سخنان مارک زاکربرگ موسس فیس بوک + جملات آموزنده با عکس نوشته

سخنان و جملات آموزنده مارک زاکربرگ

در این بخش مجموعه ای از سخنان آموزنده مارک زاکربرگ موسس فیس بوک و مدیر عامل شرکت متا را با چند عکس نوشته از جملات وی را گردآوری کرده ایم.

مارک الیوت زاکربرگ Mark Elliot Zuckerberg متولد 14 ماه می سال 1984 است. او برنامه نویس و یکی از موسسان شبکه اجتماعی فیس بوک است. او به عنوان شخصیت سال 1010 توسط مجله تایم انتخاب شد. او در دوران دانشجویی در دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان علوم کامپیوتر اقدام به تاسیس سایت فیس بوک کرد و در حال حاضر هم به عنوان مدیر اجرایی در فیس بوک فعال است. در سال 2008 توسط مجله فوربس به عنوان جوانترین ملیاردر شناخته شد که ثروتش را شخصا به دست آورده است. دارایی او هم اکنون بیش از 100 میلیارد دلار اعلام شده است که رقم خیره کننده ای است و در رده پنجمین ثروتمند دنیا قرار گرفته است.

 

هدف من هرگز ایجاد یک شرکت نبود، من می‌خواستم چیزی بسازم که تغییری در جهان ایجاد کند.

***

مردم به گفتار شما اهمیتی نمی‌دهند، آن‌ها تنها برای چیزی که خلق می‌کنید، ارزش قائل‌اند.

***

رویکرد هکرها به این صورت است که هیچ چیز بی‌نقص نیست و همواره راه حلی برای بهتر شدن وجود دارد.

***

سوال هر روزه من از خودم این است: آیا من مهم‌ترین کاری را که می‌توانستم انجام داده‌ام؟

***

سخنان مارک زاکربرگ

من نمیخواهم فیس بوک یک شرکت آمریکایی باشه. من نمیخواهم این شرکتی باشد که در حال گسترش ارزش های آمریکایی در جهان است. دیدگاه من این است که شما با فیس بوک بتوانید فوق العاده در مردم ریزبین باشید و بفهمید چطور فکر میکنند.

***

جای هکر ها در زندان ها نیست. بلکه در شرکت های کامپیوتری بزرگ است. هکر ها یکی از مهمترین سمت ها هر شرکت تکنولوژیکی را باید داشته باشند زیرا انها اعتقاد دارند همیشه یک راه بهتری و مطمئن تری وجود دارد.

***

بزرگترین ریسک، ریسک نکردن است. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، بهترین و تنها استراتژی برای شکست ریسک نکردن است.

***

سخنان مارک زاکربرگ

به خوبی به خاطر دارم. یک یا دو روز بعد ازینکه اولین نسخه از فیس بوک رو راه اندازی کردم با دوستانم داشتیم پیتزا میخوردیم که با خودم فکر میکردم “یه همچین خدماتی باید در اینترنت برای مردم وجود داشته باشد، واقعا مردم بهش نیاز دارند” و وقتی فهمیدم که من خودم باید این نیاز را برطرف کنم محتاط تر از قبل عمل کردم.

***

جملات آموزنده مارک زاکربرگ

سریع حرکت و کن و همه چیز را به هم بریز… تا وقتیکه مرتب و منظم بخواهید در بازار پیشروی کنید، رقبا اجازه پیشرفت به شما نمیدهند. اگر به حد کافی اوضاع را به هم نریزید، به حد کافی سریع حرکت نمیکنید.

***

من نمیخواهم فیس بوک یک شرکت آمریکایی باشه. من نمیخواهم این شرکتی باشد که در حال گسترش ارزش های آمریکایی در جهان است. دیدگاه من این است که شما با فیس بوک بتوانید فوق العاده در مردم ریزبین باشید و بفهمید چطور فکر میکنند.

