جملات الهام بخش جف بزوس + سخنان آموزنده از موسس آمازون و ثروتمندترین فرد دنیا

جملات و سخنان انگیزشی جف بزوس

مجموعه ای از جملات الهام بخش جف بزوس را با متن های انرژی بخش برای اهداف آماده کرده ایم. جفری پرستون بِیْزوس صاحب رسانه، سرمایه گذار و کارآفرین آمریکایی در زمینه اینترنت است و البته مدیر عامل و موسسه شرکت آمازون است که بزرگترین خرده فروشی آنلاین در جهان است. او ثروتمندترین فرد در جهان است و ثروت او بالی 200 میلیارد دلار است که حتی بیش از ثروت ایلان ماسک می باشد.

من می دانستم که ممکن است شکست بخورم اما با این حال نباید پشیمان می شدم، من می دانستم که تنها چیزی که می تواند من را پشیمان کند این است که به اندازه ی کافی تلاش نکرده باشم.

***

اگر می خواهید نوآوری کنید، نباید از اشتباه کردن بترسید.

***

هر کسب و کاری باید همیشه جوان باقی بماند. اگر شما پا به پای نیازهای مشتری پیش بروید مانند وول ورث موفق خواهید بود.”

***

جملات انگیزشی از غول تکنولوژی

در مورد اخلاقیات: “چیزی که من را خیلی ناراحت می‌کند این است که وقتی از کنار بانکی عبور می‌کنم تبلیغاتی را ببینم که با استفاده از آن سعی می‌کنند مردم را متقاعد نمایند تا برای هزینه‌های غیر ضروری، خانه‌شان را در رهن بانک قرار دهند و وام بگیرند. این یک ترفند شیطانی است.”

***

انتخاب دوست: “زندگی کوتاه‌تر از آن است که صرف کسانی شود که هیچ تدبیر و درایتی ندارند.”

***

جملات الهام بخش جف بزوس

ارزش‌هایی که باید در شرکت خود ایجاد نمایید: “بخشی از این ارزش‌ها در طول مسیرتان مشخص می‌شوند. درس‌ها و تجربیاتی که در طی فعالیت حرفه‌ای خود کسب می‌کنید، ارزش‌های شرکت شما را تعیین می‌نماید.”

***

ابتکار و نوآوری: “وقتی مجبور باشید از کمترین چیزها بیشترین استفاده را ببرید، اینجاست که نوآوری و ابتکار خودش را نشان می‌دهد. برای رهایی از یک جعبه‌ی تنگ و تاریک، تنها راهی که وجود دارد این است که ابتکار عمل نشان دهی و راهی به سوی بیرون پیدا کنی.”

***

در مورد رضایت‌مندی از خود: “یک شرکت نباید عادت کند که همواره در اوج باشد؛ زیرا درخشش و در اوج بودن، همیشگی نیست.”

***

جملات الهام بخش جف بزوس

کاری کنید که کارکنان خودشان را مانند مالک ببیند.

***

سخنان آموزنده از جف بزوس

ما در آمازون سه ایده بزرگ داریم که به مدت ۱۸ سال به آن‌ ها پایبند بوده‌ ایم و دلیل موفقیت ما همین است: اول: الویت با مشتری است. دوم: خلاقیت به خرج دهید. سوم: صبور باشید.

***

اگر تعداد آزمایش‌ هایتان را در یک سال دو برابر کنید خلاقیتتان دو برابر می‌ شود.

***

چیزهای بزرگ همیشه از یک چیز کوچک شروع می شوند، بزرگترین بلوط ها هم از یک بلوط کوچک ایجاد شده اند، شما باید یک نهال کوچک را مواظبت کنید تا رشد کند و به یک درخت بزرگ تبدیل شود، اگر این موضوع را درک کنید می توانید به تنهایی کسب و کار بزرگ خود را راه اندازی کنید.

***

جملات الهام بخش جف بزوس

پایان کار یک سازمان و تشکیلات زمانی نزدیک می شود که دائما گذشته را تحسین کند – مهم نیست که گذشته چقدر خوب بوده!

***

اگر شما یک تجربه ی عالی را برای مشتری های خود فراهم کنید، بدون شک آن ها در موردش با هم صحبت می کنند و فراموش نکنید که کلماتی که از دهان خارج می شوند بسیار قدرتمند هستند.

***

متن های آموزنده و سخنان جف بزوس

دوست دارم وقتی که در سن ۸۰ سالگی به زندگی نگاه می کنم، اشتباهات کمی داشته باشم که از انجام آن ها پشیمانم.

***

جملات الهام بخش جف بزوس

سخت کار کنید، از انجام آن لذت ببرید و تاریخ را بسازید.

***

رقبای ما بر روی کار ما تمرکز می کنند در حالی که ما بر روی مشتری های خودمان تمرکز می کنیم.

***

جملات الهام بخش جف بزوس

باهوش بودن یک نعمت است و مهربانی یک انتخاب.

***

من زنی را می خواهم که بتواند مرا از زندان جهان سوم خارج کند، زندگی آنقدر کوتاهه که بهتره وقت خود را برای بیرون رفتن با آدم هایی که جذاب نیستند، هدر ندهید.

مطالب مشابه را ببینید!

جملات انگیزشی خدایی؛ جملات الهام بخش و انگیزه دهنده خدایی کوتاه جملاتی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل با جملات الهام بخش سخنان والت دیزنی با قشنگ ترین جملات الهام بخش و انگیزشی سخنان بزرگان در مورد دریا و اقیانوس با جملات الهام بخش متن تغییر دادن زندگی و جملات الهام بخش بهتر کردن زندگی متن ایمان به خدا با جملات الهام بخش و سخنان ارزشمند درباره پروردگار جملات الهام بخش؛ متن الهام بخش زندگی، عکس نوشته همراه با متن الهام انگیز جملات الهام بخش کوتاه + متن های انگیزشی برای گذران روزهای سخت زندگی جملات انگلیسی درباره زندگی؛ سخنان ارزشمند و الهام بخش بزرگان با ترجمه جملات تاکیدی مثبت الهام بخش و عبارات تاکیدی برای زندگی بهتر