فال طالع بینی چینی در مورد روابط و سرنوشت شما

همه چیز در مورد فال و طالع بینی چینی

از مزیت ها و برتری فال طالع ‌بینی چینی نسبت به دیگر فال ‌ها این می ‌باشد که حد و حدود روابط و سرنوشت آن را از قبل برای ما مشخص می‌ کند مثلا برای ما توضیح می ‌دهد که بهتر است با چه افرادی معاشرت و حتی ازدواج کنیم تا روابط پایدارتری داشته باشیم. فال طالع‌بینی چینی از فال‌ های محبوب و باستانی جهان به حساب می ‌آید که بدون شک یکی از جامع ترین طالع‌ بینی های جهان است زیرا علاوه بر تعیین ویژگی‌های افراد، ویژگی سال‌ های پیش ‌روی بشر را نیز مشخص می ‌کند.

مردم می ‌توانند برای روابط خود از جمله روابط کاری یا حتی عاشقانه از فال طالع ‌بینی چینی بهره ببرند. کافیست سال تولد طرف مقابل را بلد باشیم تا مشکلات احتمالی که ممکن است در رابطه پیش بیاید را جلوگیری کنیم.

فال طالع ‌بینی چینی چیست؟

علم طالع بینی قسمتی از سرنوشت تغییر ناپذیر که گریزی از آن نداریم را تعیین می‌ کنند. از معروف ترین و دقیق ‌ترین طالع بینی ها می ‌توانیم از فال طالع بینی چینی نام ببریم که  در جهان به ویژه آسیایی شرقی محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای گرفتن فال طالع ‌بینی چینی هر چقدر اطلاعات ما از روز و مکان تولید بیشتر و دقیق ‌تر باشد طالع بینی کامل و جامع ‌تری بدست خواهیم آورد. برای گرفتن طالع بهتر است، لحظه تولد مثلا روز یا شب را تعیین کنیم اینگونه خطا‌های طالع‌ بینی کمتر خواهد شد.

فال طالع بینی چینی در مورد روابط و سرنوشت شما

پیشینه فال طالع‌بینی چینی

طالع ‌بینی برای نخستین بار از بین النهرین شروع شد و پس از آن به سایر جوامع باستانی گسترش یافت از جمله سرزمین هایی که پیشینه زیادی در زمینه طالع بینی دارند می‌ توان به فال طالع ‌بینی چینی که حدودا قدمتی ۳۰۰۰ ساله (۱۰۰۰سال قبل از میلاد مسیح) دارد اشاره کرد.

از مهمترین علومی که باعث رشد علم نجوم شد کشاورزی می ‌باشد زیرا مردمان دنیای باستان متوجه ارزش و اهمیت گیاه برای بقای خود شدند و این امر باعث توجه به کشاورزی شد و سپس با تجربه متوجه اهمیت نور خورشید و فصول در رشد محصولات را یافتند که بدون شک این امر جز توجه به آسمان برای تایین زمان بارندگی و گردش روز ها و شبها و همچنین فصول امکان پذیر نبود.

بدون شک نجوم در عهد باستان در دست جادوگران و منجمان مخصوصا نجوم شناسان درباری بوده و کم کم  باعث به وجود آمدن تقویم شد که از جمله  معروفترین تقویم ها شمسی می ‌باشد.

برای دیدن فال خود کلیک کنید:

🔥 فال روزانه

👳‍♂️ فال حافظ امروز

☀ فال تاروت روزانه

⭐ فال ابجد روزانه 

آغاز طالع‌بینی در جهان باستان

مردمان باستان با نگاه کردن به آسمان دریافتند که برخی از ستارگان نسبت به دیگر ستارگان  درخشان‌تر یا بزرگتر هستند. آنان متوجه اشکال متفاوت ستارگان نیز شدند مانند نقش ماهی یا بز و دیگر نقوش که باعث شد مردمان به دنبال تفسیر کردن نقوش باشند تا شاید رموزی در آسمان هست و همه این افکار آنها را به‌سمت طالع ‌بینی و اخترشناسی کشاند. فال طالع‌ بینی چینی بدون شک یکی از معتبرترین و قدی مترین طالع‌ بینی های باستانی است.

در گذشته طالع ‌بینی توسط جادوگران انجام می ‌گرفته ولی بعدها با پیشرفت علومی مانند نجوم و ستاره شناسی طالع بینی از خرافات و جادوگری جدا شد.

چه کسانی نزد طالع بینی چینی می ‌روند؟

گاهی باید به کسانی که فال می ‌گیرند حق داد چون اکثر مردم بار سنگینی را بر دوش می ‌کشند و می ‌خواهند بدانند بعد از این چه به سرشان خواهد آمد. آیا باید به زندگی خود که اصلا به رضایتشان توجهی نمی ‌کند، ادامه دهند یا یک روزی همای سعادت بر شانه هایشان خواهد نشست. آیا در آینده شرایط بهتر می ‌شود، بخت با آنها یار خواهد بود و خیر به سمتشان روانه خواهد شد.

با وجود فال‌های متعدد برخی از فال‌ها اعتبار بیشتری دارند و مردم به آنها بها می‌ دهند مانند فال طالع‌بینی چینی که نه تنها در شرق آسیا بلکه در تمام جهان داری اعتبار است و همین امر موجب ماندگاری و شهرت این فال شده است.

نمادها و اصول پایه در طالع بینی چینی

کسانی که علاقه مند به یادگیری فال طالع ‌بینی چینی هستند در قدم اول آموزش می ‌بایست نمادها را آموزش ببينند زیرا نمادها اصول پایه طالع ‌بینی هستند از جمله معروفترین نمادهای طالع بینی را برای شما به اختصار بیان می‌کنیم.

  • منطقه البروج: به مدار خورشیدی منطقه البروج می ‌گویند.
  • دایره البروج: به مداری که ماه قرار دارد دايره البروج می ‌گویند که شامل: عطارد، زهره، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون می ‌باشد.
  • برج‌های دوازده‌ گانه: حمل(فروردین)، ثور(اردیبهشت)، جوزا(خرداد)، سرطان (تیر)، اسد(مرداد)، سنبله(شهریور)، میزان (مهر)، عقرب (آبان)، قوس(آذر)، جدی(دی)، دلو(بهمن)، حوث(اسفند)

مراحل و تفسیر فال طالع‌بینی چینی

اگر بخواهید برای خود فال طالع بینی چینی بگیرید حتماً باید بر اساس سال تولد که به دنیا آمده اید آن را انجام دهید مثلاً هرسال مربوط به حیوانی می ‌باشد و نشان می ‌دهد که شما و افرادی که در آن سال متولد شده ‌اند دارای چه روحیه و حالاتی هستند.

در فال طالع‌بینی چینی به افراد گفته می‌شود که شما با چه کسانی می ‌توانید سازش و با چه کسانی نمی‌توانید روابط خوبی داشته باشید مثلا برای اژدها بهترین جفت میمون می ‌باشد درحالیکه بدترین جفت برای آنها بز، خرگوش، اسب و خروس است

از جمله اطلاعاتی که باید در اختیار طالع ‌بینی چینی قرار دهیم منطقه و ساعت تولد است زیرا طالع بین با کمک این اطلاعات طالع ما را تفسیر می‌کند. فال طالع ‌بینی‌ چینی داری چهار گروه می ‌باشد که هر گروه داری سه نماد هستند. افراد هر گروه با وجود ویژگی های شخصیتی مختلف داری ویژگی های اخلاقی مشترکی نیز هستند که این ویژگی ها مشترک باعث دوستی و حفظ روابط آنها می ‌شود. به صورتی اجمالی به توضیح گروه ها و نمادها می ‌پردازیم:

  • محافظان: گروه محافظان داری برون‌گرا هستند. مانند: سگ، ببر، اسب
  • سیاست مداران: از درگیری با دیگران خود داری می‌کنند. مانند: خرگوش، بز، خوک
  • متفکران: افرادی با اراده و سخت کوش هستند. مانند: مار، گاو نر، خروس
  • رقبا: این افرادی شاد بودن را به غمگین بودن ترجیح می‌ دهند. مانند: اژدها، میمون، موش

فال طالع بینی چینی در مورد روابط و سرنوشت شما

ویژگی ها فال طالع‌بینی چینی

چرخه فال طالع ‌بینی چینی داری ۱۲ ساله می‌باشد و هر سال نوبت یک چرخه است مثلا از سال موش شروع (سال اول) تا سال خوک (سال آخر) تمام می‌شود. در اینجا به اختصار ویژگی های حیوانات در این چرخه را برای شما توضیح خواهیم داد.

موش

از ویژگی های افرادی که متولد سال موش هستند می‌شود به باهوش بودن، کنجکاوی و انگیزه و تلاش آن بدست آوردن پول اشاره کرد، این افراد اگر پول نباشد انگیزه برای به ثمر رساندن کار خود ندارند در واقع پول نیروی محرک آنها می ‌باشد.

