متن لوح تقدیر برای تقدیر نامه ها رسمی + متن لوح تقدیر رسمی و دانش آموزی و اداری

در این قسمت مجوعه کاملی ا متن های ویژه لوح تقدیر را با انواع متن رسمی، اداری و دانش آموزش گردآوری کرده ایم که همه با مضامینی ادبی نگارش شده اند.

در این مطلب متن لوح تقدیر برای کارمند نمونه، دانش آموزی، قرآنی و جملات ویژه تقدیرنامه برای تشکر و قدردانی از استاد، پزشک، رئیس و … را گردآوری کرده ایم که هر کدام از این متون می توانند انتخابی خوب برای تقدیر و تشکر در محیط کار، تحصیل و … باشند. در ادامه این مطلب انواع متن لوح تقدیر زیرا و حساب شده را مشاهده می کنید.

مجوعه متن های زیبای لوح تقدیر رسمی و تقدیرنامه اداری و ادبی

استفاده از انواع لوح تقدیر می تواند بهترین ایده برای قدردانی از تلاش ها و تشکر بابت موفقیت های کسب شده باشد، در این راستا انتخاب مناسب ترین متن لوح تفدیر دارای اهمیت زیادی است. در ادامه این مطلب مجموعه از انوع متن های لوح تقدیر و مناسب ترین متن های تقدیر نامه اداری را ملاحظه می کنید که متن تقدیر و تشکر ایده آل و مناسب با لوح تقدیر را می توانید از بین این متن ها انتخاب کنید.

متن لوح تقدیر رسمی

مدیر عامل محترم شرکت ……….
تلاش وهمت والای مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه ممتاز طی سال ………… در سطح استان گردید. لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل دربخش تحقیق و توسعه آن شرکت تقدیر و تشکر می گردد.

امید آنکه درراه اعتلای صنعت کشور اسلامی مان بیش ازپیش موفق و مؤید باشید.
مشاور وزیر و رئیس سازمان

متن لوح تقدیر

جملات و متن ویژه لوح تقدیر رسمی

همکار ارجمند جناب آقای ………….. /  سرکار خانم ……………….

آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شرکت خالصانه از هیچ کوششی  دریغ نورزیدند.

با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

با تشکر     رییس شرکت

متن لوح تقدیر

متن لوح تقدیر دانش آموزی

پيروز کسي است که با زيبايي اميد، آينده را بيارايد

دانش آموز محترم ………. از آموزشگاه ……….

اينک که بادستهاي مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در کوچه هاي دل، حديث افتخار را سرودي و موفق به کسب رتبه ………. مسابقه………. درسال تحصيلي ………. شده اي، به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندت، این لوح تقدير تقديم مي گردد.

توفيق شما را در کسب درجات عالي ترا از خداوند سبحان خواستاريم.
رئيس اداره آموزش وپرورش منطقه ……….

مطلب مشابه: متن لوح تقدیر از همکار با 20 متن رسمی تقدیر و جملات تشکر از همکاران

متن زیبا برای لوح تقدیر دانش آموزی

پيروزي، پرشي دارد به اندازه عشق

دانش آموز عزيز خانم ………. از آموزشگاه ……….

با احترام
خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است .

آري، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.

کسب رتبه ………. در مسابقه ………. سال تحصيلی ………. یادواره عزت و افتخار حسینی را تبريک عرض مي نماییم و برایتان از خداوند مهربان دلی از جنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم .

شمع وجودتان تابنده و نورانيت دلتان پاينده
مدير آموزش و پرورش منطقه

متن تقدیرنامه اداری

کارمند نمونه ، مبرّز و کاردان

سرکار آقای ………… / جناب خانم …

بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری  ، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید ؛ این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.

اطمینان کامل داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت ، امانت داری ، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی ، انسانی ، اجتماعی ، و قوانین ، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری  و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می نمایید.

با تقدیم بهترین آرزوها
مدیر عامل شرکت…

متن و جملات ویژه لوح تقدیر اداری

ناب آقای مهندس………
مدیر کل محترم راه و ترابری استان ……
با ســــــــــــــلام

اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزاران صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت . بدینوسیله با اهـــداء این  لوح  ، از تلاش و زحمــات مستمر

حضرتعالی در اجرای پروژه بزرگ روکش آسفالت محـــور ………..در محدوده شهر …….که موجبات تسهیل در عبور و مرور ، ارتقــاء ایمنی تــردد ، رضایت شهروندان و در نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته است  تقدیر و تشکر می گردد.

از خــــــــــــــــــداونــــد متعــال برایتــــــــــــان ســـــــلامتی، بهــروزی و توفیـــــــق استمـــــــــرار خدمتگذاری را مسئلــــــــت دارم.

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف