بزرگ نمودن آلت تناسلی با تکنیک های خاص و رژیم غذایی

تکنیک های خانگی جهت بزرگ کردن سایز آلت تناسلی

اگر شما هم نیز یک مرد می باشید که در پی توصیه ‌هایی جهت بزرگ ‌تر و قوی ‌تر نمودن بدون عارضه‌ ی آلت تناسلی خود می باشید، لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این نوشتار لیستی از توصیه ‌ها و نکات در ارتباط با تقویت و بزرگ کردن آلت تناسلی به شما ارائه خواهیم داد که می ‌توانید آن‌ ها را در اوقات فراغت خود انجام دهید.

مکمل ‌های طبیعی جهت بزرگ تر نمودن آلت تناسلی

اساسی ترین قسمت بزرگ نمودن آلت تناسلی‌ استفاده از مکمل‌ های مفید می باشد که اثربخشی استفاده از همه ورزش ‌های توصیه شده در این مقاله را به حداکثر می ‌رساند. اجازه دهید این مواد کار خود را برای شما انجام دهند و قطر و طول آلت را به صورت طبیعی افزایش دهند. امکان کمی وجود دارد که شاهد رشد عینی و چشمگیری باشید مگر آن که در کنار ورزش ‌های مخصوص مواردی را که از لحاظ علمی تایید گردیده اند را به صورت مکمل مصرف نمایید. همچنین، به جای آن که تصمیم بگیرید روی ورزش‌ های سختی تکیه کنید که تاثیر سریع، با دوام، و اثر گذاری نخواهند داشت، این روش ایمن ‌ترین روشی می باشد که می ‌توانید با آن رشد واقعی و قابل توجهی در آلت خود داشته باشید.

نکته‌ ی خوب درباره مکمل‌ ها این است که در صورتی که برند مناسبی انتخاب شود، می‌ تواند به طور طبیعی پیشرفت زیادی ایجاد نماید بدون آن که عوارض جانبی به همراه داشته باشد. تغییرات جدید زیادی در دنیای مکمل‌ ها انجام گرفته است، که آن‌ را به راه ایمن و مفید تری تبدیل کرده است. این همچنین ایمن ترین راه ممکن جهت افزایش سایز آلت تناسلی می باشد زیرا اکنون موادی که در مکمل‌ ها به کار می رود از طریق مطالعات آزمایشگاهی درست تایید می گردد.

بزرگ نمودن آلت تناسلی

تمرین‌ های ورزشی جهت بزرگ تر نمودن آلت تناسلی

اگر می‌ خواهید به طور موثری سایز آلت تناسلی شما افزایش یابد، باید روزانه ورزش کنید. هنگامی که ورزش فیزیکی انجام می ‌دهید، بدن شما شکل خوبی به خود خواهد گرفت و اعتماد به نفس شما نیز بیش تر می‌ شود. هنگامی که احساس خوبی به خود داشته باشید، از رابطه‌ ی جنسی تان رضایت زیادی خواهید داشت، و به همین دلیل سایز آلت تناسلی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

چند ورزش برای بزرگتر کردن آلت تناسلی:

۱. بالا آوردن سر آلت

جهت انجام دادن این تمرین، بر لبه ‌ی یک صندلی بنشیند. یک حوله را بر سر آلت تناسلی خود بیندازید، سر آلت خود را بالا بیاورید، و به مدت سه تا هفت ثانیه آن را در همان وضعیت نگه دارید. باید این حرکت را چند بار و هر بار پنج بار تکرار کنید. در صورتی که احساس قدرت زیادی کردید، می ‌توانید با استفاده از یک حوله خیس توان مورد نیاز جهت بلند کردن را بالا ببرید، یا حوله ‌ی بزرگتری بر سر آلت خود بیندازید. پیش از انجام دادن این تمرین، می ‌توانید با استفاده از فشار مناسب آلت با پارچه‌ و آب گرم خود را برای ورزش اصلی آماده نمایید.

با دنبال نمودن توصیه‌ های گفته شده در این مقاله، بدون آن که خطر عارضه های منفی قرص ‌ها و داروهای خطرناک را به جان بخرید، رشد چشمگیری در سایز آلت تناسلی خود مشاهده خواهید نمود. ورزش‌ های مخصوص برای بالا بردن اندازه‌ی آلت تناسلی را باید به طور دراز مدت انجام دهید تا نتیجه بخش باشند.

