متن برای دوست بد + جملات سنگین برای رفیق بد و نیمه راه

جملات و متن برای رفیق و دوست بد

متن و جملات سنگین برای دوست بد و رفیق نیمه راه را در این مطلب روزانه آماده کرده ایم.

دوست بد مثل یه غذای مونده هست. شکمت رو سیر میکنه اما حالت رو بهم میزنه. اینجور دوستا فقط هستن که بگی رفیق دارم ولی بودنشون صد درجه از نبودنشون بدتره.

***

بیایم به حق این شبای عزیز یه دعا در حق همدیگه کنیم. خدایا ریشه هر چی دوست بد توی زندگیمون هست رو بسوزون و کاری کن که هیچوقت نگاهمون بهشون نیفته تا حالمون رو بد کنن. آمین. اونایی که از دوست زخم خوردن آمین رو بلندتر میگن.

***

یه دوست بد از همون اول تکلیفش مشخصه، بهت بدی میکنه اما دوستی که نقاب خوبی رو زده، تا زمانی که زهرشو نریزه نمیتونی شناساییش کنی. براتون آرزو میکنن که هیچوقت از این مدل دوستا گیرتون نیاد.

***

به نظرم دوستای من باید ماسک فروشی باز کنن. آخه هر روز ماسک عوض میکنن و تبدیل به یه آدم دیگه میشن.

***

جملات برای رفیق نیمه راه

شونه هام همیشه پناهی برای گریه دوستام بود اما وقتی از چشمای خودم اشک اومد تنها چیزی که مسکن اشکام شد دستام بود که اشکام رو پاک میکرد.

***

یه زمانی هم که زیاد دیر نیست میاد که واژه دشمن تو ادبیات فارسی منسوخ میشه و جاش رو واژه دوست میگیره.

***

بعضیام هستن اسمشون دوسته، رفتارشون غریبه هست و درونشون دشمن. از اینجور دوستا گیرت نیاد صلوات.

***

به نظرم بهترین راه برای اینکه به دوستای بد زندگیت یاد بدی که تو بازیچه دستشون نیستی، نبخشیدنشونه. با نبخشیدنش یادشون بده که لازمه دوستی با تو احترامه.

***

متن برای دوست بد

جملات سنگین تیکه دار برای رفیق بد

همیشه برام جای سوال بود که چرا بعضیا رفاقتشون به قدری سنگینه که قوی تری کوه ها جلوشون کم میارن. ما که هر چی دوست داشتیم حکم سنگ ریزه رو داشت.

***

مطمئنم اگه ایرج میرزا الان بود نمیگفت دوست آن است که گیرد دست دوست بلکه میگفت دوست آن است که اصلا کاری به کارت نداشته باشه! والا دوستای این دوره و زمونه جیبتو خالی نکنن، کمک کردن و دست گرفتنشون پیشکش.

***

چه بهتر که با دوستایی مثل شما قطع رابطه کنم. شما وقتی از درون داشتم آتیش میگرفم به بهونه آب رفتین و هیچوقت پیداتون نشد.

***

برف و بارونو دیدی فقط تو یه فصل خاص میباره؟ بعضی دوستا هم همینجورین. فقط یه وقتای خاص میان. قطع رابطه با این دوستا بهترین کاریه که میتونی در حق خودت انجام بدی.

***

متن برای دوست بد

متن سنگین برای دوست بی معرفت و بی ذات

قابل توجه دوستای عزیزم: کلاغ وقتی قهر میکنه، هزارتا گردو به نفع باغبونه. کاش قهرتون رو زودتر از اینا میدیدیم.

***

حالا که داریم قطع رابطه میکنیم میخوام یه پیشنهادی بهتون بدم. کاش چند دوره خصوصی پیش سگ بردارین تا یکم وفا رو ازش یاد بگیرین.

***

فکر میکردم دوستام واقعی هستن تا وقتی که روزهای سخت زندگیم سر رسید. اونجا بود که فهمیدم گرگایی رو در قالب میش و بره پرورش میدادم. خوشحالم که تموم این گرگا رو از زندگیم پرت کردم بیرون.

***

قطع کردن رابطه ات با دوستای بدت اولین لطفیه که میتونی در حق خودت بکنی. چون تا وقتی اونا هستن مجبوری همه لطف ها رو در حق اونا کنی.

***

رفیقای این دوره و زمونه به دنبال یه دونه ارزن منفعت میگردن تا تو رو باهاش معامله کنن.

***

تنها رفیقی که هیچوقت شما رو نمیفروشه تنهایی تونه. به غیر از اون، هر کس دیگه ای رو به عنوان دوست انتخاب کنید احتمال فروخته شدنتون وجود داره.

***

متن برای دوست بد

تجربه ثابت کرده اگه رفیقی داری که هنوز نفروختت پس منتظر زمانه تا ارزشت بره بالا بعد بفروشت.

***

از آدم فروش بودن دوستم ناراحت نیستم از این ناراحتم که چقدر ارزون منو فروخت.

