متن در مورد انسان بی فرهنگ با جملات سنگین در مورد شخصیت ضعیف

متن و جملات در مورد انسان های بی فرهنگ

در این بخش مجموعه ای از متن های زیبا در مورد انسان های بی فرهنگ با جملات خاص سنگین درباره شخصیت ضعیف انسان ها را ارائه کرده ایم.

شخصیت همچون درخت است و شهرت مثل سایه آن است. سایه چیزی است که ما در موردش فکر می کنیم، درخت خودِ واقعیش است. آبراهام لینکلن

***

آگاهی از گذشته ما برای ایجاد شخصیت و هویت بخشیدن به ما ضروری است.

***

ملاقات دو شخصیت، مثل برخورد دو مادۀ شیمیایی است: اگر هرگونه فعل و انفعالی رخ دهد، هر دو تغییر شکل می دهند.

***

افراد دارای شهامت و شخصیت همیشه به نظر بقیه پلید به نظر می رسند.

***

متن در مورد انسان بی فرهنگ

دانش به تو قدرت می دهد، ولی شخصیت به تو احترام می دهد.

***

تقریبا همه افراد می توانند فلاکت را تحمل کنند، ولی اگر می خواهی شخصیت یک انسان را امتحان کنی، به او قدرت بده.

***

به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن…

سنگینه، سرفه‌ت مى‌گیره!

***

جملات خاص در مورد انسان های بی شخصیت

عاقبت به این نتیجه می‌رسیم که حضور بعضی‌ انسان‌های بی شخصیت در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌‌معنا بوده

که جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر می‌کند!

***

بعضی‌ها رو باید مثل آشغال دور انداخت از بس که بی‌شخصیتن

ولی انقدر شخصیت داریم که اونارو می‌بوسیم و کنار می‌ذاریم…برای همیشه…

***

متن در مورد انسان بی فرهنگ

یکی از ویژگی آدمای بی شخصیت اینه که همیشه حق به جانب هستن و همیشه میگن که حق با منه. اینجور آدمایی واقعا بی شخصیت هستن وگرنه کسی که دارای شخصیت هست، گاهی هم میپذیره که ممکنه اون هم اشتباه کنه و اشتباهات فقط از جانب بقیه نیست.

***

آدمای بی شخصیت رو تا خودشون نخوان نمیشه درست کرد. پس تلاش برای تغییر دادن اونها تقریبا بی نتیجه هست. به جای اینکه سعی کنی اونها رو تغییر بدی ازشون فاصله بگیر! چون توی همین حین ممکنه که تو رو هم مثل خودشون بکنن و رفتار و منش تو هم مثل اونا بشه.

***

“شما” واژه محترمی‌ست

اما…

“تو” شدن لیاقت می‌خواهد

***

متن زیبا در مورد انسان بی فرهنگ بی شخصیت

آدمای بی شخصیت اتفاقاً همونایی هستن که ادعای شخصیت خیلی بالایی دارن. وگرنه کسی که از شخصیت خودش مطمئنه و میدونه که کی هست و چی هست اصلا ادعایی نداره و براش این مسئله یک چیز کاملا طبیعی هست. اما بی شخصیت ها متفاوتن. اونا هر کاری میکنن تا در ظاهر خوب جلوه کنن اما دریغ از باطنشون که همون چیزی که بوده هنوز هم هست.

***

متن در مورد انسان بی فرهنگ

زهردارترین زبون ها هم میرسه به آدمای بی شخصیت. کسی که شخصیت نداشته باشه براش مهم نیست که چی به زبون میاره و چی میگه. اون فقط مثل رادیو حرف میزنه و اینکه چی میگه و چی از دهنش خارج میشه اصلا مهم نیست. سعی کن از اینجور آدمی فاصله بگیری وگرنه تو جایی که فکرش رو هم نمیکنی زبون اون دقیقا بر علیه تو میچرخه.

***

از زبون آدمای بی شخصیت ناراحت نشو. اونا اگه شخصیت داشتن که زبونشون قابل کنترل بود. اینجور آدمایی رو خدا آفریده که روی زمینش خالی نباشه. اونا ممکنه با یه حرفی تو رو ناراحت کنن، تو رو برنجونن و موجب ناراحتی خاطر تو بشن اما یادت باشه که همه ی اینا رو به خاطر شخصیت پایینشون در نظر بگیری و فقط و فقط ازشون دور بشی.

***

آدمای بی شخصیت همونایی هستن که ثبات ندارن و روز به روز رنگ عوض میکنن. مثلا ممکنه روزی جلوی تو یک رنگ باشن اما روز دیگه ای یک رنگ دیگه. روی حرف اینجور آدما به هیچ وجه نمیشه حساب کرد چون اینا شخصیتی از خودشون ندارن. اینجور آدما حزب باد هستن و هر سمت که باد بره اونا هم با باد به همون سمت میرن. سعی کن که از همچین آدمایی فاصله بگیری. چون جز خیانت، دروغ و دورویی چیزی از اونا نصیبت نمیشه.

***

‏هیچوقت فکر نکن چون خوشگلی
یا بابات پولداره یا قدت بلنده
یا با هوشی از بقیه بهتری.
معیارِ بهتر بودن چیزیه که براش زحمت کشیده باشی
نه چیزی که رایگان بدست اومده باشه
وقتی از بقیه بهتری که به دلیلِ شخصیت
و منش خوبت به خودت احترام بذارن
نه به داشته هات!

***

بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده می‌مونن

فقط هستن… ولی نمیشه بهشون تکیه کرد

اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی

در این حد بی شخصیت!

***

متن در مورد انسان بی فرهنگ

بارزترین ویژگی آدمای بی شخصیت اینه که خلوت و جمع نمیشناسن و هر جایی هر حرفی رو بهت میزنن. بهتره که با اونا رازی رو در میون نذاری وگرنه که اگه این کار رو کردی، باید بدونی که در بدترین جایی که به هیچ وجه دوست نداشتی اون راز برملا بشه میان و مستقیم جلوی جمع اون رو بر ملا میکنن.

***

لیاقت خیلی مهمه ولی گاهی ما با احساساتمون لیاقت‌های دیگران رو نادیده می‌گیریم

و اجازه می‌دیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن!

مطالب مشابه را ببینید!

متن زیبا برای زیر عکس خودم + جملات کوتاه خاص برای استفاده در کپشن جملات تبریک عید فطر (شعر، متن تبریک و عکس نوشته تبریک) سخن بزرگان در مورد قبول اشتباه؛ جملات آموزنده درباره پذیرش و قبول اشتباهات متن در مورد تجربه + سخن و جملات بزرگان در مورد تجربه افراد در زندگی عکس نوشته خوشبختی برای استوری و پروفایل + متن های زیبا در مورد خوشبختی و سعادت متن سلام و درود + جملات زیبای سلام به دوست و عشق متن روز بخیر + جملات پر انرژی برای روز بخیر گفتن رسمی و صمیمانه به دوست و همسر متن عصر بخیر عاشقانه برای عشق + جملات زیبای احساسی عصر بخیر گفتن اشعار خداحافظی + مجموعه شعر در مورد خداحافظی به صورت تک بیتی، دو بیتی و عاشقانه اشعار عاشقانه سعدی؛ مجموعه گلچین زیباترین اشعار و غزلیات عاشقانه سعدی