متن ادبی تشکر از استاد + جملات زیبای کوتاه برای تشکر از معلم و استاد

در این قسمت گلچین های متن های ادبی و کوتاه برای تشکر از استاد و معلم را آماده کرده ایم. این جملات زیبا را می توانید برای استاد عزیز بفرستید و از زحمات و محبت های استاد خود قدردانی کنید.

جملات و متن رسمی و ادبی تقدیر و تشکر از استاد

استاد و معلم چراغ راه خیلی از دانش آموزان و دانشجویان است و نقش مهمی در رسیدن به مسیر موفقیت دارد. در این بخش انواع متن زیبا را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند.

متن سپاسگزاری از استاد

و با تقدیر و تشکر شایسته از استاد فرهیخته و فرزانه سرکار خانم دکتر………………. که با نکته‌های دلاویز و گفته‌های بلند، صحیفه‌های سخن را  علم پرور نمود و همواره راهنما و راه گشای نگارنده در اتمام و اکمال پایان نامه بوده است.

معلما مقامت ز عرش برتر باد    همیشه توسن اندیشه‌ات مظفر باد

متن قدردانی زیبا برای استاد و معلم عزیز

شکر شایان نثار ایزد منان که توفیق را رفیق راهم ساخت تا این پایان نامه را به پایان برسانم. از استاد فاضل و اندیشمند جناب آقای مهندس …. به عنوان استاد راهنما که همواره نگارنده را مورد لطف و محبت خود قرار داه اند، کمال تشکر را دارم

به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیشبرد اهداف درمحیط کار تقدیم می‌دارم.

از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت،

تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم.

متن رسمی تشکر

ز بوسیدنی‌های این روزگار         یکیشان بود دست آموزگار

بوسه می‌زنم بردستان اولین معلم دبستانم جناب آقای /خانم”………………”عزیز، بهترین معلم زندگی‌ام که با تمام وجود برای آموختنمان زحمت کشید. قدردانی می‌کنم از همکلاسی، دوست، و همسفرم “…………..” به پاس زحماتش

سپاسگزارم از اساتیدی که عهده‌دار داوری این کار بودند. اصلاح می‌کنم: گیر دادن وابراز “من هم هستم” کردن و تقدیر و تشکر می‌کنم از خانواده عزیزم و دوستان خوبم به پاس خوبی‌هاشان…

مطلب مشابه: متن تبریک روز معلم و استاد + جملات و عکس نوشته های ویژه روز معلم 12 اردیبهشت

جملات ناب و زیبا برای تقدیر از استاد عزیز

هال را باران باید، تا سیرابش کند از آب حیات و آفتاب باید تا بتاباند نیرو را و محکم کند شاخه‌های تازه روییده را؛ بسی شایسته است از استاد فرهیخته و فرزانه‌ام جناب آقای / سرکار خانم دکتر … که برایم زنده بودن و انسان بودن را معنا کردند تقدیر و تشکر نمایم.

متن زیبا برای تقدیر از استاد

استاد گرامی جناب…..

با سلام

دلسوزی، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و  دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.

متن تشکر از استاد عزیز

در سپیده دم ازل آن زمان که سازندگی کائنات آغاز می‌گردید

و کتاب تکوین گشوده می‌شد نخستین کلمه‌ایی که با قلم تقدیر

بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه زیبای استاد بود

و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت

همیشه و در همه چیز استاد من هستید

عرض تشکر دارم بابت تمام زحماتی که برای اینجانب کشیدید.

متن ادبی تشکر از استاد

جمله های کوتاه قدردانی از زحمات استاد دانشگاه

جناب آقای/ سرکار خانم … استاد خوبم:
شما روشنایی بخش تاریکی جان هستید و ظلمت اندیشه را نور می‌بخشید. چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف شما را که سرشار از عشق و یقین است. چگونه سپاس گویم تأثیر علم‌آموزی شما را که چراغ روشن هدایت را بر کلبهٔ محقر وجودم فروزان ساخته است.
آری در مقابل این همه عظمت و شکوه، نه توان سپاس است و نه کلام وصف. راز و رمز پویای علم و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان علم به برکت سیما و سیرهٔ نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می‌خواند؛ و چه خرم علمی که از چشمهٔ معارف سیراب شود و چه زیبا دانشی که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی باشد بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه در مدینه‌ النبی بیابد؛ و امروز کاخ آباد علم به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج راهنمایانی است که علاوه بر حفظ آبادانی آن در راه اعتلای آن به فرزندان خویش محبت نمایند.

مطلب مشابه: متن تشکر از معلم با جملات و متن های متفاوت قدردانی و سپاسگزاری از معلم و استاد

باشاگردانت شروع می کنی

عرق می ریزی

گلویت خشک می شود

فریاد می کشی

ضربان قلبت را می شنوی

استرس خودت راحس می کنی

شاگردی که آسیب دیده درد میکشد توهم درد می کشی

ولی باید مظهر اعتماد بنفس باشی

استاد عزیزم تمام زحمات شما سپاس گزارم

تشکر و تقدیر برای شماست که همواره لطفتان رابه من ارزانی داشتید. از زحماتتان بی‌نهایت تشکر میکنم

