خواص روغن خراطین + بزرگ کردن آلت تناسلی و سینه + طرز تهیه روغن خراطین

خواص روغن خراطین برای سلامت بدن به اثبات رسیده است. روغن خراطین تا حدودی می تواند باعث بزرگ کردن الت تناسلی و سینه زنان شود و به آنها حجم بدهد. طرز تهیه آن خیلی هم سخت نیست و از نوعی کرم خاکی تهیه می شود که خودتان هم می توانید در منزل آن را تهیه کنید.

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی خاص تهیه می شود و یکی از روغن های طبیعی محسوب می شود که می تواند باعث افزایش حجم لب، باسن، گونه، سینه، آلت تناسلی مردان شود. این روغن هم برای خانم ها و هم برای مردان مفید است و ورزشکاران این روغن را می توانند برای افزایش حجم عضلات استفاده کنند. می توان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافت های بدن است و بدون بازگشت است.

اطلاعات در مورد روغن خراطین برای بزرگ کردن اندام ها و خواص آن

این روغن دارای امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین های زیادی است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار زیبا است.

طبع این روغن گرم است و برای استعمال موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر خواص این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش دهنده جریان خون در رگها
  • تقویت و رشد مو
  • از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی
  • حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن
  • افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه
  • افزایش رشد و حجم‌ دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام

روش تهیه روغن خراطین

در گذشته و در طب سنتی ایرانی نخستین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا این روغن را از کرم خاکی تهیه کرد و آن را با روغن زیتون و روغن کنجد ترکیب کرد و برای درمان بیماری استفاده می کرد.

امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن را می توان 100 درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج کرد. یکی از ویژگی های این کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدن آن است که وقتی به دو نیم تبدیل می شود سریع ترمیم می شود. این ویژگی کرم باعث شده که استخراج ترکیبات شیمیایی بدن آن صورت بگیرد و به آن خراطین می گویند.

برای تهیه این روغن در گذشته که به آن روش ابن سینایی نیز گفته میشود، از 2 کیلو گرم خاکی و 1 کیلو روغن زیتون و یا کنجد استفاده می شده است و هنوز هم در عطاری ها از این روش استفاده میشود. امروزه از دستگاههای تمام اتوماتیک و پیشرفته استفاده میشود. از 80 کیلوگرم کرم خاکی میتوان به میزان 1 لیتر روغن کرم خاکی را استخراج نمود.

روغن خراطین

تمام خواص روغن خراطین

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

  • حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

  • کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌ دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

  • از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و … به وسیله گیاهان دارویی و با کمک طب سنتی مطالعه لینک زیر پیشنهاد میشود.

  • افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

استفاده از این روغن یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

روغن خراطین

  • تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

  • افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساژ درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

روش مصرف روغن خراطین

برای استفاده از این روغن، روزی 1 بار باید موضع مورد نظر را حدود 3 دقیقه ماساژ دهید و سپس با روغن مورد نظر آن را آغشته کنید و باز 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن خوب جذب پوست شما شود. بهتر است روزی 2 بار این عمل انجام شود تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

مطالب مشابه را ببینید!

خواص اکالیپتوس؛ خواص و مضرات دارویی و درمانی روغن اکالیپتوس دلایل انجام سم زدایی بدن؛ عوامل سم زدایی بدن و روش های سم زدایی کردن حفظ سلامت کبد؛ همه چیز در مورد آنالیز تا درمان مشکلات کبد خواص حنا + تمام فواید شگفت انگیز حنا از پوست و مو گرفته تا مشکلات قلب و فشار حجامت چگونه انجام می شود؟ انواع روش ها، عوارض و فواید آن ختنه به چه دلیل انجام می شود و چه فوایدی دارد؟ (معایب و روش های ختنه) فواید عالی ماساژ بدن و اثرات خوب آن + انواع روش های ماساژ خواص سیاه دانه؛ خواص فوق العاده بی نظیر سیاه دانه بزرگ نمودن آلت تناسلی با تکنیک های خاص و رژیم غذایی وکس تناسلی زنان؛ آموزش وکس ناحیه تناسلی خانم ها در منزل