انشا در مورد پرستار + 11 انشای دانش آموزی و زیبای ادبی در مورد پرستاران

انشا در مورد پرستار

در این بخش 11 انشای زیبا در مورد پرستار و شغل سخت پرستاری تهیه کرده ایم. می توانید از این 6 انشا استفاده کنید و الگوبرداری کنید و در کلاس درس ارائه کنید. امیدواریم انشاء در مورد پرستار مورد توجه شما قرار بگیرد.

انشا در مورد یک پرستار خوب چه ویژگی هایی دارد

مقدمه انشا در مورد پرستار فداکار

پرستاری تنها خاص زنان نیست و مردان زیادی نیز در این شغل مشغول به کار می باشند، اما از آنجایی که زنان صبور و لطیف تر هستند در جایگاه خود که پرستاری است بسیار خوش درخشیده اند، همانطور که در دنیای اسلام حضرت زینب از اولین پرستاران بوده و در جهان نیز نام فلورانس نایتینگل در کمک به رزمندگان مجروح به عنوان بهترین پرستاران آمده است.

بدنه انشا مورد پرستار فداکار

پرستاران معنای واقعی ایثارگری را به نمایش می گذارند.آنها پیش از انتخاب این حرفه به سختی های آن واقف می باشند، آنها قهرمانانی هستند که باید در تمام لحظات حال بیمار خود را درک کنند. یک پرستار خوب علاوه بر کمک کردن به بیمار که از لحاظ جسمی بیماری خود را پشت سر بگذراند از لحاظ روحی نیز کمک حال او باید باشد، هنگام خواب مراقب آرامش محیط بیمارستان باشد، اگر بیماری ممنوعیت غذایی داشت هرگز مقابل او مشغول به خوردن نشود، اگر بیماری او را محرم اسرارش می داند راز او را به دیگران در میان نگذارد ، گاهی بیماری با درد و دل کردن آرام می شود و با دردهای خود بیشتر کنار می آید. پرستار فداکار از خواب خود می زند تا به بیمارش رسیدگی کند و با او مهربان است او باید آرام باشد تا بتواند بیماران و همراه ها را آرام کند، بدنی قوی داشته باشد تا از پس سختی ها برآید، سختی ها و سنگینی کار پرستاران کم نیستند، همچنین از نظر روانی تائید شده باشند. خوش صحبت، با صبر و حوصله،  با معلومات و آگاهی مشعول این حرفه باشند.

آنها در طول سالهای مختلف از خودگذشتگی های زیادی داشتند، آنها هم در زمان های رخداد سیل ، زلزله به کمک مردم مجروح آمدند، هم در دوران جنگ به مجروحان جنگی کمک رساندند و هم در دوران کرونا خود را مدافع سلامت دیدند و از بیماران کرونایی مراقبت می کردند.

نتیجه گیری انشا در مورد پرستار فداکار

همانطور که آنها از دقایق پرارزش خود برای پرستاری بیماران می گذرند خوب است که ما نیز در هنگام مراجعت به آنها با روی گشاده سخن بگوییم، آنها مسئول بیماری ما نیستند. ما می توانیم در برابر این همه ایثار پرستاران در روز پرستار قدردان آنها باشیم و با پیام و یا یک شاخه گل خستگی را از تن آنها دور کنیم و یادمان باشد که تنها در روز پرستار به یاد آنها نباشیم و بلکه هر روز می تواند روز آنها باشد.

انشا دانش آموزی پرستار

با عشقی از جنس ایثار در حال عبادت است، لباس سپید زیبایی بر تن دارد و همانند فرشتگان بال و پر می زند، گویا ایستاده سجده می کند بر بالین بیماری که در بستر است.
شنیده بودم فرشتگان نزد خدا در آسمان اند، اما فرشتگانی هستند که آسمانی اند و در زمین اند آنها پرستارند. خداوند عده ای از فرشتگانش را برای عبادت و خدمت به بندگانش به زمین فرود اورد تا سرچشمه ای از محبت را به زمینیان هدیه کنند، بی شک آن فرشتگان پرستارانند.

