متن لوح تقدیر شرکت در مسابقه و 20 متن رسمی برای لوح سپاس

در این مطلب بیش از 20 متن لوح تقدیر شرکت در مسابقات و جملات رسمی تقدیر و تشکر را گردآوری کرده ایم.

متن لوح تقدیر شرکت در مسابقه با جملات رسمی و زیبا

متن برای تقدیر از هنرمند

هنرمند گرامی سرکار خانم / جناب آقای …

با سلام و احترام

به گواه شواهد تاریخی، ایران مهد هنر و تمدن است که سهم بسزایی در شکل‌گیری تمدن بشری داشته است. حضور هنرمندانی از این سرزمین گامی جدی و موثری برای شناساندن هنر ارزشمند چند هزار ساله ایران اسلامی است. بدین وسیله ضمن قدردانی از مشارکت شایسته جناب عالی در مسابقه هنری … در سال … که با عرضه آثار فاخر هنری زمینه ساز آشنایی بیشتر بازدید کنندگان را با هنر نمودید لازم است مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام داشته، از درگاه احدیت توفیقات روز افزون شما هنرمند3 گرانقدر را مسئلت نمایم.

ستاد برگزاری مسابقات هنری …


متن تقدیر مسابقات ورزشی

بنام خدا

سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران
فدراسیون ورزشهای رزمی
لوح یاد بود

نظر به اینکه جناب آقای ناصر عسکری از استان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کونگ فو فول کنتاکت سال ۱۳۹۶ کشور که درسبک آزاد رینگی و رده سنی جوانان وزن ۸۰ کیلو که درتهران برگزار گردید، شرکت کرده و مقام نخست مسابقات را احراز نموده اند، به دریافت این حکم مفتخر می گردند.

رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی

مطلب مشابه: متن لوح تقدیر از همکار با 20 متن رسمی تقدیر و جملات تشکر از همکاران


متن لوح تقدیر دانش آموزی

بسمه تعالی

لوح تقدیر

دانش آموز عزیز آقای / خانم……….. سلام علیکم
به لطف حق تعالی تابستان گرم را در سایه سخاوت دلهای مهربان بودیم و از دوستی ها و همدستی هایمان خاطره های شیرین ساختیم برای روزهای آینده
تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون فرهنگی را آکنده ساخت . اینک مسرور از موفقیت شمادر رشته طراحی چهره آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دستها مدد کارت باشد. دلت مأمن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشمهایت گوهری پاک و پر بها باد .

رئیس آموزش و پرورش منطقه ………. تهران
کانون فرهنگی تربیتی ……….


متن تقدیر از ورزشکاران

بسمه تعالی
( یا رب قوه علی خدمتک جوارحی )
تقدیرنامه

ورزشکار ارجمند جناب آقای سعید نعمتی
باسلام واحترام

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بدین وسیله از تلاش صادقانه و همت والای حضرتعالی در جهت حمایت از برنامه ها و فعالیت های ورزشی به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن مسابقات ورزشی فوتسال تشکر می شود و از حسن توجه و مساعدت حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی بعمل می آید .

امید است با استعانت ازدرگاه خداوند متعال موفق و پیروز باشید .

فرماندار شهرستان استهبان رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان استهبان


تقدیرنامه ورزشی فوتبال 3

جملات لوح تقدیر مسابقات فرهنگی

بسمه تعالی

لوح تقدیر

………. دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان ……….
دانش آموز عزیز ……….
تلاش ارزشمند و تحسین برانگیز جنابعالی در راهیابی به مرحله ………. مسابقات فرهنگی و هنری در رشته ………. و کسب رتبه ………. قابل تقدیر و شایان سپاس است .
از خداوند متعال سعادت روز افزون شما را خواستاریم .

مدیرآموزش و پرورش شهرستان ………


جملات لوح تقدیر تشکر هنرمند

هنرمند بزرگوار جناب آقای / سرکار خانم …

با سلام و تحیات

به پاس خدمات ارزشمند جناب عالی در پشتیبانی از فعالیت‌های هنری … در آن حوزه و کسب رتبه شایسته تقدیر در میان ارائه کنندگان هنر در مسابقات سراسری … درسال … از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

توفیق روزافزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت داریم. امید است تلاش‌های خالصانه شما و همکاران محترمتان مورد پذیرش درگاه خداوند قرار گیرد.

