بلاگر کیست و چگونه در آمد دارد؟ (اطلاعات کامل در مورد بلاگرها)

بلاگر کیست؟

همان گونه که می دانید این روز ها تکنولوژی پیشرفت کرده است و بسیاری از کسب و کارها در حوزه اینترنت انجام می گیرند. یکی از این شغل ها بلاگری است. بلاگر ها افرادی هستند که در بستر شبکه های اجتماعی اقدام به فعالیت می کنند و در زمینه های مختلفی تجربه کسب کرده اند و آن را در اختیار عموم قرار می دهند. درآمد بلاگر بالا است؛ به همین دلیل بلاگر های معروف ایرانی وجود دارند که در زمینه های مختلفی اقدام به فعالیت می کنند. انواع مختلفی از بلاگر ها به مانند فشن بلاگر و آرت بلاگر ها وجود دارند که در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام فعالیت می کنند. ما در این مقاله به بررسی این موضوعات می پردازیم. پس با ما همراه باشید…

به چه شخصی بلاگر می گویند؟

حتماً تا کنون نام بلاگر را شنیده اید و این سؤال در ذهن شما به وجود آمده است که واقعاً بلاگر چیست و به چه کسی بلاگر می گویند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بلاگر شخصی است که در فضای اینستاگرام در یک حوزه مشخص فعالیت می کند. البته تعریف های متفاوتی برای بلاگر وجود دارد که ما یکی از مهم ترین آنها را برای شما بیان کردیم.

بسیاری از افراد تصور می کنند به هر شخصی که دنبال کننده های زیادی دارد و در اینستاگرام فعالیت می کند بلاگر گفته می شود. این در در صورتی است که این تعریف کاملاً اشتباه است. بلاگر فردی است که در یک زمینه خاص مهارتی را به دست آورده است و با توجه به آن مهارت ها در اینستاگرام اقدام به تولید محتوا می کند. این شخص باید دارای آن چنان مهارتی در حوزه مورد نظر خود باشد که هر کسی در آن حوزه از او سؤالاتی بپرسد بتواند به خوبی به او جواب دهد.

بلاگر شدن در ظاهر بسیار راحت است؛ اما باید بگوییم که در عمل این کار به هیچ وجه راحت نیست. یک بلاگر خوب باید بتواند با ترفند های مختلف و با استفاده از مهارتی که به دست آورده است مخاطب را به خوبی به خود جذب کند.

به طور کلی می توان گفت بلاگر شخصی است که در شبکه های اجتماعی مختلف اقدام به تولید محتوا می کند. به محتوا هایی که بلاگر تولید می کند بلاگری گفته می شود.

بلاگر

انواع بلاگر کدامند؟

به طور کلی انواع مختلفی از بلاگر ها وجود دارند. ما در این جا دو نوع مهم آن را برای شما توضیح می دهیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید:

  • فشن بلاگر
  • آرت بلاگر

حتماً تا کنون این سؤال برای شما پیش آمده است که فشن بلاگر کیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که فشن بلاگر ها، بلاگر هایی هستند که در صنعت و حوزه مد فعالیت می کنند. فشن بلاگر در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد. همان گونه که بیان کردیم بلاگر ها مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند. به همین دلیل فشن بلاگر ها می توانند تأثیرات بسیار زیادی در ایجاد یک مد در جامعه داشته باشند. بسیاری از برند های مد و پوشاک به جای این که کارهای دیگری را انجام دهند، پول خود را به یک فشن بلاگر می دهند تا برای آن ها تبلیغ کند. با این کار مخاطبان زیادی به سمت برند مورد نظر خواهند رفت.

یکی از انواع دیگر بلاگر ها، آرت بلاگر است. اگر این سؤال برای شما پیش آمده است که آرت بلاگر کیست باید گفت بلاگر هایی که هنرمند هستند و هنرهای خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند، به آرت بلاگر معروف هستند. آن ها افرادی هستند که سعی می کنند سبک زندگی خود را در برخی از شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام به مخاطبان خود نمایش دهند.

مطلب مشابه: اینفلوئنسر کیست و چه تفاوتی با بلاگر دارد؟ (لیست معروف ترین آنها)

بلاگر

بلاگر های معروف ایرانی کدامند؟

در کشورمان هم به مانند سراسر دنیا افرادی وجود دارند که حرفه بلاگری را دنبال می کنند.

همان گونه که بیان کردیم بلاگر ها در زمینه های مختلفی فعالیت دارند. در ادامه لیست بهترین فشن بلاگر های ایرانی را برای شما آورده ایم.

نگین میر صالحی

یکی از معروفترین فشن بلاگر های ایرانی نگین میر صالحی است. این فرد در حال حاضر که این مقاله را به روز رسانی می کنیم بیشتر از 3 میلیون فالوور در پیج خود در اینستاگرام دارد. این شخص برند های بسیار معروف کیف و کفش را تبلیغ می کند. از جمله برند هایی که این بلاگر تبلیغ می کند می توان به گوچی، چنل و … اشاره کرد. البته باید بدانید که این شخص تنها برند دیگران را تبلیغ نمی کند. بلکه خود نیز یک برند جدید به نام گیسو ایجاد کرده است. این فرد از طریق تبلیغات و همچنین برند خود درآمد های بسیار زیادی را هم به دست آورده است.

