با چربی های اضافه بدن خود، خداحافظی کنید

با چربی های اضافه بدن خود، خداحافظی کنید

وجود چربی‌های اضافی در نواحی مختلف بدن، علاوه بر اینکه تناسب اندام را از بین می‌برد، سبب کرختی در بدن می‌شود. افزایش وزن، سلامت انسان را به خطر می‌اندازد و سبب بروز انواع بیماری‌ها می‌شود. یکی از راه‌های از بین بردن چربی‌های اضافی، روش‌های زیبایی است که امروزه به سادگی و آسانی انجام می‌شود. در گذشته چنین روش‌هایی به سادگی در دسترس افراد نبود؛ اما امروزه به راحتی می‌توانید به یک مرکز معتبر خدمات زیبایی مانند کلینیک مهزیار مراجعه کنید و پس از مشاوره، یکی از عمل‌های شاخه پیکرتراشی را بنا به صلاح دید پزشک، انجام دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با چند روش پزشکی از بین بردن چربی‌های اضافی آشنا کنیم.

پیکر تراشی چیست؟

شنیدن نام پیکر تراشی، انسان را به انجام دادن این روش زیبایی وسوسه می‌کند، چه برسد به آنکه نتایج فوق‌العاده این روش زیبایی را ببینید. پیکر تراشی یک روش سرپایی و بدون بیهوشی است که برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن انجام می‌شود. پس لیپوماتیک چیست؟ لیپوماتیک نام پزشکی پیکر تراشی است. عمل لیپوماتیک باید در مراکز دارای مجوز و توسط پزشکان متخصص انجام شود. بسیاری از افرادی که این عمل را انجام داده‌اند، از نتایج آن راضی هستند و حتی اعلام کرده‌اند که سلولیت‌های آن‌ها نیز از بین رفته است.

با چربی های اضافه بدن خود، خداحافظی کنید

لیپوماتیک یا پیکر تراشی چگونه انجام می‌شود؟

با استفاده از یک دیامتر، سوراخ‌های 2 تا 5 میلیمتری در نواحی مورد نیاز بدن ایجاد می‌شود. دستگاه از طریق این سوراخ‌ها، وارد بدن شده و موج‌های ماورابنفش سبب تخریب و از بین رفتن چربی‌ها می‌شود. در طی عمل، محلول بی‌حسی نیز وارد بدن می‌شود و در پایان کار، چربی‌ها، خون و محلول بی‌حسی از طریق همین سوراخ‌ها خارج می‌شوند. این دستگاه یک سیستم هشداردهنده دارد که از آسیب به بافت اعضای بدن جلوگیری می‌کند.

مزایای لیپوماتیک یا پیکر تراشی

لیپوماتیک بیشتر برای نواحی ران، بازوها و شکم مناسب است. از این رو لیپوماتیک شکم طرفداران زیادی دارد. برخی مزایای پیکر تراشی به شرح زیر است:

  • یکنواخت شدن چربی‌های زیر پوست و عدم تشکیل برآمدگی یا فرورفتگی
  • جمع کردن و شکل دادن آسان پوست
  • استفاده از بی‌حسی موضعی
  • احتمال پایین ایجاد عفونت
  • ورم و ترشح بسیار کم
  • جراحت بدنی بسیار کم
  • عدم نیاز به بستری

عوارض پیکر تراشی

پیکر تراشی در کنار تمام مزایایی که دارد، می‌تواند عوارضی نیز داشته باشد. اگرچه در صورتی که این عمل توسط پزشک متخصص و در مرکزی معتبر انجام شود، عوارض به حداقل می‌رسد، اما بازهم نمی‌توان از عنوان کردن آن‌ها چشم پوشی کرد. عوارض پیکر تراشی یا لیپوماتیک به شرح زیر است:

  • واکنش آلرژیک
  • سوختگی، خارش و کش آمدن پوست
  • بالا رفتن دمای بدن
  • حالت تهوع
  • احساس ضعف و سرگیجه
  • احتمال بروز عفونت در قسمت‌های جراحی شده
  • کبودی روی بدن
  • احتمال (بسیار کم) ایجاد مشکلات قلبی و کلیوی

