مکان های دیدنی سوئیس (شهرهای معروف کشور سوئیس با تصاویر آنها)

سوئیس، کشوری که به زیبایی ‌های طبیعی خاص خود افتخار می کند،  و یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در دنیا به شمار می ‌رود. این لیست، ۱۰ مورد از جذاب ترین اماکن گردشگری کشور سوییس را به شما معرفی خواهد کرد.

مکان های دیدنی سوئیس و جاهای دیدنی و گردشگری شهرهای این کشور

این کشور زیبا، مجموعه ‌ی عجیب از چشم‌ اندازهای طبیعی بسیار زیبا و زرق ‌و‌ برق ‌های زندگی مدرن است. به عنوان کشوری که به لطف طبیعتی که دارد، از جاذبه‌ های خاص طبیعی و مناظر چشم نوازی بهره می ‌برد، این کشور محصور در خشکی، یکی از مقاصد پر طرفدار علاقه مندان به سفر و گردشگری می باشد زیرا که برای هر سلیقه ای، تجربه ‌ی خاصی جهت ارائه دارد. برای اشخاصی که به تماشای منظره های طبیعی علاقه‌ دارند، این کشور مانند بهشت زیبا است.

برای طرفداران هیجان و ماجراجویی، مقصد بسیار خوبی است؛ برای عکاسان، بهترین مکان روی کره ‌ی زمین و برای طرفداران شکلات، شیرین ‌ترین تجربه زندگی خواهد بود. جنگل ‌های آلپ، دریاچه ‌های خیره ‌کننده، مراتع سرسبز، معماری کم ‌نظیر و برخورداری از بالاترین سطح هنر مدرن، آن چیزی است که سوئیس را از دیگر کشورهای جهان متفاوت می ‌کند. این کشور واقعا زیبا است. این مقاله به معرفی بهترین اماکن  در کشور سوئیس می ‌پردازد که دیدنش را به هیچ عنوان نباید از دست دهید.

آپنزل

آپنزل (Appenzell)

این منطقه بهترین جا هم برای علاقه مندان به طبیعت و هم برای طرفداران غذا می باشد. آپنزل که عالی ترین مکان برای به تصویر کشیدن جذاب ترین مناظر روستایی است و با کوه ‌های آلپ احاطه گردیده، بهترین مکان برای طرفداران پیاده روی یا Hiking است. مسیر‌های پیاده ‌روی فراوانی در این شهر وجود دارد. با این وجود اگر به این نوع فعالیت‌ های تفریحی علاقه ندارید ، می‌ توانید از طریق ماشین ‌های کابلی به قله‌ کوه ‌های اطراف بروید.

آپنزل

یکی دیگر از مواردی که در سفر به این منطقه از دیدن آن لذت خواهید برد، ساختمان ‌های قدیمی رنگارنگی است که خیلی از آن ‌ها کافه، نانوایی و شیرینی پزی، فروشگاه‌ های ویژه پنیر و رستوران‌ های دل پذیر هستند که خوراکی ‌های خوشمزه محلی را به فروش می رسانند. آپنزل به انواع پنیر‌هایی که دارد معروف است. پس در سفر به این منطقه، حتما از کارخانه ‌های تهیه پنیر و مراحل تهیه‌ی آن دیدن نمایید. می‌ توانید از تور‌هایی نیز برای این دیدن این منطقه جالب، استفاده کنید.


Ticino

تیچینو (Ticino)

نکته ‌ای که در این منطقه، توجه شما را به خود جلب می ‌کند، تجربه ‌ی فرهنگ ایتالیایی می باشد. این کانتون تلفیق جالب و شگفت انگیزی از فرهنگ ایتالیایی و سوئیسی می باشد؛ آب و هوای ایتالیایی، غذای ایتالیایی، زبان ایتالیایی،  و معماری ایتالیایی. دریاچه ‌های زیبا با آب ‌های زلال، دهکده ‌های موجود در دره ‌ها و کوه‌ های چشم نواز مکان خوبی برای افرادی که به سکوت زندگی در روستا علاقه‌ مند هستند، فراهم کرده است.

