لیفت ابرو و شقیقه (اطلاعات کامل در مورد این عمل زیبایی صورت)

در این بخش روزانه اطلاعاتی در مورد لیفت ابرو و شقیقه را آماده کرده ایم که اگر قصد انجام این عمل زیبایی را دارید بهتر است که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

اطلاعات درباره لیفت ابرو شقیقه

زمانی که سن به مرور بالا می‌رود میزان چربی های زیر پوست نیر به تدریج کمتر می‌شود به همین دليل پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و شل میشود .افتادگی پوست در بخش هایی مانند پیشانی، پلک و گوشه چشم ها باعث ایجاد چروک می‌شود.

کشیدن پوست شقیقه و لیفت ابرو می‌تواند چروک های شقیقه ،،پلک و گوشه چشم هارا برطرف کند و می‌توانید  ابرو های کشیده و زیبا و ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشید لیفت شقیقه در واقع صورت،ابروهاو چشم را به سمت بالا می شود و همچنین برای از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و سفت شدن پوست اطراف چشم نیز موثر است .این نوع عمل ،عملی ساده،بدون درد و بیهوشی و خونریزی است .

در این نوع عمل بالا کشیدن شقیقه، معمولا پوست  و لایه های زیرین پوست شقیقه کشیده می‌شود تا چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی از بین میرود .با کمک وین عمل می‌توان چشمانی درشت و کشیده و زیبا داشت ،همچنین افتادگی گوشه چشم و ابرو نیز از بین خواهد رفت .این عمل بیشتر به درد افرادی می‌خورد که ابرو های افتاده دارند و قصد دارند ابرو های خود را کشیده تر کنند.

زیبایی چشم ها ،ابروهاو پلک ها زمانی به بهترین شکل خود می‌رسد و نمایان می‌شود که تناسب کامل داشته باشند .اما در اثر عوامل محیطی نظیر نور خورشید، توجه نکردن به مراقبت های پوستی ،عدم استفاده از عینک آفتابی، افزایش سن و عوامل ژنتیکی ابرو ها و پلک ها با گذشت زمان حالت افتاده به خود می‌گیرند و در این نواحی چین و چروک هایی نیز ظاهر می‌شود.افتادگی گوشه چشم نا خود آگاه چهره افراد را مسن و پیر نشان می‌دهد و از زیبایی افراد میکاهد .

عمل بلفاروپلاستی در ترکیب با این عمل هم افتادگی گوشه چشم و دم ابرو و هم افتادگی پلک هارا از بین می‌برد و درمان می‌کند. اگر تمامی این نواحی دچار افتادگی است بهترین راه عمل جراحی لیفت ابرو است و تشخیص این موارد به عهده دکتر متخصص است.

مطلب مشابه: لیفت چشم بدون جراحی با روش های مختلف + مزایا و هزینه ها

لیفت ابرو و شقیقه (اطلاعات کامل در مورد این عمل زیبایی صورت)

روش های لیفت شقیقه

عمل زیبایی شقیقه به دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی انجام می‌شود.

روش تهاجمی: به روشی گفته میشود که نیاز به برش در ناحیه شقیقه است مانند روش آندوسکوپ و عمل شقیقه باز.

عمل لیفت شقیقه به روش باز بیشتر از روش آندوسکوپ ماندگاری و تاثیر دارد و همچنین میزان برش بیشتر است منتها چون برش مابین موها زده میشو ردی از خود به جا نمی‌گذارد.

روش غیر تهاجمی: روش های غیر از جراحی که نیازی به ایجاد برش ندارند مانند لیفت شقیقه با نخ و بوتاکس

روش های غیر تهاجمی بیشتر مناسب افرادی است که دچار افتادگی چندانی نیستند و تغیرات اندک با نتایج خوب می‌خواهند.

لیفت شقیقه چطور انجام می شود؟

در جراحی لیفت شقیقه عضلات به صورت عمقی همراه با پوست کشیده شده و لیفت می‌شوند به همین دلیل این عمل نسبت به سایر روش ها مانند نخ و بوتاکس ماندگاری بیشتری دارد و بهتر تاثیر می‌گذارد.

