طالع بینی متولدین هر ماه از سال (اتفاقات خوب و بد پیش روی شما)

فال گیری یکی از شاخه های نهان شناسی است. قبل از اینکه بخواهیم مفهوم فال روزانه را بیان کنیم، ابتدا تفاوت میان فال و طالع بینی را شرح می‌دهیم. فال و فالگیری عملی شبه علمی است که برای پیش بینی آینده فرد به کار می رود و یکی از روش های فراطبیعی است.

طالع بینی نوعی پیشگویی برای آینده ی فرد است که از اختیار فرد خارج است (یعنی فردی که انجام دهنده ی این کار است اختیاری در آن ندارد و آن را تعیین نمی کند.) بلکه بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد طالع آن شخص، مشخص می شود؛ اما فال به ماه تولد بستگی ندارد و کاملا به نظر شخص بستگی دارد. ما به صورت آمیانه برای طالع بینی روزانه از کلمه فال روزانه استفاده می کنیم.

فال روزانه (بنا به تعریف بالا، طالع بینی روزانه) شخصی برای متولدین ماه های مختلف را در ادامه به‌طور کامل شرح خواهیم داد.

 

Fal e1663876357563

فال شخصی متولدین فروردین ماه

فروردین ماهی عزیز بنا به اتفاق بدی که برای شما افتاده حال و روز خوبی ندارید و وضعیت روحیتان مناسب نیست، به شما پیشنهاد می دهم امروز را در تنهایی به سر ببرید تا به حال اول برگردید و تمرکزتان را بدست آورید. شما اکنون در وضعیتی به سر می برید که حتما باید استقلال مالی داشته باشید تا بتوانید از پس خودتان بر بیایید.

حال و روز شما با توجه به اتفاق هایی که پیرامونتان می افتد، تغییر می کند و این طبیعی است؛ اما نگران نباشید زیرا بر خلاف آنچه انتظار نمی رود خیلی زود ورق بر می گردد و همه چیز بر وفق مرادتان خواهد شد و روزگار با شما همراه خواهد شد. رفتار بچگانه و لجوج بودنتان را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید، امروز از فردی که انتظار ندارید انرژی مثبت فوق العاده ای دریافت خواهید کرد و همین موضوع منجر می شود حال شما خوب شود.

می دانم که از شخصی که به شما بسیار نزدیک است شکایت دارید و ناراحتید، با اینکه حق با شماست ولی گله نداشته باشید به هر حال هر کس دغدغه و مشکلاتی دارد. انتظار فردی را می کشید که مدتی است از آن دور هستید. شما بسیار با هوش و با جنبه هستید و همین باعث می شود که توانایی بحث با دیگران را داشته باشید و با دیگران در زمینه های مختلف بحث کنید، توانایی هایتان را به اطرافیان و نزدیکانتان ثابت کنید.

فال شخصی متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت ماهی عزیز بسیار واضح است که شما فردی با ثبات و با کفایت هستید، استاندارد هایی برای زندگی خودتان دارید، که در این زمان، وقت تغییر این استاندارد هاست. شما فکر می کنید برای محبوبیت نزد اطرافیان و خویشاوندانتان هر کاری لازم باشد، باید انجام دهید؛ اما این تفکر غلطی است، برای اینکه اطرافیانتان شما را دوست بدارند لازم نیست تحت فشار باشید، آنان شما را هر جور باشید دوست می دارند و برای شما احترام قائل اند.

تنها رضایت و محبوبیت یک نفر باید برای شما مهم باشد و آن یک نفر خود شما هستید. رابطه ی عاطفی دارید که در آن با مشکلاتی رو برو شده اید؛ مهم نیست که زمینه ساز این مشکلات شما یا طرف مقابلتان است، سعی کنید از مشکلات دوری کنید و با حرف و حدیث دیگران زندگی نکنید، برای رفع این مشکلات تمام تلاشتان را بکنید خدا نیز شما را یاری خواهد کرد، و با شریک زندگی تان، زندگی شیرین و رمانتیک را تجربه کنید. با هر کسی دست دوستی ندهید و ارتباط صمیمی برقرار نکنید، زیرا همه ارزش چنین ارتباطی را ندارند؛ سعی کنید برای برقراری ارتباط افرادی را انتخاب کنید که علاقه مندی های مشترک با آن ها دارید. انرژی مثبت را جذب کنید قطعا پیروزی از آن شماست.