۲. چرب کردن

پس از گرم کردن، بروید سراغ چرب کردن، که یکی از اصلی ترین راه‌ های افزایش طبیعی سایز آلت تناسلی می باشد. در اصل، چرب کننده‌ های (لوبریکانت‌ های) زیادی جهت افزایش سایز آلت تناسلی می‌ توانید بیابید، ولی روش معمول، استفاده از چرب کننده‌ های نفتی یا آبی می باشد. چرب کننده ‌های نفتی بیش تر توصیه می شود، که دارای عصاره‌ های گیاهی، ویتامین ‌های کمپلکس، و آنتی ‌اکسیدان می باشد که به سرعت به بافت‌ آلت تناسلی جذب می ‌شود و نتایج سریعی نیز خواهد داشت. توجه کنید که چرب کننده‌ های آبی خیلی سریع خشک می‌ شوند، بنابراین، باید به طور دائمی در زمان تمرین چرب کننده‌ ی بیشتری استفاده نمایید.

۳. کشش آلت تناسلی

ابتدا آلت خود را به صورتی نگه دارید که گویی این آخرین تمرین جهت افزایش سایز آلت تناسلی شما می باشد،‌ یک دست خود را دور سر آلت و دست دیگرتان را دور تنه ‌ی آن بگذارید. هنگامی که آلت خود را در دست گرفتید، باید آن را حدود 20 بار بکشید و چرخش دهید، حواستان باشد که به طرف چپ بچرخانید. بعدا می ‌توانید مقداری استراحت کنید؛ آلت‌ تناسلی خود را ماساژ دهید. بعد از آن، آلت خود را مجددا در دست بگیرید، آن را بکشید، و به طرف راست چرخانده، این کار را 20 بار انجام دهید و پیش از تغییر جهت چرخاندن، مقداری به آن استراحت دهید.

جهت بیش تر شدن  طول آلت تناسلی‌ خود باید این تمرین را روزانه انجام دهید. در اصل، مردان بسیاری موقع کشیدن آلت تناسلی خود حس درد خواهند داشت چون قبل از آن عمل گرم کردن را خوب انجام نداده اند. تمرین کششی تحت عنوان عالی ترین تمرین برای افزایش سایز آلت تناسلی محسوب می شود، ولی صبر زیادی نیاز دارد، و باید آن را به صورت درستی انجام دهید. در غیر این صورت از انجام این تمرین تنها درد زیادی نصیب‌ شما خواهد شد. بدون قرص، دارو، یا مکمل، می توانید این ورزش را به عنوان برنامه ‌ی روتین خود استفاده نمایید تا سلامت آلت تناسلی خود را زیاد کنید.

۴. افزایش دهنده ‌ی طول آلت

اکنون، محکم سر آلت خود را بگیرید، و باقی آن را با دست دیگر بپوشانید. می ‌توانید بر صندلی این کار را انجام دهید یا بایستید – به خود شما بستگی دارد. سپس، محکم سر آلت خود را بگیرید، و آن را به مدت 20 ثانیه راست نگه دارید. می ‌توانید آلت را بکشید. اما امکان دارد در زمان انجام این تمرین احساس درد کنید. اگر احساس بهتری داشتید، می ‌توانید میان ست‌ های تمرینی استراحت نمایید، و سرعت روند را بالا ببرید یا مقدار آن را افزایش بدهید.

از افزایش دهنده ها برای به وجود آوردن کشش آرام و بی ‌درد آلت تناسلی استفاده می گردد. این دستگاه دور آلت تناسلی و لبه ‌ی بسته می ‌شود، یک کشش قابل تنظیم به وجود می آورد. وقتی به تدریج نیروی طولی تنه ‌ی آلت تناسلی را بیش تر می کنید، واکنش طبیعی سیستم بدنی شما به این نیرو بیش تر شدن سلول ‌های بافت و توسعه ‌ی بافت آلت تناسلی است. به عبارت دیگر، آلت تناسلی به مرور بافت خود را زیاد می‌ کند و به آلتی بزرگتر تبدیل می شود. ولی مراقب به کار بردن این وسیله ‌ها باشید، برخی از آن ‌ها باعث آسیب به آلت‌ تناسلی ‌تان می شود.

