متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

جملات غمگین برای تسلیت مصیبت وارد شده

در این بخش گلچینی از جملات و متن های ادبی و رسمی برای تصلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم را با چند عکس نوشته عرض تسلیت ارائه کرده ایم.

پیام تسلیت پدر

درگذشت پدر گرامی تان را

به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده

و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم

***

پیام تسلیت عمومی

انا لله و انا الیه راجعون

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز

و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

روحش شاد و یادش گرامی باد

***

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد .تنها می توانیم از خداوند

برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

***

پیام تسلیت پدر

فقدان پدر بزرگوارتان ما را سخت اندوهگین ساخت

غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته

و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

جناب ( نام مصیبت دیده)

فقدان ( مادر – پدر ) بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت

غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته

و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم

***

خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم

از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا

برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

***

در کمال تأسف و شوکی بزرگ باخبر شدیم ( نام مرحوم یا مرحومه ) دار فانی را وداع گفت
از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده بزرگوارشان صبر جمیل مسئلت می نماییم

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

انالله و انا الیه راجعون

خبردار شدیم که ( نام مرحوم یا مرحومه ) به رحمت خدا رفت

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند

و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند

***

تحمل سوگ فقدان( مادر-پدر- برادر -همسر-خواهر -فرزند) صبری الهی را میطلبد ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید

***

متن ادبی و رسمی تسلیت فوت مادر

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی

جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد

که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید

درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده

برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت

برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

در اینجا لازم است فوت ناگهانی … و این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

***

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید. درگذشت … را به شما و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

***

خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیز و تلاشگرمان آقای …. موجب تاسف و تاثر شد و این خبر تلخ یک بار دیگر اعضای خانواده بزرگ …. (نام شرکت یا سازمان) استان را عزادار کرد. هر چند که فراق و هجران آن عزیز سفر کرده در باور نمی‌گنجد و بسیار سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست که همه از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم.

***

خبردار شدیم که مادر بزرگوارتان به رحمت خدا رفت. آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده این دوستان عزیز به اندازه دریای غمشان باشد. با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

***

ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

***

خبردار شدیم که پدر عزیزتان به رحمت خدا رفت. آرزو می‌کنیم که وسعت صبر خانواده این دوستان عزیز به اندازه دریای غمشان باشد.

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

خبر درگذشت پدرتان ما را اندوهگین ساخت. از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی خواهانیم.

***

همکار گرامی… غم از دست دادن پدرتان اندوهی عظیم بر دلها افکند که در واژه‌ها نمی گنجد؛ تنها می‌توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم طلب کنیم .امیدوارم وسعت صبرتان به اندازه دریای غمتان باشد. روحش شاد و یادش گرامی.

***

جملات و متن های تسلیت گفتن رسمی و ادبی

تحمل سوگ فقدان پدر صبری الهی و عظیم را میطلبد ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید. از خداوند منان خواستاریم که به شما صبر عطا نماید.

***

با کمال تاسف و تالم درگذشت … را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم. امید که در دریای رحمت الهی غرقه باشد.

***

در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌‌کنم.

***

خداوند به شما اجر صابرین عنایت فرماید که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

***

فقدان عزیز درگذشته تان ما را اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

***

می‌دانم داغی که بر دل تو نشسته به همین راحتی‌ها تحمل نمی‌شود. می‌دانم چقدر سخت است صبح چشم بگشایی و بگویی کاش هنوز بود… اما این رسم زندگانی است. تسلیت می‌گویم و از خدا برای تو شکیبایی آرزو می‌کنم.

***

اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می‌کند، او تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست. تو نیز آرام باش. از خدا می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.

***

خانواده داغدار…

مشیت الهی بر این تعلق گرفته تا بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند؛ و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست…

تسلیت در برابر آتش غم شما قطره آبی کوچک است که یارای اطفا آن را ندارد. اما تلاش من است برای همدلی با شما در غم از دست دادن مادر/پدر بزرگوارتان حاجی/حاجیه خانم…

از خداوند متعال برای شما صبر و برای آن مرحوم/ مرحومه علو درجات و غفران الهی مسئلت دارم.

***

تسلیت در برابر آتش غم شما قطره آبی کوچک است که یارای اطفا آن را ندارد. اما تلاش من است برای همدلی با شما در غم از دست دادن ……  بزرگوارتان
روحشان شاد.

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

مصیبتی که به شما رسیده، گویی نه غم شما که غم من است. بدان که شریک غصه شما هستم وقتی که ارزش بودن را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودن عزیزان می‌توان فهمید.

***

دوست عزیز ارجمند. دلم از درد درگذشت … عزیزت شکست. تسلیت مرا پذیرا باش و مرا در غم خودت شریک بدان.

***

از شنیدن خبر فوت پدر / مادر / … عزیزت خیلی متأثر شدم. از صمیم قلب همدردی مرا بپذیر. از خداوند متعال صبر عاجل برای شما و خانواده محترمتان خواستارم و امیدوارم روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد.

***

درگذشت ….. خوبت را تسلیت عرض می کنم و از خدای مهربان میخواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش بپوشاند ودر بهشت برینش مأوا دهد.

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

می دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.

***

درگذشت مادر خوبت را تسلیت عرض می کنم و از خدای مهربان میخواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش بپوشاند ودر بهشت برینش مأوا دهد.

***

می دانم هیچ جمله‌اي دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.

***

متن تسلیت مصیبت وارده به خانواده داغدار و محترم با عکس نوشته تسلیت

مهم نیست چه مقامی داشته باشی، چقدر ثروتمند باشی، چه سنی داشته باشی، مهم نیست … عالم باشی، دانشمند باشی، بی‌سواد باشی …مهم نیست پدر / مادر چند سال داشته باشه… مهم فقط اینه، پدر / مادر باید باشه که پشتت گرم گرم گرم باشه. این که میگن پشتت یهو خالی میشه همون موقعی هستش که پدر / مادر دیگه نیست. یتیم میشه آدم…

***

اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی‌شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می کند، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال‌زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش‌اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.

مطالب مشابه را ببینید!

متن تسلیت گفتن (کوتاه، بلند، ادبی، رسمی و صمیمانه) برای فوت عزیزان و اقوام متن تسلیت فوت خاله + جملات تسلیت و همدردی درگذشت خاله پیام تسلیت سومین روز درگذشت با متن و شعر های زیبا پیام تسلیت و متن تسلیت مرگ عزیزان + عکس نوشته انالله و انا الیه راجعون پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت عکس نوشته وفات حضرت زینب کبری (س) + متن و جملات تسلیت پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا 1402 + متن و عکس نوشته های شهادت آن حضرت متن تسلیت ایام فاطمیه + جملات و اشعار ویژه سوگواری حضرت فاطمه (س) مجموعه کامل متن تسلیت عزیزان و اعضای خانواده؛ 200 جمله تسلیت ادبی، رسمی و صمیمانه