید (KYC) تأیید شوند.

سپس تتر مقدار مربوطه توکن را صادر می کند و آنها را به کیف پول رمزنگاری کاربر ارسال می کند. به این ترتیب، هر توکن ایجاد شده توسط تتر دارای یک ارز فیات برای پشتیبان گیری از آن بر اساس 1:1 است.

مقدار توکن هایی که تتر در گردش جهانی قرار می دهد برابر با مبلغی است که کاربر واریز می کند منهای هر گونه کارمزد تراکنش. تتر با سرمایه گذاری دلارهای سپرده شده در دارایی های کم ریسک درآمد کسب می کند. این به آن ها اجازه می دهد تا از سپرده هایی مشابه آنچه یک بانک سنتی کسب می کند، درآمد کسب کنند.

نحوه استفاده از توکن های ارز دیجیتال تتر

شما می توانید ارز بومی کشور خود را در ازای دریافت مبلغ رمز مربوطه، به یک ذخیره تتر واریز کنید. برای مثال، اگر 5 دلار دارید، می توانید آن را با 5 دلار USDT مبادله کنید.

هنگامی که کاربران توکن های ارز دیجیتال تتر را با پول فیات مبادله می کنند، ارزهای دیجیتال از بین می روند یا «سوخته می شوند» و از گردش جهانی خارج می شوند.

همچنین می توانید USDT خود را به ارز اصلی خود مبادله یا تبدیل کنید. تتر را می توان ذخیره کرد، اما ارزش آن بر اساس ارز فیات که به آن متصل است، ثابت باقی می ماند.

کاربران می توانند USDT را مانند هر ارز دیجیتال دیگری خریداری، بفروشند و معامله کنند و از آن برای تراکنش های همتا به همتا در سراسر بلاکچین هایی مانند BTC، ETH و Tron (TRX) استفاده کنند. یکی از بزرگترین موارد استفاده از Tether این است که به عنوان یک ذخیره پایدار ارزش بین سرمایه گذاری ها عمل کند، بدون اینکه نیازی به خارج شدن از سطح شیب دار به فیات باشد.

مطلب مشابه: ریپل چیست؟ ؛ اطلاعات در مورد این ارزدیجیتال و نحوه خرید و فروش آن

اطلاعات درباره ارز دیجیتال تتر و تمام مزایای و معایب آن

آیا در مورد ارز دیجیتال تتر بحث و جدل وجود دارد؟

تتر بدون جنجال هایش به وجود نمی آید. بسیاری استدلال می کنند که تتر آنطور که باید شفاف نیست و در واقع آنقدر که ادعا می شود USD نگه داری نمی کند. اگر اینطور بود، تتر نمی توانست ارزش دلاری خود را حفظ کند، اگر افراد تلاش می کردند انبوه را برداشت کنند.

وقتی حسابرسی نشان داد که مقدار قابل توجهی از ذخایر در یک دارایی غیرشفاف “کاغذ چینی” وجود دارد، این کمکی نکرد. تتر ادعا کرده است که وابستگی خود به این دارایی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. علاوه بر این، iFinex Inc. و Tether Limited Inc. توسط دادستان کل نیویورک (NYAG) به دلیل اتهامات مربوط به تأمین مالی آنها تحت بررسی قرار گرفتند. با این وجود، هر دو طرف توانستند تسویه حساب کنند: تتر مجاز به انجام عملیات در ایالت نیویورک، که مرکز سیستم مالی ایالات متحده است، ندارد.

چندین مورد از این تحقیقات در صرافی رمزنگاری Bitfinex، متعلق به iFinex Inc انجام شد. رویدادهای متعددی که شامل سرقت یا از دست دادن پول مشتریان آنها بود، آنها را از برقراری روابط بانکی منظم باز داشت.