۵. تمرینات کگل

با تمرینات ورزشی کگل، می ‌توانید در صورت فشردن عضلات آلت تناسلی خود، این عضلات را افزایش بدهید. پیش از انجام ورزش کگل، مهم است که عضلات لگنی خود را پیدا کنید. این ها عضلاتی هستند که کف لگن را شکل می دهند. رایج ترین راه جهت یافتن آن ها متوقف شدن در میان ادرار می  باشد. این انقباض یک حرکت پایه ای در ورزش کگل می باشد. عضلات را رها نمایید و به ادرار کردن خود ادامه دهید و بهتر متوجه می شوید که آن عضلات کجا قرار گرفته اند. فقط حواستان باشد که اگر مشکل پزشکی دارید که امکان دارد مانع از انجام ورزش کگل به طور ایمن شود، پیش از انجام آن با یک پزشک مشورت نمایید. بهتر است این تمرین را 5 ست انجام دهید ، استراحت کوتاهی کنید، و بعد مجددا شروع کنید.

افزایش سایز آلت تناسلی با رعایت رژیم غذایی

خبر بد برای کسانی که علاقه دارند که سایز آلت تناسلی خود را افزایش بدهند این است که، سایز آلت را ژنتیک مشخص می ‌کند؛ بنابراین، هیچ نوع خوراکی به خودی خود نمی ‌تواند آن را بزرگتر نماید. با وجود این، بعضی از خوراکی‌ ها هستند که قادر می باشند به سرعت دادن تمرین و افزایش سایز آلت تناسلی کمک نمایند. در صورتی که یک رژیم غذایی ویژه را با تمرین‌ های آلت تناسلی ادغام نمایید، قادر خواهید بود خیلی سریع به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

۵ خوراکی را که باید جهت افزایش آلت تناسلی به رژیم غذایی خود اضافه نمایید به شما معرفی می‌کنیم:

۱. تخمه کدو

بله، تخمه کدو، قادر است به‌ شکل اثر گذاری به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک نماید. تخمه کدو را می شود در هر خانه‌ ای یافت کرد. تخمه کدو جریان خون را تسریع می ‌کند، و جایگاه پر رنگی در وعده ‌های غذایی خواهد داشت.

۲. شکلات تلخ

شکلات تلخ خوراکی مغذی محسوب می شود، زیرا نه فقط به بالا رفتن سلامت زندگی جنسی کمک می نماید، بلکه به دلیل وجود فلاونول، در بالا رفتن جریان خون نیز نقش موثری دارد. خیلی از افراد عاشق شکلات تلخ می باشند زیرا بهترین نوع شکلات و سرشار از کاکائو، آنتی‌اکسیدان، و دارای مقدار قند کمی است. شکلات تلخ همچنین به سم‌ زدایی بدن شما کمک می نماید. قطعا این مدل شکلات کالری فراوانی دارد که انرژی شما را تامین می‌ نماید.

کهن ‌دار یا جینکو

اگر می ‌خواهید آلت تناسلی‌ تان را بزرگ نمایید، نمی ‌توانید از این نوع خوراکی غافل نشوید. اگر تا به امروز از این خوراکی اطلاعی نداشته اید، همین اکنون دست به کار شوید و این ماده ‌ی مغذی را به وعده‌ی غذایی خود اضافه نمایید زیرا قادر است جریان خون‌ شما را افزایش بدهد و به بهبود سلامت ذهنی شما کمک کند.

زنجبیل

یکی از عالی ترین خوراکی ‌ها برای افزایش آلت تناسلی زنجبیل می باشد. در صورتی که سیستم ایمنی شما ضعیف می باشد، زنجبیل انتخاب خوبی جهت بهبود آن به حساب می آید. این ماده‌، از خیلی لحاظ ها بسیار مفید است، به ویژه برای هدف کنونی شما که افزایش سایز آلت تناسلی می باشد. زنجبیل قادر است جریان خون را زیاد کند که برای سلامت آلت تناسلی خوب است؛ همچنین به چربی سوزی مفید تر و بهتر نیز کمک می ‌کند. به علاوه، زنجبیل قادر است به بالا رفتن جریان خون در اعضای بدن کمک کند. بنابراین، دارای بدنی متناسب خواهید شد و از نیروی مردانگی خوبی نیز برخوردار خواهید شد.

