متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص با عکس نوشته مغفرت الهی

متن و عکس نوشته بخشش خداوند

در این مطلب روزانه متن بخشش خدا با جملات خاص را به همراه عکس نوشته هایی در مورد مغفرت و بخشش خداوند بزرگ را آماده کرده ایم.

خدایا پروردگار خوبی ها من را به خاطر تمامی آن شب هایی ببخش که بی شکر گذاری تو سر بر بالین نهادم و چند صباحی از زندگی خویش را بدون سلام و درود به تو صبحم را آغاز نمودم. آری خدایا من را به خاطر تمامی آن لحظات خوش و شادی که به یاد تو نبودم و آن همه موفقیت هایی که یا به شانس نسبت می دادم یا به توان خویش، ببخش و بیامرز که وجود من بی تو هیچ است و هیچ است و هیچ…

***

بخشش انسان ها از حد خود که بگذرد، دیگر ممکن است نسبت به طرف مقابل سرد شده و هیچ گاه بخشش آن ها شامل حال دوستان و عزیزان سابق خویش نگردد؛ ولی بخشش خداوند محدود به یک بار و دوبار نیست. ربطی به کوچکی و بزرگی گناهان ندارد. بخشش خداوند رنگ و بویی دیگر دارد. همه انسان ها را در بر می گیرد. ان شاء الله بخشش خداوندی سایه سار زندگی همه شما گردد.

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

غرق گنه نا امید مشو ز درگاه ما
که عفو کردن بود در همه ی دم کار ما

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

خداوند متعال می فرماید: هر کس گامی به سمت من بردارد، من دو گام به سمت او بر می دارم و هر کس آهسته به سمت من آید، من شتابان به سمت او می روم. پروردگار ما این گونه است. گاهی با بخشش گناهان ما سبب ساز می شود تا ما به سمت و سوی او گام برداریم و گاهی آنقدر ما را نمک گیر خود می کند و لطف و عفو و بخشش خویش را شامل زندگی ما می سازد که آهسته و شتابان به سمت این معبود دوست داشتنی می رویم تا او را بیابیم.

***

عکس نوشته در مورد مغفرت الهی

 

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

گفتم منم اهل خطا، گفتی کـه بخشیدم، بیا
گفتم شکستم توبه ها، گفتی کـه بخشیدم، بیا

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

خداوند می بخشد چون می داند بنده او خطا کار و از کار خویش پشیمان است. او که در درون ما انسان ها قرار دارد و از تمامی احوالات و حتی فکر و خیال های ما خبر دارد، به خوبی می داند که سرنوشت ما به چه سمت و سویی می رود. بخشش خداوندی اگر شامل حال ما نشود، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار ماست.

***

جملات زیبا و عکس نوشته خدا

 

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

خداوند ارحم الراحمین است. گاهی انسان ها با توجه به موجود جائز الخطا بودن خود مرتکب اشتباهاتی در زندگی می شوند و بلافاصله از اشتباه خود پشیمان می شوند. خداوند منان آنقدر بزرگ و متین است که بتواند به راحتی از خطای بنده گنهکار خود بگذرد.

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

بی گمان بخشش گناهان و گذشتن از اشتباهات ما آدمیان توسط خداوند متعال یکی از ناب ترین لحظات زندگی ما انسان هاست که یک حس فوق العاده عجیبی در نهاد ما انسان ها به وجود می آید یک حس زیبا از جنس خالی شدن و تخلیه نفس از هر گونه گناه و اشتباه. این حس زیبا و بی نظیر را از خداوند متعال برای تک تک شما آرزومندم.

***

جملات زیبا در مورد پروردگار

 

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

گاهی اوقات خداوند بارها و بارها انسان ها را می بخشد تا جایی که خود آن ها عرق شرم می ریزنند که باز هم اسیر نفس اماره خویش شده اند و باز هم این خداوند بزرگ است که دست آن ها را گرفته و آن ها را بخشیده است. همین حالت شرم خود باعث می شود که افراد دست از گناهان خویش برداشته تا باری دیگر در برابر خداوند بزرگ شرمسار نگردند.