مزایا و معایب تتر چیست؟

با وجود جنجال هایش، تتر اولین استیبل کوین جهان بود و مفهومی نوآورانه را به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی کرد. بیایید به برخی از مزایا و معایب آن نگاه کنیم:

مزایای ارز دیجیتال تتر

  1. تتر، از نظر طراحی، در نظر گرفته نشده است که نوسان داشته باشد، به این معنی که همیشه هدف آن برابری با دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات است. (توجه به این نکته مهم است که Tether را می توان در هر زمانی از دلار آمریکا جدا کرد.)
  2. تتر به عنوان اولین استیبل کوین جهان و سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، یک ارز دیجیتال محبوب است که توسط بسیاری به عنوان یک رسانه مبادله ای پذیرفته شده است.
  3. تتر در اکثر صرافی های رمزنگاری موجود است و آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال بسیار قابل دسترس می کند.
  4. کاربران می توانند USDT را در عرض چند دقیقه خرید و فروش کنند. تراکنش های انجام شده بین کیف پول های Tether هیچ کارمزدی ندارند.

معایب ارز دیجیتال تتر

  1. بسیاری از کاربران در جامعه کریپتو در مورد شفافیت ارز دیجیتال تتر و مشروعیت مقدار پشتیبان در ذخایر آن دچار ابهام هستند.
  2. نگرانی هایی وجود دارد که هدف واقعی تتر حفظ قیمت بالای بیت کوین است که منجر به اتهام دستکاری بازار می شود.

تتر در مقابل سایر استیبل کوین ها

از آنجایی که تتر اولین استیبل کوین جهان بود و سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، پس از بیت کوین و اتریوم، یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال در جهان است.

سایر استیبل کوین ها در جریان بازار معاملات، همگی راه خود را به صدر بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند. با این حال، از تمام استیبل کوین های ایجاد شده در سال 2014 (زمانی که تتر راه اندازی شد)، تنها 20 درصد تا به امروز باقی مانده است، که تتر را به یکی از آخرین استیبل کوین های باقی مانده نسل خود تبدیل می کند.

تتر یک استیبل کوین با پشتوانه فیات است، به این معنی که ارزش آن به ارز فیات متصل است. با این حال، سایر استیبل کوین ها از اشکال مختلف پشتیبان – از جمله وثیقه، الگوریتم ها و سایر ارزهای دیجیتال – برای حفظ ارزش خود استفاده می کنند.

تتر همچنین یک استیبل کوین متمرکز است. این بدان معنی است که یک واسطه مانند یک بانک بر توکن های آن نظارت دارد. سایر استیبل کوین ها ممکن است غیرمتمرکز باشند، به این معنی که هیچ شخص ثالثی بر آنها نظارت نمی کند.

مطلب مشابه: ارز دیجیتال ترون (TRX) چیست؟ اطلاعات در مورد خرید و کیف پول این ارز دیجیتال

اطلاعات درباره ارز دیجیتال تتر و تمام مزایای و معایب آن

نحوه خرید تتر

تتر محبوب ترین استیبل کوین جهان است، به این معنی که می توانید تتر را از بسیاری از صرافی های رمزنگاری محبوب مانند کوین بیس و کراکن خریداری کنید. برای انجام این کار، ابتدا به یک کیف پول رمزنگاری شده نیاز دارید. صرافی های کریپتو خدمات مختلفی را ارائه می کنند و هزینه های تراکنش و سایر هزینه های متفاوتی را متحمل می شوند، بنابراین قبل از انتخاب صرافی که فکر می کنید برای شما مناسب است، باید تحقیق کنید.

پس از انجام این کار، می توانید ارز فیات خود را واریز کنید و USDT دریافت کنید یا سایر سکه ها و توکن های خود مانند BTC یا ETH را با USDT مبادله کنید.

