روش های جذب جنس مخالف (پسر یا دختر) با شیوه های موثر

روش های جذب جنس مخالف

بیشتر اشخاص در جهان دوست دارند شیوه‌ ها و راه‌های جذب جنس مخالف (به اصطلاح مخ زنی!) را به خوبی بدانند. احتمال دارد از دیدگاه بعضی ‌ها این کار سخت باشد و با خودشان می گویند وقتی جذابیت نداشته باشند پس نمی ‌شود اشخاص را به خود جذب کنند. اما ما به شما می گوییم که داشتن عزت نفس و باور داشتن به خود در کل جهان جذابیت دارد. شما باید شیوه ‌هایی را آموزش ببینید که با عزت نفس و البته جذاب به نظر بیایید. تا آخر مقاله با ما همراه باشید. پس بیایید روش ‌های مخ زنی را یاد بگیرید.

📺 مشاهده ویدیوی جذب جنس مخالف در یوتیوب

برای جذب جنس مخالف دلبری کنید

 در ارتباط با روش ‌های مخ زنی باید گفت، در جهان افراد خجالتی بسیاری وجود دارند، ولی افرادی که به خودشان  مطمئن هستند و عزت نفس دارند کم هستند. از این‌ موضوع اصلاً نترسید و به این شیوه خودتان را به جنس مخالف نشان دهید. دلبری کردن را شروع کنید، رسا و با صدای بلند صحبت کنید، و بگذارید طرف مقابل متوجه شود که علاقه مند هستید. برای این‌که به خوبی دلبری کنید الزام نیست حتماً فوق العاده خوش پوش و جذاب باشید.  هر چه که الزام است، عزت نفس، داشتن شهامت، و حس نیاز است.  در آن شرایط توانمندی در برابر شما غیر ممکن خواهد بود.

روش های جذب جنس مخالف (چه پسر چه دختر) با شیوه های موثر

یکی از شیوه‌های مخ زنی جنس مخالف این است که یخ‌ها را بشکنید

عجیب ‌ترین روش ‌های مخ زنی جنس مخالف چیست؟ نزدیک شدن به یک شخص. هنگامی کف دست‌ های شما عرق کرده و به دنبال جمله ‌ای جذاب هستید که به یک انسان جذاب بگویید، احساس عزت نفس و جذاب بودن سخت است. ولی الزام نیست فراتر از حد شکستن یخ دشوار باشد. روی خودتان کار کنید، با اخلاق نیک و شخصیت خوب صحبت کنید و اصلاً لحن شما تهدید آمیز نباشد. با یک سؤال یا دیدگاهی صحبت را آغاز کنید.

تلاش کنید پیش از نخستین حرکت، شخص را تجزیه و تحلیل کنید تا ایده‌ ای از شوخ بودن او داشته ‌باشید.

مطلب مشابه: نشانه عشق واقعی چیست؟ عشق واقعی چه ویژگی هایی دارد؟

 برای این ‌که دلبری کردن را فوق العاده و بی نظیر آغاز کنید، زیاد فکر نکنید. خودتان را معرفی کنید و نام او را بپرسید، سؤال ‌هایی  عمومی مثل چه چیزی باعث شد اینجا بیایی و شب یا روز خوبی است؟ راهی بسیار عالی برای شکستن یخ ‌ها می ‌باشد. اصلاً نیاز نیست مثل شکسپیر باشید.

جملات بزرگان را نگویید. جملات یک خطی خنده دار که برای شکستن یخ ایجاد شده ‌اند اصولاً موجب می ‌شود افراد به طور کامل از شما سرد شوند. این گفته ‌ها شما را بی تجربه و نپخته و بی سواد نشان می ‌دهد. هنگامی که تلاش دارید برای جنس مخالف جذاب باشید و روش ‌های مخ زنی جنس مخالف را انجام دهید، اصلاً سمت لطیفه ‌های بی مزه نروید.

ارتباط چشمی

هنگامی که قصد دارید روش ‌های مخ زنی جنس مخالف را اجرا کنید، هنگامی که می‌خواهید دلبری کنید به زمین و  پشت سر و سقف نگاه نکنید. فقط به صورت مستقیم به چشم ‌های او نگاه کنید. ارتباط چشمی با یک شخص به او احساس نزدیکی و اطمینان را انتقال می‌ دهد. این آسان‌ترین راهی است که برای دلبری ماهرانه می ‌توانید انجام دهید. یکی از بهترین روش ‌های مخ زنی جنس مخالف است.

مطلب مشابه: روش های با کلاس شدن و رفتارهایی برای جذاب شدن

برای مخ زنی جنس مخالف باید رسا صحبت کنید.

یکی از روش ‌های مخ زنی جنس مخالف این است که کاملاً بلند و واضح صحبت کنید، که شخص  برای شنیدن صدای شما نخواهد که دوباره صحبت خود را تکرار کنید.  کلمات را رسا بگویید و تلاش کنید هنگام صحبت تپق نزنید. خونسردی خود را حفظ کنید و با توجه تکلم کنید. با عجله و تند تند حرف نزنید.

اگر می‌ خواهید به چیزی که قصد دارید بگویید و احتیاج به فکر دارید، فرصت کوتاهی احتیاج دارید تا نفس‌ خود را نگه دارید، این کار را انجام دهید. با انجام ارتباط چشمی و لبخندی ملیح به خودتان کمی فرصت بدهید. در این شرایط بدترین چیزی که برای جنس مخالف پیش می ‌آید این است که یک شخص جذاب و با عزت به‌نفس به او  لبخند بزند و نمی ‌تواند حرف‌ های خود را به زبان بیاورد. شما  با همچین کاری قطعاً روز او را می‌ سازید.

روش های جذب جنس مخالف (چه پسر چه دختر) با شیوه های موثر

روی مسائل مهم بی تفاوت نباشید

برای اجرای شیوه ‌های مخ زنی جنس مخالف باید موضوعاتی را رعایت کنید: خود را شخصی فوق العاده و زیبا جلوه دهید که لیاقت شناخته شدن را دارد، و به این نتیجه برسید آیا شخص مقابل ارزش دارد آشنا شوید یا خیر. اگر انسان خوب و مهربانی باشید که واقعاً نسبت به شخص مهربان و علاقمند است، می ‌توانید جذابیت خود را بیشتر کنید. تبحرات خوب شنیدن، دقت کردن و برای پاسخگویی مناسب باید تمرین کنید.

تلاش نکنید در همه‌ی مسائل از او برتر باشید.

موضوع مهم در روش ‌های مخ زنی جنس مخالف این است که تصور کنید او با توجه برای شما داستانی تعریف می ‌کند که یک خفاش را در منزل به آسانی گرفته و به بیرون انداخته است. این اصلاً جذاب نیست که در پاسخ او بگویید در کودکی برای شما عادی بوده است که هزارتا خفاش را در منزلتان بگیرید و این کار خیلی راحت است. این رقابت به حساب نمی‌آید. با شخص دلخواه هم دل باشید و اصلاً خودشیفته نباشید.

مطلب مشابه: با افرادی که دارای این خصوصیات هستند وارد رابطه عاشقانه نشوید!

همیشه دنبال صحبت باشید تا گفت و گو ادامه پیدا کند

در روش ‌های مخ زنی جنس مخالف اگر با خواهش مسائلی برای گفتن به شخص دریافت می ‌کنید، از طرف مقابل سؤال بپرسید و تلاش کنید دنبال صحبتی باشید که این گفت و گو ادامه پیدا کند. فرض کنید در در یک راهرو هستید دنبال درهایی می ‌گردید که بتوانید به اتاق مبحث ‌های  دیگر ورود پیدا کنید.

 اگر شخصی می‌گوید تازه دانشگاهم تمام شده است شده است؛ کنجکاو شوید که سؤال بپرسید رشته فارغ التحصیلی شما چیست؟ اما اگر بگوید فیزیک ذرات آزمایشگاهی با ریشه لاتین هیچ موضوعی نیست که بخواهید صحبت را ادامه دهید. به جایش سؤال‌ های کامل و بیشتر بپرسید، به عنوان نمونه امروز دانشگاه چطور بود؟  یا قصد داری با مدرکت چه کاری انجام دهی؟ آن فرد را باید در سطح گسترده ‌تری بشناسید.

 احتمال دارد  سؤال‌ های شما بیشتر از حد و مرزها باشد. حتماً به جواب شخص و زبان بدن او کاملاً دقت داشته باشید تا اطمینان پیدا کنید که  وارد حریم شخصی او نشده ‌اید. افراد را آزار ندهید. اگر شخص دلخواه صحبت را عوض کرد، یا انگار دنبال راهی است که سریعاً خلاص شود، یا پاسخ ‌های او مختصر و کوتاه است، صحبت را کم کنید و نگذارید به خاطر این صحبت‌ ها اذیت شود.

