مکان های دیدنی دبی (معروف ترین نقاط تفریحی و دیدنی برای توریست ها)

دبی یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است که اخیرا بازدیدکنندگان زیادی  را به خود جذب کرده است. دیدنی ها و تفریحات دبی در نوع خود بهترین هستند . در ادامه لیست بهترین مکان های دیدنی دبی برای گردشگران و توریست ها را ارائه کرده ایم.

مکان های دیدنی دبی (معروف ترین نقاط تفریحی و دیدنی برای توریست ها)

جاهای دیدنی و مکان های تفریحی

دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی است و یکی از شهر های بزرگ و مهم این کشور محسوب می‌ شود .این شهر به سرعت پیشرفت های چشمگیری داشته است .این شهر به پایتخت خرید خاورمیانه نیز شناخته میشود به دلیل اينکه حدودا ۷۰ مرکز خرید را درخود جای داده است و بزرگ ترین مرکز خرید دنیا نیز در این شهر واقع شده است .

برج خلیفه

برج خلیفه

این برج یکی از مهم ترین دیدنی های دبی محسوب می‌ شود که  ۸۲۸  متر ارتفاع دارد و بلند ترین ساختمان دنیا محسوب می‌ شود. این برج دارای مراکز خرید و مراکز تفریحی فراوانی است. همچنین سکویی در طبقه ۱۲۴ وجود دارد که در آن میتوانید چشم انداز شهر را مشاهده کنید .ساخت این برج در سال ۲۰۰۴ آغاز و در سال ۲۰۱۰ پایان یافت .آسانسور این برج سرعت بسیار بالایی دارد و زمان بالا رفتن تا آخرین طبقه گردش ۳۶۰ درجه دارد که می‌ توانید هنگام گردش از یک طرف اقیانوس و از طرف دیگر شاهد بیابان های وسیع امارات باشید .


دبی مال   

دبی مال   

این مکان یکی از بهترین مراکز خرید دبی و جهان است که یکی از در های ورودی آن در برج خلیفه است. در این مکان علاوه بر خرید میتوانید از امکانات تفریحی نظیر اسکیت روی یخ  ،مراکز بازی ، رویداد های موسیقی ، نمایش های مد و مجتمع سینمایی لذت ببرید .همچنین می‌ توانید در رستوران ها و غذا خوری های مجلل این مرکز خرید  اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید .


آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

این آکواریوم در طبقه همکف دبی مال قرار دارد و با عمق ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر بزرگ ترین آکواریوم دنیا محسوب می‌ شود.


موزه دبی

موزه دبی

این موزه یکی از مراکز توریستی پر بازدید محسوب می‌ شود و در سال ۱۹۷۱ در قلعه فهیدی  بنا شد .این قلعه در سال ۱۸۷۸ برای دفاع از شهر بنا شد .طبقه بالای این قلعه با تیر های چوبی پشتیبانی می‌ شوند از آنجا که این مکان بسیار قدیمی است از گذشته تا به حال محل استقرار حاکمان ،نیروهای حکومتی همچون زندان و پادگان بوده است. و در نهایت این مکان بازسازی و به موزه دبی تبدیل شد .همچنین در مدخل این موزه ،نقشه قدیمی امارات در معرض دید عموم قرار دارد که تاریخ این سرزمین را از زمان شکل گیری تا بعد از کشف نفت به نمایش گذاشته است .


آبنمای دبی

آبنمای دبی

این فواره معروف ترین و بزرگ ترین آب نمای موزیکال دنیا است .که در دریاچه برج خلیفه بنا شده است .این آب نما۲۷۵ متر طول دارد و آب را به اندازه یک ساختمان   ۵۰ طبقه به بالا پرتاب می‌ کند. چندین پروژکتور و نور افکن برای طراحی آن به کار رفته اند .و این آب نما از چندین متر انور تر قابل دید است .


دهکده میراث و غواصی دبی

دهکده میراث و غواصی دبی

از آنجا که دبی شهری  ساحلی است میراث فرهنگی و دریایی حاشیه این شهر در منطقه ای موسوم به دهکده میراث و غواصی دبی در معرض دید عموم قرار دارد. در این مکان میتوانید نمایشی که پیشینه تاریخ اقتصاد دبی هستند مشاهده کنید .در واقع این دهکده تقلیدی از زندگی بادیه نشینان و ساکنین روستا های ساحلی ،قهوه خانه و یک بازار ساحلی کوچک است با کارگاه های سفالگری و بافندگی .


پالم جمیرا

پالم جمیرا

این مکان جزیره ای مصنوعی است که به دست بشر ساخته شده و از بالا شبیه به درخت نخل است .این جزیره شگفت انگیز از بهترین مکان های دیدنی دبی محسوب می‌شود و دارای هتل ها، اقامتگاه های تفریحی  ، امکانات تفریحی و رستوران نیز است .


ابعاد جدید کاور1 10 e1647254003368

ساحل جمیرا

این ساحل ، یکی از بهترین مقاصد ساحلی در دبی محسوب می‌ شود که با شن های سفید خود گردشگران زیادی را محو خود کرده است .این ساحل دارای تفریحات آبی نظیر جت اسکی و.. و همچنین صندلی های راحتی در ساحل برخوردار است .


بزرگراه شیخ زاید

بزرگراه شیخ زاید

این بزرگراه ،اصلی ترین شاهراه شهر دبی است .این بزرگراه بسیار وسیع است و هشت باند ورودی دارد و در امتداد آن یک دیوار از جنس شیشه ،کروم و استیل وجود دارد .بزرگ ترین ساختمان های دبی در این بزرگراه قرار دارد .


باشگاه گلف امارات

باشگاه گلف امارات

این باشگاه در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شد و دارای زمین های بین المللی گلف زیبایی است .همچنین شما می‌ توانید در هر ساعتی از شبانه روز بازی گلف انجام دهید .همچنین این باشگاه ورزش هایی نظیر تنیس  ، بدنسازی و اسکواش  نیز داراست.

مطالب مشابه را ببینید!

جاهای دیدنی اسکاتلند؛ 13 مکان فوق العاده زیبا و گردشگری این کشور مکان‌های دیدنی کره جنوبی؛ از جزیره جیجو تا پارک ملی و برج سئول مکان های دیدنی پاریس فرانسه؛ تصاویری از جاهای گردشگری و زیبای این شهر همه چیز در مورد شهر مادرید اسپانیا؛ بهترین زمان سفر و مکان های گردشگری آن مادرید کجاست؟ نگاهی به شهر زیبای مادرید جاذبه های دیدنی عمان؛ همه چیز در مورد گردشگری عمان و مکان های خاص آن معرفی زیباترین سواحل اروپا؛ 20 ساحل زیبایی خاص با تصاویر زیباترین سواحل آسیا معرفی مکان های برتر گردشگری ایتالیا با تصاویر از جاهای دیدنی و تفریحی آن راهنمای سفر به کربلا | اطلاعات ضروری | هزینه سفر | مکان های دیدنی و زیارتی کربلا