مهسا غضنفری

این فرد نیز در حوزه فشن بلاگری فعالیت می کند. او در تیم بسیار معروف مد آرت فعالیت می کند و به همین دلیل فعالیت های بسیار زیادی در اینستاگرام انجام می دهد. این فرد ساکن تهران است و توانسته است تبلیغات بسیاری زیادی از شرکت های مد و پوشاک را به دست بگیرد. مهسا غضنفری از طریق این تبلیغات به درآمد های بسیار خوبی هم دست یافته است.

الناز گلرخ

این فرد به عنوان یکی از مشهورترین بلاگر های صنعت مد و پوشاک در کشورمان شناخته می شود. این فرد در ابتدا در کشورمان سالن زیبایی داشته است؛ اما بعد از این که بلاگر شد به خارج از کشور مهاجرت کرده و توانسته است از همین راه نیز درآمدهای بسیار خوبی را به دست بیاورد.

البته باید بدانید که بلاگر های ایرانی بسیار معروفی وجود دارند که در زمینه های دیگر هم فعالیت می کنند. در ادامه برخی از آن ها را برای شما معرفی می کنیم:

صدف بیوتی

این فرد یکی از معروف ترین بلاگر های ایرانی است که در کشور امریکا زندگی می کند. صدف بیوتی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. او تا کنون توانسته است از این راه درآمد های بسیار زیادی را به دست بیاورد. صدف بیوتی دارای چهره ای زیبا است به همین علت توانسته است خود را در این صنعت به مخاطبان معرفی کند. این بلاگر هم اکنون بیشتر از سه میلیون و چهارصد هزار فالوور در اینستاگرام خود دارد.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت یکی از بلاگر های معروف ایرانی است که هم اکنون در ترکیه زندگی می کند. این فرد حاشیه های بسیار زیادی داشته است و به همین دلیل هم توانسته است تا کنون نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این افراد تعداد بسیار زیادی فالوور در پیج خود دارد و از این نظر به عنوان یکی از پر طرفدار ترین بلاگر های ایرانی شناخته می شود.

دنیا جهانبخت با چندین خواننده رابطه داشته است و به همین دلیل حواشی زیادی پیرامون او به وجود آمده است. ازدواج این شخص با مهرداد جم، یکی از خوانندگان معروف ایرانی، باعث شد تا حواشی بسیار زیادی پیرامون این شخص به وجود بیاید.

کاپیتان عرفان

این فرد یکی از فود بلاگر های ایرانی است که توانسته دنبال کننده های نسبتاً خوبی را جذب کند. این فرد در زمینه فود بلاگری فعالیت می کند و توانسته در طی سالیان زیاد و با تلاش و پشتکاری که داشته است مخاطبان زیادی را به پیج خود بکشاند. این فرد در سایر شبکه های اجتماعی به مانند تلگرام هم فعالیت می کند و تنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت نمی کند. این فرد توانسته است تاکنون پست های بسیار زیادی درباره غذاهای مختلف در صفحه اینستاگرام خود منتشر کند.

مطلب مشابه: طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟ (سایت شخصی یا فروشگاهی)

بلاگر

درآمد بلاگر چه مقدار است؟

بسیاری از افراد دوست دارند که بلاگر شوند اما همواره این سؤال در ذهن آن ها وجود داشته است که درآمد بلاگر چه میزان است؟

به طور کلی می توان گفت که شغل بلاگری کار راحتی نیست و باید تلاش کرد تا بتوان به درآمد های خوبی هم رسید. البته نگران نباشید؛ زیرا کار بسیار سخت هم نیست و شما می توانید با مقداری تلاش یک بلاگر خوب در حوزه مورد نظر خود شوید. درآمد بلاگر ها در صورت معروف شدن معمولاً بالا است.

راه های تامین درآمد بلاگر

به طور کلی می توان گفت که درآمد بلاگر از راه های زیر تأمین می شود:

  • تبلیغات: حتماً تاکنون بلاگر ها را دنبال کرده اید و دیده اید که برند ها و محصولات مختلفی را تبلیغ می کنند. این افراد در قبال این تبلیغات مبالغ بسیار خوبی به دست می‌ آورند. این موضوع به عنوان مهمترین منبع درآمد بلاگر ها شناخته می شود.
  • اسپانسرینگ: این مورد در کشورمان کمتر وجود دارد. در این روش یک برند اسپانسر یک بلاگر می شود و بار مالی آن را به دوش می کشد. در مقابل بلاگر اقدام به تبلیغ برند و محصولات آن می کند. بلاگر می تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام به تبلیغ این محصولات نماید.
  • همکاری: در این روش معمولاً بلاگر ها در فروش برند ها و محصولات آنها همکاری می کنند. بلاگر ها به ازای هر تبلیغی که می کنند و هر میزان فروشی که آن برند می کند یک کمیسیون می گیرند. این موضوع باعث می شود تا آنها یک همکاری در فروش محصولات برند ها داشته باشند و از این راه کسب درآمد کنند.

در مجموع می توان گفت که راه های مختلفی وجود دارد که یک بلاگر می تواند از آن درآمد های لازم را به دست بیاورد. به طور کلی درآمد بلاگر ها بسیار بهتر از بسیاری از شغل های دیگر است اما شرط رسیدن به این درآمد ها تلاش و پشتکار است تا بتوان در حوزه مد نظر معروف شد.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس