سخنان آموزنده پاول دورف + جملات زیبا و با معنی از موسس تلگرام

سخنان و جملات آموزنده از پاول دورف

سخنان، جملات آموزنده و متن های خواندنی از پال دورف موسس تلگرام را در این بخش روزانه آماده کرده ایم.

 

چکیده ای از بیوگرافی پاول دورف

پاوِل والِریویچ دورُف Па́вел Вале́рьевич Ду́ров متولد 10 اکتبر ال 1984 است او یک مهندس کامپیوتر اهل کشور روسیه است. پاول کارآفرین است و به دلیل تاسیس شبکه اجتماعی وی و پیام رسان تلگرام شهرت پیدا کرده است. برادر کوچک تر او نیکلای دورف است که او نیز برنامه نویس است.

پاول در سن پیترزبورگ روسیه متولد شد ولی دوران کودکی را در شهر تورین ایتالیا گذراند و از زمان نوجوانی به تکنولوژی علاقه زیادی پیدا کرد.

در سال ۲۰۱۱ پس از انتخابات پارلمانی بحث‌برانگیز در روسیه، دولت خواستار حذف صفحات سیاسی مخالفان بر روی وی کی شد و دورف مخالفت کرد. در دسامبر ۲۰۱۳ دورف ۱۲٪ از سهام وی کی را به صاحب بزرگترین شرکت اینترنتی روسی فروخت. در روز اول آوریل ۲۰۱۴ دورف رسماً از شرکت وی کی استعفا داد. در روز ۱۶ آوریل ۲۰۱۴ دورف عملاً حاضر به انتقال داده‌های معترضان اوکراین به سازمان امنیتی روسیه نشد و در عوض بر روی صفحه رسمی وی کی خود پیامی پست کرد که این درخواست غیرقانونی بوده است.

در روز ۲۱ آوریل ۲۰۱۴، به عنوان مدیر عامل شرکت وی کی استخدام شد. بعدها دورف ادعا کرد که این شرکت به طور واضحی توسط متحدان ولادیمیر پوتین مورد نفوذ قرار گرفته بود. بعد از آن دورف روسیه را ترک کرد و اظهار داشت که او هیچ برنامه ای برای بازگشت ندارد و گفت این کشور در حال حاضر با کسب و کار اینترنتی سازگار نیست. پس از خروج از روسیه، او حق شهروندی در سنت کیتس و نویس، جزیره ای در دریای کارائیب را بدست آورد و بعد از آن توانست شرکت بعدی خود، تلگرام را تأسیس کند.

این شرکت به طور رسمی در برلین تأسیس شد که یک سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده می‌باشد.

سخنان آموزنده پاول دورف

– در ارزش ارتباط و مکالمه زیادی اغراق شده است. یک ساعت تنهایی مفیدتر از یک هفته حرف زدن است.

***

– جایی که رقابت نباشد، پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد.

***

– در ارزش پول بیش از حد اغراق شده است، چون ساختن و خلق کردن از مصرف کردن جذاب‌تر است و حالت درون به حد غیر قابل مقایسه‌ای از دنیای بیرون مهم‌تر است.

***

– زبان‌‎های خارجی یاد بگیرید تا عمق درکتان از دنیا بیشتر شود و فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای یادگیری، پیشرفت و رشد شغلی به روی شما باز شود.

***

– وقتی اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانم آن را تغییر بدهم، ترجیح می‌دهم به جوانب خوب آن فکر کنم چون هر اتفاقی، حتی تراژیک‌ترین آن‌ها، جوانب خوب و بد دارد. فقط باید آن‌ها را ببینید و روی آن‌ها تمرکز کنید. ناراحت بودن از چیزی که نمی‌توانید آن را تغییر بدهید، بی‌فایده است. باید خود را با موقعیت سازگار کنید و به این فکر کنید که با آنچه در اختیار دارید، چه می‌توان کرد.

***

– آنچه مردم درباره مردان رنسانس نمی‌دانند این است که این افراد به‌طور هم‌زمان سراغ چندین حرفه مختلف نمی‌رفتند. شاید برخی از آن‌ها این‌گونه بودند؛ اما اکثراً یک حوزه را انتخاب می‌کردند و برای ساختن آن به‌طور کامل تمرکز می‌کردند و بعد سراغ پروژه بعدی می‌رفتند. ما انسان‌ها می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم اما به نوبت نه به‌طور هم‌زمان.

