متن سالگرد فوت رفیق + جملات غمگین برای تسلیت فوت دوست صمیمی برای کپشن

جملات کوتاه و متن تسلیت سالگرد فوت رفیق و دوست عزیز

جملات غم انگیز و متن های ادبی تسلیت سالگرد فوت رفیق و دوست صمیمی را در این بخش برای کپشن و وضعیت قرار داده ایم.

تا کی ز مصیبت غمت یاد کنم آهسته ز دوری تو فریاد کنم

وقت است که دست از این دهان بردارم از دست غمت هزار بیداد کنم

***

ای فلک: رفیقان را جدا کردن هنر نیست

رفیقان قلب انسانند خدایا

بدون قلب چگونه می توان زیست

***

ناگهان چقدر زود دیر میشود

رفیق جان … دوران کودکی و نوجوانی و جوانی رو با هم طی کردیم…
حالا تنهام گزاشتی….با مرام …..با معرفت
اینه رسم رفاقت….. خداحافظ رفیق

متن سالگرد فوت رفیق

امروز اومده بود دیدنم

با یه نگاه مهربون

همون نگاهی که سالها آرزوشو داشتم…
این آخرین دیدار ما بود…..

دیدار به قیامت دوست بی وفا

***

متن کوتاه تسلیت فوت رفیق

کاش آن شب را نمی آمد سحر

کاش گم در راه پیک بد خبر

ای عجب کان شب سحر اما به ما

تیره روزی آمد و شام دگر

تسلیت به خانواده محترم…..

***

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم

من به داغ تو جوان رفته زه دنیا چه کنم

دوست عزیزم فوت شد..

***

یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم

گردش به حریم با صفایت بکنم

آشوب دلم به من چنین فرمان داد

در سجده بیفتم و دعایت بکنم

روحت شاد سنگ صبورم

متن سالگرد فوت رفیق

ز هجران تو پرپر می زند دل

ز دل تنگی به هر در می زند دل

چو بلبل در فراق رویت ای گل

به دیوار قفس سرمیزند دل

رفیق …‌ با مرام …. اینه رسم رفاقت….
رفتی و تنهام گزاشتی… روحت شاد

***

شعر تسلیت فوت دوست عزیز

دریاب که از روح جدا خواهی رفت

در پرده اسرار فنا خواهی رفت

می نوش ندانی از کجا آمده‌ای

خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت

خیام

خداحافظ رفیق

***

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است

رفیقان را جدا کردن هنر نیست

رفیقان قلب انسانند خدایا

بدون قلب چگونه می توان زیست ؟

دوست عزیزم روحت شاد

متن سالگرد فوت رفیق

به یاد همۀ اونایی که از پیش ما رفتند چه اونایی که مرگ اونارو برده

چه اونایی که باد اونارو برده ولی ما هنوز به خدا سفارششون می کنیم

***

خدایا بارپروردگارا این چه رسمی است که خوبان را خیلی زود به پیش درگاه خویش می بری و ما را از گوهر وجودشان در این زمین پست بی بهره می سازی؟!!!! به کی ضجه بزنم و به چه کسی گله و شکایت کنم؟ نمی دانم تاوان کدام گناه را پس می کنم که هر ساله عزیزی را از دست می دهم. عزیزی که یکسال از رفتنش می گذرد؛ دوست صمیمی و فابریک من بود. دوست من سالگرد وفاتت تسلیت باد.

***

جوان نازنین در خاک رفتی

از این دنیای غم، غمناک رفتی

زدی آتش به جان دوستداران

چو گل پاک آمدی و پاک رفتی

متن سالگرد فوت رفیق

متن ادبی تسلیت سالگرد فوت رفیق

عمر گران خواهی نخواهی یک روزی، یک جایی یا شاید حتی درست سر بزنگاه به گونه ای یقه تو را می گیرد و تو را به زمین می کوبد که حتی روزی آن را در خواب هم تصور نمی کردی. نفسم دیگر بالا نمی آید. دیگر حتی نمی توانم از فشار مصیبتی که بر ما وارد شده است؛ قدمی بردارم و راه بروم. این مصیبت عظمی و این بلای خانمان سوزی که بر سر ما آمده است را خدمت همه عزیزان تسلیت می گویم و از بستگان نزدیک مرحوم مغفور، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

***

برایت در سالگرد وفاتت ای شاخه گل رز آورده ام. از همان گل ها که همیشه آن ها را دوست داشته ای و بو و عطر آن ها را همیشه بر هر بویی ترجیح می دادی. می دانم که زنده نیستی که ببینی و لذت ببری ولی این شاخه گل رز را روی سنگ قبرت می گذارم تا بوی گل بدهند و روحت را دگرگون سازند. دوست صمیمی و گل من، این شاخه گل رز نثار روح پاک و خوش سرشتت باد.