چگونه از ارز دیجیتال تتر استفاده کنیم؟

مورد استفاده اصلی تتر به عنوان یک ذخیره ارزش است که می تواند به عنوان یک روش پرداخت برای خدمات در داخل و خارج از بلاک چین استفاده شود. تتر قبلاً با تعدادی از شرکت ها و خدماتی مانند Travala شریک تجاری شده است که به شما امکان می دهد پروازها و اقامت در هتل را با ارزهای رمزنگاری شده خریداری کنید، و همچنین چند کسب وکار دیگر که تتر را به عنوان ارز معتبر می پذیرند. اگرچه تتر عمدتاً به عنوان یک ارز دیجیتال برای انجام تراکنش های آنلاین استفاده می شود، اما اگر بخواهید پول را در رمزنگاری ذخیره کنید، می توان آن را به عنوان یک سرمایه گذاری نیز خریداری کرد.

جنجال پیرامون ادعاهای ذخیره تتر

اگرچه تتر اکنون ادعا می کند که هر یک از توکن های آن 100٪ توسط ذخایر آنها پشتیبانی می شود، که شامل ارزهای سنتی، معادل های نقدی و “ممکن است دارایی ها و مطالبات دیگر از وام های تتر به اشخاص ثالث را شامل شود”، در یک نقطه بحث های متعددی در اطراف وجود داشت. عدم شفافیت تتر در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی در آن ذخایر گنجانده شده است و به طور کلی رویه های تجاری آنها. تنظیم کننده ها ادعاهای تتر مبنی بر اینکه توکن های آن ها به طور کامل توسط ذخایر دلار پشتیبانی می شوند را مورد بررسی قرار دادند، و اگرچه به نظر می رسد تتر با صفحه «شفافیت» خود به این مسائل رسیدگی می کند، جایی که آنها رکورد روزانه کل دارایی های جاری و تفکیک دقیق ذخایر خود را حفظ می کنند، برخی تردیدها وجود دارد.

از قضا، این مناقشات گذشته بر قیمت USDT تأثیر گذاشته و در یک نقطه آن را تا 0.88 دلار کاهش داده است، که تناقض دردناکی با ادعاهای تتر مبنی بر ثابت نگه داشتن قیمت توکن های خود و گره خوردن از عوامل خارجی که تمایل به تأثیرگذاری بر نوسانات بازار دارند، است.

ذخایر تتر چیست؟

طبق گفته تتر، هر توکن استیبل کوین صادر شده 100% توسط ذخایر آنها پشتیبانی می شود که شامل «ارز سنتی و معادل های نقدی است و ممکن است شامل سایر دارایی ها و دریافتنی های وام های تتر به اشخاص ثالث باشد». تتر در وب سایت خود، صورت های مالی را ارائه می کند که نشان می دهد چه دارایی هایی را به عنوان وثیقه پشتیبان نگهداری می کنند. آخرین گزارش آنها از ژوئن 2022 توسط ارائه دهنده حسابداری آنها، BDO انجام شده است.

مطلب مشابه: ارز دیجیتال سولانا | همه چیز در مورد سولانا، استخراج و کیف پول آن

تتر چگونه کسب درآمد می کند؟

در مورد نحوه کسب درآمد و ارتقا ارزش ارز دیجتیال تتر سوالات زیادی مطرح می شود.

تتر با دریافت کارمزد تراکنش برای سپرده های فیات جدید در پلتفرم خود (در حال حاضر 0.1٪ با حداقل مبلغ سپرده 100000 دلار آمریکا) درآمد کسب می کند. آنها همچنین برای بازخرید توکن های خود کارمزد دریافت می کنند، و همچنین هزینه تأیید، برای حساب های جدید که فرآیند KYC خود را طی کنند.

1. گزارشگری مالی

در حالی که تتر شروع به انتشار گزارش حسابرسان مستقل توسط BDO Italia در وب سایت خود کرد، شرکت حسابداری حسابرسی کاملی از Tether ارائه نمی دهد.

2. پشتیبانی رزرو

از آنجایی که هیچ مقرراتی در مورد دارایی های ذخیره وجود ندارد، این به تتر بستگی دارد که چگونه ذخایر خود را سرمایه گذاری کند. بر اساس آخرین گزارش ذخیره منتشر شده، تتر تقریباً 85٪ از ذخایر دلار دلاری خود را به صورت نقد، معادل های نقدی (به نام اوراق بهادار بازار پول) و سایر دارایی های بازار عمومی نگهداری می کند. سایر سرمایه گذاری ها و وام های تضمین شده (که ممکن است به شرکت های مرتبط باشد) وجود دارد که بیش از 15٪ از دارایی های پشتوانه USD$ را تشکیل می دهند.

