متن طولانی برای هدف و جملات بلند با انرژی برای رسیدن به خواسته ها و اهداف

متن و جملات طولانی رسیدن به هدف و خواسته

در این قسمت مجموعه ای از متن های طولانی برای رسیدن به اهداف و خواسته ها را با چند عکس نوشته انگیزه دهنده هدف را ارائه کرده ایم.

زندگی معمولی انسان بی برنامه، سردرگم، بی هیجان و ناخوشایند به نظر می آید. تنها آنهایی که به ماجراهای زندگی به عنوان شانسی از میان شانس ها نگاه می کنند که خودشان آن را برای خودشان ایجاد کرده اند، می توانند کنترل زندگی خود را کاملا در دست بگیرند.

کارل آلبرشت

***

یک هدف همان نتیجه ای است که به آن تمایل دارید. استراتژی یک نتیجه مورد علاقه است که اگر با برنامه ریزی همراه شود، قابل دستیابی می گردد. پس استراتژی بسازید، نه هدف.

جیمز کلیر

***

اهداف را با تمایلات اشتباه نگیرید. یک هدف صحیح، هدفی است که واقعا به رسیدن به آن احساس نیاز می کنی. اما تمایلات چیزهایی هستند که آنها را می خواهی اما شاید مانع رسیدن شما به هدفتان بشوند.

ری دالیو

***

متن طولانی برای هدف

هدف در هر جنبه از زندگی باید مختص خودت باشد. هنگامی که هدف برای تو باشد، از دست دادن آن نیز پای خودت است. در نتیجه با انگیزه تر، خلاق تر و سرزنده تر می شوی تا آن را از دست ندهی.

رابرت گرین

***

هدف ما باید یک زندگی پر از هیجان باشد. هر روز صبح بیدار شو و به جهانی نگاه کن که هیچ چیز قابل پیش بینی ندارد. همه چیز در این جهان بر پایه حوادث و پدیده هاست. همه چیز عجیب است. هرگز زندگی را تصادفی تصور نکن. همیشه برای هیجان زده شدن خودت را آماده کن.

آبراهام جوشوآ هیچل

***

سخنان زیبا در مورد رسیدن به اهداف زندگی

تمام تلاشت را به کار بگیر. تصمیم بگیر که شخصیت خودت را با بهترین کارهایت بسازی و برای پرداخت بهای رسیدن به هدفی که داری مصمم باش. آزمایش هایی که در زندگی با آنها مواجه می شوی، قدرت تو را نشان می دهند.

اپیکتتوس

***

متن طولانی برای هدف

اهداف جدید باعث ایجاد نتایج جدید نمی شوند. سبک زندگی جدید است که نتایج جدید می سازد. سبک زندگی نیز یک پروسه است، نه یک نتیجه. به همین دلیل همه انرژی شما باید صرف ساخت عادات بهتر شود، نه دنبال کردن نتایج بهتر.

جیمز کلیر

***

خلاصه اینکه درد کشیدن برای رسیدن به هدف درد خوبی است. همه ما انسان هستیم و خودمان ارزش زندگی مان را تعیین می کنیم.

این هدف نیست که شما را موفق می کند، بلکه کاری که به صورت روزانه انجام می دهید، شما را موفق می کند . پس روی کارها و عادات خود تمرکز کنید .

مکسیم لگاس

***

فقط رویاهای بزرگ داشته باش و به دنبال آن ها برو. اجازه نده هیچ چیز مانعت شود، ممکن است فراز و نشیب های زیادی داشته باشی اما اگر به چیزی ایمان داری باید باورت را حفظ کنی، به مبارزه ادامه دهی و اجازه ندهی حرف مردم تو را تسلیم کند

***

یکی از دشوارترین چیزهایی که همه باید بیاموزند این است که باید کل زندگی شان به جنگیدن و سازگار شدن ادامه دهند … اگر امید به زنده ماندن دارند. مهم نیست چه کسی باشی یا در چه موقعیتی قرار داشته باشی، باید برای هر آن چه که می خواهی به آن برسی بجنگی

***

زندگی یعنی چقدر بتوانی تحمل کنی و به جنگیدن برای رسیدن به هدف هایت ادامه بدی،
چقدر بتوانی رنج بکشی و باز هم به حرکت کردن به سمت جلو ادامه بدی

***

متن بلند برای رسیدن به خواسته ها و اهداف

وقتی که هدفی رو در یک حوزه خاص از زندگیت تعیین می‌کنی، در واقع تمام حوزه‌های زندگیت از اون تأثیر میپذیرن و باعث میشه که تو توی همه‌ی اونها رشد کنی. مثلاً وقتی که توی کسب و کارت هدفی انتخاب کنی و به اون برسی، این باعث میشه که هم توی زندگی شخصیت و هم توی زندگی اجتماعیت تغییراتی به وجود بیاد. پس فکر نکن وقتی یک هدف توی یک حوزه خاص تعیین می‌کنی، ثمره‌اش فقط برای همون حوزه هست؛ نه! وقتی که تو یاد بگیری که برای هر هدفت درست بجنگی و تلاش کنی، سایر حوزه‌های زندگیت رو هم تغییر میدی و توشون به پیشرفت می‌رسی.

***

به سمت هدف هات برو و ثمره‌ای که دارن رو به دست بیار. تو میخوای انسان خوشبختی بشی یا نه؟ باید بدونی که خوشبختی در گرو همین ثمرات هست. به واسطه‌ی همین ثمرات هست که تو میتونی زندگیت رو بسازی و طعم واقعی زندگی رو بچشی. پس از جنگیدن برای هدف هات کوتاه نیا و تا میتونی زندگیت رو سرشار از ثمره‌های خواسته هات کن تا لذت واقعی زندگی رو بفهمی.

***

متن طولانی برای هدف

اگه هدفی داری، بدون که خدا لیاقتش رو هم در تو دیده که اون هدف رو در ذهن تو خلق کرده وگرنه هیچوقت حتی به ذهنت هم نمیومد. پس برای هدفی که داری بجنگ چون خدا تو رو لایق دونسته که به اون برسی. وقتی که به هدفت رسیدی، اون موقع میشی بنده دوست داشتنی خدا. چون اگه خدا چیزی رو به دلت انداخته یعنی خودش می‌خواسته که به اون برسی و تو به چیزی رسیدی که خدا برات می‌خواسته.

***

هدف‌های زندگی کاری میکنن که اسم انسان توی صفحات روزگار موندگار بشه. هر انسانی یه دوره‌ای به این دنیا میاد و بعد با مرگ از این دنیا میره. اگه کسی توی این دنیا باشه که هدفی نداشته باشه، بعد از مرگش هم به کلی فراموش میشه و دیگه هیچکس اون رو یاد نمیکنه! چون انسان با هدف هاشه که به گسترش جهان کمک میکنه و اینجوریه که باعث میشه دیگران اون رو به یاد بیارن. اگه تو هم دوست داری که خیلی زود فراموش بشی و کسی یادت نکنه، هیچ وقت برای هدف هات نجنگ و در همون نقطه‌ای که ایستادی، بمون.

***

هدف‌های زندگی به انسان امید میدن و باعث میشن که اون در زندگی انگیزه‌ی خوبی داشته باشه. انسانی که هدفی نداره، امیدی هم برای زندگی کردن نداره و اگه امید در زندگی نباشه، مرگ بسیار راحت‌تر و بهتر هست. پس یاد بگیر که برای خودت هدفی انتخاب کنی تا امید رو در دلت زنده نگه داری و یاد بگیر که برای هدفت بجنگی که این امید روز به روز بیشتر و بیشتر بشه.

