متن سالگرد فوت برادر + جملات غم انگیز و سوزناک به مناسبت سالروز درگذشت داداش

جملات غمگین تسلیت سالگرد فوت برادر

جملات و متن های ویژه سالگرد فوت برادر را در این بخش آماده کرده ایم که در سالروز درگذشت برادر (داداش) می توانید از این جملات و اشعار برای استوری و کپشن استفاده کنید.

دلم تنگ است برای برادری که

پشت حرف هایش…

پشت نوازش هایش…

پشت سرزنش هایش…

پشت تمام نگاه‌های معنی دارش …

پشت لبخند‌های پراز رازش …

و حتی پشت سکوتش…

عشقی بود پنهان‌تر از تمام محبت‌های دنیا

به یاد تمام برادران آسمانی،

سالروزعروج ناباورانه برادر عزیزم را به سوگ می‌نشینم…

***

در این دنیای فـانـی پـر به پرواز رفت

برادر از داغ برادر دردمند و بیمار رفت

من مانده ام و دنیایی پر از ماتم او

که خورشیدم نیامده بر سر دیوار، رفت

***

شعر غمگین تسلیت سالگرد فوت برادر

برای هر اتفاقی می‌توان پاسخی یافت

جز برای رفتن‌های نابهنگام …

شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است

و هیچکس نمی‌داند جز آنکه رفته است!

برای برادر عزیز سفرکرده‌ام …

***

سالگرد وفات برادر به عنوان یک ماتم کده ای به حساب می آید که غم و غصه فراق این عزیز از دست رفته تا سالیان سال روی دوش پدر و مادر آن خانواده و اعضای درجه یک آن هاست. یک سال غم بار گذشت و اندوه آن تا سالیان سال همچنان روی دوش ماست.

***

در سالگرد رفتن برادر عزیزم،

از کسی سخن می‌گویم

که دوست داشتنش اندازه نداشت،

وقتی تمام کشور وجودم، سرزمین حکمرانی اش بود…

dadash 1 e1618473710804

برادر جان هیچ فکر کردی که در دوری و فراق تو چه بلایی بر سر ما می آید که این گونه ما را بی یار و یاور گذاشتی و رفتی؟!!!! خیلی زود پشت ما را خالی کردی و با رفتن تو در این خانه کمر ما را شکستی إن شاءالله ایزد منان علو درجات خود را شامل حال شما کند و شما را به مراتب بالای بهشت برین خود جای دهد.

***

جملات کوتاه تسلیت فوت داداش

اندر غم های بی انتهایی که در هر خانه و کاشانه ای ممکن است دیر یا زود زندگی هر خانواری را به روز سیاه بکشاند؛ غم از دست دادن برادر در هر خانواری است. سالگرد وفات برادر شما را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند او را جزء مخلصان راه خویش قرار دهد و روحش را شاد گرداند.

***

برادر کوه غیرت است. سالگرد وفات غیور مردان بزرگ همیشه غم انگیز و توأم با درد و آه سوزناکی است. امروز نیز سالگرد وفات برادر عزیز و غیور ماست که إن شاء الله تعالی خداوند روح او را شاد و خرسند سازد. یادش نیز با تمامی اعمال و کردار نیک خود در این دنیا برای همیشه ماندگار است.

***

برادر عزیزم دلم برایت تنگ شده است..

تنگ که می‌گویم، نه مثل تنگی پیراهن…

دلتنگی من، شبیه حال نهنگی است که

به جای اقیانوس او را در تنگ ماهی انداخته‌اند…

دلم برایت تنگ شده است…

این یعنی ریه‌های من،

دم و بازدم نفس‌های تو را کم آورده‌اند…

متن سالگرد فوت برادر

برادر پس از پدر پشتوانه ای بسیار قوی و مستحکم در هر خانه ای است که رفتن آن می تواند زندگی هر کسی را از هم بپاشد. خداوندا تو را به لطف و کرمت قسم برادر ما را در مراتب بالای بهشت برین خود برگزین. روحش شاد و یادش گرامی باد.

***

متن ادبی تسلیت سالروز درگذشت برادرم

ای کاش قدر عزیزان را بیشتر بدانیم. عزیزان دنیا دو روز است. روزی هم آید که ما هم از این دنیا رخت بربندیم و برای همیشه با دنیا و آدم هایش وداع گوییم. یک سال از غم فقدان برادر ما گذشته است. یکسالی که برای ما به اندازه سالیانی دراز گذشت.

***

برای هر اتفاقی می‌توان پاسخی یافت

جز برای رفتن‌های نابهنگام …

شاید رفتن خود پاسخ یک اتفاق است

و هیچکس نمی‌داند جز آنکه رفته است!

برای برادر عزیز سفرکرده‌ام …

متن سالگرد فوت برادر

درگذشت برادر بزرگ شما و پدر همه ما را خدمت شما و تمامی بستگان دور و نزدیک تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش برای همیشه در ذهن و فکر همه ما گرامی باد.

***

برادر بعد از پدر به تنهایی معنای غیرت را در کانون خانواده یدک می کشد. بعد از وی باید به چه کسی تکیه کرد؟ سالگرد فوت برادر، کوه غیرت، نماد صبر و مقاومت فرا رسیده است. مسئله ای که هنوز برای نه تنها من، بلکه هیچ یک از ما هضم شدنی نیست. خدایا به این پدر و مادر پیر و فرتوت ما صبری ارزانی دار که بتوانند دوری این عزیز از دست رفته را تحمل کنند. روحش پاک و یادش گرامی باد.

***

جملات غمگین تسلیت سالگرد فوت برادر

برادر بعد از پدر می تواند به عنوان یک کوه یا پشتوانه ای به شمار آید که می توان به آن تکیه کرد. سالگرد فوت برادر فرارسیده است. درست یک سال غمبار که با آه و سوز و درد گذشت. برادر عزیز سالگرد وفاتت را تسلیت عرض می کنم. امیدوارم که خداوند روح شما را با روح ائمه اطهار محشور گرداند. روحت شاد و یادت گرامی باد.

مطالب مشابه را ببینید!

متن تبریک عید عزیزان فوت شده؛ جملات تبریک سال نو به پدر، مادر، برادر، خواهر و عشق از دست رفته متن تبریک نوروز به برادر + چند جمله زیبای تبریک سال نو به داداش شعر و متن سنگ قبر؛ شعر زیبا برای سنگ مزار برادر / خواهر جوان اشعار زیبای در مورد برادر + شعرهای کوتاه و بلند عاشقانه و احساسی برای برادر متن تبریک روز مرد به برادر + جملات صمیمانه زیبای تبریک روز مرد به داداش متن تبریک روز مرد از طرف برادر + جملات روز مرد مبارک برای داداش متن تبریک روز مرد به برادر شوهر + جملات محبت آمیز تبریک روز مرد به برادر همسر تبریک روز زن به زن داداش؛ جملات و متن رسمی و صمیمانه تبریک به زن برادر جملات تبریک روز پرستار به پسر و برادر + متن های زیبا و خودمانی تبریک متن تبریک ازدواج + جملات رسمی و صمیمانه تبریک ازدواج رفیق خواهر برادر و دوستان