جملات انگیزشی برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری و ثروتمند شدن

مجموعه ای از جملات انگیزشی از برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری کردن و رسیدن به ثروت را در این مطلب روزانه ارائه کرده ایم.

سخنان انگیزشی برایان تریسی با موضوع سرمایه گذاری

برایان تریسی Brian Tracy یکی از نویسندگان معروف است که کتابهای خودیاری را منتشر کرده است که در این کتاب ها کارهای خود را به صورت گویا ارائه داده است. او سیمنارهای زیادی با موضوع رهبری، رویش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است.

برای تو کلید موفقیت این است که در زندگی‌ات عادتی بسازی از کارهایی که از انجامشان ترس داری.

انجام کارهایی که از آنها می‌ترسیم درست مانند آن است که در روز روشن و با چشم‌های باز کابوس ببینیم. کار راحتی نیست و برای انجامش به مقدار زیادی شجاعت نیاز داریم. اما ممکن است و اگر بخواهیم می‌توانیم از پس تمام این کابوس‌ها برای خودمان پلی به سمت موفقیت بزنیم.

***

یادگیری مداوم، اولین شرط برای موفقیت در زمینه‌ای است که در آن فعالیت می‌کنید.

پیوستگی در یادگیری، آن هم یادگیری تخصصی، یک نکته کلیدی برای پیروزی در کسب و کار و زندگی است. در این روزگار به جای همه چیز بودن و همه چیز فروختن، باید در یک زمینه خاص عمیق شوید و فعالیت کنید.

***

جملات انگیزشی برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری و ثروتمند شدن

یکی از هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری‌هایی که می‌توانید انجام دهید این است که هر ماه بین ۳ تا ۵ درصد از درآمدتان را روی آموزش و بهبود مهارت‌های مالی خود سرمایه گذاری کنید.

بهبود مهارت‌ها یعنی هر روز جلو رفتن. مهم نیست که این قدم‌های روزانه چقدر کوچک هستند. بلکه نکته مهم در این میان، پایبندی به یک رشد پیوسته است. اگر این آموزش در زمینه ارتقا هوش مالی باشد، شما هر روز ثروتمندتر از روز قبل خواهید شد. چون در اثر آن آموزش‌ها بینش شما به پول، دستخوش تغییرات اساسی می‌شود.

***

کلید موفقیت در متمرکز کردن ذهنمان روی چیزهایی است که می‌خواهیم به آنها برسیم؛ نه چیزهایی که از آنها ترس داریم.

یکی دیگر از جملات انگیزشی برایان تریسی این است که همه ما در نهایت، چاره‌ای جز روشن کردن تکلیفمان با ترس‌هایمان نداریم. اما این بدان معنا نیست که باید تمام تمرکزمان را روی از بین بردن یا بهتر بگوییم، کنترل کردن ترس‌هایمان بگذاریم. بهترین کار این است که توجه و تمرکز اصلی‌مان را روی دستیابی به چیزهایی معطوف کنیم که دوستشان داریم.

***

بزرگ‌ترین دارایی شما، توانایی کسب درآمد شما است. اما بزرگ‌ترین منبعتان وقت شما است.

یکی از معروف ترین جملات انگیزشی برایان تریسی رسیدن به تعادلی پایدار در میزان درآمد و زمان در دسترس، بزرگ‌ترین موفقیتی است که یک فرد می‌تواند آن را تجربه کند. بدون پول، نمی‌توان لذت یک زندگی آزاد را تجربه کرد و از طرفی بدون زمان نیز نمی‌توان کاری انجام داد. بسیاری از ما تمام وقتمان را روی کسب درآمد می‌گذاریم و از آن طرف زندگی و دنبال کردن علاقه‌هایمان را به باد فراموشی می‌سپاریم یا حتی آن را به زمانی نامعلوم در آینده حواله می‌دهیم. نه پول و نه زمان، هیچ کدام را رها نکنید. در عوض، تمام تلاش خود را به کار ببندید تا تعادل بین زمان و پول را در زندگی‌تان پیدا کنید.

چند سخن زیبا از برایان تریسی

انسان عادت دارد همیشه توقعاتش را بدست آورد. مهم نیست توقع اتفاق خوب یا بد باشد.

***

شما باید کارهای خیلی خیلی زیادی انجام دهید، تلاش های کوچک و پیوسته ای که هیچکس آنها را نمیبیند یا ارزش آنها را درک نمیکند تا به موفقیت ارزشمندی دست پیدا کنید.

***

قبل از هر دستاورد بزرگ،
دشواری ها و تجربه های فراوانی را از سر می گذرانید،
این را بدانید که دستاوردهای بزرگ بدون آن ها امکان پذیر نیست.

جملات انگیزشی برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری و ثروتمند شدن

اگر کاری که هم اکنون انجام میدهید شما را به سمت اهداف تان هدایت نمیکند، پس درحال دور کردن شما از اهداف تان است.

***

اگر فرزندان تان را طوری تربیت کنید که باور داشته باشند میتوانند هر هدف یا دستآوری در زندگی داشته باشند، شما به عنوان والد موفق شدید بهترین تربیت را در حق فرزندتان انجام دهید.

***

تمام افراد موفق زن یا مرد، رویاپردازان بزرگی هستند. آنها آینده ای که دوست دارند را در رویای شان میبینند، تمام بخش ها را با جزییات تصور میکنند و هر روز برای بدست آوردن این رویا تلاش میکنند، هدفگذاری میکنند و به اهدافشان میرسند.

***

مهم ترین دارایی شما، قابلیت سودآوری تان است و با ارزش ترین منبع، زمان شماست.

***

قانون طلایی شماره یک را در مدیریت فراموش نکنید : دیگران را همانطور مدیریت کنید که دوست دارید شما را مدیریت کنند.

***

همه افراد موفق یک رویاپرداز بزرگ هستند.
آن ها تصور می کنند آینده شان چطور می تواند از هر لحاظ ایده آل باشد
و سپس هر روز در جهت اهداف بلند مدت خود، تلاش می کنند.

جملات انگیزشی برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری و ثروتمند شدن

شما نمیتوانید هرآنچه را که برای شما اتفاق می افتد را کنترل کنید، اما میتوانید طرزفکرتان را نسبت به آنچه برای شما رخ میدهد را تغییر دهید و در این کار شما تغییر را جایگزین فرمانبرداری میکنید.

***

افراد پیروز عادت دارند انتظارات مثبت خودشان را از تمام رویداد ها داشته باشند.

***

ارتباطات یک مهارتی است که میتوانید یادبگیرید. چیزی مثل دوچرخه سواری یا تایپ کردن. اگر عزم تان را جزم کردید تا در این مهارت موفق شوید، میتوانید خیلی سریع کیفیت تمام بخش های زندگی تان را افزایش دهید.

***

افراد موفق به سادگی افرادی با عادت های موفق هستند.

***

اگر آرزو دارید چیزهای با ارزشی در زندگی شخصی و کاری تان بدست آورید، اول از همه باید خودتان تبدیل به شخصیت با ارزشی شوید.

***

خوشبخت ترین افراد در جهان کسانی هستند که
کاملا نسبت به خود احساس ترس دارند
و این نتیجه طبیعی پذیرش مسئولیت تمام قسمت های زندگی شان است.

جملات انگیزشی برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری و ثروتمند شدن

هرچقدر اعتبار بیشتری خرج کنید، اعتبار بیشتری بدست می آورید. هرچقدر بیشتر به دیگران کمک کنید، دیگران بیشتر به کمک شما می آیند.

***

افراد با اهدافِ شفاف و مکتوب دستآوردهای بیشتری در زمان کمتر نسبت به افرادی که اهداف شان را فقط تصور میکنند، دارند.

***

کلید موفقیت این است که ذهن آگاه مان را بر روی کاری که نسبت به آن اشتیاق داریم و نه کارهایی که می ترسیم متمرکز کنیم.

***

هرآنچه را که با احساس قوی باور داشته باشید تبدیل به واقعیت تان میشود.

***

لطفا از منطقه راحتی و امن خود خارج شوید.
فقط وقتی می توانید رشد کنید که وقتی بخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید
انجام آن برایتان سخت باشد.

جملات انگیزشی برایان تریسی در مورد سرمایه گذاری و ثروتمند شدن

شما در وجودتان توانایی لازم برای غلبه کردن بر تمام مشکلاتی که زندگی پیش پای شما قرار داده را دارید.

***

مهم نیست از کجا آمده اید، تنها چیزی که مهم است، مقصدتان است.

***

من کشف کرده ام که شانس قابل پیش بینی است. اگر شانس بیشتری میخواهید، باید شانس بیشتری امتحان کنید. فعال باشید و بیشتر در نظر دیگران باشید.

***

افرادی که اهداف واضح و مکتوب دارند،
در مدت زمان کوتاه تری
بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنند به دست می آورند.

***

افراد موفق همیشه به دنبال فرصت هایی برای کمک به دیگران هستند. افراد ناموفق آنهایی هستند که همیشه می پرسند «چه سودی برای من دارد؟»

مطالب مشابه را ببینید!

سخنان انگیزشی جدید با 50 جمله و متن ناب برای موفقیت بیشتر جملات کتاب کیمیاگر؛ سخنان انگیزشی برای خودیاری از پائولو کوئیلو سخنان انگیزشی آدولف هیتلر جنایتکار بزرگ با متن های تاکیدی و انگیزه دهنده جملات انگیزشی سخنرانی با متن های زیبا و سخنان انگیزشی برای سخنران سخنان انگیزشی تی هارو اکر با جملات انگیزشی زندگی و ثروت سخنان انگیزشی وین دایر سخنران انگیزشی + جملات انگیزه دهنده نویسنده کتاب های انگیزشی سخنان انگیزشی آلبرت انیشتین و جملات آموزنده از فیزیکدان برجسته جملات و سخنان انگیزشی برای دانش آموزان + متن برای افزایش انگیزه درس خواندن جملات انگیزشی خودباوری + گلچین سخنان انگیزشی بزرگان در مورد خودباوری جملات انگیزشی فوتبالی از بزرگان فوتبال + سخنان انگیزشی فوتبالیست ها