عمل جراحی لیفت شقیقه برای چه افرادی مناسب است؟

این عمل باعث کشیده شدن ابرو ها و رفع افتادگی ابرو ها می‌شود، محدودیت سنی برای این عمل وجود ندارد اما بهتر است افراد بالایی ۲۳ سال اقدام به انجام این عمل بکنند زیرا بعد از این سن رشد عضلات صورت متوقف می‌شود و رشد لازم را داشته است .و اگر در سنین کمتر انجام شود ممکن است نتایج عمل های جراحی پلاستیک در چهره فرد ماندگار نباشد.

هر فردی که به بیماری خاصی دچار نباشد و داروی خاصی مصرف نکند که باعث منع عمل جراحی شده باشد می‌تواند این عمل را انجام دهد.

این عمل برای افرادی مناسب است که با بالا رفتن سن دو طرف ابرو ها و چشم های خود دچار خطوط عمیقی شده باشند.

کسانی که فقط قصد دارند دم آبروی خود را لیفت کنند بهتر است که لیفت شقیقه انجام دهند .

لیفت ابرو و شقیقه (اطلاعات کامل در مورد این عمل زیبایی صورت)

میزان ماندگاری لیفت شقیقه

میزان ماندگاری لیفت شقیقه به نوع جراحی انجام شده بستگی دارد بعنوان مثال ماندگاری  روش هایی مانند لیفت نخ و اندوتاین نسبت به روش لیف با جراحی باز کمتر است و ریسک بازگشت بیشتری دارند.

همچنین لیفت شقیقه به نوع جراحی نیز بستگی دارد به شکلی که اگر جراح فقط پوست را کشیده باشد میزان ماندگاری کمتری دارد اما اگر جراح عضله های ناحیه شقیقه را به همراه پوست لیفت کند بیشترین ماندگاری را خواهد داشت .

این عمل هیچ نوع جای زخم یا اثر مشخصی در چهره شما به جا نخواهد گذاشت، نتیجه لیفت پس از عمل مشخص است اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است اجازه دهید تا کبودی ها و ورم از بین برود ، نتیجه عمل برای همه افراد یکسان نیست و با توجه به شرایط بدن و ساختار آناتومیک هر فرد متفاوت است .همچنین ماندگاری کشیدن پوست همیشگی است و فرد تا آخر عمر نیازی به تمدید آن ندارد .

مراقبت های بعد ازجراحی

▪︎دوره نقاهت این عمل کوتاه است زیرا این جراحی، جراحی نسبتا سبکی است .

▪︎پس از جراحی نیازی به بستری شدن ندارید و چند ساعت بعد مرخصید.

▪︎در ۲۴ ساعت اول برای از بین بردن کبودی ها و ورم بهتر است از کمپرس یخ استفاده کنید و از گذاشتن مستقیم یخ بر روی محل جراحی خود داری کنید.

▪︎پس از یک هفته می‌توانید به کار های روزمره خود برسید.

▪معمولا بعد از ۲۴ ساعت پانسمان از روی بخیه برداشته می‌شود اما ︎بخیه ها پس از یک هفته کشیده می‌شوند.

کلام آخر

لیف روشی مؤثر با ماندگاری بالا  برای رفع افتادگی پوست شقیقه و ابرو و همچنین رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم. است ،بهترین کار برای تصمیم گیری در انجام دادن یا انجام ندادن لیفت مشاوره با پزشک متخصص است .

مطالب مشابه را ببینید!

درمان ریزش موهای جلوی سر؛ دلایل ریزش این ناحیه از سر و جلوگیری از آن مراقبت از پوست در فصل زمستان برای حفظ سلامتی و زیبایی اطلاعات در مورد کرم ضد آفتاب و انتخاب بهترین نوع آن با توجه به پوست مراقبت از ناخن؛ روش های خانگی تقویت ناخن و مراقبت از ناخن ها ماسک مو بعد از حمام؛ دلیل استفاده از ماسک و نکات خرید سفید کردن آرنج؛ دلایل تیره شدن آرنج و 17 روش سفید کردن این ناحیه رفع سفیدی مو؛ روش های کنترل و درمان سفید شدن موها در زنان و مردان روتین پوستی انواع پوست؛ مراحل مراقبت از پوست از پاکسازی تا تقویت خواص روغن کندش؛ 20 فایده این روغن از تقویت مو تا درمان جوش و نحوه استفاده آن انواع کرم شب و فواید آن؛ تفاوت کرم شب و روز، نحوه مصرف، راهنمای خرید و عوارض