***

جملات کوتاه برای رفیق ناجور

یاد بگیر توی دنیای الان اسم هر کسی رو رفیق نذاری. الان همه فروشنده هایی ماهر هستن و به اسم رفیق وارد زندگیت میشن تا بفروشنت.

***

از سیاست بعضی ها خیلی خوشم میاد آخه هر بار به پول نیاز پیدا میکردن میومدن سراغ من اما با اولین خریدار منو فروختن.

***

حداقل دمم گرم که اینقدر ارزش داشتم که تونستی بفروشیم. به این فکر میکنم که اگه جای من با تو عوض میشد توی به این بی ارزشی رو قرار بود چطوری بفروشم.

***

اینایی که به گربه میگن آدم فروش تا با حال با دوستای من برخوردی داشتن؟! قطعا نه وگرنه اسم گربه رو به رفیق شفیق تغییر میدادن.

***

متن برای دوست بد

دوست گرام این قلب فروشی نیست که بیای تو قلبم خونه کنی، بعد راحت بفروشیش و بری.

***

به بعضیام پیشنهاد میکنم بازاریاب بشن. لامصبا اینقدر راحت دوستاشونو به این و اون میفروشن که آدم به قدرت فروششون ایمان میاره..

***

اگه دوستی داری که در حقت نامردی کرده و بهش فرصتی دوباره میدی باید بهت تبریک بگم. چون ممکنه دفعه پیش با نامردیش ناقصت کرده باشه اما این بار به معنای واقعی از کار میندازت.

***

متن تیکه دار گله از دوست بی معرفت

مطمئنم یه روزی محکوم میشم و جرمم وفا به دوستای نامردی بود که چوب نامردیشون رو خوردم اما بازم به دوستیم ادامه ادم.

***

متن برای دوست بد

فاصله از نامرد بودن بعضی دوستان کم نمیکنه. اگه نزدیک باشی مستقیما زهرشون رو میریزن و اگه دور باشی برات شایعه درست میکنن. در هر صورت چوب نامردیشون باید بالای سرت باشه.

***

یه سری از دوستان هم هستن که اگه یه روز نامردی نکنن، حس میکنیم اون روز مردن.

***

با اینکه همیشه از رنگ سیاه به بدی و نفرت یاد میشه اما بهت آرامش میده، مثل شبا که خسته ای و دوست داری همه جا تاریک و سیاه باشه تا بخوابی و آروم بگیری. به نظرم اسم رنگی که باید ازش به عنوان رنگ منفور یاد کرد سیاه نیست بلکه رنگ دوستیه. کافیه یه بار با آدمای نامرد دوست بشی تا بفهمی چی میگم.

***

ترجیح میدم تو خماری یه دوست واقعی بمونم به جای اینکه خودمو با یه عالمه نامرد نعشه کنم.

***

به دوستای عزیزم توصیه میکنم حتما کلاس های تدریس حرفه ای و فوق حرفه ای نامردی رو برای من تشکیل بدن تا ببینم چجوری میشه اینقدر نامرد بود.

***

آهای پسری که فکر میکنی اگه گریه کنی بهت میگن نامرد، نه در اشتباهی! وقتی به دوستت خیانت میکنی اونجاست که یه نامرد واقعی میشی.

***

دوست گرامی درسته که با فروختن من پولدار نشدی اما بهت تبریک میگم چون یک نامرد واقعی شدی.

***

میدونی چرا جای زخمی که دوستت به وجود آورده تا مدت ها درد میکنه؟ چون خاطراتی که باهاش داشتی رو مرور میکنی و هر بار به خودت لعنت میفرستی. این لعنت فرستادنا حکم نمک رو دارن که روی زخمت پاشیده میشه.

***

تا چند مدت دیگه دوست واقعی هم به افسانه ها میپیونده و در اون زمان تنها داستانی که از دوست به گوش میرسه زخم هایی هست که زده و خوب نشده.

***

بعضی از دوستا هم هستن تا جنس مخالف میبینن جوری بهت زخم میزنن که تا عمر داری یادت میمونه. کسی نیست به اینا بگه دوست عزیز من تا حالا هیچ دختری/پسری به خاطر اینکه این رفتارو با دوستت کردی بهت پا نداده. پس خودتو با این کار کوچیک نکن.

***

جای هر زخمی خوب میشه اما جای زخم دوست هیچوقت خوب نمیشه. دوست اگر زخمی بزنه، زخمش مرهم نداره.

***

متن برای دوست بد

خیانت رو وقتی از اعماق وجود درک کردم که صحبت های دوستمو با دشمنام شنیدم که به جای اینکه بزنه تو دهنشون هنوز چند تا حرف اضافه میکرد و پشتم میزد.

***

سیمرغ جشنواره فجر بازیگرا رو باید بدن به اطرافیان من که این همه مدت با بازی کردن نقش دوست بزرگترین خیانت ها رو به من کردن.

***

تو یک نمکزار رو نمیتونی تبدیل به چمن زار کنی چون ذاتش مشخصه. همینجوری نمیتونی از یه آدم خیانتکار توقع دوستی داشته باشی چون ذاتش مشخصه.