3. نظارت و بررسی رگولاتوری

اولا، تتر به عنوان یک ارز رمزنگاری شده تحت هیچ گونه نظارت نظارتی دولتی بر تجارت خود نیست. این بدان معنی است که هیچ قانونی وجود ندارد که نحوه مدیریت ذخایری که از استیبل کوین های خود پشتیبانی می کند را تنظیم کند. همچنین برخلاف سپرده بانکی، هیچ تضمینی از سوی دولت در صورت ضرر وجود ندارد.

4. کریپتو کپیتال Corp

در آوریل 2019، دادستان کل نیویورک شکایتی را علیه iFinex به اتهام فرو بردن ذخایر Tether تنظیم کرد، زیرا Bitfinex دسترسی به 850 میلیون دلار را که پردازنده پرداخت خود، Crypto Capital Corp از سال 2014 تا 2018 در اختیار داشت، از دست داد. با سرمایه گذاری رمزنگاری پانامایی، که گفته می شود بدون قرارداد، 850 میلیون دلار از بیتفینکس به سرقت برده است.

دفتر NY AG، Bitfinex را به دلیل ادغام وجوه مشتری و شرکت برای پوشش 850 میلیون دلار از وجوه مفقود بدون اطلاع به دارندگان تتر مورد بررسی قرار داد. در نهایت، تتر و بیتفینکس جریمه قابل توجهی به مبلغ 18.5 میلیون دلار را بدون اعتراف به تخلفی به NY AG پرداخت کردند.

مطلب مشابه: ارز دیجیتال پولکادات؛ تاریخچه، نکات خاص، کیف پول و معایب پولکادات (DOT)

بهترین والت ها برای خرید و نگه داری تتر

در صورتی که مایل به خرید تتر هستید، می توانید از ولت ها استفاده کنید، در واقع کیف پول یا والت، راهی برای انتقال، هولد و نگه داری رمز ارزها محسوب می شود. دقت کنید که والت شما باید از ارزهای ثابت یا با مقیاس غیرمتغیر پشتیبانی کند.

کیف پول Trezor Model T

Trezor Model T توسط شرکت SatoshiLabs توسعه و تاسیس شده است. Trezor همچنین اولین کیف پول سخت افزاری برای ارزهای دیجیتال بود. اگر کاربر Trezor هستید، می توانید مطمئن باشید که کوین های تتر شما از هر موجود خارجی کاملاً ایمن هستند.

این کیف پول به طور کامل بر روی صفحه نمایش لمسی که برای آن تعبیه شده است کار می کند و این باعث می شود از هر کیف پول سخت افزاری دیگر ایمن تر باشد. دلیل پشت این حدس و گمان این است که هر کیف پول سخت افزاری دیگری برای دسترسی به اطلاعات حساس خود به رایانه یا گوشی هوشمند نیاز دارد اما مدل T از طریق صفحه نمایش لمسی کار می کند و نیازی به استفاده از هیچ محیط خارجی ندارد.

بنابراین اگر به اشتباه کیف پول سخت افزاری خود را به رایانه ای حاوی بدافزار ویروس وصل کنید، امنیت سرمایه خود را به خطر می اندازید، اما در مورد مدل T اینطور نیست.

Trezor Model T همچنین ویژگی های امنیتی دیگری مانند احراز هویت دو مرحله ای، عبارت اولیه بازیابی 12 کلمه ای، عبارت عبور و غیره را پذیرفته است. از بیش از 1000 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و سکه های جدید دائماً به آن اضافه می شوند.

