طالع بینی یونانی با استفاده از حروف و اعداد (آموزش نحوه گرفتن این فال)

طالع بینی یونانی

پیش‌ گویی از راه‌ های مختلفی انجام می ‌شود که طالع بینی یونانی از آن دسته طالع بینی‌ هایی است که اسم شما به صورت حروف انگلیسی محاسبه می‌ شود. قدمت این طالع به یونان باستان بر می ‌گردد که طالع بر اثر نام شما در میاید. در گذشته اعتقاد داشتند هر انسان تا پایان سرچشمه‌ ی عمر خود، عدد مخصوص خود را دارند.

یونانیان به این اعتقاد داشتند که پیروزی آشیل (ACHILLES) قهرمان یونانی، بر قهرمان تروا، ترواژن (TROJAN) به علت بالا بودن ارقام عدد نام آشیل بوده است که او مقدر شده است در این جنگ به پیروزی رسد. آن‌ها اعتقاد بر این داشتند که از حروف الفبا می‌توان اعداد را هم در آورد. به عنوان مثال حرف لاتین A برای نمایش عدد 1 می‌ باشد.

طالع بینی یونانی

طالع بینی یونانی چیست و چگونه انجام می شود؟

داشتن نامی نیک و خوب، شاید خوشبختی را به شما عطا دهد، اما همیشه این مطلب درست نیست! چرا که ممکن است فردی که در حال محاسبه نام ارقامی شما بوده، محاسبه اشتباه انجام داده و یا حتی بر سر هر حس دیگری مانند حسادت، با تغیراتی در اسم خودش، خودش را بالاتر و خوش‌بخت تر از شما نامیده باشد. مردم در گذشته برای عددخوانی اسمشان، به نزد پیش‌ گویان می ‌رفتند وآن‌ها با نام نویسی آینده را برایشان پیش ‌بینی می ‌کردند.

پیش گویان از چند روش برای آینده‌نگری استفاده می‌کردند؛ که یک روش مرسوم آن، همان محاسبه و جمع اعداد بود. که اگر حاصل جمع یک رقمی بود؛ کلید آینده فرد بدست می ‌آمد. اما اگر عدد به دست آمده دو یا سه‌رقمی بود؛ آن‌قدر جمع می‌زدند تا عدد یک رقمی به دست آید! اگر دارای اسم چند کلمه ‌ای هستید لازم است که تمام حروف آن را وارد کنید.

برای دیدن فال خود کلیک کنید:

🔥 فال روزانه

👳‍♂️ فال حافظ امروز

☀ فال تاروت روزانه

⭐ فال ابجد روزانه 

تفاوت فال و طالع‌بینی

طالع بینی یا نام دیگر آن اختر گویی به معنای تعبیر و وضعیتی که ستارگان دارند است و این علم را علم اخترشناسی می گویند؛ البته خیلی ها آن را خرافات می دانند، اما همچنان کسانی هستند که به آنها اعتقاد دارند. در واقع طالع بینی را می توان یک نوع ستاره شناسی قلمداد کرد. اما طالع بینی در لفظ عامیانه ‌ای که می شناسیم، به معنای پیشگویی زندگی فرد بر اساس مواردی مانند ماه تولد، سال تولد، محل تولد و … است که طالع فرد را بر حسب موارد مختلف، پیش بینی می کنند.

یکی از طالع بینی های مشهور و قدیمی در جهان، فال طالع ‌بینی یونانی می باشد که  بر اساس سال و محل تولد افراد و  آنچه قرا است برای افراد رخ بدهد را تعیین می ‌کند. مثلا به ما گوشزد می کنند چگونه مراقبت برخی از ویژگی ‌های رفتاری خود باشیم تا برای ما دردسر ساز نشوند.

اعداد معادل حروف

همان طور که پیش تر ذکر کردیم، در طالع بینی یونانی هر حرف اسم هر شخص متناظر با یک عدد است که مجموع این اعداد، طالع بینی وی را مشخص می کند. اعداد متناسب با هر حرف در این نوع طالع بینی به صورت زیر تعریف می شود.

