متن عاشقانه آخرین دیدار و جملات سوزناک خداحافظی از عشق سابق

متن های عاشقانه و احساسی آخرین قرار ملاقات با عشق

جملات و متن های عاشقانه غمگین و سوزناک آخرین دیدار و قرار ملاقات را در این بخش روزانه آماده کرده ایم. این جملات برای خداحافظی از عشق سابق هستند.

بهار که پرستوها می آیند من کوچ میکنم.
مقصد من شهر آرزوهای آبی ست.
بهار که بیاید شکوفه ها ناخواسته میشکفند
و من با چمدانی پر از برف به سوی خورشید می روم.
لحظه ی ناب دل کندن از نداشته هایم
و خداحافظ ای داشته های من

***

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانم

***

میان حرفهایت می نوشتی :زندگی زیباست و من هم زندگی را در تو میدیدم
برو استاد خوبی ها ب من درس وفا دادی و من هم خوب فهمیدم وفا یعنی
خداحافظ

***

گاهی همه چیز آنقدر سریع اتفاق می افتد که فرصتی برای یک خداحافظی خوب پیدا نمیکنی !
گاهی جای بوسه ای که هنگام خداحافظی نکردی ، تا ابد درد می کن . . . !

***

متن عاشقانه آخرین دیدار و جملات سوزناک خداحافظی از عشق سابق

شعر غمگین آخرین قرار ملاقات

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

***

دور بودن از تو باعث میشه که دلم خیلی برات تنگ بشه، اما قول میدم که هیچ فاصله‌ای، هر چقدر هم دور باعث از بین رفتن عشقمون نشه. خدانگهدار.

***

بیخودی متاسف نباش
تو آمده بودی که بروی اصلا!
تو چه می دانی چه ترسی ست
ترس از کوچه ی بعد از خداحافظ؟

دستم را برای وداع با آرزوهایم

***

دیوانه نشده‌ام، فقط ناراحتم. عصبانی نیستم، فقط غمگینم. نگران نیستم، فقط گریانم. خدانگهدار.

***

متن غمگین خداحافظی با عشق سابق

خداحافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم
نشد با این تن زخمی به آغوش تو بر گردم
نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردارم

***

سعی می‌کنم تلخی این خداحافظی را با شیرینی خاطرات زیبایمان قابل تحمل کنم.

***

حتی در تلخ‌ترین خیال‌هایم تصور نمی‌کردم که روزی مجبور شوم به زور هنگام گفتن وحشتناک‌ترین لغت دنیا لبخند بزنم. خدانگهدار. دلم برایت تنگ می‌شود.

***

هر کاری که انجام میدهی، هر جایی که میروی، لطفاً نگذار که برایت به خاطره‌ای تبدیل شوم که در آستانه‌ی از یاد رفتن است. خدانگهدار.

***

برای آخرین بار دختری را در آغوش می‌گیرم که دوای تمام دردهایم در زندگی است. برای آخرین بار دختری را نوازش می‌کنم که شادی زندگی‌ام را دو برابر کرد. برای آخرین بار دختری را می‌بوسم که می‌دانم دلم برایش تنگ خواهد شد.

***

عشق من شاید بی‌قید و شرط باشه، اما وقتی قلبم رو بهت دادم، شرط ناگفته‌ای وجود داشت ـ قلبم مال توست تا زمانی که عاشقش باشی. خدانگهدار.

***

متن عاشقانه آخرین دیدار و جملات سوزناک خداحافظی از عشق سابق

جملات غمگین خداحافظی از عشق سابق

هر لحظه‌ای که با هم گذرانده‌ایم، خاطره‌ای است که روی قلبم حک شده است. اما اکنون زمان آن رسیده است که از هم جدا شویم و شروع جدیدی را رقم بزنیم. حتی الان که در حال جدا شدن از یکدیگریم، از این که روزی عاشق و معشوق بودیم، پشیمان نیستم. ما همیشه با هم تفاهم داشتیم و امیدوارم که دوستی‌مان هرگز به پایان نرسد.

***

فقط یک خداحافظی برای ذوب کردن قلب من کافیه. نه خیلی دور، نه خیلی نزدیک و در عین حال جدا از هم. عشق من لطفاً زود پیشم برگرد. مراقب خودت باش.

