مجموعه متن و پیام تسلیت فوت + جملات گلچین شده تسلیت

در این بخش روزانه گلچین متن و پیام های تسلیت فوت برادر، پدر، مادر، عمو، مادربزرگ، پدربزرگ، دوست و رفیق را قرار داده ایم. این مجموعه پیام تسلیت را می توانید برای مناسبت های مختلف به کار ببرید.

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن

از محضر ارزشمند شما که در سوگ پیش آمده شرکت فرمودید سپاسگزاری نموده و امیدواریم به جای سایه اندوه در زندگی‌تان آفتاب تابان شادمانی و وداد درخشان باشد.

***

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.

***

بدین وسیله از عزیزان همسایه، همکاران اداری و مهندسین شرکت…، فرهنگیان ارزشمند، شعرای فهیم سراسر استان، نویسندگان مطبوعات، دانشگاهیان فرهیخته که ما را در مراسم درگذشت [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان یاری نموده‌اند، سپاسگزاری نموده، اگر در شرفیابی قصوری یافتید صرفاً به سبب تألمات روحی معذورمان بدارید.

جملات تسلیت فوت اقوام و آشنایان

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ،

برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی

و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

***

واقعا متاسفم. خداوند در این دوران تلخ و سخت به تو کمک کند. قوی بمان عزیزم. ما در کنار تو هستیم .

 تسلیت من را پذیرا باش

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ،

برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی

و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

***

من مطمئنم که پدرت / مادرت به داشتن دختری / پسری مثل تو افتخار می‌کنه و مطمئن باش شاید خودش اینجا نباشه ولی روحش همیشه هست و ازت مراقبت می‌کنه. من را هم در غم خودت شریک بدان

***

ضایعه اسفناک فوت … بزرگوارت باعث اندوه و تأسف فراوانم شد. این مصیبت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.واقعا متاسفم. خداوند در این دوران تلخ و سخت به تو کمک کند. قوی بمان عزیزم. ما در کنار تو هستیم .

 تسلیت من را پذیرا باش

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ،

برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی

و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

پاسخ پیام تسلیت

از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتان، برای من با ارزش و قابل تقدیر است. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

***

سینه سرشار از محبت همه یارانی داریم که با ارسال پیام ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند. قدر لطف و مهربانی‌شان با خداوند مهرپرور باد.

***

از شنیدن خبر فوت ( نام مرحوم یا مرحومه ) بسیار متاثر شدم

بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم

و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم

ما رو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

***

خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم

از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا

برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

***

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت ( پدر – پسر – برادر – همسر ) مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

***

انالله و انا الیه راجعون

خبردار شدیم که ( نام مرحوم یا مرحومه ) به رحمت خدا رفت

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند

و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند

***

بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود [پدرم / مادرم / پدربزرگم /…]، شرکت نمودید و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

متن و پیام تسلیت سالگرد فوت

خداوند اجر بی‌پایان به شما عطا فرمایدکه یک سال است عزیزتان را به آغوش خاک سپرده و صبورانه در سوگش نشستید. تسلیت ابزار روح آدمی برای ابراز رنج و اندوه است، تسلیت ما را پذیرا باشید.

***

چه ناباورانه یک سال / دو سال / … از غروب غم انگیز … عزیزتان گذشت. سخت‌ترین روزهای زندگیتان را تجربه کردید و ما بر دل آتش گرفته‌تان اشک غم باریدیم. سالگرد وفات آن عزیز را تسلیت عرض می‌کنم.

***

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت

درگذشت…..گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

***

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی

جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد

که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید

درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده

برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت

برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم

***

در سالگرد درگذشت … گرامی‌تان سجده شکر به درگاه پروردگار فرود می‌آوریم که توفیق صبر بر مصیبت را به شما ارزانی داشتی. همواره به یاد انسانی هستیم که زیباترین‌های زندگی را در ذهنمان جاودانه ساخت.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

جملات تسلیت رسمی

درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید.

***

درگذشت مادر چنان سنگین و جانسوز هست که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

***

خبر اندوه وارده به شما، ما را در غصه جانگداز فرو برد. اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. این مصیبت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نماییم و برای آن مرحوم آمرزش الهی خواستاریم.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

متن تسلیت خودمانی برای عزیزان

هر چند می‌دونم تو این شرایط هیچ کلامی تسلی بخش درد و غم تو و خانواده‌ت نیست. ولی خواستم بدونی ما در کنارت هستیم. یادش گرامی.

***

غم از دست دادن بهترین و بزرگترین پشتوانه دنیا که هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه هیچ جوره جاشون رو پر کنه بهتون تسلیت میگم. ان شاء ‌الله خداوند بزرگ بهتون صبر زیادی بده که بتونه به دوش کشیدن این غم رو براتون راحت‌تر کنه. روحشون شاد باشه.

***

می‌دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمی‌کند؛ می‌دانم داغداری؛ می‌دانم هیچ چیزی نمی‌تواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا می‌خواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه در کنارتند.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

جملات زیبا برای تسلیت گفتن

گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید. درگذشت پدر / مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم.