خداوند در ستایش بنده هایش فرموده است: آن که انسانی را نجات دهد گویی تمام بشریت را نجات داده است و چه ارزشی بالاتر از اینکه یک نفره بتوانی تمام بشریت را نجات دهی.

اعتراف می کنم که نوشتن درباره ی پرستار قلمی بسیار قوی می خواهد، چگونه می شود عشقی بی پایان، محبتی بی دریغ و گذشتی فداکارانه را با واژه ها بر روی کاغذ به تصویر کشید؟ آن هنگام که با قلبی مملو از عشق و محبت با وجودی سرشار از آرامش در بالین بیماری ایستاده و می دانم که حضور او معجزه ها می کند و شفابخش است تنی را که رنجور است.

تسلی می دهد قلب بی تابی را که در بستر خفته است و گویا زیر لب زمزمه می کند به درگاه پروردگارش که بهبود بخشد بیمارش را؛ او نمی تواند تاب بیاورد درد کشیدن و دلهره های بیماران را. تنها آرزویش سلامتی و عافیت تمام بیماران و دردمندان است.

گاهی با آرامی کنار بالین بیمارش می نشیند و با زمزمه ای دلنشین برایش قرآن می خواند و گاهی از سلامتی بیمارش نماز شکر به پا میدارد. در توصیف عطوفت و مهربانی اش همین بس که در چشمانش اشک حلقه می زند با دیدن حال پریشان بیماری.

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می گردد.

یادآور بانوی بزرگواری می شوم که عاشقانه مرهم دل مولایمان زین العابدین امام سجاد (علیه السلام) بودند و با تمام وجود و از صمیم قلب از امام سجاد (ع) پرستاری می کردند. شفای مولایمان، دستان بی تاب عمه ای بود که پیشانی تب دار ایشان را نوازش می کرد.

پرستاری یعنی همانند حضرت زینب (سلام الله علیها) پروانه وار به دور شمع گشتن؛ و چه بسیارند پرستارانی که عاشقانه و پروانه وار به دور بیماران می گردند. شاید اینگونه است که پرستاران با خدایشان عهد بسته اند که همیشه با تمام توان کنار بیماران بمانند و بدون هیچ چشم داشتی آنچه در توانشان هست را هزینه ی سلامتی بیماران کنند؛ هزینه ای از از جنس جان از جنس روح از جنس محبت و وجود و عشقی که در دل لبریز است.

و چه عهدی زیباتر از اینکه با خدا و برای خدا بسته شود، بی شک پاداشش نزد خدا محفوظ است.

در آخر خواستم بگویم که تو یک قهرمانی، اما یادم آمد قهرمان به کسی می گویند که جان یک نفر را نجات می دهد، اما تو جان صد ها نفر را نجات می دهی و چه زیبا که تو یک پرستاری.

مطلب مشابه: انشا با موضوع عشق + 6 انشا زیبا در مورد عشق و محبت


انشای زیبای دانش آموزی برای پرستاران عزیز

بعضی از فرشتگان خدا به شکل انسان روی زمین حضور دارند به نظر من پرستار ها یکی از آن ها هستند.

آن ها با لباس سپید شان در سخت ترین روز های هر کدام از ما که روز بیماری است و در آن شرایط ممکن است حتی نزدیک ترین افراد خانواده نیز نتوانند کنار مان باشند از ما مراقبت می کنند تا حال بهتری داشته باشیم.

این فرشتگان زمینی با این که شغل بسیار سختی دارند اما می دانند لبخند شان تا چه اندازه می تواند باعث آرامش بیمار شود به همین خاطر در هیچ شرایطی لبخند دوست داشتنی شان را فراموش نمی کنند و هر بار که بالای سر بیمار حاضر می شوند با خبر های امید بخش انگیزه ی بیمار برای مبارزه با بیماری را چند برابر می کنند.

