متن زیبا درباره همسفر با جملات زیبا و عکس نوشته مسافرت

در این مطلب متن زیبا درباره همسفر و مسافرت با جملات زیبای احساسی و همچنین عکس نوشته در مورد مسافرت و همسفر را گردآوری کرده ایم.

جملات درباره همسفر

متن زیبا درباره همسفر

مسافرت

در یک مسیر سخت میتونه

لذت بخش باشه،

اگه همسفرهای خوبی

داشته باشی …

***

آنکس که میبایست

با من همسفر باشد . . .

باید کمی هم

از خودم دیوانه تر باشد . . .

***

برای کسے

دل به دریا بزنید

که همسفر بخواهد،

نه قایق……

جملات درباره مسافرت

همسفر با غم زکویت می روم دیوانه وار

بی نصیب از وصل تو شوریده حال و بی قرار

کوله بار خاطرا تم را بدوشم میبرم

می برم با خاطری آزرده و قلبی فگار

مطلب مشابه: متن در مورد همسفر خوب در مسیر زندگی و عکس نوشته های زیبا با موضوع همراه

سلام ای همسفر!

سفر زندگی در مسیر افسون

مهری ست که بر دل می نشیند

من و تو در کوچه های پیچ در پیچ سرنوشت

با بیم و امید رویاناک در اندیشه ……

عکس نوشته همسفر خوب

متن زیبا درباره همسفر

همسفر زندگیم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند مرا لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم همسر عزیزممم.

***

این را به تجربه فهمیده‌ ام:
بهترین راه برای اینکه بفهمید کسی را دوست دارید
یا از او متنفر هستید، این است که همراه او سفر کنید.

مطلب مشابه: شعر سفر + اشعار زیبا در مورد سفر کردن با شعرهای کوتاه و بلند زیبا

همسفرهای خوبی که توی این دنیا داری رو دوست داشته باش و قدرشون رو بدون. در هر صورت هر جوری که بخوای حساب کنی، اونا قراره که توی سفرت در این دنیا همراه تو باشن و در کنار تو باشن. اگه سعی کنی که به اونها عشق بدی، اونها هم متقابلا به تو عشق خواهند داد و اگه بهشون بدی کنی، اونها هم متقابلا جواب تو رو با بدی میدن. پس سعی کن به اونها از ته دل عشق بورزی تا توی سفر دنیا فقط به تو عشق بدن.

***

اگه میخوای دنیای قشنگی داشته باشی، همسفرهایی که توی اون انتخاب میکنی خیلی مهمن. دنیا مثل یک قطاره که در حال رفتن به سمت دنیای دیگریه. این قطار تشکیل شده از کوپه های مختلف که توی هر کوپه دسته هایی از آدم های مختلف قرار دارن. یک دسته از اونها خوبن و یک دسته هم بد. دوست داری که توی قطار دنیا، همسفرهات کیا باشن؟ اگه همسفرهایی که الان داری رو دوست نداری، کوپه ای که در اون قرار داری رو عوض کن و وارد کوپه جدیدی با همسفرهای جدید بشو. اینقدر کوپه های خودت رو عوض کن تا بالاخره همسفرهای خوبی که همیشه دنبالشون بودی رو پیدا کنی. اینجوریه که سفر دنیا بهت خوش میگذره و میتونی دنیای قشنگی برای خوت بسازی.

***

زندگی فقط وقتی زیبا میشه که یک همسفر خوب در اون داشته باشی. همسفری که تو رو درک کنه و به تو ارزش بده. ما آدما گاهی نیاز داریم که یکی ویژگی های خوبمون رو بهمون گوشزد کنه و به ما بگه که اونقدرا هم که فکر میکنیم، بی ارزش نیستیم. توی انتخاب کردن این همسفر خیلی دقت کنید. گاهی اشتباهاً کسی رو وارد زندگیمون میکنیم که درکی از ما نداره و درسته که میشه همسفر ما در زندگی، اما مقصدمون رو به سمت فلاکت تغییر میده تا خوشبختی.

***

همسفر

این روزها دلم می گیرد

این روزها دلم می سوزد

برای تو !

برای خودم!

می خواهم همسفرت شوم

اما

تو در کدامین ایستگاه مسافری

من چمدانم را بسته ام

با بلیطی در دست

که نمی دانم

برای کدامین مقصد است

قطار ناکجا کی می آید؟!

مطلب مشابه: متن زیبا در مورد سفر و مسافر + اشعار زیبا در مورد سفر کردن و رفتن

زندگی مثل یک سفره! سفری که انتها داره و قراره روزی به پایان برسه. توی سفر زندگیت چه کسایی رو به عنوان همسفر انتخاب کردی؟ یادت باشه که تو یک بار فقط به این سفر میای و دیگه بقیه اش رو نمیدونی که دوباره مجاز هستی که سفر زندگی رو آغاز کنی یا نه. پس همسفرهای خوبی رو برای خودت انتخاب کن! همسفرهایی که ارزش اینو دارن که این سفر باارزش رو با اونها بگذرونی.

***

آدم برای تفریح و گردش به یک همسفر خوب نیاز داره. همسفری که اون رو بشناسه و نیازهای اون رو درک کنه. هر کسی برای ما آدما مناسب سفر نیست و نمی تونیم روی اون حساب باز کنیم؛ چون آدما تو سفر رنگ عوض میکنن! شاید هم واسه همینه که میگن اگه میخوای یکی رو بشناسی، باهاش به سفر برو. چون شخصیت آدما از اون چیزی که نشون میدن با اون چیزی که در واقعیت هستن متفاوته و وقتی که با اونها برنامه سفر میچینی و به سفر میری، میفهمی که به هیچ وجه همسفر خوبی برای تو نبودن.

***

من و تو همسفر با غم در این راه پریشانی

نمی دانی غم من را نمی دانم کجا هستی

دلم آزردی و آخر ندانستم دلت با کیست

در این پیدا و پنهانی بگو یارا کجا رفتی…

***

زندگی یک سفر

پر مخاطره ست ،

همسفرهای خوبی

انتخاب کن

و همسفر خوبی

هم باش …

مطلب مشابه: شعر مسافر + مجموعه اشعار کوتاه در مورد مسافر با مضامین غمگین و عاشقانه

مطالب مشابه را ببینید!

متن تبریک روز روانشناس و مشاور 9 اردیبهشت با جملات زیبا تبریک روز روان‌شناس به مادرم ( روز روانشناس مبارک با متن و عکس) انشا معلم ؛ انشا در مورد معلم ؛ 7 انشای زیبا در مورد معلم و شغل معلمی تبریک روز کارگر به پسرم (عکس نوشته و جملات تبریک به فرزند کارگر) متن و شعر درباره خلیج فارس به مناسب روز جهانی خلیج فارس (10 اردیبهشت) تبریک روز جهانی گرافیک 8 اردیبهشت (جملات و متن تبریک به گرافیست ها) تبریک روز روانشناس به عشقم (تبریک روز روانشناس 9 اردیبهشت به همسر و عشق) تبریک روز معلم از طرف دانش آموز (25 روز معلم مبارک جدید) جملات روز معلم برای دبیر، استاد دانشگاه و معلم با متن های رسمی و ادبی تبریک روز معلم به خواهر و برادر با جملات کوتاه و متن روزت مبارک