***

خبر درگذشت … موجب تأثر خاطر همه آشنایان و علاقه‌مندان آن فرهیخته گرانقدر شد. هجران چنین شخصیت ارزنده‌ای که عمر پر برکت خود را صرف خدمت صادقانه به کشور کرد، بسی گران و جانکاه است. اکنون وظیفه ما است که از آن همه درس و تجربه، بهره بگیریم و آن را در مسیر تعالی و پیشرفت سرزمین‌مان به کار گیریم. اینجانب ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه علمی کشور تعزیت و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات و آرامش روح آن مرحوم مغفور را از خداوند مهربان درخواست دارم.

***

واژه‌ها به یاری ذهن نمی‌آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می‌بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مهربان، آسوده از همه رنج‌های بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدردی صمیمانه همه همکاران و دوستان خود را بپذیرید.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

متن تسلیت فوت به دوست

دوست خوب و خواستنی‌ام…
غم از دست دادن پدر / مادر / … سخت است و بی شک تنها با توسل به حضرت حق تحمل این غم ممکن است. از خداوند منان صبوری جهت شما و غفران الهی جهت این عزیز درخواست دارم.
امیدوارم به زودی لبخندت را ببینم.

***

فراق هجرت ناگهانی پدرت / مادرت / …ت مرا اندوهگین و ناراحت کرد. در غم تو شریک هستم و از خداوند برای تو صبر و شکیبایی و برای … عزیزت آمرزش می‌خواهم.

***

زندگی فرصتی برای رهایی از تعلقات است. کوله‌بار مسافر هرچه سبک‌تر باشد بهتر است. از اینکه عزیز رهپوی وادی عشق پدر / مادر / … با جان برابرتان جز محبت ماترکی نداشت، بر خود ببالید که بهشت عدن در انتظار اوست.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

پیام تسلیت به همکار

همکار ارزشمند جناب آقای… / سرکار خانم…
با احترام و تمکین بر مشیت الهی، ابراز همدردی مرا پذیرا باشید. امید آنکه روح مرحوم در این ایام گرانقدر قدر مرهون رحمت آفریدگارش گردد. از ایزد منان صبر و شکیبایی برای شما و خانواده محترمتان خواستارم.

***

همکار عزیز … مصیبت وارده را خدمتتان تسلیت عرض می‌کنم. خداوند به شما و سایر بازماندگان صبر عنایت کند. روحشان شاد.

***

حضور محترم جناب آقای… / سرکار خانم…
سلام علیکم
خبر درگذشت پدر / مادر / … جنابعالی واصل گردید. درگذشت ایشان را به شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم / مرحومه رحمت و مغفرت و حشر با اولیاء طاهرینش، حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیه السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
از طرف…

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

متن تسلیت به دلیل زلزله

وقوع حادثه غم بار زمین لرزه … که موجب جان باختن و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شده است، سبب تألم و تأثر شدید شد. بی‌شک مردم فهیم و قهرمان … (نام منطقه زلزله‌دیده) در سایه وفاق و همبستگی، این روزهای سخت و دشوار را با آرامش و صبوری پشت سر خواهند گذاشت.

***

حادثه تلخ و دلخراش جان باختن دوستانمان در زلزله … که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و تسلی و آرامش دل‌های غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

***

جان باختن … نفر از هم‌وطنان عزیزمان بر اثر زلزله … موجب تأسف و تأثر فراوان شد و همه مردم ایران را عزادار کرد. این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به ملت بزرگ و صبور ایران و خانواده داغدیده جان باختگان تسلیت می‌گویم. از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی خواهانم.

مجموعه متن و پیام تسلیت فوت

جملات تسلیت فوت اقوام

ترجمان معنی مرگ، حضور جاودانه انسان در محضر حق است که از پیشگاه او آمده‌ایم و باید که در آستان او نماز عشق را به جا بیاوریم. درگذشت عزیزتان را تسلیت می‌گویم.

***

مرگ، سِیرِ جان از سبز خاک به نیلی بلند افلاک است. دامن از اشک تهی سازید که پیوستن به جانان سعادتی پایان ناپذیر است. روح آن عزیز قرین رحمت الهی باشد.

***

درگذشت … گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات، برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال درخواست می‌نماییم.
از طرف…

متن فوت جوان ناکام

غنچه عفیف زندگی‌تان که هنوز سر از پرده عصمت درنیاورده بود، به دست طوفان خزان پرپر شد. جان شکوفایش را در بلندای ملکوت نظاره کنید که سرخوشانِ جاودانه آنانند.

***

مرگ شکوفه زندگی‌تان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت می‌گوییم. امیدواریم شمیم دل‌پذیر این جوان ناکام / نوجوان فراخنای ملکوت و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد.

***

جناب آقای… / سرکار خانم….
بی گمان درگذشت … نوجوان / جوان ناکام‌تان گرد غم برچهره‌تان پاشیده است. رسم روزگار است که بارها و بارها همه را به چنین آزمون‌های سختی می‌آزماید، این فقدان بزرگ را صمیمانه تسلیت گفته و سربلندی و شکیبایی‌تان را در این کارزار از ایزد منان خواستارم. باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید.
از طرف…

متن غمگین تسلیت فوت فرزند

فراق فرزند دلبندت آنقدر ناباورانه بود که مرا در بهتی عظیم فرو برد. درگذشتش را تسلیت می‌گویم. امیدوارم در برابر این غم محکم و استوار باشید.