فال متولدین خرداد

خردادی محترم شما فردی قوی و جنگجو هستید، به زودی مسیری جدید رو به رویتان قرار می گیرد که کمی سختی و مشکلات در این مسیر پیش پای شماست ولی شما نگران نباشید و اجازه ندهید مشکلات مانع شما شوند و شما را متوقف کنند؛ حتی اگر پیرامون شما افرادی راه های پیشنهادی جدید داشتند، شما توجه نکنید و به راه خود ادامه دهید، قطعا در جنگ برای آرزو هایتان موفق خواهید شد.

می دانم که شما اکنون در رابطه عاطفی اتان دچار تردید هستید و به فرد مقابلتان مضنون هستید، اما شما می توانید به آن اعتماد کنید، حقیقت دارد که معنی رفتار و کار های آن را نمی فهیمد اما تنها چیزی که مهم است، آرامش شماست. درست است که اکنون موقعیت مالی مناسبی ندارید اما در هفته ی آینده موقعیت شغلی مناسبی برایتان فراهم می شود، پیشاپیش تبریک عرض می کنم .

فال متولدین تیر ماه

احتمال زیاد شما بار ها برای کاری تلاش کرد اید اما موفق نشده اید، ناامید نشوید و همچنان تلاش کنید قطعا نتیجه خواهید گرفت. دو حالت وجود دارد: اگر شما مجرد هستید، امشب ملاقاتی خواهید داشت؛ شبی عالی انتظار شما را می کشد، برای اولین ملاقات صبور باشید و تمام زندگی اتان را روی دایره نریزید؛ اما اگر متاهل هستید امشب زمان بسیار فوق العاده ای برای صحبت کردن با همسرتان و حل مشکلاتتان است، خجالت نکشید و هر حرفی که در دل دارید را با صبوری و بدون دعوا با شریک زندگی اتان مطرح کنید شاید اینجوری، مشکلی از مشکلاتتان رفع شود.

فال متولدین مرداد ماه

خونسرد باشید، درست است که در این موقعیت اوضاع خوبی ندارید اما وطیفه شما در این وضعیت این است که خودتان را کنترل کنید و استرس را از خود دور کنید؛ زیرا که هر چه اضطراب بیشتری داشته باشید ضرر خواهید کرد. امروز به تمام گفته هایتان فکر کنید، سعی کنید اول فکر کنید و بعد صحبت کنید زیرا ممکن است سخنتان منجر به شکستن دل دیگران و ناراحتی آنان شود پس دقت کنید.

روز خوبی برای رویاست، امروز می توانید هر چقدر دوست دارید خیالبافی کنید و فردی که مقابلتان ظاهر می شود را پیش بینی کنید؛ روزهای عاشقانه ای در انتظار شماست، از آن ها لذت ببرید. به پیشنهاد کاری شخصی که به شما قول همکاری داده است زیاد توجه نکنید و خودتان برای اهدافتان تلاش کنید. قصد دارید شخصی را به راه راست هدایت کنید، دست از نصیحت او بردارید او حرف گوش کن نیست.

فال متولدین شهریور ماه

شهریوری عزیز امروز روزی پر خیر و برکتی برای شما خواهد بود، تعجب نکنید درست است که وضعیت مالی جالبی ندارید اما نگران نباشید امروز جبران خواهد شد. مهربانیتان را به اطرافیانتان نشان دهید، کسانی که به شما ابراز علاقه می کنند قطعا دوستانتان هستند، با آن ها ارتباط برقرار کنید. تجربیات تلخ قبلی اتان را دور بریزید و به آینده نگاه مثبت تری داشته باشید. شما بسیار لجباز و یه دنده هستید اما باهوش و با ذکاوت نیز هستید.

