جملات بزرگان در مورد ارزهای دیجیتال + نقل قول های خواندنی در مورد بلاک چین

سخنان و جملات بزرگان در مورد ارز دیجیتال

جملات و نقل قول های خواندنی در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین را در این مطلب روزانه آماده کرده ایم. این متن ها در مورد انواع ارز دیجیتال ماند بیت کوین، اتریوم، دوج و … می باشد و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

شما نمی توانید پدیده هایی مانند بیت کوین را متوقف کنید. بیت کوین همه دنیا را خواهد گرفت و جهان باید خودش را تطبیق دهد. دولت های جهان باید خودشان را تطبیق دهند.

جان مک کافی

***

این آماتورهای علم رمزنگاری بودند که گونه های مختلف را ایجاد کردند. متخصصان پیشرو در حوزه رمزنگاری، روی مشکلات واقعی سیستم هایی که که در حال استفاده بودند و اکنون منسوخ شده اند، تمرکز داشتند. آماتورهایی که از واقعیت ها رها شدند، به سمت این تئوری حرکت کردند.

دیوید کاهن

***

بیت کوین ارز مقاومت است.

مکس کایزر

***

بیت کوین به عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش مناسب است در حالی که ارز دیجیتال دوج کوین برای تراکنش‌ها مناسب‌تر است.

ایلان ماسک

بلاک چین یک تکنولوژی است. بیت کوین نخستین ظهور از پتانسیل‌های آن است.

مارک کنیگزبرگ

***

جملات بزرگان در مورد ارزهای دیجیتال

بیت کوین وعده می‌دهد که حداقل برخی از قدرت‌ها را از دولت ها گرفته و آن را به مردم انتقال دهد. این به تنهایی باعث درگیری های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌شود.

پل ویگنا

***

نقل قول بزرگان در مورد ارز دیجیتال

اگر شما اثباتی می خواهید که بیت کوین واقعی است، آنها را برای من ارسال کنید، من آنها را  به پول نقد تبدیل کرده و با آن بی خانمان‌ها را سیر خواهم کرد.

جیسون کینگ

***

بیت کوین فقط یک نمونه از مواردی است که از بلاک چین استفاده می کند. ارزهای دیجیتالی فقط یک نمونه از فناوری های غیرمتمرکز هستند و اکنون که اینترنت به اندازه کافی بزرگ و متنوع است، من فکر می کنم ما گونه های مختلفی از فناوری های غیرمتمرکز و بلاک چینی را می بینیم. من فکر می کنم شبکه های غیر متمرکز موج جدید بعدی در فن آوری خواهد بود. بلاک چین اجازه می دهد تا دستگاه های هوشمند ما بهتر و سریعتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ملانی سوان

***

بیت کوین برای اولین بار به ما شیوه ای پیشنهاد می دهد تا یک کاربر اینترنتی بتواند یک مقدار ار دارایی خود را به صورت دیجیتالی به یک کاربر اینترنتی دیگر انتقال دهد، به گونه ای که این انتقال تضمین شده، ایمن و مطمئن است؛ همه می دانند که  این انتقال انجام شده است و هیچ کس نمی تواند مشروعیت انتقال را به چالش بکشد. نتایج این پیشرفت را به سختی می توان شرح داد.

مارک آندرسن

***

جملات بزرگان در مورد ارزهای دیجیتال

سخنان افراد معروف در مورد ارز دیجیتال و بلاک چین

نظر من کاملا روشن است. من ارزهای دیجیتالی را باور دارم، بیت کوین اولین نمونه آن است، من باور دارم که اینها جهان را تغییر خواهند داد.

ریچارد براون

***

ما واقعا نمی دانیم چگونه این ارز ایجاد شده است. شما نمی توانید بدون شفافیت اولیه یک پول کارآمد داشته باشید. اگر شما به ترید کردن معتاد هستید، از بیت کوین دور شوید. خوشبختانه ریزش اخیر بازار هشدار خوبی برای مردم بود.

استیو فوربز

***

بیت کوین یک پیشرفت بسیار هیجان انگیز است، ممکن است تبدیل به یک ارز جهانی واحد شود. من فکر می‌کنم در ۱۰ سال آینده بیت کوین رشد کرده و به یکی از مهمترین شیوه های پرداخت و نقل و انتقال پول تبدیل خواهد شد.

کیم داتکام

***

اگر به آزادی، اصل عدم تجاوز یا آزادی اقتصادی اهمیت می‌دهید، باید هر آنچه را که می توانید انجام داده تا بیت کوین را در زندگی روزمره خود به کار ببرید.

راجر ور

***

جملات بزرگان در مورد ارزهای دیجیتال

از این موضوع فاصله بگیرید. اساسا این فقط یک سراب است.

وارن بافت

***

همه کسانی که از دانش خود برای ایجاد تغییر اجتماعی استفاده می کردند، کریپتوگرافی (علم رمزنگاری) را به عنوان ابزاری برای تقویت حریم خصوصی افراد و تغییر قدرت از نهادهای بزرگ و مرکزی به انسان های معمولی، انتخاب کرده‌اند.

پل ویگنا

***

من فکر می کنم اینترنت یکی از نیروهای اصلی برای کاهش نقش دولت است. یکی از چیزهایی که کمبود آن احساس می‌شود اما به زودی توسعه خواهد یافت، یک پول الکترونیکی قابل اعتماد است.

پروفسور میلتون فریدمن

مطالب مشابه را ببینید!

جملات تاکیدی مثبت + متن های مثبت و انرژی دهنده برای زندگی خوب و ثروتمند شدن جملات تاکیدی برای کنترل خشم؛ 100 جمله کوتاه تاکیدی برای بخشش و کنترل عصبانیت جملات تاکیدی برای جذب افراد؛ 30 متن شگفت انگیز برای جذب دیگران جملات تاکیدی برای درمان افسردگی؛ سخنانی برای غلبه بر حس و حال بد جملات تاکیدی مثبت الهام بخش و عبارات تاکیدی برای زندگی بهتر جملات تاکیدی رهاسازی و متن کوتاه تاکیدی بخشش جملات تاکیدی عزت نفس و عبارات تاکیدی که باعث افزایش اعتماد به نفس می شوند جملات تاکیدی برای وسواس فکری و متن هایی برای آرامش اعصاب جملات تاکیدی برای رهایی از افکار منفی و دور کردن تفکر سمی جملات تاکیدی مثبت برای شادی و عبارات کلیدی قانون جذب برای خوشحالی