سخنان لیونل مسی اسطوره فوتبال با جملات زیبا و آموزنده

سخنان زیبا و آموزنده از اسطوره فوتبال لیونل مسی

در این بخش سخنان و جملات آموزنده زیبا از لیونل مسی اسطوره فوتبالیست معروف آرژانتینی را ارائه کرده ایم.

لیونل آندرس مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که ۶ بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۷۶۰ گل و ۳۳۰ پاس گل را به ثمر رسانده‌است و به عقیده بسیاری از صاحب نظران برجسته او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.

از نظر من، تا زمانی که بازنشسته نشده ام، بطور کامل آن چه را که انجام داده ام و به موفقیت هایی که در زمینه ی شغلی به آن ها دست یافته ام را درک نخواهم کرد.

***

من یک فرد عادی هستم. زندگی من مشابه همه ی انسان های دیگر است. زمانی که بازی فوتبالم تمام می شود، کارم را انجام داده ام و با خانواده و دوستانم وقت می گذرانم. من هم مانند سایر مردم زندگی می کنم.

***

باعث افتخار است که به عنوان بهترین بازیکن شناخته شدم. اما بارسا به مسی ختم نمی شود. بارسا، بازیکنان بسیار خوبی دارد.

***

سخنان لیونل مسی

من همواره به فوتبال علاقمند بودم و همیشه وقت زیادی برای آن صرف کرده ام. وقتی بچه بودم،دوستانم از من می خواستند تا با آن ها بیرون بروم اما من باید در خانه می ماندم و تمرینات روز بعد را انجام می دادم.

***

من بدون فکر کردن به این که چه کارهایی در فصل های گذشته انجام داده ام، فصل خود را با هدف دست یافتن به همه چیز، آغاز می کنم.

***

سخنان و متن های زیبای مسی

واقعیت این است که من همواره به فکر ماندن در بارسلونا و گذراندن بقیه ی دوران کاری خودم با این تیم بوده ام. همانطور که همیشه گفته ام، هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اما اگر تصمیم با خود من بود، تا آخر دوران کاری خودم در بارسلونا می ماندم.

***

سخنان لیونل مسی

بارسلونا همه چیز به من داد. وقتی کسی به من شانسی نداد، آن ها این کار را کردند. من هرگز قصد بازی برای تیم دیگری را ندارم. تا زمانی که آن ها مرا بخواهند، در این تیم خواهم ماند.

***

وقتی سال آغاز می شود؛ هدف، برنده شدن کل تیم است. رکورد های شخصی در اولویت دوم قرار می گیرند.

***

سخنان لیونل مسی

من سعی میکنم تا در هر یکی از بازی هایم، از اهرم فشار استفاده کنم. فشار به من کمک می کند تا از تمام توانایی های خودم استفاده کنم. من آن را دوست دارم. من احساس فشار نمی کنم. کاملا بر عکس؛ چرا که من همواره از ‌کاری که انجام می دهم، یعنی فوتبال لذت می برم.

***

من هرگز به بازی فکر نمی کنم یا چیزی را تصور نمی کنم. من هر کاری را در لحظه انجام می دهم. من همیشه بر مبنای حس درونی پیش می روم.

***

متن زیبا و سخنان زیبا از مسی

این تغییر بزرگ برای من سخت بود. من افتخارات زیادی برای آرژانتین کسب کردم و بر خلاف بچه هایی که در ماسیا زندگی می کردند، به ندرت می توانستم خانواده ام را ببینم. من تنها می توانستم آن ها را یک یا دو بار در سال ببینم و این برای من بسیار سخت بود.

***

سخنان لیونل مسی

برخی از مردم اعتقاد دارند که سبک بازی من مادرزادی است اما من از این قضیه مطمئن نیستم. واقعیت این است که من بر اساس حس درونی و شرایط زمین فوتبال، بازی میکنم. من در هر فرصتی که بدست بیاورم، دنبال بهترین حرکت ‌یا تصمیم می گردم. ‌من هرگز دوست ندارم طبق پیش بینی رقیب عمل کنم.