فال متولدین مهر ماه

هدفی دارید که فقط در دلتان به دنبالش می روید و شواهد و منطق های مختلف چشمتان را از دنبال کردن آن ترسانده است؛ نترسید و هدفتان را دنبال کنید زیرا شما تنها نیستید. اغلب احساس درونی اتان را پنهان می کنید، الان وقتش است که آن را با شخص مقابلتان مطرح کنید. در کلاس های مورد علاقه اتان ثبت نام کنید. سوالی دارید که اگر واضح آن را مطرح کنید جوابش را خواهید گرفت. وضعیت مالی اتان ثباتی ندارد ولی در این مورد به منطقتان اعتماد کنید کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

فال متولدین آبان

درگیری ذهنی امروز برایتان پیش آمده است و تمرکز کافی برای انجام کار هایتان ندارید، استراحت کنید و از مشغله هایی که دیگران به شما می سپارند خودداری کنید. شما می توانید خیال بافی های خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، اگر واقعا بخواهید. شخصی حرفی می زند که آتش درونتان را شعله ور می کند، به آن توجه نکنید و حتی در خلوت این قضیه را مرور نکنید؛ درست است نمیتوانید اتفاقات گذشته را تغییر دهید اما میتوانید حال خودتان را خراب نکنید.

فال متولدین آذر

آذر ماهی محترم شما امروز با بی حوصلگی با همه صحبت می کنید و این بی اخلاقی شما موجب ازار اطرافیانتان می شود؛ و این موضوع منجر به خراب شدن شما به خصوص در محیط کار می شود. برای انجام کاری که در حال اجرای آن هستید دو دل بودید، نگران نباشید راه مناسبی را انتخاب کرده اید. در مورد روابط عاطفی اتان از دیگران مشورت بگیرید و تمام سخنانشان را بررسی کنید سپس تصمیم بگیرید، تا زمانی که عواطفتان را بیان می کنید قطعا موفق خواهید بود.

فال متولدین دی ماه

شما فردی هستید که به دیگران بیشتر از خودتان اهمیت می دهید و این به خاطر مهربانی و فداکار بودن شماست؛ اما همیشه مهربان بودن خوب نیست و شما باید تغییری در مسیرتان ایجاد کنید و به خود نیز توجه کنید. افراد قدیمی زندگیتان در این روز ها مقابلتان سبز می شوند، از دیدنشان تعجب نکنید. قرار ملاقاتی دارید که برای آن نگرانید، مضطرب نباشید لحظات عاشقانه فوق العاده ای خلق خواهد شد.

فال متولدین بهمن ماه

شما فردی با ارده و مصمم هستید، امروز ممکن است موانعی سر راهتان بیاید ولی شما با اراده ی محکمتان آن ها را می گذرانید و اجازه نمی دهید مانع حرکت شما شوند. امروز سعی کنید برای جذب افراد بیشتر بهترین لباس ها را به تن کنید، عطر بزنیدو….؛ هر چه اعتماد به نفس داشته باشید افراد بیشتری به شما توجه خواهند کرد. اگر عشقتان از شما ناراحت است امروز وقت آشتی است، با شاخه گلی از دل او در آورید.

 فال متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی عزیز شما فردی خوش ایده هستید، اما هنوز نمیدانید چطور به ایده هایتان برسید. از افراد دانا در کارهایتان کمک بگیرید. بی مناسبت برای عزیزانتان هدیه بخرید، با این کار عشق آنان به شما بیشتر می شود.در محیط کارتان مشکلاتی پیش آمده، این برای چندمین بار است که از این مشکلات دارید پس سعی کنید یک بار برای همیشه از شر آن خلاص شوید. خبری خوب خواهید شنید که برای شما خوشایند است و شروع تجربه ی جدید را به شما نشان می دهد.

درست یا غلط بودن طالع روزانه

قطعا افراد زیادی وجود دارند که (مثلا) متولد فروردین هستند و همه ی موارد ذکر شده ممکن است برای یک نفر صحیح نباشد اما چیزی که گفته شد کلیات طالع متولدین هر ماه است.

مطالب مشابه را ببینید!

فال ابجد امروز جمعه 10 فروردین اسفند و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال) فال تاروت روزانه جمعه 10 فروردین اسفند (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده) فال ماهانه دی ۱۴۰۲❤️ ، طالع بینی اتفاقات این ماه معنای فال حافظ چیست و آداب گرفتن فال و تفسیر آن فال هفتگی عشق ❤️ 18 آذر شنبه تا 24 آذر ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای این هفته فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی از شنبه 18 تا 24 آذر جمعه + اتفاقات شگفت انگیز هفته معنی ساعت جفت + لیست کامل از اعداد ساعت جفت و فال جفت شدن ساعات طالع بینی ازدواج – فال ازدواج من چگونه است؟ فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال) فال چای امروز + انواع نشانه ها و معنای آنها در فال چای