فلفل هندی

آیا تا به کنون به این فکر نموده اید که فلفل هندی منبع خوبی جهت جهت افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی می باشد؟ در حالی که بیش تر مردان از این مدل  ادویه به صورت روزانه در خوراکی ‌های خود استفاده می ‌کنند، اما اطلاع ندارند فلفل هندی می ‌تواند به افزایش سایز آلت‌ شان نیز کمک نماید. فلفل هندی سوخت و ساز و همچنین جریان خون را افزایش می‌ دهد. می ‌توانید فلفل را با سرکه ‌ی سیب میکس نمایید و هر روز صبح از آن مصرف کنید. ممکن است طعم آن زیاد خوشایند شما نباشد، ولی بیشترین استفاده از آن نصیب شما خواهد کرد.

۷. مکمل ماکا

این پودر باعث تقویت نیروی جنسی می شود. این ماده دارای مواد شیمیایی گیاهی می باشد که انرژی را زیاد می کند و به حفظ نعوظ در مردان کمک می نماید. به این دلیل که هیچ تحقیق جامعی در مورد این ماده انجام نشده است، بهتر است با احتیاط از آن مصرف کنید. حتما پیش از اضافه کردن این مکمل به برنامه‌ ی غذایی‌ روزانه خود با پزشک تان مشورت نمایید.

۸. آرژنین

آرژنین آمینو اسیدی می باشد که چون قادر نیست تا نزدیکی ‌های دوران بلوغ و دوران بزرگسالی در بدن سنتز شود «نیمه-ضروری» محسوب می شود. این ماده احتمالا یکی از اساسی ترین مکمل ‌ها جهت بالا رفتن اندازه‌ی آلت تناسلی می باشد به این دلیل که توانایی و اثر آن در بالا رفتن سطح نیتریک اسید در خون ثابت گردیده است و به همین علت معمولا در مکمل ‌های تقویت قوه جنسی مردان پیدا می ‌شود.

۱. مالش و فشار را زیاد کنید

درمانگران جنسی جنسی عقیده دارند که جریان خون برای سلامت و بزرگ نمودن آلت تناسلی خیلی اساسی است. هنگامی که آلت خود را مالش زیادی بدهید، به تدریج بزرگ ‌تر می شود.

از پمپ آلت تناسلی استفاده کنید

طبق نظر یکی از متخصصان جنسی، با هدف بزرگ نمودن آلت تناسلی می ‌توانید استفاده از پمپ آلت را زمان رابطه‌ ی جنسی امتحان نمایید. در صورتی که مراحل درمانی پروستات سپری کنید یا پرتو درمانی می ‌کنید، این پمپ آلت تناسلی برای شما خیلی مفید می باشد. این روشی خیلی ارزان و خیلی تاثیر گذار است، و قطعا یکی از عالی ترین راه‌ ها محسوب می شود.

وزن خود را کم کنید

آیا به این قضیه باور دارید که هر چه وزن شما زیاد تر باشد، آلت تناسلی کوچک ‌تر خواهد شد؟ اگر تصمیم دارید بر سایز آلت خود اضافه نمایید، پس خیلی سریع کمی وزن کم کنید، البته اگر اضافه وزن دارید! در صورتی که اضافه وزن دارید ناحیه لگن شما بخش فراوانی از آلت شما را خواهد پوشاند. اضافه وزن چیزی است که دستگاه تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد و پنهان می‌ نماید. اگر اضافه وزن دارید، مطمئنا آلت کوچکی دارید. بنابراین نیاز است که همین حالا مقداری چربی بسوزانید و با این کار بر سایز آلت خود بیفزایید. زیرا چربی دور آلت از افزایش سایز آن جلوگیری می‌ کند. با آب نمودن چربی ‌های اضافه آلت تناسلی ‌تان بزرگ ‌تر به نظر خواهد رسید.