ممکن است گاهی بیمار بی طاقت شده و آن ها را با کلام یا کاری آزار دهد اما بیش تر پرستاران برای این لحظات آمادگی دارند و سعی می کنند تا با کلام محبت آمیز ناراحتی بیمار را بر طرف کنند.

حقوقی که پرستاران می گیرند در مقابل ایثار و فداکاری آن ها بسیار نا چیز است و حتی گوشه ای از زحمات آن ها هم به وسیله ی این حقوق قابل جبران نیست، آن ها به دنبال پاداش بیش تری هستند که از طرف خداوند برای شان در نظر گرفته شده است.

شغل پرستاری یعنی عشق ورزیدن به تمامی انسان ها، آن ها عشق خود را بی دریغ نثار دیگران می کنند و در پایان کار با خستگی به خانه می روند.

با هر بیماری که روبرو می شوند یک انسان جدید به زندگی شان اضافه می شود انسانی که درد ها و غم هایش می تواند آن ها را بسیار تحت تاثیر قرار دهد پس آن ها باید از روحیه و توانایی ویژه ای بر خوردار باشند تا نه تنها خود شان با ناراحتی بیمار ناراحت و غمگین نشوند بلکه به بیمار کمک کنند تا او کمی از درد ها و مشکلات خود را به دست فراموشی سپرده و روحیه ای قوی داشته باشد.

یادمان باشد که از پرستار ها به خاطر تمام زحماتی که می کشند سپاسگزاری کنیم و اگر کسی را در خانواده داریم که شغل پرستاری را انتخاب کرده به او یاد آور شویم که چقدر کارش ارزشمند و گران بهاست.


انشا در مورد پرستار

انشا در مورد شغل پرستاری

پرستاری، یکی از سخت ترین کارها از لحاظ فشار روحی و جسمی برای پرستار است. نشستن پهلوی بیمار، با او به مهربانی رفتار کردن، به او لبخند زدن، و او را با عمل، رفتار و پذیرایی خود، از رنج های فراوان دوران بیماری رهاندن، تحملِ پولادین لازم دارد. پرستار، با چنین وضعیتی روبه روست و چه سرمایه عظیمی از حِلم و تحمل و گذشت و مدارا و اخلاق خوش لازم است تا پرستار بتواند با بیمار سرکند. اما منش بیمار با پرستار، بر عکس منش پرستاری، مهربانی نیست؛ گاهی تندی است.

گاهی همراهان بیمار اگر خدمتی، اندکی دیر شود، توقعاتشان در برابر پرستار، حالت اعتراض می گیرد. گاهی تندی می کنند و گاهی پرخاش. تحمل اینها خیلی سخت است. حرفه سخت و با اهمیت پرستاران در نزد خداوند، پاداش و ارزش والایی دارد و آنان باید قدر کار خود را بدانند. پرستاری از شغل های بسیار ظریف و پرمسئولیت و در عین حال پرارج است. همچنین دعای بیمار در حق عیادت کننده و پرستار مستجاب می شود، همان طور که نفرین او چنین است. از این روی شایسته است پرستار از بیمار طلب دعا نماید. همان طور که لازم است از کاری که ممکن است او را خشمگین و وادار به نفرین کند، بپرهیزد.

بر پرستار است که بیمار را بر خوردن غذا مجبور نسازد، چیزی نزد وی نخورد، و هنگام خواب او، مراعات حالش را بکند. کوشش برای این که بیمار خوابی آرام داشته باشد، در دین مبین اسلام و گفتار پیشوایان معصوم علیه السلام سفارش شده است. هم چنین شایسته است پرستار، در کنار تخت بیمار بنشیند و او را دلجویی دهد. مریض در غم و رنجی فراوان دست و پا می زند، از این رو، سزاوار نیست با آزردنِ او بار اندوهش را بیشتر کنیم و به فرموده حضرت محمد ص بیمار را اذیت نکنید و بر او فشار وارد نکنید. بنابراین باید از قراردادن مریض در تنگناهای رسوم و آداب اجتماعیِ زاید پرهیز کنیم و از کارهایی چون نشستن طولانی نزد مریض و پرسش زیاد که باعث اذیت وی می شود، دوری گزینیم. در پایان ما دانش آموزان از زحمات پرستاران عزیز قدردانی می کنیم و روز پرستار را به آنها تبریک می گوییم.

