متن تسلیت فوت همسر + جملات غمگین برای فوت زن یا شوهر

در این قسمت روزانه متن و جملات ویژه فوت همسر (زن و شوهر) را به صورت رسمی و دوستانه یا صمیمانه قرار داده ایم.

جملات تسلیت فوت همسر (زن) به صورت رسمی

تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما .از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستارم. امیدوارم غم آخرتان باشد.

***

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام.ضایعه درگذشت همسر مهربان و مومنه تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با زهرای مرضیه ( س ) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

***

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید.

***

خبر درگذشت … عزیزتان چنان سنگین و جانسوز است

که به دشواری به باور می‌نشیند

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

خداوند قرین رحمتش فرماید

***

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت . درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

***

درگذشت همسر گرامی تان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم.

***

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ، ضایعه درگذشت همسر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

***

متن تسلیت فوت همسر

جملات تسلیت مرگ همسر (زن) به صورت صمیمانه

همسرت زن فوق العاده ای بود. کلمه مناسبی برای بیان اندوهم بابت این اتفاق پیدا نمیکنم. فقط میگویم از صمیم قلب برای فوت همسرت به تو تسلیت میگویم.

***

در این زمان های سخت از خداوند می خواهم که آرامش و تسکین را به زندگی تو هدیه دهد. همیشه در فکر من و دعا های من هستی.

***

پرواز جان … از زمین پایین به اوج سبز آسمان

شکوفایی بهار جاودان در روح پر فتوح اوست.

تحمل فقدان ظاهری وی را از خدا برای شما می‌طلبم

تا گل جانش در محضر خداوند عطرافشان باشد.

***

خاطرات خوب به جا مانده از همسرت می‌تواند در زمانهای سختی تو را آرام کند. قلب من و دعاهای من همیشه روانه تو و خانواده ات می باشد.

***

تسلیت صمیمانه و خالصانه منابع پذیر . همه ما انسان بسیار دوست داشتنی و مهربانی را از دست دادیم و در غم تو شریک هستیم.

متن تسلیت فوت همسر

تسلیت من را برای فوت همسرت بپذیر. بسیار خوشحالم که در طول زندگی ام با چنین فردی آشنا شدم. حقیقت تلخی است که که ما هم در کنار تو از آن غمگینیم . خداوند به قلب و روحت آرامش عطا کند.

***

نمی توانم تصور کنم که این روزها چه حالی داری. اما از تو می خواهم که تسلیت من را بپذیری و بدانی که دعاهای من همواره پشت تو و خانواده است می باشد.

***

همدردی من را برای خود و خانواده ات در این دوران سخت بپذیر.فکر کردن به اینکه همسرت در آرامش است، می‌تواند قلب تو را نیز آرام کند.

***

همسفر در راه ماند زندگی سخت است

لیک در سفر باید بود همراهتان از سفر ماند

سیلی سهمگین باور شاید نه سختی راه را می نماید

که بایستی تنها رفت صبری باید

تا آرامشی زاید ترک یارتان بر شما تسلیت باد

***

انسانی که از زمین رخت می بندد، واقعاً ما را ترک نکرده است. خاطرات او در قلب ها همیشه زنده است و تا ابد در ذهن و قلب ما زندگی می کند. او هرگز فراموش نخواهد شد.

***

واقعاً با شنیدن فوت همسر ناراحت شدم. واقعاً انسان بزرگواری بود. دعای من همواره پشت سر تو و خانواده ات می باشد.

***

همدردی من را برای از دست دادن همسرت بپذیر. مرا در غم خود و خانوادت شریک بدان ، ما همگی در این روزهای تلخ کنارت هستیم.

***

متن تسلیت فوت همسر

جملات تسلیت همسر (شوهر) به صورت رسمی

همسفر در راه ماند، زندگی سخت است…لیک..در سفر باید بود… همراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باوری است .سختی راه را مینماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.

***

سرکار خانم(…) فقدان همسر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

***

فقدان جانگداز درگذشت همسر عزیزتان جناب آقای (…) را به خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم .در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

***

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت همسر مهربان و محترمتان جناب آقای (…) را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

***

از شنیدن خبر فوت همسر محترمتان بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم،از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.

***

خبردرگذشت همسرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید.

***

متن تسلیت فوت همسر

جملات تسلیت فوت همسر (شوهر) به صورت صمیمانه و دوستانه

دوست عزیزم برای من که سال هاست شاهد خوشبختی شما دو یار در کنار هم بوده ام شنیدن این خبر خیلی خیلی سخت بود ، کلمه مناسبی برای تسلیت پیدا نمیکنم ولی بدون من همیشه کنارتم و قلب منم از دیدن غم تو غصه داره ، همیشه میتونی رو من حساب کنی رفیق .

***

همدردی من را برای از دست دادن شوهرت بپذیر. می‌دانم که خیلی خوشبخت بودید و تو عاشقش بودی. من را در این غم تلخ با خودت شریک بدان .

***

از شنیدن خبر فوت همسر از به شدت شکه شدم. واقعا مرد فوق العاده ای بود. همدردی عمیق و خالصانه من را بپذیر.جایگاهش در بهشت .

***

عمیقا خدا را شکر می کنم که در زندگی ام با تو وهمسرت آشنا شده بودم. او یکی از بهترین آدم هایی بود که در زندگی ام دیدم . من هیچ گاه او را فراموش نخواهم کرد. تسلیت من را بپذیر.

***

در مورد از دست دادن همسرت شنیدم. امیدوارم با فکر کردن به این که او در واقع بهترین دوستت بوده ، چقدر خوب و عالی با هم زندگی کرده بودید و حالا حتما جایش خوب است کمی آرام بگیری.

***

نمی توانم تصور کنم که الان چه احساسی داری. اگر از کاری از دستم بر می آید تا درد تو را کاهش دهند لطفاً آن را از من دریغ نکن.

***

واقعا متاسفم ، هیچ کلمه ای برای آرام کردنت پیدا نمیکنم. اما مطمئنم که این سختی ها به زودی پایان می یابد. خوشحال میشوم اگر بتوانم در این روزها کمکت کنم.

***

تمام فکر و ذهنم پیش تو خانوادت می باشد. شما همیشه در ذهن و دعاهای من جا دارید. من همیشه در کنارت خواهم بود.

***

خدایش رحمت کند و تو و خانواده ات را در سپری کردن این دوران پر درد یاری کند. تسلیت خالصانه من را بپذیر.

***

تسلیت صمیمانه من را برای از دست دادن همسرت بپذیر. میدانم چقدر همدیگر را دوست داشتید ، خداوند به دلت صبر و شکیبایی بدهد.

***

واقعا متاسفم. خداوند در این دوران تلخ و سخت به تو کمک کند. قوی بمان عزیزم. ما در کنار تو هستیم .

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار و متن های تسلیت شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) برای کپشن و استوری متن شب قدر | اشعار تسلیت شهادت حضرت علی | جملات ادبی شب های قدر ماه رمضان متن تسلیت شهادت حضرت علی + عکس نوشته های ویژه شب قدر امام علی (ع) متن تسلیت گفتن (کوتاه، بلند، ادبی، رسمی و صمیمانه) برای فوت عزیزان و اقوام متن تسلیت فوت خاله + جملات تسلیت و همدردی درگذشت خاله پیام تسلیت سومین روز درگذشت با متن و شعر های زیبا پیام تسلیت و متن تسلیت مرگ عزیزان + عکس نوشته انالله و انا الیه راجعون پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت عکس نوشته وفات حضرت زینب کبری (س) + متن و جملات تسلیت پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان