پیام تسلیت زلزله و بلایای طبیعی با متن و جملات رسمی و صمیمانه

متن و پیام تسلیت زلزله و دیگر بلایای طبیعی

در این بخش پیام تسلیت زلزله با متن و جملات رسمی و صمیمانه ارائه کرده ایم. بعضی از رخدادهای طبیعی مانند زلزله، سیل و … ممکن است باعث ایجاد خسارات و مرگ افراد شوند که به این موارد بلایای طبیعی گفته می شود و در هر سرزمینی هم ممکن است رخ دهند. با ما همراه باشید.

مؤسسه / شرکت / انجمن … حادثه تلخ و ناگوار زلزله … را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خصوصاً مردم شهید پرور و جان بر کف استان … (نام استان زلزله‌دیده) و عموم بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار تسلیت می‌گوید. ضمن ابراز همدردی و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، به جهت احترام، با مردم مظلوم داغدیده … احساس همدردی نموده و برای شادی ارواح جان باختگان علو درجات و برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای داغدیدگان اجر و صبر را از خداوند متعال طلب می‌کنیم.

حادثه ناگوار زلزله شب/ روز گذشته در منطقه … کشور به ویژه استان … و جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز مایه اندوه و تأسف شد. اینجانب این ضایعه اندوه بار را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های عزادار تسلیت عرض می‌کنم. همگام با بخش‌های مختلف برای حل مشکلات آسیب دیدگان این حادثه ناگوار تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. برای جان باختگان این حادثه از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت و برای مجروحان و مصدومان این واقعه ناگوار تندرستی و شکیبایی آرزو داریم.

مطلب مشابه: عکس نوشته زلزله + متن و شعر با موضوع زلزله

پیام تسلیت زلزله و بلایای طبیعی

واقعه دلخراش زلزله … که به جان باختن جمعی از هموطنان از جمله … منجر شد، موجب اندوه اینجانب گردید. این مصیبت بزرگ را به مردم ایران و خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده … (نام منطقه تحت تأثیر زلزله) تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار بزرگ برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

متن رسمی غمگین تسلیت فوت به دلیل زلزله

حادثه غمناک زلزله … و مصدوم شدن جمع بسیاری از هموطنان و آسیب دیدگی برخی دیگر مایه تأسف و حزن فراوان است. این ضایعه عظیم به خانواده‌های داغدیده که عزیزان‌شان پرکشیدند تسلیت و تعزیت عرض می‌شود. از خداوند تبارک و تعالی طلب رحمت و مغفرت برای درگذشتگان و صبر و تسلی برای خانواده داغدار و سلامتی برای آسیب دیدگان را خواهانم. ان شاء الله با مدیریت جدی و پیشگیرانه و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها شاهد چنین اتفاق‌های ناگواری در آینده نباشیم.

مطلب مشابه: شعر زلزله با جملات و متن های غمگین درباره رخداد زمین لرزه

حادثه غم‌انگیز درگذشت هموطنان ایرانی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد. آن عزیزان پاره‌های تن ما بودند و جدایی از پاره تن به راستی سخت و دشوار است. اینجانب / اینجانبان … (اسم شخص یا مؤسسه تسلیت گوینده) با ابراز همدردی، این ضایعه را به محضر مبارک مقام معظم رهبری‌ (مد‌ظله العالی)، ملت بزرگ ایران به ‌ویژه خانواده‌های داغدیده از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت جان‌باختگان و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

زلزله … که جمعی از هموطنان ما را به کام مرگ کشاند، سبب تأثر و تألم خاطر شد. ما در این غم با قربانیان، خانواده‌ها و مردم ایران سهیم و به یاد آنها هستیم.

پیام تسلیت زلزله و بلایای طبیعی

درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان را در زلزله استان‌های … تسلیت عرض کرده و برای مصدومان آرزوی سلامت و برای عموم هموطنان آرامش آرزومندیم.