***

– مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی برای یک بنیان‌گذار عشق و علاقه به ساختن، کنجکاوی، خود انضباطی، شور و اشتیاق و سماجت است.

***

– زمان بیشتری در تنهایی و سکوت بگذرانید و از این بابت خوشحال باشید. آدم‌ها به اینکه در جمع باشند، معتاد می‌شوند. مثلاً در آمریکا وقتی دو نفر در سکوت کنار هم بنشینند، احساس معذب بودن می‌کنند. گاهی لازم است فضایی داشته باشید که تحت تأثیر هیچ کسی نباشد.

***

سخنان آموزنده پاول دورف

– جایی که رقابت نباشد پیشرفتی اتفاق نمی‌افتد.

***

– اگر می‌خواهید زندگی‌تان ساده‌تر شود، باید از شر صدای آدم‌های دیگر در سرتان خلاص شوید. ما بیش از حد تحت تأثیر افراد دور و برمان هستیم؛ خویشاوندان و دوستان ما و اینکه نظر آن‌ها در مورد اینکه چه چیزی موفقیت محسوب می‌شود یا چه چیزی خوب یا بد است. باید به‌طور کامل از شر این‌ تأثیرات خلاص شویم. باید بتوانیم نسبت به هرچه دیگران در مورد کار ما فکر می‌کنند یا می‌گویند، بی‌اعتنا باشیم. بعد از این مرحله باید فقط روی آنچه نیاز داریم، تمرکز کنیم.

***

– آدم‌ها بیش از حد به موقعیت اجتماعی بها می‌دهند. چه فرقی می‌کند در لندن زندگی کنید یا روستا؟ تا زمانی که اینترنت داشته باشید، بین این دو هیچ فرقی وجود ندارد. تازه زندگی در روستا سالم‌تر و ارزان‌تر است؛ اما مردم ترجیح می‌دهند در شهرهای پرهزینه زندگی کنند و پول زیادی بابت کرایه خانه می‌دهند. تنها دلیلی هم که در آن شهر هستند این است که شغلی داشته باشند تا بتوانند اجاره خانه بدهند و لوازم گران‌قیمت بخرند. این یک دور باطل است.

***

سخنان آموزنده پاول دورف – اگر ذهنتان درگیر چندین پروژه است و نمی‌توانید خوب تمرکز کنید، بروید کتاب‌هایی نامرتبط با کسب‌و‌کار و تکنولوژی بخوانید. به ذهنتان استراحت بدهید و بگذارید مدتی به موضوعات مختلف در آسایش فکر کند.

***

موفقیت یعنی نسبت به کاری که انجام می‌دهید و روی آن متمرکز هستید، هیجان داشته باشید.

***

– برای اینکه کاری را به سرانجام برسانید، باید شور و اشتیاق، کنجکاوی و توانایی آسان کردن مراحل را داشته باشید. منظور از آسان‌تر کردن هم حذف تمام اضافات و تمرکز کامل به اصل موضوع است.

***

– تا زمانی که ایده واقعا هیجان‌انگیزی به ذهنتان نرسیده، تسلیم نشوید. اگر در مورد تصمیمی دودل هستید، بروید کمی بخوابید و ببینید حستان نسبت به آن بعد از بیدار شدن چگونه است.

مطالب مشابه را ببینید!

سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری جملات دکتر هلاکویی + متن و سخنان آموزنده دکتر فرهنگ هلاکویی به همراه عکس نوشته جملاتی از بازیگران بزرگ تاریخ سینما؛ سخنان آموزنده بازیگران معروف زن و مرد جملاتی از چارلی چاپلین؛ سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری با متن های ناب سخنان آموزنده و زیبا از آنتوان دو سنت اگزوپری نویسنده شازده کوچولو سخنان آموزنده و روانشناسانه از دبی فورد؛ جملات عمیق روانشناسی و انگیزه دهنده سخنان آموزنده آلن دو باتن نویسنده و فیلسوف؛ سخنان ناب و زیبا وی سخنان پاسکال؛ مجموعه جملات و سخنان آموزنده از بلز پاسکال دانشمند معروف جملات اروین یالوم روانشناس برجسته؛ سخنان آموزنده روانشناسی جملات مجتبی شکوری؛ سخنان آموزنده و جملات درباره زندگی از او