کیف پول تتر Ledger Nano X

Ledger یک شرکت کیف پول سخت افزاری بسیار محبوب است و Ledger Nano X آن، یک والت سخت افزاری با ویژگی های فراوان است. به غیر از کابل USB، می توانید آن را از طریق بلوتوث به هر دستگاه پشتیبانی کننده بلوتوث نیز متصل کنید. همچنین دارای باتری 100 میلی آمپر ساعتی است تا بتوانید از آن برای ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال در حال حرکت استفاده کنید.

از بیش از 1000 ارز رمزنگاری شده از جمله تتر (USDT) و بیش از 10000 توکن رمزنگاری که متعلق به بلاک چین این ارزهای دیجیتال هستند پشتیبانی می کند. Ledger Nano X همچنین از ویژگی های امنیتی مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله ای، کد پین، عبارت بازیابی و عبارت seed استفاده کرده است. علاوه بر این، اگر شخصی یک کد پین اشتباه را سه بار وارد کند (نه برای همیشه) کیف پول قفل می شود.

Ledger Nano S

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری مقرون به صرفه و بسیار امن است. همچنین یک کیف پول غیرقانونی است تا بتوانید کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال خود را با خیال راحت در داخل آن ذخیره کنید. شما باید آن را از طریق کابل USB به کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل کنید و از آن برای ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال مختلف استفاده کنید.

درست مانند سایر کیف پول ها، Ledger Nano S نیز از بیش از 1000 ارز رمزنگاری شده از جمله Tether USDT پشتیبانی می کند و با سیستم عامل های Windows، Linux، macOS و Chrome سازگار است. همچنین می توانید آن را با استفاده از کابل OTG به دستگاه اندرویدی خود متصل کنید.

اگر آدرس دریافتی آن را در جای دیگری ذخیره کرده باشید، حتی نیازی به اتصال کیف پول خود به رایانه برای دریافت Tether USDT خود ندارید.

Trezor One

Trezor One اولین کیف پول سخت افزاری جهان بود که توانست تتر را نیز پشتیبانی کند.

این یک کیف پول سخت افزاری ارزان قیمت توسط SatoshiLabs است. این یک گزینه خوب دیگر برای ذخیره امن تتر (USDT) و سایر ارزهای رمزنگاری شده است. دارای یک صفحه نمایش OLED غیر لمسی و دو دکمه است که برای امضا یا رد یک تراکنش استفاده می شود. این شرکت دستورالعمل ها و دستورالعمل های دقیقی را ارائه می کند تا فرآیند پیکربندی و استفاده شما را تا حد امکان روان کند.

این سیستم عامل بر روی یک سیستم عامل سفارشی Cortex M3 (پردازنده ARM تعبیه شده 120 مگاهرتز) اجرا می شود.

  • پشتیبانی از بیش از 1000 ارز دیجیتال از جمله تتر (USDT)
  • رابط کاربری ساده و شهودی
  • اتصال USB
  • امنیت کد پین 9 رقمی
  • در اندازه جمع و جور
  • وزن کم

از جمله مهم ترین مزیت های این کیف پول تتر است.

مطلب مشابه: اطلاعات در مورد ارز دیجیتال دوج کوین + آینده این ارز و تحلیل قیمت آن

کیف پول گاردا برای تتر

کیف پول Guarda که در سال 2017 تأسیس شد، یکی دیگر از کیف پول های منبع باز چند ارزی است.

این والت ارز دیجیتال تتر کاملاً غیرقانونی است، به این معنی که به کاربران خود کنترل کامل بر وجوه خود و در نهایت مسئولیت کامل امنیت آنها را می دهد.

شرکت در حال توسعه Guarda حتی ادعا می کند که هیچ اطلاعات شخصی یا هر نوع اطلاعات رمزنگاری کاربران خود را ذخیره نمی کند. یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که می توانید به راحتی تمام کیف پول های موجود خود را به کیف پول Guarda خود وارد کنید.