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

بخشش خداوند، یک بخشش زمینی است که سر مسائل ریز و درشت زیادی با کلی مزد و منت بتوان آن را به دست آورد. بخشش خداوند یک بخشش آسمانی است. یک بخششی از جنس امید به زندگی و احیای مجدد زندگی یک فرد، بخششی از جنس زندگی دوباره از جنس برپایی مجدد یک انسان و سلام دوباره او به زندگی. این بخشش آنقدر بزرگ است که حتی می توان شنیع ترین رفتارهای زشت و پلید را با توبه نصوح از کارنامه اعمال خود پاک کرد و خود را شامل عفو و بخشش خداوندی ساخت.

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

از لطف و کرم تو ای یار چه بگویم؟ زندگی هر انسانی سرشار از پستی و بلندی ها و اوج و فرودهای مختلفی است که می تواند در زندگی هر کسی عارض گردد. گاهی انسان ها هیچ فرد مطمئنی را روی زمین نمی یابند و تنها به ایزد منان پناه می آورند تا او را تکیه گاه زندگی خود بدانند و به او اعتماد کنند. چرا که می دانند خداوند تنها کسی است که می تواند از اشتباهات و گناهان آن ها به راحتی بگذرد و آن ها را فراموش کند.

***

جملات زیبا در مورد بزرگی و بخشش خدا

آنقدر این جمله را تکرار کرده ام که خدایا من را ببخش قول می دهم که دیگر در ورطه این مصیبت گرفتار نیایم و راه درست زندگی را به پیش گیریم که دیگر خودم از خودم هم بدم می آید. نمی دانم خداوند بزرگ چگونه می تواند باز هم توبه من را پذیرا باشد و از خطاهای من بگذرد. بی گمان اگر او من را با این همه اشتباهات و گناهان ببخشد، تا ابد زانو خواهم زد و در برابر این پروردگار بزرگ و عظمت بی کران او سر بر سجده خواهم گذاشت و می گویم: خدایا به بزرگی و جلال و شکوه تو ندیدم کسی.

***

متن در مورد بخشش خدا با جملات خاص

گاهی خدا آنقدر چشم انتظار بنده اش هست و دوست دارد که از کردار خویش دست بردارد و به سمت خیر و خوبی رهسپار شود که حتی زشت ترین و بدترین گناهان کبیره او را هم می بخشد تا بلکه بتواند تأثیری در جسم و جان او بگذارد و او را نسبت به رفتارهای زشت گذشته خویش نادم و پشیمان سازد.

***

خدایا ای مهربان ترین مهربانان تو را به خاطر تمامی خوبی ها و بخشش هایت در زندگیم شکر می گویم. بی گمان بدون وجود الطاف خداوندی و بدون وجود این همه لطف و کرم هرگز نمی توانستم قدمی بردارم. هر چه دارم و ندارم از توست. من را به خاطر تمامی گناهان و اشتباهات و تصورات غلط و اشتباهم در طول زندگی ببخشای که تو بخشنده ترین آمر زندگانی.

مطالب مشابه را ببینید!

اشعار خداحافظی + مجموعه شعر در مورد خداحافظی به صورت تک بیتی، دو بیتی و عاشقانه شعر ذکر خدا + مجموعه اشعار از شاعران معروف و شعر معاصر در مورد خدا عکس و متن ماه رمضان + عکس نوشته و جملات ویژه ماه عبادت و بندگی خداوند متن پیشواز ماه رمضان + متن تبریک شروع ماه مهمانی خدا و ماه بندگی جملات خداحافظی با زمستان؛ متن های احساسی و ادبی پایان زمستان و شروع بهار متن تبریک عاشقانه ماه مبارک رمضان؛ جملات احساسی درباره ماه عبادت خدا متن در مورد خودم و خدا؛ جملات ناب و دلنوشته درباره تنهایی من با پروردگار متن آسمانی و معنوی درباره ماه رمضان؛ احادیث زیبا درباره ماه مهمانی خدا شعر ماه رمضان | اشعار بلند و کوتاه ماه رمضان ماه مهمانی خدا متن خداحافظی با ماه رمضان و جملات وداع با ماه روزه داری و عبادت