مطلب مشابه: چگونه خانمی جذاب باشیم؟ راه های جذابیت زنان و راز و رمزهای خاص

روش های جذب جنس مخالف (چه پسر چه دختر) با شیوه های موثر

روی احساسات مشترک تمرکز کنید

هنگامی که به خاطر اجرای روش‌های مخ زنی جنس مخالف وارد صحبت می ‌شوید، در اول راه در برابر هیجان گفتن داستان زندگی خود، شروع  برای شکایت درمورد موضوعی، یا گفت و گو درمورد مفهوم و ایده‌ های وحشتناک مقابله کنید.

اگر در مورد خود  گفت و گو می ‌کنید، آن را جذاب کنید. حرف‌ های ناخوشایند شما را جذاب نخواهد کرد. به این تمرکز کنید که چه چیزی شما را فوق العاده می‌ کند و به راه‌ های ظریف و ماهرانه، بدون این‌که خودتان را نشان دهید، به آن اشاره نمایید.

 آقایان: خودتان را جنس بهتر ندانید‌. این‌که آدم‌ های دیگر را احمق تصور کنید و همه‌ چیز را فراتر از حد بیان کنید، طوری که انگار با یه کودک صحبت می‌کنید، اصلاً درست نیست. شاید خانمی که دارید با صبوری در مورد  تسلا به او می گویید فوق لیسانس تاریخ داشته ‌باشد و در حال حاضر دلش بخواهد شما نابود شوید.

مطلب مشابه: رابطه جنسی قبل از ازدواج و تاثیرات آن بر زندگی مشترک

برای جذب جنس مخالف زیاد به او دقت نکنید

یکی از روش ‌های مخ زنی جنس مخالف این است که  به طور ملایم و دوستانه او را لمس کنید. اگر در وقت خوب انجام شود، می‌تواند دلبری شما را به گام بعدی ببرد و برای جذب جنس مخالف بسیار تأثیر گذار باشد. ولی اگر آن را صحیح و در فرصت خوب انجام ندهید، احتمال دارد یک آدم سمج با چشم ‌هایی پر از نیرنگ به نظر بیایید. به رفتارتان دقت کنید و همیشه تلاش کنید قسمت ‌هایی که مهم نیست مثل بازو و دست را لمس نمایید.

به طور کلی آقایان نباید شخصی را که هدف دلبری از او دارد را لمس کنند. این کار بیشتر اوقات فراتر از حد احمقانه به نظر می ‌آید. در چنین موقعیتی بانوان باید در جایگاه توانمندی باشند، ولی آقایان می‌ توانند با یک فشار آرام روی شانه و دست علاقه مند بودن خود را نمایان کنند طوری که طرف مقابل احساس ترس نکند و فکر نکند شما می ‌خواهید از او سوء استفاده کنید.

زیاد در دسترس نباشید

یکی از نکته ‌های مهم در روش ‌های مخ زنی جنس مخالف این است که، انسان ‌ها چیزهای با ارزش و گرانبها را دوست دارند و کمبود ارائه، درخواست را زیاد می‌ کند. اگر علاقه مند هستید که در حافظه او باشید، باید او تشنه شما باشد. اگر ملاقات فراتر از حد زیاد شود احتمال دارد صحبت‌ هایتان تمام شود و حرفی برای گفت و گو نداشته ‌باشید و حرف ‌های نا مفهوم و بی معنی بزنید. به جایش سریع شیوه‌ای برای رفتن یافت کنید و از او تقاضا کنید شماره تلفن همدیگر را داشته ‌باشید، سپس قرار حتمی بگذارید تا با همدیگر دیدار کنید.

 کاملاً صادق باشید تا دلبری را دشوار نکنید. نیاز نیست یک بهانه‌ی آن چنانی برای علت رفت خود داشته باشید، تنها بگویید: می ‌خواهم پیش آشناهایم بروم، اما ممکن است کل شب به فکرم چشم ‌های شما باشد. می ‌توانم شماره خود را برای شما بنویسم؟ دوست دارم وقت‌ هایی با هم شام یا ناهار بخوریم.