ستاد برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری …

مطلب مشابه: متن لوح تقدیر برای تقدیر نامه ها رسمی + متن لوح تقدیر رسمی و دانش آموزی و اداری


متن لوح تقدیر تشکر از دانش آموز

پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید

دانش آموز محترم ………. از آموزشگاه ……….

اینک که بادستهای مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در کوچه های دل، حدیث افتخار را سرودی و موفق به کسب رتبه ………. مسابقه………. درسال تحصیلی ………. شده ای، به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندت، این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

توفیق شما را در کسب درجات عالی ترا از خداوند سبحان خواستاریم.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه ……….


بسمه تعالی
تقدیرنامه

ورزشکار گرامی جناب آقای مرتضی نصیری

اکنون که با استعانت از درگاه خدواند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود درسال ۱۳۹۶ مقام اول رشته فوتسال را در مسابقات قهرمانی مناطق شهرداری یزد احراز نموده اید، به دریافت این حکم نایل می شوید امید است با یاری گرفتن از الطاف بی کران الهی، همواره نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار با ایمان باشید.

مدیر تربیت بدنی و تندرستی شهرداری یزد


سرکار خانم / جناب آقای……………

با سلام و احترام و تحیات الهی
یکی از ارزشهای بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند . در این نظام که بارزترین وجه هویت آن «فرهنگ» است ، همت ورزیدن در راه گسترش فرهنگ مطالعه ، کتاب و کتابخوانی انسانی ترین و فاخرترین حضور در عرصه ی مشارکت جمعی است .
آغاز سالی پر تلاش ما را بر آن داشت تا از شما به خاطر حضور فعال ، مستمر و همکاری دلسوزانه با انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید که با محوریت گسترش فرهنگ کتابخوانی و ارتقاء فرهنگ مطالعه مفید در شهرستان …… توانست قدمهای مثبتی را بردارد ، تقدیر به عمل آورده و این لوح سپاس به شما تقدیم گردد .

ضمن آرزوی تدوام سربلندی در تمامی گستره زندگی پر بارتان امید که این حرکت بایسته و شایسته شما و همدلی ، همیاریتان در عرصه ی فرهنگی در جهت اعتلا و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی همواره پایدار بوده و هر روز شاهد شکوفایی ادب ، هنر و فرهنگ ایران اسلامی بالاخص در شهر فرهنگی باشیم .
توفیق روز افزون و سرافرازی همواره قرین راهتان باد .

رییس انجمن کتابخانه های عمومی وکمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان


بسمه تعالی

جناب آقای ……….

اینک که با استعانت از درگاه خدواند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود درسال ………. مقام ………. رشته فوتبال را در مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های مناطق تهران احراز نموده اید، به دریافت این حکم نایل می‌شوید.

امید است با یاری جستن از الطاف الهی، همواره نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار با ایمان باشید.

مدیر تربیت بدنی و تندرستی شهر ………

مطلب مشابه: متن و جملات تقدیرنامه و سپاسگذاری روز پزشک بسیار زیبا و رسمی


متن لوح تقدیر کتاب و کتاب خوانی

(لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق)
(هرکس که با کتابها آرامش یابد . راحتی و آسایش از او سلب نمی گردد.)
حضرت علی (ع)

سرکار خانم / جناب آقای…………

با سلام و احترام و تحیات الهی
در این نظام که بارزترین وجه هویت آن «فرهنگ» است ، همت ورزیدن در راه گسترش فرهنگ مطالعه ، کتاب و کتابخوانی انسانی ترین و فاخرترین حضور در عرصه ی مشارکت جمعی است .

از شما به خاطر حضور فعال ، مستمر و همکاری دلسوزانه با انجمن ادبی که با محوریت گسترش فرهنگ، ادب و ارتقاء فرهنگ مکتوب و نوشتاری در شهرستان ، توانسته با مشارکت و همت شما اعضاء محترم ، قدمهای مثبتی را بردارد ، تقدیر به عمل آورده و این لوح سپاس به شما تقدیم گردد .