این کیف پول به عنوان یک کیف پول دسکتاپ، یک کیف پول تحت وب، یک کیف پول موبایل و حتی به عنوان یک افزونه گوگل کروم در دسترس است و همه این کیف پول ها همچنین می توانند برای دسترسی به یک پلتفرم صرافی داخلی و خرید هر ارز دیجیتالی مورد نظر خود استفاده شوند.

تامین تتر از کجاست؟

از آنجایی که هر توکن باید توسط وثیقه مبتنی بر فیات پشتیبانی شود، تتر کنترل تعداد توکن هایی را که همیشه در گردش هستند حفظ می کند. توکن های جدید فقط توسط Tether ساخته می شوند و توسط هیچ طرف دیگری نمی توانند ایجاد شوند.

هنگامی که توکن ها برای اولین بار از Tether خریداری می شوند، خریدار باید ثبت نام و تأیید را انجام دهد تا فرآیند بررسی دقیق KYC Tether را طی کند. با این حال، پس از خرید از تتر، توکن های تتر می توانند مانند هر ارز دیجیتال دیگر فروخته، منتقل شوند یا از آنها استفاده شود، بدون اینکه دارنده جدید هیچ یک از مراحل بررسی تتر را طی کند.

برای بازخرید توکن به ارز فیات، دارندگان می توانند از طریق هر صرافی رمزنگاری که امکان خروج از رمپ یا بازخرید از طریق تتر را فراهم می کند، بفروشند. در صورت بازخرید، توکن های Tether ممکن است برای کاهش تعداد توکن های برجسته موجود در یک بلاک چین خاص سوزانده شوند.

از طرف دیگر، USD₮ بازخرید شده و برگشتی می تواند توسط خزانه داری تتر نگهداری شود، اما در گردش نیست و در صورت وجود تقاضای جدید در بازار، آماده انتشار در آینده است.

سخن پایانی

ارز دیجیتال تتر یک جامعه آماری گسترده را در دنیای رمز ارزها و بلاکچین به خود اختصاص داده است و جز دسته بندی های محبوب و پرفروش نیز قرار می گیرد. نسبت به سایر ارزها و با رده ای پایین تر از بیت کوین، به عنوان یکی از معامله پذیر ترین و مهم ترین ارکان اقتصادی و تجاری در دنیا، از آن یاد می شود. با تمامی این تفاسیر، سوالات در مورد ارز دیجیتال تتر زیاد است.

در این مقاله در مورد ویژگی ها، قابلیت ها و بازار ارز دیجیتال تتر صحبت کردیم، انتظار می رود که به عنوان یک استیبل کوین، آینده روشنی داشته باشد، اما این که آیا می توانید بر اساس آن معامله کنید یا آن را برای مدت زمان طولانی و کوتاه هولد نگه دارید، بستگی به خودتان و دیدگاهتان از بازار دارد.

فراموش کنید که به هر حال بازارهای مالی غیرقابل پیش بینی هستند؛ پس نمی توان انتظار داشت که با خرید ارز دیجیتال تتر، حتما به سود یا ضرر برسید. برای بررسی های دقیق در این مورد، باید از روش های آنالیز و همین طور بررسی مداوم بازار استفاده کنید.

مطلب مشابه: اصطلاحات مهم دنیای ارز دیجیتال که نیاز است بدانید

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها نوسان گیری ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟ ارز دیجیتال کاردانو چیست؟ درباره تاریخچه، کاربردها و مقایسه آن با سایر ارزها تتر و نکات مهم معاملاتی آن؛ اطلاعات 0 تا 100 ارز دیجیتال تتر و خرید آن نوسان گیری ارز دیجیتال چیست ؟ دامیننس چیست و چه تاثیری در ارزش ارز دیجیتال دارد؟ سخنان بزرگان در مورد بلاک چین و ارز دیجیتال + توصیه های مهم در مورد سرمایه گذاری ارز دیجیتال بیت تورنت | معرفی کامل BTT و تاریخچه آن ارز دیجیتال موباکس چیست؟ بررسی کامل MOBOX برای سرمایه گذاری، ارز دیجیتال بهتر است یا طلا؟