***

اگه هدفی داری و دوست داری که هر چه زودتر به اون برسی، باید یاد بگیری که مردانه وار براش بجنگی و کوتاه نیای. کسی که هدفی داره، باید اینقدر اشتیاق رسیدن به اون هدف رو در خودش تجدید کنه که هیچ مانعی اون رو از راه نندازه؛ آینه رمز موفقیت در راه رسیدن به هدف هات! باید یاد بگیری که هیچ جوره کوتاه نیای و هر طور شده به هدفی که در ذهن داری دست پیدا کنی.

***

جملات زیبا و طولانی برای رسیدن به خواسته های زندگی

هر هدفی که بخوای دنبال کنی، یه سری موافق و یه سری مخالف داره. توی میدون جنگ خواسته هات از یه حدی به بعد، نه به حرف موافق هات توجه کن و نه به حرف مخالف هات. چون افراد مخالف که تکلیف شون مشخصه و تو رو برای اهدافت سرد میکنن. ولی اگه به حرف‌های افراد موافق هم بیشتر از یه حدی گوش بدی، ممکنه تو رو به راه نادرستی هدایت کنن و نذارن که موانع راه رو به خوبی ببینی. پس یادت باشه به جای توجه به حرف بقیه، فقط روی راهی که در پیش گرفتی تمرکز کن.

***

متن طولانی برای هدف

نحوه جنگیدن برای اهدافی که در زندگی داری اینجوریه که هیچوقت نذاری موانع راه کاری کنن که تو از پیمودن ادامه مسیر باز بمونی. توی دل هر مانعی که سر راه هدف سبز میشه یک راه حل برای از بین بردن همون مانع هم نهفته هست. به جای اینکه برای اون مانع زانوی غم بغل بگیری، یاد بگیر که چجوری از بین ببریش تا زودتر به هدفت برسی.

***

خداوند انسان رو برای هدفی در این دنیا خلق کرده و انسان با رسیدن به هدف خلقتش هست که به گسترش جهان کمک میکنه و باعث افزایش کمال خداوند میشه. اینو بدون که اگه برای خواسته هات نجنگی و سعی نکنی به هدفی که داری برسی، در واقع به هدف خلقتت بی توجهی کردی و این یعنی خدا بی دلیل تو رو روی زمین خلق کرده. اگه دوست داری که به هدفی که خدا تو رو براش خلق کرده برسی، پس همین الان دست به عمل شو.

***

کسایی که از مسیر رسیدن به خواسته هاشون کوتاه میان و برای اونها نمیجنگن، تبدیل میشن به ابزاری برای کسایی که واسه خواسته هاشون اقدام میکنن. حالا خودت میتونی تصمیم بگیری که دوست داری ابزار باشی یا نه دوست داری که طعم رسیدن به خواسته هات رو بچشی و به اونها جامه عمل بپوشونی!

***

از هدف هات کوتاه نیا و براشون بجنگ. اگه دغدغه‌ات حرف مردمه، بدون که اونها برای موفق‌ترین آدم‌ها هم هنوز دارن حرف میزنن. این مردم کارشون حرف زدنه پس اگه تو میخوای که یک کار متفاوت انجام بدی، به دنبال هدف هات برو و بذار که اونها حرف بزنن.

مطالب مشابه را ببینید!

دلنوشته احساسی + متن های زیبا با موضوع تجربه، هدف و زندگی متن انگیزشی جنگیدن برای هدف با جملات موثر بر انگیزه متن در مورد باور مثبت و جملات هدفمند بودن (جملات گلچین شده) جملات انگیزشی برای افراد هدفمند و سخنانی که شما را شارژ می کنند متن در مورد معنی واقعی زندگی و جملات زیبای هدف زنده ماندن متن در مورد برنامه ریزی با جملات کوتاه هدف گذاری جملات انگیزشی تسلیم نشدن با متن درباره ادامه دادن و رسیدن به هدف نهایی متن هدف ورزشی و جملات درباره رسیدن به اهداف ورزشی و قهرمانی سخنان انرژی مثبت؛ جملات پر انرژی مثبت برای تقویت روحیه و هدف متن درباره سختی رسیدن به هدف با جملات کوتاه درباره تلاش و نتیجه گیری