امید که در سایه آن رب لایزال ، خورشید عشق به کتاب ، مطالعه و کسب علم در ضمیر روشن همه آحاد مردم بالاخص نوجوانان و جوانان این مرز و بوم طلوع و همواره درخشان و هرگز افول نکند .
توفیق روز افزون همراه صحت ، سلامتی قرین راهتان باد


بسمه تعالی
تقدیرنامه

حمد وسپاس از آن خداوندی است که برترین مردانش را علی (ع) برگزید تا مقتدای ورزشکاران باشد و پیشوای متقیان.

تا هر آئینه یادآور این مهم باشد که عقل سالم در بدن سالم است. چنانکه شاعر پارسی گوی میفرماید:

(ز نیرو بود مرد را راستی زسستی کژی زاید و کاستی)

ورزشکار ارجمند و پرتلاش جناب آقای مهدی محمدی

موفقیت جنابعالی وکسب رتبه نخست در مسابقات یادبود دهه مبارکه فجر را تبریک عرض نموده و به پاس داشت این موفقیت این لوح تقدیر تقدیم می گردد. امید که در تمام مراحل زندگی همواره صحت و تندرستی موجد توفیق راه و نیل به مقام قرب الهی باشد.

ومن الله التوفیق

فرمانده نیروی هوایی ….

سردار محمد کاظمی فرد


جملات رسمی تقدیر و تشکر

به نام خدای هنر آفرین

هنرمند گرامی جناب آقای…

مدیر مسئول محترم آموزشگاه …

راز و رمز پویای هنر و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه‌های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان هنر به برکت سیما و سیره‌ی نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می‌خواند؛ و چه خرم هنری که از چشمه‌ی معارف سیراب شود و چه زیبا هنری که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی، بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه درمدینه النبی بیابد؛ و امروز کاخ آباد هنر به سروش معنوی و مفهوم پیام او بیش از پیش محتاج است و این جشنواره نیز با نام پیامبر اعظم همانا نقطه حضور پربرکت در چنین فضایی است.

باشد که اهل هنر به پاسداشت آن کانون رحمت و وحدت، سراپرده دار نقشی از رهپویی صراط او باشند.

ستاد برگزاری نخستین جشنواره تولیدات هنری ………. با اهداء این لوح، مراتب سپاس خود را از مشارکت و همدلی شما دراین جشنواره اعلام می‌دارد.

مطلب مشابه: متن ادبی تشکر از استاد + جملات زیبای کوتاه برای تشکر از معلم و استاد


سرکار خانم/ آقای …،

اخیرا از عملکرد عالی شما در {نام مسابقه} که در تاریخ … برگزار شد مطلع شدم. بدینوسیله کسب مقام {رتبه، به عنوان مثال، اول، دوم} را تبریک بگویم. در حالی که مطمئن بودم رقابت سخت خواهد بود، به توانایی های شما اطمینان کامل داشتم.

من مطمئن هستم که این تنها یک پیروزی از پیروزی‌های بسیار شما در آینده است. همانطور که شما این مناسبت شاد را جشن می گیرید، می خواهم بدانید که من به ویژگی های مثبت شما افتخار می کنم، به عنوان مثال، سخت کوشی، عزم راسخ.

امیدواریم که این پیروزی شما را به دنبال بهره برداری های بیشتر سوق دهد. یک بار دیگر موفقیت شما را تبریک می گویم.

از طرف ….


بنام خدا

تقدیرنامه

ورزشکار گرامی جناب آقای علی مقراضیان

به پاس حضور شما در جشنواره ماهیگیری در دریاچه چیتگر تهران و تلاش در مسابقه تفریحی ورزشی ماهیگیری، این لوح تقدیر به شما تقدیم می شود .

امید است همواره در راه پیشبرد و گسترش این رشته موفق و موید باشید.

رئیس انجمن ماهیگیران استان تهران

مهدی رسولی


به نام خدا
تقدیرنامه

قال علیٌ (ع) : (( الهی قوّ علی خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمه جوانحی ))

خداوندا ! اعضا و اندام مرا در راه خدمت به خودت توانمند گردان و اعصاب و افکارم را بر عزم و استواری محکم فرما

ورزشکار توانمند/ نیرومند جناب آقای / سرکار خانم …….

با سپاس بیکران از حضور ارزشمندتان در مسابقات ورزشی گرامی داشت دهه ی فجر شرکت / سازمان ……….و کسب رتبه …………در رشته ی ……….. این حکم قهرمانی در سال همت و کار مضاعف / جهاد اقتصادی از طرف مدیریت / بسیج ………. تقدیم حضور توانمندتان می گردد.

