سخنان زیبای کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های هیلتون و قوانین موفقیت او

جملات آموزنده از کنراد هیلتون

سخنان زیبای انگیزشی کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های معروف هیلتون (جملات با معنی و قوانین موفقیت) را در این بخش روزانه ارائه کرده ایم.

کنراد هیلتون (انگلیسی: Conrad Hilton؛ ۲۵ دسامبر ۱۸۸۷ – ۳ ژانویهٔ ۱۹۷۹) یک بازرگان اهل ایالات متحده آمریکا و بنیان‌گذار هتل‌های هیلتون بود.

چشم به بالاتر از خودت داشته باش
این قانون برمی گردد به سخنی که همه ی افراد موفق گفته اند، ” به داشتن یک مشاور اهمیت بدهید و فقط زمانی به پایین تر از خودت نگاه کنید که می خواهید دست شان را بگیرید. ” این کاری است که کنراد با کارمندانش انجام می داد. حتی یک باربر در هتل می تواند یک سرمایه و یک شریک باشد. واقعیت این است که زمانی که کنراد هیلتون به کسادی خورده بود از یکی از پیش خدمت های هتل ۳۰۰ دلار قرض کرد.

***

به گذشته ی خود نچسب
به عنوان یک مرد عمل، کنراد هیلتون همیشه به پیشروی به جلو و به سمت آینده باور داشت. او با قوانینش در زمان حال زندگی می کرد ولی درسهایی که از گذشته می آموخت را بکار می گرفت. این کار باعث می شد او رو به پیشرفت باشد و امپراتوری هیلتون را بنا کند.

***

سخنان زیبای کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های هیلتون و قوانین موفقیت او

تمام مسئولیت های خود را در این جهان به عهده بگیر
کنراد هیلتون، مثل سایر افراد موفق، باور نداشت که یک نفر باید همه چیز را در یک بشقاب نقره ای به وی تقدیم کند. او به کار سخت برای هر یک دلاری که بدست می آورد اعتقاد داشت، جای تعجب است که هیچ کدام از فرزندان ارشد او قوانین وی را در پیش نگرفتند.

جیم رون: “شما باید مسئولیت امور شخصی خود را به عهده بگیرید. شما نمی توانید محیط اطراف، فصل ها یا باد را تغییر دهید، ولی می توانید خودتان را تغییر دهید.”

***

پیوسته و با اعتماد به نفس دعا کن
مهم نیست که مذهبی هستید یا خیر، ولی کنراد اعتقاد داشت که ماموریتی دارد، دعا به سوی قدرتی بالاتر و بطور پیوسته. شما باید امیدوار به موفقیت باشید و انتظار نتایج خوب از تلاش هایتان داشته باشید. کنراد هیلتون چند بار در روز دعا می کرد و هر هفته به کلیسا می رفت.

***

جملات زیبا و آموزنده از کنراد هیلتون

استعداد مخصوص به خود را پیدا کن

کنراد هیلتون عمیقا باور داشت که هر شخصی در یک کار بخصوص مهارت دارد و باید آن را کشف کند. مهارت او مدیریت هتل ها به سمت سودآوری بود و او این کار را با عبور از لحظات سخت نشان داد.

***

بزرگ باش و بزرگ بیاندیش

کنراد هیلتون اعتقاد داشت که گسترش کار تا جای ممکن و بزرگ اندیشیدن در طی مراحل کار باعث می شود شما و کسب و کارتان تا جایی که امکان دارد به موفقیت برسید و جای پای خود را محکم تر کنید. و چه راهی بهتر از افزودن بر تعداد هتل ها تا جایی که امکان دارد؟

***

صادق باش
کنراد به صداقت در همه ی کارها اعتقاد داشت. دروغ گویی کمکی به ساختن امپراتوری تان نمی کند، چه برسد به امپراتوری هتل های لوکس! اگر کنراد در طی زندگی اش از دروغ بهره می برد، باید پولی که دوستش به او وام داده بود را در آن کسادی بازار می دزدید، بجایش او از آن برای خرید اولین ملک خود در سیسکوی تگزاس استفاده کرد.