***

من هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارم. برای مثال؛ دلم می خواهم، شوت های هر دو پایم، مساوی باشند.

***

از وقتی بچه بودم، فوتبال زندگی من بود. سبک بازی من از آن زمان تغییری نکرده است. من هر لحظه ای را که بر روی زمین بازی هستم، دوست دارم. میدانم که مسئولیت بزرگی بر عهده دارم و اهدافی وجود دارند که باید به آن ها برسم اما سعی میکنم تا در کنار این کار سرگرم شوم چرا که این کاری است که دوست دارم.

***

سخنان لیونل مسی

من به عنوان یک بازیکن، هر سال سعی میکنم رشد کنم و درجا نزنم. من سعی می کنم تا بازی خودم را از هر نظر بهتر کنم. اما این ویژگی، چیزی نیست که من بر روی آن کار کرده باشم چرا که آن، بخشی از وجود من است.

***

شهرت، این فرصت را به من می دهد تا به کسانی که واقعا به کمک نیاز دارند کمک کنم؛ به خصوص کودکان.

***

این بسیار فراتر از آن چیزی بود که به عنوان یک پسر آرزو میکردم. من به طور کلی دوست دارم تا از فوتبال به خاطر آن چه که به من داده است تشکر کنم.

***

من هر زمان که به خانواده ام نیاز داشتم، آن ها در کنارم بودند و گاهی اوقات، حتی بسیار بیشتر از من هیجان زده می شدند.

***

سخنان لیونل مسی

من در هر بازی، بهترین عملکرد را از خودم به نمایش می گذارم و به فول هایی که بازیکنان دیگر ممکن است انجام دهند یا به این که ممکن است آسیب ببینم، فکر نمی کنم. این افکار، تنها موجب نگرانی شما می شوند.

***

هیچ چیز رضایت بخش تر از دیدن یک بچه ی شاد و خندان نیست. من همواره در حد توان خودم به لبخند زدن بچه ها کمک میکنم حتی اگر تنها یک امضا به آن ها بدهم. لبخند یک کودک، ارزشمند تر از تمام پول های جهان است.

***

من از وقتی بچه بودم به فوتبال علاقمند بودم و همیشه رویای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فوتبال را در سر داشتم. من هرگز به شغل دیگری فکر نکردم.

***

سخنان لیونل مسی

– بازی دوستانه، بازی کسب امتیاز، بازی نهایی و هر بازی دیگری برای من یکسان است. من همواره سعی میکنم بهترین بازی را اول برای تیم، برای خودم، برای تماشاگران انجام دهم، سعی خودم را بکنم و برنده شوم.

***

رفته رفته، من همواره در حال بهتر شدن هستم و علاقه ام را نسبت به بازی از دست نداده ام.

***

سخنان لیونل مسی

هر اتفاقی که در زمینه ی شغلی برای من اتفاق افتاد، اتفاقی خاص بود حتی زمان های سختی که اتفاق افتاد. چرا که این اتفاقات، نشانه هایی بر روی شما برجای می گذارند که زندگی شما را شکل می دهند.

مطالب مشابه را ببینید!

متن درباره جایگاه و مقام + جملات و سخنان بزرگان در مورد مقاوم افراد متن در مورد قدرت + جملات و سخنان فلسفی بزرگان در مورد توان و قدرت متن در مورد شرمساری + جملات و سخنان زیبا در مورد شرمندگی و شرمسار شدن متن در مورد دنیا + جملات و سخنان فلسفی بزرگان در مورد جهان متن در مورد مردم + سخنان و جملات با مفهومی بزرگان در مورد مردم متن در مورد زیبایی + جملات و سخنان بزرگان در مورد زیبایی درون و ظاهری جملات دکتر هلاکویی + متن و سخنان آموزنده دکتر فرهنگ هلاکویی به همراه عکس نوشته سخنان بزرگان در مورد ماه رمضان؛ متن و احادیث زیبا درباره روزه داری جملاتی از نویسندگان بزرگ روسی؛ سخنان ارزشمند و با معنی از 6 نویسنده سخنان امام علی (ع) درباره زندگی؛ جملات ناب آموزنده مذهبی حضرت علی