***

بعضی از دوستا هستن که درونشون آتشی با شعله های خاموشه و فقط نیاز به یه جرقه دارن تا روشن بشن و زندگیت رو به آتیش بکشن. خواستم بگم که یکی از همین دوستان گرام در زندگی من هم تشریف دارن.

***

بعضیام هستن که بوی گند خیانتشون همه جا رو ور میداره. تو یکی از اونایی.

***

متن برای دوست بد

توقعی از غریبه ها نمیشه کرد. میون هر ده تای اونا نه تا دشمن وجود داره. درد من از کسایی هست که اونا رو خودی حساب کردم و دشمنیشون از دشمنای واقعی بیشتر بود.

***

سلامتی همه رفیقایی که خنجراشون تیزتر از خنجرای دشمنا بود و جوری قلبمونو باهاش چاک دادن که تا ابد جاش درد میکنه.

***

بعضیام به عنوان دوست وارد زندگیت میشن اما جوری از پشت بهت خنجر میزنن که تیزی اون خنجر رو تا اعماق وجودت حس میکنی.

***

بعضیا وقتی باهات دوست میشن جوری بهت خیانت میکنن که هزار بار آرزو میکنی کاش به جای دوست دشمن میگرفتی.

***

اشتباه من در رفاقتمون این بود که وقتی بهم گفتی رفیقم ازت نپرسیدم چی میخوای، گفتم دمت گرم. حالا که اون چیزی که خواستی رو گرفتی و رفتی تازه به اشتباه خودم پی بردم.

***

آهای دوست عزیزم میدونستی فروشنده خیلی خوبی هستی؟ اگه نمیدونستی از این به بعد بدون چون خیلی راحت منو فروختی.

***

ازت گلایه ای ندارم چون با کارهایی که در حقم کردی دیگه چیزی برای گلایه نمیمونه. فقط امیدوارم خدا کسی مثل خودت رو وارد زندگیت کنه و همون کارهایی که با من کردی رو در حقت انجام بده تا معنای واقعی دوست بد رو از اعماق وجود درک کنی.

***

به نظرم به جای استفاده از واژه دوست بد باید اسم تو رو بیارن و هر زمان که خواستن از رفاقت های اشتباه مثالی بیارن، تصویر تو رو نشون بدن.

***

نمیدونم توی دوستیمون چی دیدی و چقدر من رو ساده لوح فرض کردی اما خوشحالم که بالاخره این دوستی به پایان رسید. ازت میخوام دفعه بعد که با کسی دوست شدی، حداقل یکم خوب باشی تا اون مثل من نشکنه.

***

این روزا خیلی ها با نقاب دوست خوب وارد زندگیت میشن و وقتی مثل زالو اون چیزی که ازت میخواستن رو مکیدن تنهات میذارن و میرن. حواست به دوست های بدی که نقاب خوبی دارن باشه، دوستی با این آدما اشتباهه.

***

یاد بگیریم همونطور که برای زندگی مون زحمت میکشیم تا به ثروت و دارایی مالی برسیم، برای دوستی هامون هم همین کار رو بکنیم چون دوست ها هم جزو دارایی مون حساب میشن. یادت باشه برای رسیدن به ثروت در دوستی روی هر کسی اسم دوست نذاری.

***

دوستی اشتباه مثل دریایی هست که روش یه لایه نازک یخه. تو پات رو روی این یخ ها میذاری به امید اینکه نگهت دارن اما نمیدونی که اونقدر نازکن که به محض اینکه پات روشون رفت میشکنن و تو توی دریا غرق میشی.

***

دوست بد تو رو مثل اسکناس خرج خواسته هاش میکنه. قبل اینکه اسم کسی رو دوست بذاری ببین که براش عیارت چقدره.

***

دوستی های اشتباه مثل لباس هایی هستن که به تنت نمیان اما تو اصرار داری که اونها رو بپوشی. بالاخره یه روزی این لباسا کار دستت میدن و یه جایی آبروت رو میبرن دقیقا مثل همین دوستی هایی که یه جایی آبرو واست نمیذارن.

مطالب مشابه را ببینید!

متن تیکه دار تبریک سال نو با جملات کنایه ای تبریک عید نوروز و سال جدید متن تیکه دار به بعضیا باید گفت؛ جملات سنگین به بعضيا باس گفت! جملات حکایت خیلیاست با متن تیکه دار برای کسی که خودش را خیلی تحویل میگیرد! متن شاخ جدید با جملات سنگین، مفهومی، تیکه دار و با معنی متن طعنه دار و جملات کنایه دار + عکس نوشته های سنگین و تیکه دار برای پروفایل متن فاز سنگین ترکی استانبولی و جملات تیکه دار با ترجمه متن رفاقتی شاخ و سنگین + متن مغرورانه رفاقتی لاتی تیکه دار جملات تیکه دار و سنگین + متن های کوبنده و جملات نیش دار زیبا متن در مورد بی معرفتی و بی وفایی + جملات تیکه دار و سوزان متن تیکه دار برای شوهر و جملات سنگین کوبنده ویژه همسر