***

با اشتیاق زندگی کن
کنراد هیلتون اعتقاد داشت که شما باید زندگی خود را با شادی، استفاده از وقت و شور و اشتیاق داشتن در همه ی لحظات بگذرانید. و این دقیقا کاری است که او در تمام طول زندگی اش انجام داد، تبدیل شدن به یکی از بزرگترین مدیرانی که تاکنون پا به عرصه نهادند در حالی که توسط کارمندانش دوست داشته می شد و مورد احترام بود.

مارک توایت: ” بیایید در طول حیات مان آنقدر پر تلاش زندگی کنیم که زمان مردن حتی قبرکن هم متاسف باشد. ”

***

اسیر دارایی هایت نشو
با توجه به قانون پنجم موفقیت، کنراد هیلتون چندان به مادیات گرایش و اعتقاد ندارد. همه ی پول هایش باعث دور ساختن وی از شخصیت حقیقی اش نشد. چون وقتی با مادیات سرگرم شوید، چیزهای خوب زندگی که با پول نمی توان خرید را از دست خواهید داد.

***

نگران مشکلات خودت نباش
نگرانی مثل یک صندلی گهواره ای هست، شما را به خود مشغول می کند، ولی راه به جایی نمی برید. نگرانی یقینا منجر به کاهش شانس شما در حل مشکلات می شود. پس انرژی خود را صرف نگرانی نکنید، از آن عاقلانه استفاده کنید و با ثبات به غلبه بر موانع بپردازید، همان طور که کنراد در رکود دهه ۳۰ انجام داد.

***

سخنان زیبای کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های هیلتون و قوانین موفقیت او

به خود و سرنوشت خود و خدای خود ایمان داشته باش .

***

وقتی كه دعایت مستجاب میشود ؛ شكرش را بجا بیاور و معطل نكن .

***

اگر در راه رسیدن به هدف خود استقامت نشان دهید ؛ به ارزوی خود خواهید رسید .

***

جملات انگیزشی از سرمایه دار بزرگ

خدمت بیشتر كن و با قیمت كمتر .

***

حاضر نیستم كه تجربیاتم را با میلیونها دلار عوض كنم .

***

من آموختم كه اگر راحت بنشینم ؛ هرگز راه به جائی نخواهم برد .

***

من بخدا ایمان دارم و معتقدم كه با عبادت میتوان به عشق الهی دست یافت .

***

من به صداقت ایمان دارم و معتقدم كه هركس با دروغ گفتن زندگی خود را تباه میكند .

***

من به شور و شوق و شهامت ایمان دارم و معتقدم كه بدون آنها نیرومندترین توانائیها ی انسان ؛‌ خفته و نهفته با قی می ماند .

***

اشتیاق بود كه مرا پیش میبرد و عبادت بود كه از من محافظت می كرد .

مطالب مشابه را ببینید!

متن درباره جایگاه و مقام + جملات و سخنان بزرگان در مورد مقاوم افراد متن در مورد قدرت + جملات و سخنان فلسفی بزرگان در مورد توان و قدرت متن در مورد شرمساری + جملات و سخنان زیبا در مورد شرمندگی و شرمسار شدن متن در مورد دنیا + جملات و سخنان فلسفی بزرگان در مورد جهان متن در مورد مردم + سخنان و جملات با مفهومی بزرگان در مورد مردم متن در مورد زیبایی + جملات و سخنان بزرگان در مورد زیبایی درون و ظاهری جملات دکتر هلاکویی + متن و سخنان آموزنده دکتر فرهنگ هلاکویی به همراه عکس نوشته سخنان بزرگان در مورد ماه رمضان؛ متن و احادیث زیبا درباره روزه داری جملاتی از نویسندگان بزرگ روسی؛ سخنان ارزشمند و با معنی از 6 نویسنده سخنان امام علی (ع) درباره زندگی؛ جملات ناب آموزنده مذهبی حضرت علی