A = 1

B = 2

C = 3

D = 4

E = 5

F = 6

G = 7

H = 8

I = 9

J = 10

K = 11

L = 12

M = 13

N = 14

O = 15

P = 16

Q = 17

R =18

S = 19

T = 20

U = 21

V = 22

W = 23

X = 24

Y = 25

Z = 26

نحوه گرفتن فال یونانی

در ابتدا اسم خود را می نویسید و عدد مربوط به هر حرف از اسم را بالای آن مشخص می کنید. بعد از اینکه اسم مد نظر خود را با اعداد نوشتید؛ آن‌ها را با هم جمع کرده، و سپس جمع آن کلید آینده‌تان خواهد بود. طبق تفسیر فال یونانی، هر چه رقم عدد بزرگتر باشد؛ شانس خوشبختی شما نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال: اگر اعدا به دست آمده از نام شما؛

9+14+16+15+18+20+21+1+14=132

در انتها رقم های عدد حاصل با هم جمع شده و عدد حاصل تفسیر نهایی این فال خواهد بود. در مثال بالا این عدد از جمع ارقام 1+2+3 و در آخر جواب برابر با 6 می‌شود.

طالع این نام عدد 6 انسانی کامل در فال یونانی را نشان می‌دهد. که نشان دهنده این است که این فرد، در زندگی موفق و در آینده انسانی کامل و عاقل خواهد شد. در بخش بعد به طور کامل به تفسیر متناسب با هر عدد در فال یونانی خواهیم پرداخت.

معانی هر عدد در فال یونانی

همان طور که در مثال بالا توضیح دادیم، برای طالع بینی یونانی هر فرد، عدد متناظر حروف اسم وی را جمع کرده و یک عدد حاصل می شود و در انتها نیز ارقام این عدد را با هم جمع می کنند و عدد نهایی را به عنوان نتیجه ی طالع بینی وی در نظر می گیرند. در این طالع بینی برای هر عدد 1 تا 9 یک طالع و ویژگی شخصیتی اختصاص داده شده است که عبارت اند از:

عدد 1: هوش، توانی استدلال منطقی، ذکاوت

عدد 2: حساس و بذله‌گو، فردی با طبیعتی آرام

عدد 3: مبتکر و خلاق

عدد 4: عدالتگر و دادگر

عدد 5: موفق در عشق و امر ازدواج

عدد 6: کامل و عاقل

عدد 7: خوش شانسی

عدد 8: فرد دوست داشتنی با رفاقت های خوب

عدد 9: دارای ثروت فراوان، همراه برکت و فروانی

اما چنان چه مجموع ارقام اسم یک فرد دو رقمی شود، مجدد رقم ها را جمع کرده تا به یک عدد تک رقمی برسیم. برای مثال:

برای اسم نیروانا NIRVANA داریم:

14+9+18+22+1+14+1=79

به این ترتیب عدد نهایی برابر 7+9=16 خواهد شد؛ اما همان طور که گفتیم عدد نهایی باید یک عدد یک رقمی باشد و دوباره ارقام عدد حاصل را جمع می زنیم و نتیجه برابر 1+6=7 هفت خواهد بود و این عدد نیز به معنای اقبال بلند و خوش شانسی فرد است.

جنبه ی مثبت و منفی طالع بینی

پیش‌گویی و غیب نهانی، گاهی آسیب جدی و عملی خطرناک محسوب می‌شود. زیرا انسان‌ها دیگر به طورجد به قضایا و دنیای انسانی نگاه نمی‌کنند و دیگر توانایی‌های خود را برای زندگی به کار نمی‌برند. اگر شما هم از طالب بینی برای سرگرمی استفاده می‌کنید و به دنبال جلب انرژی مثبت هستید؛ پس از این روش به عنوان سرگرمی نگاه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

فال حافظ امروز سه شنبه 29 اسفند با تفسیر { پیشگویی دقیق } چجوری فال حافظ و فال روزانه بگیرم که جوابش درست باشه؟ فال سال 1402 و طالع بینی اتفاقات و حوادث متولدین ماه های مختلف فال نیمه ماه عاشقانه و طالع بینی اتفاقات دو هفته آینده فال ارمنی و طالع بینی اتفاقات و وقایع روزهای آینده با این فال جالب و فال قهوه ارمنی فال نوستراداموس و پیشگویی های درست و دقیق فال طالع بینی چینی در مورد روابط و سرنوشت شما فال نخود حرفه ای و قدیمی (نحوه انجام و مراحل گرفتن فال) فال لنورماند عشق، ازدواج و احساس طرف مقابل و تفسیر کارت ها فال شیخ بهایی و نحوه گرفتن این فال و معانی آن