سخنان آموزنده جک ما مدیر عامل موفق با جملات پندآموز و عکس نوشته

سخنان و جملات آموزنده جک ما

در این بخش سخنان آموزنده جک ما تاجر و مدیر عامل موفق چینی را با عکس نوشته هایی از جملات آموزنده وی ارائه کرده ایم.

جَک ما، یا ما یون (چینی: 马 [mà y̌n]؛ زادهٔ ۱۰ سپتامبر ۱۹۶۴)، تاجر، بازرگان، سرمایه‌گذار و انسان‌دوست اهل چین است. او هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل سابق گروه علی‌بابا بود. ما از هواداران سرسخت بازار آزاد و اقتصاد بازار است.

امروز بی رحم است، فردا بی رحم تر اما پس فردا زیباست.

***

اصلا مهم نیست که شکست خوردم. حداقل یک تفکر کلی پیدا کردم که دیگران ندارند. حتی اگر من موفق نشوم، یکی دیگر موفق می شود.

***

اگر تسلیم نشوید ، هنوز فرصت دارید. و وقتی کوچک هستید ، باید بسیار متمرکز باشید و بر مغز خود تکیه کنید ، نه قدرت خود.

***

اگر ساعت 8 صبح سر کار برویم و 5 بعد از ظهر به خانه برویم ، این یک شرکت با تکنولوژی بالا نیست و علی بابا هرگز موفق نخواهد شد. اگر چنین روحیه ای 8 تا 5 داریم ، باید برویم و کار دیگری انجام دهیم.

***

سخنان آموزنده جک ما

ما این کار را انجام می دهیم چون جوانیم وهیچ وقت، هیچ وقت تسلیم نخواهیم شد.

***

مهم ترین چیز در جلوبردن یک تجارت الکترونیکی، انجام دادن کاری است که همین الان در حال انجام دادنش هستی اما با شور و علاقه.

***

ما این کار را انجام می دهیم چون جوانیم وهیچ وقت، هیچ وقت تسلیم نخواهیم شد.

***

جملات پندآموز جک ما

شما باید از رقیب خود درس بگیرید اما هرگز کپی نکنید. کپی کنید و می میرید.

***

سخنان آموزنده جک ما

اگر تیم خوبی باشیم و بدانید که چه کار می خواهیم انجام دهیم، یکی از ما، ده نفر از آن ها را شکست خواهد داد.

***

ما این کار را خواهیم کرد زیرا ما جوان هستیم و هرگز ، هرگز تسلیم نخواهیم شد.

***

اما همیشه باور داشتم که یک زندگی بهتر منتظر من است و برای داشتنش باید سخت تلاش کنم .هیچ کس باورش نمی‌شد که من یک روزی موفق شوم. زیرا همه می‌گفتند این پسر متفاوت و دیوانه است اما گفته‌های همه در گذشته باقی ماند اکنون پس از 16 سال من گروه علی بابا را دارم.

***

امروز بی رحم است، فردا بی رحم تر اما پس فردا زیباست.

***

سخنان آموزنده جک ما

افراد باهوش برای هدایت آنها به یک احمق احتیاج دارند. هنگامی که این تیم همه گروهی از دانشمندان هستند ، بهتر است دهقانی پیشقدم شود. طرز تفکر او متفاوت است. اگر افرادی را داشته باشید که از منظرهای مختلف به مسائل نگاه می کنند ، بردن آسان تر است.

***

شکست خوردن مهم نیست. حداقل من این مفهوم را به دیگران منتقل کردم. حتی اگر من موفق نشوم ، کسی قطعا موفق خواهد شد.

***

عکس نوشته از جملات و سخنان جک ما

اگر تسلیم نشوی، هنوز شانس داری. و وقتی که کوچک و ناتوانی، باید تمرکز و به مغزت اتکا کنی، نه قدرت فیزیکی.

***

افراد باهوش نیاز به یک احمق دارند که به آن ها خط مشی دهد. وقتی یک تیم پر از دانشمندان است، بهترین کار این است که یک بینوا رهبری شان را به عهده بگیرد. شیوه فکر کردن او متفاوت است. پیروزشدن اینگونه آسان تر است وقتی افرادی باشند که نگاه متفاوتی داشته باشند.

***

سخنان آموزنده جک ما

در انجام تجارت الکترونیکی ، مهمترین چیز این است که کاری را که در حال حاضر انجام می دهید با اشتیاق انجام دهید ، و آن را ادامه دهید

***

اگر ما تیم خوبی باشیم و بدانیم که می خواهیم چه کار کنیم ، یکی از ما می تواند 10 تیم دیگر را شکست دهد.

***

اگر ۸ صبح سر کار برویم و ۵ بعد از ظهر برگردیم، این در قامت یک کمپانی رده بالای تکنولوژی نیست و علی بابا هیچ وقت موفق نخواهد شد. اگر ما روحیه ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر کار کردن  را داریم باید برویم و یک کار دیگر انجام دهیم.

***

سخنان زیبا و آموزنده مدیر و تاجر موفق

اگر می خواهید رشد کنید ، یک فرصت خوب پیدا کنید. امروز ، اگر می خواهید یک شرکت بزرگ باشید ، به این فکر کنید که چه مشکل اجتماعی را می توانید حل کنید.

***

اگر می خواهی رشد کنی، یک فرصت پیدا کن. امروزه اگر می خواهی شرکت موفقی را ایجاد کنی، به این فکر کن که کدام مشکل اجتماع را می توانی حل کنی.

***

یادگیری زبان انگلیسی من خودم انگلیسی را در دوازده سالگی یاد گرفتم و دلیل خاصی نداشت. نمی‌دانم، من عاشق زبان انگلیسی شدم. هر روز صبح ساعت پنج با دوچرخه‌ام چهل دقیقه طول می‌کشید که به هتل هنگ‌جو برسم و گردشگران خارجی را پیدا کنم که به من انگلیسی بیاموزند. من به آن‌ها شهر را نشان می‌دادم و آن‌ها به من انگلیسی یاد می‌دادند.

***

علی بابا فقط یک کار نیست، یک رویاست، یک علت است. بگذارید سرمایه گذاران وال استریت ما را نفرین کنند، اگر اینطور می خواهند.

***

ما باید از رقیبان یاد بگیریم، کپی نکنیم. اگر کپی بکنی، مُردی.

مطالب مشابه را ببینید!

تعریف هنر از دیدگاه بزرگان ( سخنان بزرگان و فلاسفه درباره هنر ) متن در مورد کار + سخنان و جملات زیبا از بزرگان در مورد کار کردن جملات ناب شهدا | نقل قول های زیبا | سخنان شهیدان بزرگ سخنان شیخ بهایی و جملات آموزنده زیبا از شیخ بهایی سخنان آموزنده از 15 کار آفرین برتر دنیا + جملات انگیزشی مالی و سرمایه گذاری جملات انگیزشی کارآفرینی؛ متن انگیزه دهنده و سخنان کارآفرینان موفق سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری جملاتی از آرتور میلر نویسنده و نمایش نامه نویس؛ 50 سخنان ارزنده جملات کوروش درباره ایران، عشق، زن؛ سخنان ارزشمند پادشاه ایرانی عکس نوشته سخنان حضرت علی (ع) + سخنان و جملات ناب آموزنده از امام علی (ع)