***

تحمل سوگ فقدان فرزند صبری الهی را می‌طلبد. این ضایعه تلخ را به شما و همسر گرامی‌تان تسلیت گفته و از خدا می‌خواهم به شما صبر و بردباری عطا کند.

***

جناب آقای…/ سرکار خانم…
درگذشت فرزند برومندتان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت می‌کنیم.
از طرف…

متن تسلیت عمو

مصیبت درگذشت عموی مهربانتان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم، امید که روح آن مرحوم آسوده از همه رنج‌های دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.

***

رحلت عموی گرامی‌تان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. مراتب تسلیت مرا به پدر بزرگوارت اعلام بدار.

***جناب آقای… / سرکارخانم…
ضایعه درگذشت عموی بزرگوارتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی علیه السلام محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
از طرف…

جملات تسلیت برای درگذشت مادربزرگ

مادربزرگ‌ها هروقت از دنیا بروند، زود رفته‌اند و جای خالی آنها همیشه احساس می‌شود، درگذشت مادربزرگت را تسلیت می‌گویم.

***

مادربزرگ‌ها همه در یک جایی از قصه‌هایمان جا می‌مانند اما یاد و خاطره‌شان در ذهن ما به نیکی باقی خواهد ‌ماند. درگذشت مادربزرگ عزیزت را تسلیت می‌گویم.

***

با نهایت تأثر و تأسف درگذشت مادربزرگ گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

متن تسلیت پدربزرگ

پدربزرگتان آزادمردی سبک‌بال بود که در سیر الی الله صعود کرد چرا که روح‌های پاک به آسانی از خاک دل می‌کنند تا به افلاک برسند. رفتار انسانی پدربزرگتان او را به اعلی علیین برده است. جای روح پاک صفاکیش پدربزرگتان در آستان جانان باد.

***

گاهی غصه‌ها ما را می‌گدازند تا مثل طلا خالص شویم. غم و اندوه درگذشت پدربزرگ عزیزت یکی از آن غصه‌هاست. صبور و شکیبا باش و در این غصه پدرت/مادرت را همراه و غمخوار باش. تسلیت می‌گویم.

***
درگذشت پدربزرگ ارجمندتان را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان خواستارم سایه پدر و مادر را برایتان نگاه دارد.

جملات تسلیت برادر

اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی‌شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می‌کند، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال‌زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش‌اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.

***

درگذشت برادر خوب و ارزشمند شما جانکاه و دردآور بود. صفات انسانی او هرگز از یاد دوستانش محو نخواهد شد. تسلیت ما تقدیم به شما.

***

جناب آقای… / سرکار خانم…
خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوار جنابعالی، ما را داغدار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، صمیمانه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.
از طرف…

 

پیام تسلیت فوت مادر

اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام یارای مرهم نهادن نیست. تنها یاد خداست که می‌تواند دل پر درد شما را تسلی بخشد. درگذشت مادر گرامی را به شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مرحومه آرام، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

***

درگذشت مادر خوبت را تسلیت عرض می‌کنم و از خدای مهربان می‌خواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش بپوشاند و در بهشت برینش مأوا دهد.

***

جناب آقای… / سرکار خانم…
با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.

متن غم انگیز تسلیت پدر

پرواز جان پدر از زمین پایین به اوج سبز آسمان شکوفایی بهار جاودان در روح پر فتوح اوست. تحمل فقدان ظاهری او را از خدا برای شما می‌طلبم تا گل جانش در محضر خداوند عطرافشان باشد.

***

سبک‌بالان به آسانی پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست.

***

یاد روزهای بودن پدرت را عزیز می‌داریم و لحظه‌های سنگینی هجران او را به سوگ می‌نشینیم باشد که در نظرت افتد.

مطالب مشابه را ببینید!

متن یادبود اموات + جملات به یاد در گذشتگان و فوت شدگان عزیز متن تبریک عید عزیزان فوت شده؛ جملات تبریک سال نو به پدر، مادر، برادر، خواهر و عشق از دست رفته تبریک عید به پدر فوت شده + پیام های غمگین تبریک سال نو و نوروز بدون پدر جملات غمگین تبریک سال نو و عید به مادر فوت شده با متن های غمگین و سوزناک متن تسلیت گفتن (کوتاه، بلند، ادبی، رسمی و صمیمانه) برای فوت عزیزان و اقوام متن تسلیت فوت خاله + جملات تسلیت و همدردی درگذشت خاله متن تبریک ولنتاین به عشق فوت شده؛ غمگین ترین جملات تبریک روز عشق متن ادبی سالگرد فوت پدر + جملات ویژه سالگرد درگذشت پدر عزیز متن دلتنگی فاز سنگین برای عزیزان فوت شده + جملات غمگین برای دوستان درگذشته متن درباره تیم تراکتور؛ جملات ترکی غرورآمیز برای تیم فوتبال تراکتور