از خداوند متعال ، اراده ای راسخ و عزمی استوار در میادین ورزشی و ملی جهت پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی مسالت دارم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه

دکتر حسین عابدی


بنام خدا

تقدیرنامه

جناب آقای جواد باقری
بدین وسیله از تلاش و کوشش های بی دریغ جنابعالی دربرگزاری باشکوه مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی که در تابستان سال ۱۳۹۶در تهران برگزار گردید ، قدردانی وتشکر می نمایم.

امید است با اتکا به درگاه خداوند متعال در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد و گسترش ورزش کاراته موفق ومؤید باشید.

رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران


سرکار خانم/ جناب آقای …،

پس از ماه‌ها تمرین خستگی‌ناپذیر، من خوشحالم که متوجه شدم شما جام را در مسابقات سالانه شنای کشوری به دست آورده‌اید. بابت عملکرد عالی شما تبریک می گویم. شما لایق این افتخار هستید.

شما باید برای مسابقه فرا کشوری بلافاصله به تمرینات بازگردید. امیدواریم که این برد انگیزه ای برای دستیابی به موفقیت های بیشتر باشد.

یک بار دیگر موفقیت شما را تبریک می گویم.

از طرف …


دانش آموز عزیز خانم ……….

سلام علیکم

به لطف حق تعالی تابستان گرم را در سایه سخاوت دلهای مهربان بودیم و از دوستی ها و همدستی هایمان خاطره های شیرین ساختیم برای روزهای آینده.

تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون فرهنگی را آکنده ساخت. اینک مسرور از موفقیت شما در رشته طراحی چهره آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دستها مدد کارت باشد. دلت مأمن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشمهایت گوهری پاک و پر بها باد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ………. تهران


جناب آقای……..

با سلام و احترام و تحیات الهی

اگر فرهنگ و هنر این استان می رود تا جایگاه واقعی خود را بیابد و راه رشد و تعالی را بپیماید ، بی شک مرهون اهتمام بی دریغ و زحمات بی شائبه دلسوزان و دلسوختگان این عرصه می باشد که با خون دل کوشیدند ضمن ارتقاء هنر و فرهنگ ، موجب شکوفایی استعداد ها و ذهنهای خلاق نسل جوان این خطه شوند و بوستان فکر و اندیشه را گل آرایی و پر شکوفه نمایند .
همکار گرامی جناب آقای…….. جای دارد ، در سال «همت مضاعف و کار مضاعف » و هفته گرامیداشت کتاب به رسم قدرشناسی و ارج گذاری بر زحمات بی دریغ ، دلسوزانه و تلاش بی مدعا شما در طول…… سال خدمت صادقانه که ثمرات آن در دفتر تاریخ کتابخانه های عمومی شهرستان باقی مانده است از مساعی ارزشمند تان در راه فرهنگ مکتوب تقدیر به عمل آید .
امید که درسایه معجزه ی ماندگار پیامبر( ص) ،سلامتی ، سرافرازی و سر بلندی همواره قرین راهتان باد .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسالامی
و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان

مطلب مشابه: متن خسته نباشید + جملات خسته نباشی برای عشق، همکار، استاد و معلم

مطالب مشابه را ببینید!

متن تقدیر و تشکر از همکاری + جملات رسمی و ادبی برای تشکر متن تشکر رسمی از دوست + جملات زیبای تقدیر از رفیق با لحن رسمی انشا مادر | چند موضوع و متن انشا با موضوع مادر برای تشکر از زحمات و تقدیر از مادر متن تقدیر و تشکر از زحمات پدر و مادر + جملات زیبا برای قدردانی از پدران و مادران عزیز متن و جملات تقدیرنامه و سپاسگذاری روز پزشک بسیار زیبا و رسمی متن در مورد قسمت و تقدیر + جملات کوتاه خواندنی در مورد سرنوشت و سرگذشت متن تشکر از مدیر عامل و رئیس اداره و شرکت و جملات تقدیر از تلاش ها و زحمات شعر سفر + اشعار زیبا در مورد سفر کردن با شعرهای کوتاه و بلند زیبا اشعار یاد خدا + مجموعه شعر یاد خداوند بزرگ و پرودگار جهان از شاعران مختلف متن عاشقانه زیبا برای اولین دیدار آشنایی + عکس نوشته رمانتیک