گاو نر

افراد که در این سال متولد می‌شوند اکثرا سرسخت و با ارداه می‌باشند و به دلیل آنکه در بشتر مواقع از باورهای خود کناره گیری نمی‌کنند، آنها را لجباز می ‌نامند.

ببر

شجاع بودن و کاری بودن این افراد تحسین برانگیز است. از جمله کارهایی که متولدین ببر از آن  لذت می‌ برند قانع کردن دیگران می ‌باشد.

خرگوش

از بارزترین ویژگی ‌های این افراد حساس بودن است آنها بسیار سخت پسند هستند و معمولا در مواقعی که گزینه های زیادی پیش رو دارند در تصمیم ‌گیری دچار مشکل می ‌شوند. مهربانی و سازش با دیگران از زیباترین ویژگی های متولدین خرگوش می ‌باشد.

اژدها

متولدین این سال افرادی شاد و سرزنده هستند و از بدگویی پشت سر دیگران بیزارند. آنها به هیچ عنوان نمی‌توانند افراد ریاکار را تحمل کنند و اگر با همچین افراد برخورد داشته باشند بدون شک عصبانیت خود را بروز خواهند داد.

مار

از ویژگی افراد در ششمين چرخه فال طالع ‌بینی چینی می توانیم به باهوش بودن و همچنین عاقل بودن اشاره کرد. اما با وجود هوش فروان افرادی شکاک هستند. هنر دوستی درکنار علاقه به ادبیات از دیگر ویژگی های افراد متولد سال مار می ‌باشد.

اسب

متولد این سال افرادی برون‌گرا و اجتماعی هستند و همچنین بسیار خوش قلب و رک گو می ‌باشند.

بز

افراد متولد سال بز بسیار خلاق و هنرمند هستند و ترجیح می ‌دهند تنها باشند زیرا آنها دورن‌گرا هستند و البته محتاط و اقتصادی نیز می ‌باشند.

میمون

آنها شادی دیگران بسیار دوست دارند ولی در رابطه با متولدین این سال باید کمی محتاط بود زیرا گاهی اوقات کنترل احساسات خود را از دست می ‌دهند.

خروس

افرادی کم تحمل و در عین حال سخت کوشی که سریع عصبانی می‌ شوند  از ویژگی های سال خروس می ‌باشد.

سگ

آنها بدون شک رازدار ترین و وفادار افراد هستند.

خوک

ویژگی آخرین چرخه فال طالع ‌بینی چینی متولدین سال خوک هستند. آنها  افرادی بخشنده و باگذشت هستند در واقع آنان دل بسیار بزرگی دارند.

تفاوت فال و طالع‌بینی

طالع بینی یا نام دیگر آن اختر گویی یعنی تعبیر و وضعیتی که ستارگان دارند و این علم را علم اخترشناسی می گویند البته خیلی ها آن را خرافات می دانند اما همچنان کسانی هستند که به آنها اعتقاد دارند در واقع طالع بینی را می توان یک نوع ستاره شناسی قلمداد کرد.

علت شبه علم خواند، طالع‌ بینی این می ‌باشد که با وجود تحقیق‌های متعدد هرگز موفق به تایید یا رد آن نشده ‌اند.

یکی از طالع بینی های مشهور در جهان و مخصوصاً در غرب آسیا فال طالع ‌بینی چینی می باشد که  بر اساس سال و محل تولد افراد و  آنچه قرا است برای افراد رخ بدهد را تعیین می‌کند. مثلا به ما گوشزد می کنند چگونه مراقبت برخی از ویژگی ‌های رفتاری خود باشیم تا برای ما دردسر ساز نشوند.

مطالب مشابه را ببینید!

فال حافظ امروز چهارشنبه 29 فروردین اسفند با تفسیر { پیشگویی دقیق } تعبیر خواب گردنبند؛ انواع تعابیر خواب گردنبند و معنای آنها تعبیر خواب مردن؛ تعبیر خواب انواع مرگ و مردن از دید تعبیرگران معروف چجوری فال حافظ و فال روزانه بگیرم که جوابش درست باشه؟ تعبیر خواب طلا برای زن و مرد و تعابیر مختلف از معبران معروف تعبیر خواب ساخت خانه؛ معنی دیدن خواب ساخت خانه کوچک بزرگ و … تعبیر خواب نظافت؛ انواع معنی و تعبیر تمیز کردن خانه تعبیر خواب استفراغ کردن؛ معنای بالا آوردن در خواب از معبران مختلف تعبیر خواب خون؛ انواع تعبیر خواب خون از دید معبران تعبیر خواب دریاچه؛ تعابیر خواب دریاچه، دریاچه زلال و کثیف از دید معبران