مطلب مشابه: انشا شغل آینده + 6 انشای زیبا با موضوع شغل و کار آینده

انشا تولد حضرت زینب و روز پرستار

امروز که قصد نوشتن کرده ام روز تولد حضرت زینب (س) می باشد. نام حضرت زینب را که می شنوم به یاد صبر و استقامت و شیردلی او می افتم که معلمانمان و پدر و مادرهایمان از کودکی در گوشمان خوانده اند. و اما چه نامگذاری زیبایی بود اینکه روز میلاد حضرت زینب (س) را «روز پرستار» نام نهادند. واقعا پرستاران از صبورترین و زحمتکش ترین قشرهای جامعه می باشند. شب هایی را که تا صبح بر بالین بیماران و نیازمندان به مراقبت، می گذارنند و توقعی هم ندارند که اجر آنچنانی برای این همه زحمت و از خودگذشتگی شان به آنها بدهند. کاش توجه و تبریک و خسته نباشید گفتن هایمان، تنها مختص یک روز نباشد. کاش همیشه در یادمان بماند که کسانی هستند که زندگی شان را وقف دیگران کرده اند و حتی زندگی شخصی شان را هم گذاشته اند تا بقیه در آسایش بیارمند. امروز تنها بهانه ای بود برای نوشتن از این عزیزان ، باشد تا خاطرمان را مملو از یاد آنان کنیم و برای خسته نباشید گفتن، هر روز را فرصتی بدانیم. روز پرستار و ولادت حضرت زینب مبارک باد…


انشاء کوتاه در مورد پرستار

یکی از وظایف پرستاران، برآوردن نیازهای فوری بیمار است. این موضوع در اسلام بسیار سفارش شده و پیشوایانِ معصومِ ما بر آن تأکید فراوان کرده اند. رسول مکرّم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم برآوردن حاجت بیمار را موجب آمرزش گناهان دانسته، می فرمایند: «کسی که در رفع حاجت مریض تلاش کند گناهان او فرو می ریزد؛ خواه حاجت او را برآورد و خواه از عهده آن بر نیاید». مرحوم محدّث نوری که از علمای بزرگ تشیع است در کتاب مستدرک الوسائل بابی تحت عنوان «استحباب تلاش در بر آوردن حاجت بیمار» تدوین کرده است و در آن جا می گوید: «این تلاش نسبت به بیماری که از خویشان است استحباب بیشتری دارد».
عبرت آموزی

بیماری آینه ای است که چهره دیگر زندگی را نشان می دهد. پرستار می تواند ابعاد این زندگی را شفاف تر از دیگران نظاره کند. او باید از حال وروز پریشان بیمار عبرت آموزد و از دیدن درد و رنج او درس گیرد. پیشوای اول شیعیان حضرت علی علیه السلام می فرماید: «چه بسیار کسان که با دست خود از آنان پرستاری می کردی برای آنان شفا می طلبیدی و از پزشکان برایشان دارو می گرفتی، ولی دواهای تو به حالشان نفعی نبخشید».
یاری رساندن به بیمار در گزاردنِ اعمال عبادی

عبادت روح زندگی، ارتباط درست آفریده با آفریننده، و مایه حیات و کمال انسان است. به راستی چه کسی جز او فریادرس است؟ تنها اوست که باید در برابرش زانو زد، به رکوع رفت و پیشانی بر خاک سود. بیماری هرچند بیمار را به خدا نزدیک می کند، گاهی به جا آوردنِ اعمال عبادی را برایش دشوار یا ناممکن می سازد. پرستار می تواند بیمار را در گزاردنِ این اعمال یا تهیه مقدمات آن یاری رساند.