***

چیزی که میخوام بگم، فقط دو کلمه نیست، چون گفتن اونا قلب من رو به دو تکه شکسته. با قلبی ناراحت و چشمی اشک‌آلود بهت میگم “خدانگهدار”.

***

بارها بهت التماس کردم که رفتارتو تغییر بدی و با من با عشق و احترام رفتار کنی، اما همه چیز روز به روز بدتر شد. درسته که خیلی دوستت دارم، اما مجبورم که ترکت کنم، چون میدونم لیاقت من مردیه که با من مثل ملکه‌ها رفتار میکنه. متاسفم که اون مرد تو نیستی.

***

فکر خداحافظی کردن از تو من رو یاد تمام اون روزایی انداخت که میتونستم بهت بگم چقدر دوستت دارم، اما نگفتم. دلم برات تنگ میشه، خدانگهدار.

***

متن ادبی خداحافظی از عشق سابق

متاسفم که خیال واهی تو رو نقش بر آب میکنم، داداش. اما تو در مسائل احساسی یه بزدل واقعی هستی. البته اگه با این طرز رفتار به آرامش میرسی، پس همینجور بتازون.

***

با خیانت کردن به قول و قرارمون توهین کردی و با دروغ گفتن به عشقمون صدمه زدی. تقاضاهای من هیچ اهمیتی برات نداشت و گریه‌های قلبم هیچ تاثیری در قلب سنگیت نداشت. از اونجایی که تو جیگرشو نداری، بذار من بهت بگم که دیگه هیچ امیدی برای ما باقی نمونده، تنها کاری که باید بکنیم اینه که از هم جدا شیم.

***

خداحافظ برای همیشه. شماره تلفن و تمام اطلاعاتم رو پاک کن. خیلی بهتره که تنها اما شاد باشم، تا این که در کنار مردی مثل تو با بدبختی زندگی کنم.

***

زندگی‌ها و رابطه‌های ما حتی بعد از رفتن تو هم ادامه پیدا میکنن. اما هر قدمی که در مسیر جدایی از تو برمیدارم، مثل راه رفتن روی تکه‌های تیز شیشه میمونه. با وجود این که خون از پاهام جاری شده، به رفتن ادامه میدم، تا جایی که دوباره به هم برسیم. خدانگهدار.

***

متن کوتاه و زیبای آخرین قرار ملاقات

یه بار یه دوست عاقل بهم گفت که خودمون به بقیه یاد میدیم که چطور با ما رفتار کنند. وقتی برای توجیه هر کار بدی که در حقم انجام دادی، دنبال بهانه‌ای برای بخشیدنت گشتم، به ضرر خودم به تو یاد دادم که چطور من رو تحقیر کنی. دیگه نمیتونم تحمل کنم و به همین دلیل ازت جدا میشم.

***

عزیزم فکر می‌کردم که میتونیم تا ابد با هم باشیم و حاضر بودم که باقیمونده‌ی روزای عمرم رو در کنار تو سپری کنم. چقدر دردناکه که این رویا هیچ وقت واقعیت پیدا نمیکنه و هر کدوم باید راه خودمون رو بریم. خیلی متاسفم.

***

مهم نیست کجا بری، مهم نیست کجا باشی ـ من همیشه به یادت هستم و منتظر میمونم تا برگردی و منو در آغوش گرمت بگیری. خداحافظ.

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار خداحافظی + مجموعه شعر در مورد خداحافظی به صورت تک بیتی، دو بیتی و عاشقانه جملات خداحافظی با زمستان؛ متن های احساسی و ادبی پایان زمستان و شروع بهار متن خداحافظی با ماه رمضان و جملات وداع با ماه روزه داری و عبادت اشعار وداع ماه رمضان با شعر خداحافظی ماه عبادت و روزه داری متن خداحافظی دردناک طولانی از عشق، دوست، عزیز و همسر متن خداحافظی رسمی کوتاه اداری و جملات خداحافظی از همکار و مدیر متن خداحافظی از دوستان مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف جملات خداحافظی از رفیق و عشق با متن های احساسی غم انگیز رفتن متن خداحافظی عاشقانه غمگین با جملات غم انگیز رفتن متن خداحافظی از عشق خیانت کار با جملات غم انگیز و سنگین برای خائن