۴. موهای زائد بخش شرمگاهی خود را اصلاح نمایید

یکی از عواملی که آلت تناسلی‌ شما را کوتاه ‌تر نشان می ‌دهد رشد موهای زائد در آن منطقه است. بنابر نظر متخصصان امور جنسی، با اصلاح کردن موهای آلت، می ‌توانید مقدار حساسیت آن را افزایش دهید. اگر تصمیم دارید شاهد بزرگ ‌تر به نظر رسیدن آلت تناسلی خود باشید، موهای زائد آلت تناسلی را بتراشید.

۵. جریان خون را به سوی آلت‌ تناسلی افزایش دهید

متخصصان در این زمینه عقیده دارند هر چه خون بیشتری به سوی آلت تناسلی شما جاری شود به بزرگ ‌تر کردن آن کمک خواهد نمود. می ‌توانید جهت بالا رفتن روند جریان خون به سوی آلت تناسلی ورزش‌ ها و تمرین‌ های ویژه این ناحیه را انجام دهید. به علاوه مالش آلت تناسلی قادر است شما را از لحاظ جنسی تحریک نماید و جریان خون به سوی آلت بیش تر کند و به بزرگ ‌تر به نظر رسیدن آن کمک نماید.

6. سیگار را ترک نمایید

دانشگاه کنتاکی تحقیقی بر زندگی جنسی اشخاص سیگاری و غیر سیگاری انجام داده است. طبق گزارش مربوطه، محققان ثابت کردند که افراد غیر سیگاری‌ سطح رضایت زیاد تری از رابطه ‌ی جنسی خود خواهند داشت. طبق تحقیقات، مصرف سیگار به بافت‌ نعوظی آسیب خواهد زد و موجب می‌ شود ویژگی کشسانی خود را از دست دهد. به همین دلیل هم هست که مصرف سیگار با بیماری‌ های قلبی نیز ارتباط دارد. خون رسانی ضعیف به بخش های بدن موجب عملکرد ضعیف آن ارگان گردد، این قضیه در مورد آلت تناسلی  نیز اثر گذار است.

۷. استرس خود را کم کنید

استرس عامل مهمی برای کم شدن عملکرد جنسی در مردان می باشد . نیاز است متد ‌ها و تمرین ‌های آرام سازی ذهن را یاد بگیرید. دوری نمودن و رهایی از استرس به شما کمک خواهد می کند  بر مشکلات جنسی خود فائق آیید. جهت داشتن قدرت جنسی زیاد تر، باید آرام باشید. می ‌توانید از متد های مدیتیشن و یوگا جهت رهایی پیدا کردن از استرس در طی روز استفاده نمایید.

۸. مدیتیشن کنید

مدیتیشن به بازیابی و احیا نمودن انرژی شما کمک می ‌کند و انتخاب خوب و مناسبی جهت آرامش و استراحت می باشد. مدیتیشن به بهبود یافتن زندگی جنسی شما کمک می کند زیرا جریان خون به طرف آلت تناسلی را جاری می ‌کند و موجب بزرگ شدن آن می گردد. این کار از راه تحریک رشد آلت تناسلی رخ می دهد.

مطالب مشابه را ببینید!

اثرات پیاده روی بر سلامت ؛ 30 فایده بی نظیر قدم زدن بر سلامت بدن مزایای دوچرخه ثابت؛ فواید استفاده از دوچرخه ثابت، میزان استفاده و معایب آن فواید فیزیوتراپی؛ دلایل نیاز به فیزیوتراپی و روش های مختلف انجام آن روش های افزایش قد؛ بهترین و علمی ترین روش ها برای قد بلند شدن دلایل انجام سم زدایی بدن؛ عوامل سم زدایی بدن و روش های سم زدایی کردن حفظ سلامت کبد؛ همه چیز در مورد آنالیز تا درمان مشکلات کبد اطلاعات درباره هورمون رشد؛ افزایش رشد هورمون رشد در کودکان و بزرگسالان مچ بند طبی؛ انواع مچ بند طبی و دلایل استفاده از آن هورمون رشد انسانی: همه آن چیزی که باید بدانید چطور سحرخیز شویم؟ دلایل خواب آلودگی و روش های مفید بیدار شدن به موقع