انشا در مورد پرستار

انشا ادبی در مورد روز پرستار

لایه های سنگین حزن بر دل بیمار فرو می نشیند. چشم های بی رمق او درد را فریاد می کشند. آن وقت که بیمار از همه جا دستش کوتاه است، در آن ساعاتی که حتی همسر، فرزندان و پدر و مادر بیمار هم بالای سرش نیستند، چشم امیدش بعد از خدا، به پرستار است، و این پرستار است که مثل ملائکه آسمانی، مثل فرشتگان رحمت، به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی او پاسخ می دهد. در این لحظات، تنها سایه پرستار است که بیمار را در مسیر پرفراز و نشیب بیماری قوت می بخشد. پرستار حرفی از کلام خداوند است، شعاعی از ملکوت پر حشمت است و تابشی از زیبایی انسان. پس پرستاری را قدر بدانیم و پرستاران را گرامی بداریم.

مقام معظم رهبری، درباره اهمیت پرستاری می فرماید: «برای حفظ سلامت در جامعه، اهمیت پرستاری در طراز اول قرار دارد؛ یعنی اگر بهترین پزشکان و جراحان، کار خودشان را با بیمار به بهترین وجه انجام دهند، اما از آن بیمار پرستاری نشود، به طور غالب، کار آن پزشک یا جراحِ عالی قدر، بی فایده خواهد بود». ایشان در جایی دیگر، نقش پرستار را معادل کار پزشکی ماهر می داند و می فرماید: «نقش پرستاری و بیمارداری در حفظ سلامت و بازگشت سلامت بیمار، نقش درجه اول است؛ معادل است با نقش یک پزشک ماهر. بسیاری از این نکته غفلت دارند. لذا آن وزن و ارزشی که باید برای پرستار در نظر گرفته شود، از ذهن آنها مغفول می ماند و به آن توجه نمی کنند».

امروزه پرستاری جنبه های تخصصی و روان شناختی پیدا کرده است و دانشکده های پرستاری در سرتاسر جهان شکل گرفته اند. اما باید اذعان نمود که همچنان بخشی از چهره زیبای پرستاری زیر سایه سنگین بی توجهی یا جهل، کدر و ناشناخته مانده است و اسلام که دینی همه جانبه نگر است ما را با این زوایا آشنا می کند. اگر «فقه پرستاری» جمع آوری و ترویج شود، انگیزه های معنوی در دل پرستاران بیدارتر می شود. اسلام با ریزبینی و موشکافی عمل به احکامی را سفارش می کند که بیمار را در سلامتی جسم و روح یاری می رساند. امید که فقه پرستاری در دانشکده های پرستاری جایگاهی مناسب و به سزا پیدا کند و ابعاد مختلف آن برای مردم، به ویژه پرستاران زحمت کش، بیش از پیش روشن شود.

بعضی کارها تعطیلی بردار نیست و شخص همواره باید آماده خدمت رسانی باشد. پرستاری، از جمله این حرفه هاست. مقام معظم رهبری با توجه به این نکته، در مورد کار پرستاری می فرماید: «پرستار، از خانه، از همسر، از فرزندان، شب، روز، نیمه شب، ایام عید، روزهای جمعه و ایام تعطیل که مردم سرگرمِ تفریح و گذراندن تعطیلی خودشان هستند، دور است. پرستار نمی تواند بیمار و بیمارستان را رها کند. به این مسائل باید توجه شود. کار سخت، وقت نشناسی، همیشه حاضر بودن، جدایی از محیط زندگی، سختی کار را مضاعف می کند».