هزینه پیکرتراشی

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از معیارهای مهم افراد در انتخاب مرکز و جراح موردنظر است. مهم بودن هزینه را نمی‌توان انکار کرد، اما اولویت اول شما، باید مهارت پزشک و معتبر بودن مرکز باشد. برای استعلام هزینه عمل لیپوماتیک می‌توانید با کلینیک مهزیار تماس بگیرید.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، یک روش پزشکی برای از بین بردن چربی‌های اضافی، شل و افتاده شکم است. این روش نیاز به بیهوشی کامل دارد. اما جراحی آبدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟ افرادی که دارای ثبات وزن هستند، دخانیات مصرف نمی‌کنند، به علت زایمان در ناحیه شکم دارای چربی‌های شل و افتاده هستند و افراد چاقی که پوستشان دیگر قابلیت ارتجاعی ندارد، بهترین کاندیدای عمل ابدومینوپلاستی هستند.

ابدومینوپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام عمل ابدومینوپلاستی، ابتدار بیمار بیهوش می‌شود. مدت زمان انجام این عمل، 2 الی 5 ساعت است. پس از بیهوشی، دو برش روی بدن، یکی نزدیک ناحیه شرمگاهی و دیگری دور ناف، ایجاد می‌شود. پوست از روی عضلات شکم کنار زده می‌شود و عضلات شکم را جمع کرده و بخیه می‌زنند. حالا پوست باید با فرم جدید عضلات شکم، فرم‌دهی شود. پوست اضافی جدا شده و بقیه قسمت‌ها بخیه زده می‌شوند. در پایان، یک لباس استریل روی قسمت‌های جراحی شده قرار داده می‌شود. برای استعلام هزینه عمل برداشتن چربی شکم یا هزینه عمل ابدومینوپلاستی نیز می‌توانید با مشاوران مهزیار تماس گرفته و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

براکیوپلاستی چیست؟

اگر تمایل دارید یکی از روش‌های از بین بردن چربی شکم و پهلو را انجام دهید، توصیه ما این است که از براکیوپلاستی غافل نشوید. براکیوپلاستی یا لیفت بازو برای افرادی مناسب است که دارای بازوهای بزرگ، شل و افتاده هستند. تصور کنید چربی شکم و پهلو از بین رفته است اما بازوها همچنان بزرگ هستند. اگر می‌خواهید کار را تمام و کمال انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم در کنار از بین بردن چربی شکم و پهلو، جراحی لیفت بازو را هم انجام دهید. هزینه لیفت بازو مانند تمام روش‌های دیگر، براساس مرکزی که جراحی در آنجا انجام می‌شود، مهارت پزشک متخصص، هزینه‌های جانبی اتاق عمل و بیهوشی محاسبه می‌شود.

با چربی های اضافه بدن خود، خداحافظی کنید

سخن آخر

اگر سال‌هاست که ورزش و تغذیه را برای کاهش و از بین بردن چربی‌های شکم امتحان کرده‌اید، اما نتیجه مطلوب شما حاصل نشده است، اکنون می‌توانید یکی از روش‌های جراحی از بین بردن چربی شکم و پهلو را انجام دهید. در کنار جراحی شکم و پهلو، لیفت بازو می‌تواند نتایج درخشانی داشته باشد. توصیه اکید ما این است که برای انجام هرگونه خدمات زیبایی، به مراکز معتبر مراجعه کنید.کلینیک مهزیار یک مرکز معتبر در حوزه خدمات و جراحی‌‌های زیبایی است که کلیه خدمات را توسط پزشکان خبره و متخصص ارائه می‌دهد.

مطالب مشابه را ببینید!

ترکیب قهوه و دارچین برای لاغری؛ تاثیر قهوه و دارچین بر کاهش وزن همه چیز در مورد عمل لاغری و جراحی های کاهش وزن رژیم کانادایی برای کاهش وزن و لاغری سریع (برنامه این رژیم برای تناسب اندام) روش های کاهش وزن موثر (بهترین روش های لاغری) راههای کاهش وزن سریع؛ چگونه خیلی سریع وزن کم کنیم؟ مزیت های تردمیل؛ تردمیل چه تأثیری بر تناسب اندام و کاهش وزن دارد؟ عمل بای پس معده برای لاغری (مزایا و معایب عمل کوچک کردن معده) چگونه لاغری سریع و ایمن داشته باشیم لاغری سریع شکم و پهلو با ترفند های چربی سوز ورزش لاغری ران پا و بغل ران؛ چگونه ران پای خود را لاغر کنیم؟