جملات تشکر آمیز برای تقدیر از معلم مدرسه

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله به ما تعملون خبیر (۱۱مجادله)
که ایزد مقامی ببخشد بلند بر آنان که در بحر دانش درند، به سر ضمیر همه هست آگه خدای خبیر
دانشمند اندیشمند استاد برجسته جناب آقای / سرکار خانم …
به استناد آیهٔ شریفهٔ ۱۰ از سورهٔ مبارکهٔ فاطر که خداوند می‌فرماید: «الیه یصعد الکلم الطیب و العمل الصالح یرفعه»، سخنان و کلام ارزشمند به سوی خدا صعود می‌کنند و با ابدیت سنخیت پیدا کرده و همواره آثار خود را ظاهر می‌سازند.
بسی شایسته است از تلاش‌های مداوم وک وشش‌های مستمر حضرت عالی در اشاعهٔ تعلیم و تربیت و بسط و توسعهٔ علم و دانش و نیز از روشن گری و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان … در کمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر نموده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان گردد.

هدف یک مربی این است که شما نه‌ تنها بهترین ورزشکار باشید ، بلکه بهترین شهروند ، بهترین شاگرد، بهترین فرزند و در نهایت به بهترین انسان ‌تبدیل بشید!

استاد عزیزم تمام زحمات شما سپاسگزارم

مطلب مشابه: شعر روز معلم + اشعار کوتاه دو بیتی و زیبای تبریک روز معلم و استاد

نوشته تشکر آمیز و قدردانی

استاد گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم …
با سلام
با نام و یاد ایزد دانا آغاز به سخن که می‌کنید از لابه‌لای کلماتتان طنین صدای انبیاء به گوش می‌رسد. تبار این کلمه‌ها به اندیشه‌هایی می‌رسند که خزانه‌دارشان لقمان حکیم بود. شما میراث‌ دار گنجینه‌های حکمت هستید. آغاز به سخن که می‌کنید، کلمه‌ها به پرواز درمی‌آیند و بالا می‌روند و می‌پیوندند با کانون هرچه «کلمه طیبه» است.
سخن بگویید تا چشم‌ها، از خواب ندانستن برخیزند، تا قدم‌های خشکیده توانی تازه بگیرند، تا حرف‌ها و گفته‌ها، مهمان‌مان کنند در لحظاتی چند.
سخن بگویید تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران‌ندیده جانمان ببارند و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید.
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
به پاس اینکه عاشقانه به رویشمان کمر بسته‌اید مقامتان را ارج می‌نهیم و سلامتی و طول عمر و همواره استاد بودن را از خداوند متعال برایتان آرزومندیم.

جملات ناب و  زیبا

به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بسی شایسته است از استاد فرهیخته و فرزانه جناب آقای / سرکار خانم …
که با کرامتی، چون خورشید، سرزمین دل را روشنی بخشیدند و گلشن سرای علم و دانش را با راهنمایی‌های کارساز و سازنده بارور ساختند تقدیر و تشکر نمایم.

اگر کسی با دید یک شغل و منبع درآمد قوی به سراغ مربی ورزشی بیاید مهمان چند صباحی بیش نیست. مربی ورزش بودن رگه هایی از دوست داشتن آدم ها رو در بردارد و اینکه اتفاقات خوبی مثل سلامتی، تناسب اندام و زیبایی و رضایت از خود رو برای همه آدم های کره خاکی بخواهی و تا جایی که میتونی برای آدم های در شعاع دسترسی ات، از هر چه خوبی بلدی را مایه بگذاری بهترین کار است و لذت بخش ترین روزها را برای من شاگرد رقم میزند؛ از

استاد عزیزم تمام زحمات شما سپاسگزارم

متن سپاسگزاری برای سپاس از معلم

استاد گرامی جناب آقای / سرکار خانم …
با سلام
دلسوزی، تلاش و کوشش حضرت‌ عالی در تعلیم و تربیت، انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضایی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. این جانب بر خود وظیفه می‌دانم که در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.
از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.
دانش آموز دیروز، امروز و فردا
ارادتمند شما …

متن ادبی تشکر از استاد

متن تقدیر و تشکر از استاد 

استاد فرهیخته و فرزانه
همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند.
از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت رابه تأسی از پیامبر اعظم «ص» روشن و فروزان نگاه داشته‌اند.
از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف استادی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده‌ سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه‌ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

امیدواریم که متن و جملات تشکر از استاد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. می توانید در روز معلم و استاد، این جملات زیبا را برای تقدیر از زحمات استاد، برای وی بفرستید.

مطالب مشابه را ببینید!

شعر سفر + اشعار زیبا در مورد سفر کردن با شعرهای کوتاه و بلند زیبا دلنوشته های زیبای پر احساس + جملات دلی عاشقانه و احساسی برای عشق اشعار یاد خدا + مجموعه شعر یاد خداوند بزرگ و پرودگار جهان از شاعران مختلف اشعار غمگین + شعر کوتاه و بلند از شاعران برجسته در مورد جدایی و عشق متن و جملات محبت کردن + جمله های کوتاه در مورد مهر و محبت و بخشیدن متن عاشقانه سنگین + جملات فاز سنگین تیکه دار و عاشقانه جدید سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری متن عاشقانه زیبا برای اولین دیدار آشنایی + عکس نوشته رمانتیک تک بیتی سعدی؛ مجموعه اشعار کوتاه تک بیتی عاشقانه و با معنی سعدی 10 گزیده اشعار بوستان و غزلیات سعدی + گلچین بهترین اشعار زیبای سعدی