***

می نویسم من برای تو؛ برای کسی که همیشه مثل کوه پشت من بود. یار و یاور دوست و رفیق هایش بود. می نویسم با دلی سینه سوخته با چشمانی بارانی و ماتم دیده؛ می نویسم تا آرام گیرد این دل صاحب مرده!!! نمی دانم چه بگویم تا قدری تنها قدری از آلام درونی ام را التیام بخشم؟ کاش بودی و می دیدی که این روزها چگونه به سر می شوند. کاش پیش ما می ماندی و با همدیگر در جاده های پر پیچ و خم زندگی در مسیر زندگی سواره به سمت موفقیت پیش می رفتیم.

***

متن سالگرد فوت رفیق

ای کاش قدر دوستی با بعضی از افراد را بیش از این می دانستیم و به همین راحتی دوستان همچون برگ گل خود را این گونه از دست نمی دادیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که خداوند برای همیشه دیدن حتی یک لحظه ای تو را از من محروم کرد و دیگر من تو را در کنارم نمی بینم. ولی آنقدر خوب بودی که همیشه خوبی هایت را در قلبم حس می کنم.

***

سوزه و آه و گریه باری دیگر به یاد آورد دوستی صمیمی را که مفهوم واقعی زندگی غیرت و جوانمردی را می توانستید به راحتی در این بزرگ مرد به عینه ببینید. دوست واقعی و همیشگی من سالگرد وفاتت تسلیت باد. باشد که تو را در اوج ملکوت در بلندای آسمان در جوار انسان های پاک طینت قرار دهند. روحت شاد و یادت برای همیشه در کنج قلب ما ماناست.

***

جملات بلند سالگرد فوت دوست صمیمی برای کپشن

دوست و رفیق قدیمی یک سال دیگر گذشت. نمی دانم که الان در چه حالی و چکار می کنی و یا حتی در چه جایگاهی در سرای آخرت هستی؟ ولی می دانم که تو همیشه شایسته بهترین بودی و بالاترین درجات بهشت زیر پای توست. سالگرد وفات مظلومانه و معصومانه ات را باری دیگر از ته قلبم تسلیت می گویم. باشد که آسایش و آرامش قلبی در دیار باقی گوارای وجودت باد.

***

رفیق گلم روحت شاد. روحت شاد که همیشه با بودنت روح ما را شاد می کردی و امروز با رفتنت آتیش به جان ما گذاشته ای. هرگز تصور نمی کردم یک روز آنقدر زود از کنار ما بروی و ما را تنها بگذاری. امید است که در جایگاه بهشت برین جای خوش نموده باشی. رفیق صمیمی و همیشگی من یادت در قلبم تا ابد مانا و جاویدان است.

مطالب مشابه را ببینید!

جملات تبریک سال جدید 1403 به رفیق + 30 متن زیبای تبریک سال جدید برای دوست جملات شب بخیر دوستانه + متن دوستانه و رسمی شب بخیر برای رفیق و همکار تبریک تولد دوستانه برای رفیق فابریک با متن و جملات فوق العاده قشنگ متن تبریک نامزدی به دوست و رفیق + جملات صمیمانه تبریک به دوستان متن تبریک روز وکیل به رفیق؛ جملات صمیمانه و رسمی روز وکیل مبارک به دوست متن تبریک تولد دوست صمیمی | جملات زیبای تبریک تولد دوست و رفیق عزیز متن تبریک تولد رفیق و دوست عزیز + جملات صمیمانه تبریک برای استوری و کپشن متن برای رفیق فابریک + جملات صمیمانه و زیبا در وصف دوست بامرام متن تبریک روز مهندس به رفیق؛ جملات صمیمانه و رسمی روز مهندس اشعار درباره رفیق + شعر کوتاه و بلند در مورد دوست عزیز از شاعران مختلف