رفتاری انجام دهید که خودتان حس کنید طرف مقابل جذاب است

اما برای اجرا کردن روش‌ های مخ زنی جنس مخالف  فرقی ندارد برای گذراندن شب در شهر بیرون می‌روید، یا با نامزد خود به بیرون می‌روید یا به دانشگاه می‌روید، اگر می‌خواهید جذابیت خود  را بالا ببرید، راحت بودن و عذت به‌نفس خودتان باید برای شما در اولویت باشد. احتمال دارد برای بعضی از ما راهکارش نباشد یک جفت کفش تازه و یک البسه اندامی باشد، اما در شرایطی دیگر در یک شلوار و تیشرت معمولی بیش‌تر حس اعتماد به ‌نفس و عزت نفس کنند. هر چه بپوشید اگر حس می ‌کنید جذاب هستید، پس جذابیت دارید.

 تلاش کنید بین یک راحتی شلوار ورزش و تیشرت و سطح راحت بودن کفش پاشنه ۱۴ سانتی مجلسی و لوکس تعادل ایجاد کنید. اگر می‌ خواهید حس راحتی کنید و احساس فوق العاده ای داشته ‌باشید، نیاز نیست جوری بیرون بروید که انگار باید روی فرش قرمز راه برویداما حتماً باید اطمینان پیدا کنید که البسه شما پاکیزه و اندازه آن عالی است و ظاهری مناسب و مرتب دارید.

مطلب مشابه: ویژگی های یک رابطه سالم چیست؟

برای مخ زنی جنس مخالف از جسم خود مراقبت کنید

روش‌های مخ زنی جنس مخالف، همیشه برای خود وقت بگذارید و رسیدگی که سزاوارا شما است را انجام دهید. آرایش و پیرایش و مو و بهداشت کامل و غیره برای زیاد شدن اعتماد به نفس شما معجزه خواهد کرد. اگر نگران هستید که بوی خوبی ندارید سخت است که حس جذابیت کنید. اطمینان داشته باشید برای داشتن ظاهر مناسب هرکاری نیاز بود انجام دادید. نیاز نیست اندام شما ورزیده باشد تا بنا به ظاهر خود بیشتر احساس غرور کنید. از همه مهم‌تر این است که اگر مشکل معده یا سایر مشکلات جسمی را داشتید خود را درمان کنید. روی بدن خود کار کنید تا اندامتان ایده آل باشد و اعتماد به نفس شما بالا برود. حتی کم کردن وزن هم باعث می‌ شود به نوعی مخ جنس مخالف زده شود تا با دیدن اندام شما تحت تأثیر قرار بگیرد. پس باید برای خود وقت بگذارید و تغذیه سالم داشته باشید تا به اندام مناسب برسید.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا در ارتباط با مسائلی چون روش ‌های مخ زنی (جذب جنس مخالف)، برای جذب جنس مخالف دلبری کنید و یکی از روش‌ های مخ زنی جنس مخالف این است که یخ ‌ها را بشکنید، ارتباط چشمی، برای مخ زنی جنس مخالف باید رسا صحبت کنید و غیره توضیحاتی را ارائه دهیم. خودتان با پرس و جوی زیاد می‌ توانید روش ‌های مخ زنی جنس مخالف را پیدا کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

روش های صحیح نصیحت کردن؛ مهارت های اصولی برای صحبت و نصیحت ایده های عالی برای خوشحال کردن همسر؛ 30 روش برای داشتن همسر شاد ازدواج مجدد با همسر سابق؛ از حل مشکلات قبلی تا بخشیدن و برگشت دوباره مدیریت بحث و دعوا در رابطه، تکنیک های خاص برای آرام کردن اوضاع نشانه‌ های مثبت دعوا در رابطه عاطفی و مدیریت رابطه هنگام دعوا با همسر رفع دلخوری همسر؛ دلایل و راهکارهای جلوگیری از قهر همسر و آشتی با او نکات روانشناسی برای تفاهم در زندگی مشترک و درک متقابل همسر دلایل بی‌ تفاوتی همسر؛ شناسایی همسر بی تفاوت و روش های حل این مشکل بهبود روابط خانوادگی؛ عوامل موثر بر بهبود رابطه افراد خانواده و احترام به همدیگر اطلاعات درباره زوج درمانی؛ دلیل مراجعه به مشاوره زوج درمانی و اهداف آن