Ticino

شهر بلانزونا (Bellinzona) ، مرکز این شهر، یک شهر قلعه‌ ای مربوط به قرون وسطی می باشد. هنگام سفر به این منطقه از سه قلعه و بازار قدیمی این منطقه که میراث جهانی یونسکو می باشد دیدن کنید.

مطلب مشابه: مکان های دیدنی شهر باکو در آذربایجان + بهترین جاها برای گردشگران با تصاویر


Lucerne

لوسرن (Lucerne)

شهر کوچک و جذاب لوسرن در مرکز کشور سوئیس واقع شده است. کوه ‌های سر به فلک کشیده و دریاچه ‌ی  زیبای لوسرن، به جذابیت آن اضافه کرده اند. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای طرفداران پرواز با پاراگلایدر است. مسافران و گردشگران از مشاهده مناظر این منطقه بسیار لذت می برند ؛  تفریح گاه ها و خانه ‌های زیبا، لوسرن را به یک منطقه بسیار دیدنی تبدیل نموده ‌است.

Lucerne

فروشگاه ‌های زیاد فروش سوغاتی در کل این شهر امکان دارد شما را وسوسه نمایند. چنانچه تصمیم دارید با یک قایق تفریحی به Mount Rigi و Rütli Meadow سر بزنید، لوسرن مناسب ترین مکان جهت شروع حرکت است.


Interlaken

Interlaken

این شهر دیدنی که در میان دو دریاچه‌ ی Thun و Brienz قرار گرفته است، به پایتخت ماجراجویی سوئیس معروف است و یک مقصد بسیار عالی برای طرفداران فعالیت ‌های تفریحی است.

Interlaken

امکان انجام ورزش ‌هایی مانند پرواز با پاراگلایدر، کایت‌، بانجی ‌جامپینگ، دره نوردی، صخره نوردی، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری، چتر بازی، اسکی و هر ورزش دیگری که بخواهید، در این شهر وجود دارد. برای دیدن مکان های شگفت ‌انگیز و زیبای کوهستانی، سوار بر قطار بشوید و از میل نمودن غذا در یکی از رستوران ‌ها، لذت ببرید.


Zermatt

زرمات (Zermatt)

یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری، منطقه‌ی Zermatt در منطقه وله (Valais) است که هیچ ماشینی در آن وجود ندارد. این مکان جذاب، به علت زیبایی ‌های طبیعی زیبا و کوه بلند ماترهورن (Matterhorn) معروف است. اماکن تفریحی زیاد با امکان انجام فعالیت ‌هایی مثل اسکی، پیاده‌ روی و کوهنوردی و مناظر زیبا ، سالانه میلیون ها گردش ‌گر را به سوی خود جذب می کند.

Zermatt

منطقه‌ی اسکی زرمات، عظیم ترین و بلندترین منطقه در تمام اروپا می باشد که امکانات اسکی در تابستان را ارائه می ‌کند و ۳۰۰ روز در سال اماده خدمات رسانی است و مرتفع ‌ترین ایستگاه راه آهن کوهستانی اروپا در آن جا واقع شده است .


347f73d7 bd57 44cf b3fa 0837c96cb193 e1650357076804

ژنو (Geneva)

ژنو دومین شهر بزرگ و سومین شهر پر جمعیت در کشور سوئیس و یکی از گران ‌ترین شهر‌ها در اروپا می باشد. مردم این شهر به زبان‌ هایی مثل از جمله فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و آلمانی صحبت می‌ کنند و این شهر در اصل یک شهر بین ‌المللی به حساب می آید. خیلی از سازمان ‌های دولتی و غیر‌دولتی در این شهر واقع شده اند؛ از دفتر سازمان ملل متحد تا صلیب‌ سرخ جهانی و سازمان بهداشت جهانی در این شهر قرار دارند.

Geneva

این شهر در نزدیکی دریاچه‌ ی ژنو قرار دارد و امکانات خیلی خوبی مثل اسکی و قایق ‌رانی و تماشای مکان های زیبای ساحلی را در اختیار مسافران می نهند. علاوه بر این دریاچه‌، یکی دیگر از اصلی ‌ترین جاذبه‌ های این شهر زیبا، فواره‌ی Jet d’Eau، یکی از بلند ‌ترین فواره‌ های جدنیاهان است که از همه نقاط شهر، قابل مشاهده است.


