جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

جملات عاشقانه اسپانیایی

در این بخش جملات و عبارات عاشقانه و دوست داشتن را به اسپانیایی و ترجمه فارسی ارائه کرده ایم. در ادامه عکس نوشته های دوستت دارم اسپانیایی را نیز گردآوری کرده ایم.

Me encantes تو من را مسحور خودت می کنی

به او بگویید که چه قدر شما را مجذوب خودش کرده است. این جمله برای مخ زنی و تحت تاثیر قرار دادن کسی که دوستش دارید ، کاربرد دارد.

***

Solo puedo pensar en ti: من فقط می توانم به تو فکر کنم

اگر می خواهید معشوق تان را از این که عاشقش هستید مطمئن کنید ، بهتر است از این جمله استفاده کنید. در واقع به او می گویید که او تنها کسی است که ذهن تان را درگیر می کند و اگر به زبان اسپانیایی گفته شود، شیرین تر به نظر می رسد.

***

No puedo esperar a verte: من برای دیدنت صبر و قرار ندارم

این جمله اشتیاق تان برای ملاقات با معشوق را نشان می دهد و باعث می شود حتما ترجمه اش را پیدا کنید و شگفت زده شود.

***

Estoy loco por ti: من دیوانه تو هستم

اگر می خواهید علاقه تان را به بالاترین حد نشان بدهید، از این جمله برای بیان این که چقدر دیوانه وار عاشق طرف مقابل تان هستید، استفاده کنید. این جمله ای است که در بین نوجوانان و زوج هایی که تازه رابطه شان را شروع کرده اند، رایج است.

***

No puedo vivir sin ti: من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

اگر با معشوق تان درگیر بحث شدیدی شدید و نیم گمشده تان خواست شما را ترک کند، به او به اسپانیایی بگویید: “No puedo vivir sin ti”که یعنی نمی توانید بدون او زندگی کنید.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Dar mi un beso: یک بوس به من بده

اگر دوستی تان به جایی رسیده است که می توانید با هم صمیمی شوید، این جمله بهترین گزینه است. به جای ” مرا ببوس ” معمولی، به زبان آوردن این کلمات اسپانیایی باعث می شود شبیه آنتونیو باندراس به نظر برسید.

***

Tienes una sonrisa muy hermosa: لبخند زیبایی داری

با گفتن این که لبخند عشق تان چقدر زیبا است، احساس خوبی به او دست می دهد. این جمله باعث می شود که شما رمانتیک تر به نظر برسید و به راحتی او را تحت تاثیر قرار دهید.

***

Te voy a echar de menos: دلم برایت تنگ خواهد شد

این عبارت اسپانیایی هنگام خداحافظی کاربرد دارد . اگر با ” Mi Amor” به هم ابراز علاقه می کنید، هنگام جدا شدن بهتر است از این جمله استفاده کنید. پس اگر صبح به سر کار می روید و می دانید که بعد از ظهر همسرتان را خواهید دید ، به او بگویید”Te voy a echar de menos” .

***

 

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Me gustes: من جذب تو شده ام

این عبارت به عنوان روشی برای مخ زنی به زبان اسپانیایی به حساب می آید. شما هم می توانید از آن برای ابراز علاقه به شخصی که به نظرتان جذاب است، استفاده کنید . با این جمله به او می گویید که چه قدر مجذوبش شده اید.

***

Te deseo: دلم برایت پر می کشد

اگر می ‌خواهید به کسی بگوئید که چه قدر از ته دل عاشقش هستید ، “Te deseo ” احساسات تان را بهتر بیان می‌کنید. این جمله روشی برای ابراز عشق به طرف مقابل است که می توانید از آن برای چاشنی گفتگو های عاشقانه تان استفاده کنید.

***

Una Sonrisa tuya me inmensamente feliz: لبخندت من را بی نهایت خوشحال می کند

اگر می خواهید مثل یک پسر اسپانیایی به یک دختر ابراز علاقه کنید به جای ” لبخند تو مرا بی نهایت خوشحال می کند ” از معادل اسپانیایی استفاده کنید و بعدا منظورتان را برای او ترجمه کنید. فرستادن این جمله در قالب یک پیام متنی عاشقانه بهتر از گفتن آن به صورت شفاهی است زیرا به طرف مقابل زمان می دهد تا معنایش را در گوگل جستجو کند.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Pienso en ti siempre: من همیشه به تو فکر می کنم

اگر می خواهید که احساسات عاشقانه تان را به کسی بفهمانید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید، می توانید بگویید .”Pienso en ti siempre” در این صورت مخاطب می فهمد که همیشه در ذهن شما است . این عبارتی تاثیرگذارتر از Te Adoro یا Te Necesito است.

***

کلمات و عبارات عاشقانه اسپانیایی

Yo tambin te amo: من هم عاشقت هستم

اگر همسرتان به جای جواب معمولی “من هم دوستت دارم” به شما بگوید “Yo tambin te amo” مسلما بیشتر تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. مطمئنم وقتی معنایش را در گوگل ترنسلیت پیدا کنید، برای چند ثانیه غافلگیر خواهید شد. پس شما هم با این جمله گفتگویتان را به یاد ماندنی تر کنید. اگر کسی به شما می گوید “Te Amo”، شما هم به او بگویید “Yo tambin te amo” و نشان دهید که کمی اسپانیایی بلدید.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Te Quiero Mucho: من تو را خیلی دوست دارم

وقتی می خواهید به کسی بگویید چقدر برای شما مهم است، می توانید از این عبارت استفاده کنید. این جمله اسپانیایی بیانگر عمق عشق شما است. بنابراین، به جای گفتن جمله معمولی”من تو را خیلی دوست دارم” جمله”Te Quiero mucho” را به زبان بیاورید.

***

Te Adoro : من تو را می پرستم

از این کلمه عاشقانه اسپانیایی زمانی که با کسی معاشقه می کنید یا زمانی که می خواهید دوستی تان را به سطح بالاتری ارتقا دهید، استفاده می شود. می توانید آن را به فردی که می خواهید با او معاشقه کنید، بگویید. این جمله نشان می دهد چه قدر رمانتیک هستید.

***

Te Quiero یاMe gustas : دوستت دارم

این عبارت کمی دوستانه است. “Te Quiero” معادل ” I Like You ” انگلیسی است که در یک محیط عاشقانه گفته می شود. زمانی که می خواهید احساسات تان را به شکلی دوستانه به کسی که تازه با او آشنا شده اید نشان دهید، می توانید از این دو عبات استفاده کنید.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Estoy Enamorado: من عاشق شده ام

اگر می خواهید به دوستان تان بگویید که عاشق کسی شده اید، از این عبارت اسپانیایی استفاده کنید. از این عبارت می‌ توان برای گفتن این که چقدر دختر یا پسر مورد علاقه تان را دوست دارید، هم استفاده کنید.

***

Te Necesito: من به تو نیاز دارم

اگر می خواهید کسی را عاشق خودتان کنید یا نشان بدهید که چقدر در زندگی تان به او نیاز دارید، بگویید Te Necesito زیرا بیشتر از ” من به تو نیاز دارم ” تحت تاثیر قرار می گیرد. پس از این عبارت عاشقانه حتما استفاده کنید.

***

Te Amo: عاشقتم

اگر می خواهید احساسات تان را به شیوه ای منحصر به فرد به زبان اسپانیایی بیان کنید، فقط به معشوق تان بگویید” Te Amo”. این عبارت در بین زوج ها بسیار آشنا است و معمولا در آهنگ ها استفاده می شود. بیشتر افراد هم معنی آن را می دانند. با گفتن “Te Amo, mi Cario” چاشنی حرف هایتان را بیشتر کنید.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Cario: عزیزم

این کلمه همان “عزیزم” است. به جای این که همیشه او را “Amor” صدا کنید، هر چند وقت یک بار او را Cario صدا بزنید. این کلمه مکالمه تان را جذاب تر و شما را رمانتیک تر نشان می دهد.

***

Mi Amor: عشق من

می توان به طور خلاصه از “Amor” که یک کلمه اسپانیایی رایج در بین زوج ها است هم استفاده کرد. این عبارت برای معرفی یا خطاب کردن به کسی که دوستش دارید، استفاده می شود. البته می توانید عشق تان را هم با Mi Amor صدا بزنید. این یک کلمه عاشقانه معادل عشق من یا معشوق من است. گفتن این عبارت باعث می شود تا رمانتیک تر به نظر برسید.

***

جملات عاشقانه که باید به معشوق گفت

Te amo desde el fondo de mi corazón  من از ته دلم عاشقت هستم.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Eres el amor de mi vida  تو عشق زندگی من هستی.

***

Tu eres mi alma gemela  تو نیمه گمشده من هستی .

***

Te quiero con toda mi alma  با تمام وجودم دوستت دارم.

***

Te amo, tu me complementas  عاشقت هستم، تو من را کامل می کنی.

***

جملات و عبارات اسپانیایی عاشقانه با عکس نوشته دوستت دارم زیبا

Quiero estar contigo para siempre  من می خواهم تا ابد با تو باشم.

***

Cada día te quiero más  هر روز بیشتر دوستت دارم .

***

Eres mi todo  تو همه چیزِ من هستی.

***

Me hass feliz  تو من را خوشحال می کنی.

***

Creo que hacemos buena pareja  من فکر می کنم ما برای هم ساخته شده ایم / با هم جوریم.

***

No puedo vivir sin ti  من نمی توانم بدون تو زندگی کنم.

***

Voy a soñar contigo  من رویای تو را در سر دارم.

***

Besarte es como ver las estrellas  بوسیدنِ تو مثل تماشای ستارگان است.

***

Te quiero: دوستت دارم  ترجمه تحت اللفظی ” “Te quieroمی شود ” من تو را می ‌خواهم “، اما در واقع این یک روش متداول برای گفتن دوستت دارم اسپانیایی ها است.

***

Estoy enamorado(a) de ti: من عاشق تو هستم  Enamorado به معنای ” عاشق ” است و این صفت باید با جنسیت گوینده مطابقت داشته باشد. بنابراین اگر مرد هستید ، بگویید “estoy enamorado” و اگر یک دختر هستید؛”estoy enamorada”.

***

Te amo: دوستت دارم  این جمله برای گفتن ” دوستت دارم ” رسمی تر است.

مطالب مشابه را ببینید!

متن دعوت کارت عروسی + جملات زیبا و عاشقانه فارسی و انگلیسی کارت نامزدی و عروسی اشعار صابر همدانی + مجموعه شعر عاشقانه کوتاه و بلند از صابر همدانی وبلاگ عاشقانه خاص با جملات احساسی + متن کوتاه عاشقانه برای مخاطب خاص جملات عاشقانه فصل بهار | متن و شعر دلنشین در مورد زیباترین فصل سال بهار متن عاشقانه بهاری | جملات زیبا در مورد بهار | عکس نوشته های فصل بهار متن عاشقانه مذهبی دو نفره + جملات ویژه برای دختر و پسر و زوج های عاشق مذهبی تبریک شروع فصل بهار + جملات کوتاه عاشقانه در مورد نو شدن و تازگی طبیعت متن عاشقانه فصل بهار + جملات زیبا در وصف بهار و فصل سرسبزی شعر کوتاه فصل بهار + اشعار نو و سنتی زیبا و عاشقانه در مورد فصل زیبای بهار اس ام اس و جملات صبح بخیر | متن های شاد برای صبح بخیر گفتن عاشقانه به همسر