مطلب مشابه: انشا معلم ؛ انشا در مورد معلم ؛ 6 انشای زیبا در مورد معلم و شغل معلمی


انشا در مورد پرستار و شغل پرستاری

مقدمه

پرستاری شغلی است که هر کسی قادر به انجام آن نیست. شغلی که روحیه ای قوی همراه با فداکاری و ایثار زیاد می طلبد. شاید برای همه خوشایند نباشد که هر روز در محیطی که پر از درد و بیماری و تلخی است اوقات بگذرانند و حتی گاهی تندی های بیماران و اطرافیانشان را تحمل کنند.

بدنه

روزی که خواهرم می خواست رشته پرستاری را انتخاب کند همه ما می دانستیم که روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت. اما او برای این کار ساخته شده بود. برای مهربانی و کمک به دیگران. یک لبخند زیبای او کافی بود تا حال همه را خوب کند و قوت قلبی باشد برای افراد رنجور و بیمار. حالا او چند سال است که در بیمارستانی شب و روز کار می کند و از بیماران زیادی پرستاری کرده است. بارها از او تقدیر شده و به عنوان پرستار شایسته شناخته شده است.

روزهایی که ویروس کرونا در ایران شایع شد و سیل بیماران کرونایی به بیمارستان ها جاری شد، همه ما ترس برمان داشت. می ترسیدیم فرشته نازنینی مثل او را از دست بدهیم. حتی برخی همکارانش که تصمیم به استعفا گرفته بودند به او نیز این پیشنهاد را دادند. اما او اصرار داشت که ارزش کارش در چنین روزهایی صدبرابر می شود و حالا که به او نیاز است می ماند و کمک می کند و خودش را به خدا می سپارد.

یکی از تلخ ترین لحظات عمرم زمانی بود که گریه خواهرم را دیدم، زمانی که تعدادی از همکارانش را از دست داده بود، شاهد از دست رفتن تعدادی از بیماران بود و جسم و روحش حسابی خسته شده بود. اما این پرستار فداکار فردا صبح دوباره با لبخند و انرژی به کارش برگشت.

ما در این مدت او را فقط از دور دیده ایم، زیرا خودش را در طبقه زیرزمین خانه که مستقل است، قرنطینه کرده تا ما در معرض خطر ویروس نباشیم.

نتیجه

پرستاری به راستی شغلی عاشقانه است و ارج و قرب زیادی دارد. امیدوارم کسی که تحمل و بردباری و مهربانی چندانی در خود سراغ ندارد سراغ این شغل نرود. وقتی رفتار ناخوشایند و بی مسئولیتی برخی پرستاران را می بینم دلم می گیرد. البته که آن ها هم حق دارند خسته و بی حوصله شوند. اما مسئولیتی که بر دوش آن هاست فراتر از بسیاری افراد دیگر است.

در مقابل ما هم مسئولیت بسیار زیادی در برابر آن ها داریم. مثلا بیماران و همراهانشان باید رعایت حال خستگی و مشکلات آن ها را بکنند و با آن ها با احترام و مهربانی برخورد کنند و قدردانی از آن ها را فراموش نکنند. همینطور در این روزهای کرونایی باید بیشتر رعایت کنیم و از بی احتیاطی و بی توجهی به گسترش این ویروس دست برداریم تا پرستاران و کادر درمان بیش از پیش دچار خستگی نشوند. کاش هر کداممان به نوبه خود باری از دوش هم برداریم تا این روزهای سخت تمام شود.


انشا در مورد شغل پرستاری و سخت بودن آن

مقدمه انشا در مورد پرستار با معنای پرستار
پرستاری شغلی پر زحمت و مقدس می باشد. پرستار فردی می باشد که در زمینه های مراقبت از بیماران، آموزش های علمی، آکادمیک و تخصصی را گذرانده است و مهارت های لازم را در این زمینه کسب نموده است. زمان های گذشته به همه ی کسانی که از بیمارها مراقبت و نگهداری می کردند، پرستار می گفتند. اما امروزه، پرستار شخصی می باشد که حتما دانش خاص آن را در دانشگاه ها، کسب کرده و متخصص شده اند. پرستاران مانند پزشکان، مطب ندارند و در درمانگاه ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر مراکز درمانی مشغول به کار می شوند. به دلیل اهمیت شغل پرستاری، یک روز به نام پرستار نامگذاری شده است. در این روز از تمام پرستاران قدردانی می شود و خطیر بودن و مهم بودن شغلشان یادآوری می شود. در ایران روز تولد حضرت زینب، یا پنجم جمادی الاول که سال روز تولد حضرت زینب می باشد، به نام روز ملی پرستاری نامیده شده است.

بدنه انشا در مورد پرستار فداکار
پرستاری و مراقبت از بیمار و آدم ناخوش احوال، کار آسانی نیست. هر کسی توانایی وارد شدن به این شغل و پیشه را ندارد. چون در عین سخت بودن، بسیار با ارزش می باشد. مسئولیت سنگینی بر دوش پرستاران می باشد. از سوی دیگر هر چقدر که شغل پرستاری و علم و دانش پرستار مهم است، شخصیت کسی هم که وارد این کار می شود بسیار مهم می باشد. داشتن صبر و تحمل، متانت و نوع دوستی از مشخصه های مهمی می باشد که هر پرستاری در کنار دانش، می بایست داشته باشد. چون آن ها علاوه بر جسم بیمار، با روح و روان او هم در ارتباط می باشند و می بایست توانایی تسلی و آرامش دادن به روح و روان بیمار را داشته باشند. آگاه بودن کسانی که می خواهند وارد این شغل باشند، گام مهمی در توسعه کمی و کیفی این شغل در جامعه می باشد. یکی از این راه ها، بالا بردن شناخت افراد می باشد. این شناخت از راه های گوناگونی به دست می آید. که یکی از این راه ها نوشتن می باشد. در مقاطع دانش آموزی، این نوشتن می تواند به صورت مقاله و انشا در مورد پرستار اجرا شود. دانش آموزان برای نوشتن مقاله و انشا در مورد پرستار، به جستجو و کنکاش می پردازند و از این طریق هم آگاهی خود را بالا می برند و هم تقدیری از پرستار به عمل می آورند.

چون نوشتن انشا در مورد پرستار، می تواند سطح آگاهی دانش آموزان را بالا ببرد، پس اهمیت دادن به آن و مهم شمردنش در مدارس و نزد معلمان ادبیات حائز اهمیت می باشد. به دلیل این که پرستاری در اکثر جوامع مقدس شمرده می شود، بنابراین نوشتن انشا در مورد پرستار هم، اهمیت بیشتری پیدا می کند. با توجه به این موارد می توان انشا های بسیار خوب و با کیفیتی به نگارش در آورد. از سوی دیگر به علت مقدس بودن و خطیر بودن این شغل، انشا در مورد پرستار می تواند احساس برانگیز و عاطفی باشد. نگارنده ی انشا می تواند احساسات خود را نسبت به این شغل بنویسد و قدردانی کند.

مطالب مشابه را ببینید!

معما به همراه پاسخ آن + چیستان های کودکانه جالب به همراه جواب جواب مراحل بازی آمیرزا Amirza؛ از سوال 1 تا آخرین مرحله بازی کامل انشا با موضوع نماز + چند انشای زیبای کوتاه درباره نماز برای پایه های مختلف جوک خنده دار کودکانه + مجموعه لطیفه های با حال و بامزه برای کودک داستان وحشتناک + 8 داستان ترسناک و جالب برای افراد بزرگسال (18+) داستان های کوتاه پائولو کوئیلو با بیش از 25 قصه جالب و زیبا داستان ترسناک واقعی (مجموعه قصه های عجیب و وحشتناک اما واقعی) قصه کودکانه جدید و قدیمی زیبا (20 داستان برای کودک از پینوکیو تا پسری در جنگل) انشا در مورد شادی + 4 انشا ادبی برای پایه تحصیلی دبیرستان و دبستان