St. Moritz

سنت موریتز (St. Moritz)

این شهر در دره‌ ی انگادین در منطقه گراوبوندن  واقع شده است، مکان گردشگری کوهستان آلپ محسوب می شود. این اقامتگاه زمستانی که از اوایل قرن نوزدهم میلادی همیشه ثروتمندان و افراد معروف را به سمت خود کشانده ‌است، رودخانه ‌ای آرام، کوه ‌هایی بلند و قلعه‌ هایی زیبا در آن وجود دارند.

St. Moritz

سنت موریتز که یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری در کل اروپا است به دلیل در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی مثل اسکی، اسنو برد، اسکیت ، پیاده ‌روی و دوچرخه‌ سواری، معروف دارد. اگر از علاقه مندان به خرید هستید، خوب است بدانید که فروشگاه زیادی از طراحان به نام در این شهر وجود دارد. در بین همه‌ ی این جذابیت های گردشگری، یکی از مناطقی هایی که باید ببینید، Heidi Hut است؛ جایی که فیلم هایدی (Heidi) ضبط شده است و امروزه یکی از دیدنی ترین چشم‌ اندازهای این شهر را در اختیار دارد.


Basel

بازل (Basel)

یکی از مقاصد توریستی در کشور سوئیس که شاید کمتر به آن دقت می ‌شود، بازل، سومین شهر شلوغ این کشور می باشد. این شهر در منطقه ای که مرزهای سوئیس و آلمان به یکدیگر می ‌رسند، واقع شده است.

Basel

موزه‌ های هنر مدرن، معماری رومانسک، و کارناوال های پر‌جنب ‌و ‌جوش که هر سال بر پا می ‌شود، از جذابیت های گردشگری این شهر هستند. بازارها و نمایشگاه ‌های زیادی در بازل وجود دارند؛ شهری که دو جهان مختلف را با هم ترکیب می کند. رود Rhine که در این شهر جاری است، آن را به دو بخش بازل بزرگ و بازل کوچک تقسیم می ‌کند.


Bern

برن (Bern)

خیابان ‌هایی سنگ‌ فرش های زیبا، فواره‌ ها، برج ‌های ساعت، تپه‌ های دیدنی و خانه های قدیمی با سقف ‌های قرمز‌ از خصوصیات پایتخت سوئیس می باشد. یکی از خصوصیات این شهر، واقع شدن در کنار رود Aare است.

Bern

برن به داشتن چند موزه ، پارک ‌های زیاد، استادیوم هاکی روی یخ که جزو ورزشگاه های بزرگ اروپا است و رستوران ‌های بسیار لوکس، معروف است.


Zürich

زوریخ (Zürich)

زوریخ که قلب اقتصاد سوئیس و عالی ترین شهر دنیا از لحاظ کیفیت زندگی می باشد، به عنوان گران ‌ترین شهر دنیا نیز معروف است و چهارمین بورس عظیم دنیا را نیز در اختیار دارد. با یک سفر یک ساعته با قطار از فرودگاه این شهر، به آبشار راین (Rhine) خواهید رسید. دیدن مناطق و چشم‌ انداز های زیبای این آبشار را به هیچ عنوان از دست ندهید.

Zürich

مطالب مشابه را ببینید!

جاهای دیدنی اسکاتلند؛ 13 مکان فوق العاده زیبا و گردشگری این کشور مکان‌های دیدنی کره جنوبی؛ از جزیره جیجو تا پارک ملی و برج سئول مکان های دیدنی پاریس فرانسه؛ تصاویری از جاهای گردشگری و زیبای این شهر همه چیز در مورد شهر مادرید اسپانیا؛ بهترین زمان سفر و مکان های گردشگری آن مادرید کجاست؟ نگاهی به شهر زیبای مادرید جاذبه های دیدنی عمان؛ همه چیز در مورد گردشگری عمان و مکان های خاص آن معرفی زیباترین سواحل اروپا؛ 20 ساحل زیبایی خاص با تصاویر زیباترین سواحل آسیا معرفی مکان های برتر گردشگری ایتالیا با تصاویر از جاهای دیدنی و تفریحی آن راهنمای سفر به کربلا | اطلاعات ضروری | هزینه سفر | مکان های دیدنی و زیارتی کربلا