مطلب مشابه: عکس نوشته ایران تسلیت برای پروفایل + عکس با موضوعات و حوادث مختلف

خبر درگذشت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه ناگوار زلزله شب / روز گذشته موجب درد و اندوه شد. غم فقدان جمعی از مردم غیور استان … سنگین است. این ضایعه اندوه بار را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های محترم داغدار تسلیت می‌گویم و از ذات اقدس الهی برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای مصدومان و مجروحان حادثه تندرستی و صبر مسئلت دارم.

زلزله … واقعه‌ای بود که دل‌های همه ما را به درد آورد. از خداوند متعال رحمت و مغفرت بری کشته شدگان و صبر و اجر برای بازماندگان درخواست می‌کنم.

جملات و متن غمگین فوت بر اثر بلایای طبیعی

وقوع حادثه غم بار زمین لرزه … که موجب جان باختن و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شده است، سبب تألم و تأثر شدید شد. بی‌شک مردم فهیم و قهرمان … (نام منطقه زلزله‌دیده) در سایه وفاق و همبستگی، این روزهای سخت و دشوار را با آرامش و صبوری پشت سر خواهند گذاشت.

مطلب مشابه: مجموعه متن و پیام تسلیت فوت + جملات گلچین شده تسلیت

ضایعه بزرگ زلزله … را به تمام هموطنانم ، خصوصاً مردم عزیز … (نام منطقه زلزله‌دیده) تسلیت می‌گویم و براى بازماندگان آرزوى صبر و آرامش دارم، من هم توى غمتون شریک بدونید.

پیام تسلیت زلزله و بلایای طبیعی

تسلیت در برابر غم ویرانگر زلزله…. قطره‌ای ناچیز است. از خداوند صبری عظیم برای خانواده محترم جانباختگان در زلزله خواستارم.

رحلت … (یک فرد خاص) در زلزله … ما را متأسف و متأثر نمود. فقدان این شخصیت … (زمینه فعالیت شخص) را به ملت بزرگ ایران و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند تبارک و تعالی علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای خانواده داغدار درخواست می‌کنم. خداوند آن عزیز سفر کرده را با اولیا الله محشور فرماید.

مطلب مشابه: متن تسلیت غمناک و جملات زیبای کوتاه برای عرض تسلیت به آشنایان

خبر زلزله … آن‌قدر تلخ و ناگوار بود که شنیدیم اما باورش نکردیم؛ و آن‌قدر دردناک بود که جراحتی جانسوز بر دل و روح ما نشاند؛ بغض را در گلویمان شکست و در بهت و حیرت، اشک بی‌صدا و آرام آرام برگونه روان گردید. این مصیبت بزرگ را تسلیت عرض می‌کنیم.

جان باختن … نفر از هم‌وطنان عزیزمان بر اثر زلزله … موجب تأسف و تأثر فراوان شد و همه مردم ایران را عزادار کرد. این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به ملت بزرگ و صبور ایران و خانواده داغدیده جان باختگان تسلیت می‌گویم. از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی خواهانم.

حادثه تلخ و دلخراش جان باختن دوستانمان در زلزله … که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و تسلی و آرامش دل‌های غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار و متن های تسلیت شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) برای کپشن و استوری متن شب قدر | اشعار تسلیت شهادت حضرت علی | جملات ادبی شب های قدر ماه رمضان متن تسلیت شهادت حضرت علی + عکس نوشته های ویژه شب قدر امام علی (ع) متن تسلیت گفتن (کوتاه، بلند، ادبی، رسمی و صمیمانه) برای فوت عزیزان و اقوام متن تسلیت فوت خاله + جملات تسلیت و همدردی درگذشت خاله پیام تسلیت سومین روز درگذشت با متن و شعر های زیبا پیام تسلیت و متن تسلیت مرگ عزیزان + عکس نوشته انالله و انا الیه راجعون پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت عکس نوشته وفات حضرت زینب کبری (س) + متن و جملات تسلیت پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان