جملات زیبای دیوید بکهام فوتبالیست سابق انگلیسی با سخنانی زیبا

سخنان و جملات آموزنده دیوید بکهام

در این بخش روزانه جملات و سخنان پند آموز و زیبای ورزشکار و فوتبالیست سابق معروف انگلیسی، دیوید بکهام را ارائه کرده ایم.

من بسیار لجباز هستم. من فکر میکنم که این ویژگی، در طی دوران کاری ام به من کمک کرد و مطمئن هستم که گاهی اوقات، موانعی نیز بر سر راهم به وجود آورد اما نه چندان زیاد. من میدانم که اگر قصد انجام کاری را داشته باشم، آن را انجام خواهم داد حتی اگر مردم بگویند که نمی توانی آن را انجام دهی.

***

سخت کوش بودن، بهترین چیزی است که می توانید به فرزندانتان نشان دهید.

***

من هیچ چیز را نادیده نمی گیرم اما این بدین معنی نیست که به عقب نگاه نمیکنم و به فکر فرو نمی روم‌. راستی، داشتم به چی فکر میکردم؟!

***

جملات زیبای دیوید بکهام

شما می توانید بهترین باشید. از احتمالات برای دست یافتن به موفقیت، غافل نشوید.

***

روش من برای رهایی از اوقات تلخ کمبود اعتماد به نفس، سخت کار کردن بود. شما به عنوان یک فوتبالیست سعی دارید تا همواره خود را در مقابل بهترین بازیکن، تست کنید.

***

من همیشه اعتقاد داشته ام که برای دست یافتن به هر چیز خاصی در زندگی باید کار کنید، کار کنید و بیشتر کار کنید.

***

وظیفه ی یک مرد این است که به یک زن احترام بگذارد من وظیفه ی زن این است که به مرد چیزی بدهد که در مقابل، احترام دریافت کند.

***

سخنان آموزنده دیوید بکهام

والدین من همواره بسیار سخت گیر بودند و باور های درستی در رابطه با نحوه ی رفتار با مردم به من یاد دادند. من سعی میکنم تا این باور ها را به فرزندان خودم منتقل کنم.

***

من یک فرد قوی هستم. من یک مرد قوی برای خانواده ام هستم. من یک همسر قوی و یک پدر قوی هستم.

***

زندگی خصوصی من عالی است. اگر زندگی خصوصی شما و زندگی شما در خارج از دنیای فوتبال، عالی باشد، شرایط شما در زمین نیز خوب خواهد بود.

***

جملات زیبای دیوید بکهام

من به همه ی دین ها احترام می گذارم اما چندان مذهبی نیستم. با اینحال سعی میکنم تا درست زندگی کنم و به دیگران احترام بگذارم. من به شیوه ی مذهبی بزرگ نشدم اما می دانم که کسی آن بیرون است که مراقب شماست.

***

تو از عهده ی لحظات سخت بر خواهی آمد. مهم این است که از عهده ی آن ها بر بیایی.

***

وقتی بچه داشته باشید، رشد می کنید. من حالا می فهمم که داشتن بچه، دنیا را تغییر می دهد.

***

جملات آموزنده از دیوید بکهام فوتبالیست معروف انگلیسی

من به شغلم به عنوان یک سرگرمی نگاه میکنم. من عاشق شغلم هستم.

***

مانند هر والدینی، بچه هایم هر تصمیمی که بگیرند، من بهترین ها را برای آن ها می خواهم. آن ها راهی را که خودشان می خواهند، انتخاب خواهند کرد و ما همیشه برای تشویق آن ها در کنارشان خواهیم بود.

***

مردم به انتقاد، به روش های مختلفی واکنش نشان می دهند و‌ روش من قطعا دعواست.

***

من هنوز هم به خودم میرسم و دلم می خواهد پیشرفت کنم.

***

جملات زیبای دیوید بکهام

من ترجیح می دهم به جای داشتن بیست دوست خوب، سه دوست واقعا خوب داشته باشم.

***

من در طی دوران کاری خودم، عنوان متعددی کسب کردم و به چیز های زیادی دست پیدا کردم اما از نظر خودم، بزرگترین دستاورد من، فرزندان و خانواده ام هستند. این یعنی یک پدر خوب بودن، یک همسر خوب بودن و تا جای ممکن، با خانواده ی خود ارتباط برقرار کردن.

***

هیچ کس تا به حال در رابطه با استایل خودم، توصیه ای به من نکرده است. من هر چیزی را که بخواهم میپوشم و نظر مردم برایم مهم نیست.

***

مانند اکثر مردم نباشید. اکثر مردم از رویاهای خود دست می کشند.

مطالب مشابه را ببینید!

جملات زیبای کریستیانو رونالدو + متن های انگیزشی زیبا از فوتبالیست معروف پرتغالی CR7 جملات و نقل قول های ناب نیمار جونیور فوتبالیست معروف جملات انگیزشی فوتبالی از بزرگان فوتبال + سخنان انگیزشی فوتبالیست ها متن‌هایی از بهترین نمایشنامه‌ های تاریخ؛ جملات جالب خواندنی متن درباره تیم تراکتور؛ جملات ترکی غرورآمیز برای تیم فوتبال تراکتور جملات درباره فوتبال؛ سخنان ارزنده درباره ورزش فوتبال از بزرگان این رشته سخنان انگیزشی جدید با 50 جمله و متن ناب برای موفقیت بیشتر سخنان جالب شکیل اونیل بازیکن سابق NBA؛ جملات آموزنده از این ورزشکار جملات قصار جواد خیابانی؛ گزیده ای از سخنان بامزه و فان مجری معروف کپشن فوتبالی؛ جملات جالب درباره ورزش فوتبال