***

سخنان مارک زاکربرگ

جای هکر ها در زندان ها نیست. بلکه در شرکت های کامپیوتری بزرگ است. هکر ها یکی از مهمترین سمت ها هر شرکت تکنولوژیکی را باید داشته باشند زیرا انها اعتقاد دارند همیشه یک راه بهتری و مطمئن تری وجود دارد.

***

بزرگترین ریسک، ریسک نکردن است. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، بهترین و تنها استراتژی برای شکست ریسک نکردن است.

***

به خوبی به خاطر دارم. یک یا دو روز بعد ازینکه اولین نسخه از فیس بوک رو راه اندازی کردم با دوستانم داشتیم پیتزا میخوردیم که با خودم فکر میکردم “یه همچین خدماتی باید در اینترنت برای مردم وجود داشته باشد، واقعا مردم بهش نیاز دارند” و وقتی فهمیدم که من خودم باید این نیاز را برطرف کنم محتاط تر از قبل عمل کردم.

***

سخنان مارک زاکربرگ

تبلیغات زمانی که هم راستا با تلاش های جاری مردم باشد، بیشترین تاثیرگذاری ممکن را خواهد داشت.

***

در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، ریسک نکردن به شکست قطعی منجر می شود.

***

مردم تصور می کنند که نوآوری به معنای داشتن یک ایده خوب است، اما به نظر من به معنای حرکت سریع و آزمودن موارد متعدد می باشد.

***

سخنان مارک زاکربرگ

کمک به یک میلیارد کاربر جهت اتصال، شگفت انگیز است و این چیزی است که در زندگی بیشتر از همه به آن افتخار می کنم.

***

ما خدمات را به منظور بدست آوردن پول خلق نمی کنیم، بلکه هدف ما از کسب درآمد ارائه و ساخت سرویس های بهتر است.

***

جملات زیبا و آموزنده از موسس فیس بوک

کاری را که بیابید که بیشترین اشتیاق را نسبت به انجام آن دارید.

***

سخنان مارک زاکربرگ

فیسبوک با هدف تبدیل به یک شرکت ساخته نشده است، بلکه هدفی اجتماعی را پیش رو داشته و این ماموریت تبدیل جهان به مکانی بازتر و مرتبط تر است.

***

به گمان من یک قانون ساده در کسب و کار وجود دارد، چنانچه شما در مراحل نخست اقدام به انجام کارهای آسان تر کنید، رشد و پیشرفت بیشتری از آن شما خواهد گشت.

***

جملات پند آموز از مارک زاکربرگ

به تصور من مردم تنها تمایل به ابراز شخصیت خود به دیگران را دارند و این چیزی است که همواره وجود داشته است.

***

به گمان من یک قانون ساده در کسب و کار وجود دارد، چنانچه شما در مراحل نخست اقدام به انجام کارهای آسان تر کنید، رشد و پیشرفت بیشتری از آن شما خواهد گشت.

مطالب مشابه را ببینید!

سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری جملاتی از آرتور میلر نویسنده و نمایش نامه نویس؛ 50 سخنان ارزنده جملات کوروش درباره ایران، عشق، زن؛ سخنان ارزشمند پادشاه ایرانی عکس نوشته سخنان حضرت علی (ع) + سخنان و جملات ناب آموزنده از امام علی (ع) متن درباره جایگاه و مقام + جملات و سخنان بزرگان در مورد مقاوم افراد متن در مورد قدرت + جملات و سخنان فلسفی بزرگان در مورد توان و قدرت متن در مورد شرمساری + جملات و سخنان زیبا در مورد شرمندگی و شرمسار شدن متن در مورد دنیا + جملات و سخنان فلسفی بزرگان در مورد جهان متن در مورد مردم + سخنان و جملات با مفهومی بزرگان در مورد مردم متن در مورد زیبایی + جملات و سخنان بزرگان در مورد زیبایی درون و ظاهری