نکات انتخاب لباس زیر زنانه (انواع لباس زیر، جنس و قیمت آنها)

اطلاعات و نکات مهم در مورد لباس زیر زنانه

اگر از آن مدل خانم ‌هایی هستید که در انتخاب لباس زیر وسواس دارید، به احتمال زیاد اولین نکته ای که در زمان خرید لباس توجه می کنید رنگ و مدل لباس است اما مسئله ای که وجود دارد این است که آیا در زمان خرید لباس زیر هم این حساسیت را دارید  یا خیر. لباس زیر شامل شورت و سوتین خواهد بود که هر یک دارای مدل های خیلی زیادی می ‌باشد.

مواردی که وجود دارد این است که در هنگام خرید لباس زیر زنانه باید نکات بهداشتی را در نظر بگیرید.

یکی از پر استفاده ترین لباس‌‌‌ های خانم‌ها، لباس زیر است که در طول روز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. انواع لباس زیر زنانه با پارچه ‌های گوناگون و طرح‌ های متنوع تهیه می ‌شود تا زنان ‌ها بتوانند لباس زیر مطابق با سلیقه‌ ی خود را تهیه کنند. پس در این مطلب تصمیم داریم هر نکته ای که درباره خرید لباس زیر زنانه احتیاج است را در اختیار شما قرار دهیم.

میزان اهمیت لباس زیر زنانه

لباس زیر برای خانم‌ ها فقط یک لباس جهت پوشاندن ناحیه ای از بدن یا زیبایی ظاهری نیست بلکه یک مورد بسیار لازم است که در حفظ سلامت بدن آن‌ها نقش اساسی دارد.

مزایای پوشیدن لباس زیر شامل موارد زیر است:

  • پوشیدن شورت زنانه  مانع از انتشار بوی نا مطبوع بدن می شود.
  • فایده  دیگرپوشیدن لباس زیر این است که مناطق حساس و خصوصی بدن را در برابر پارچه‌ های زیر و خشن حفظ می‌ کند.
  • استفاده از سوتین زنانه باعث نگهداری از سینه می‌ شود و از افتاده شدن آن جلوگیری می‌ کند. همچنین موجب می‌ شود خانم‌ ها با پوشیدن سوتین احساس راحتی بیشتری داشته باشند و اعتماد بنفس آن‌ها نیز حفظ شود.

نکات انتخاب لباس زیر زنانه

انواع گوناگون لباس های زیر زنانه

حتماً شما هم زمان انتخاب مدل های متفاوت لباس های زیر زنانه این تجربه را داشته اید که با انواع مدل ‌های گوناگون روبرو شده اید. تنوع لباس های زیر به این علت است که هر زن بتواند آن مدلی را که علاقه دارد را به تن کند و از پوشیدن آن حس خوبی داشته باشد. در ادامه انواع مدل ‌های متفاوت لباس زیر زنانه را نام خواهیم برد.

ست لباس زیر شیردهی: خانم ‌ها در زمان شیردهی باید از ست‌ های استفاده کنند که سینه‌ های آن‌ها را فشرده نکند و موجب کم شدن شیر آن ها نشود. این مدل از لباس زیر  دارای دکمه  و یا زیپ است که استفاده از آن راحت است.

پوش‌ آپ: ست لباس زیر با سوتین پوش آپ به صورتی طراحی گشته است که بین دو گودی کاسه شکاف وجود داشته باشد. این ست‎‌ها به دلیل نمایان نشدن رد آن برای زیر لباس مناسب است.

لباس زیر فانتزی زنانه: مدل‌های این لباس زیر به این صورت است که اغلب قسمت‌ های آن باز است و دارای رنگ‌ های شاد است.

ست لباس زیر ورزشی: این ست‌ها بسیار راحت هستند و در تهیه آن‌ها الیاف نخ به کار برده می شود تا عرق کردن موجب زیان رسیدن به پوست زنان نشود.

Zir 2 e1648634908830

نکات اساسی برای انتخاب لباس زیر مناسب

لباس زیر زنانه در برخورد مستقیم با پوست قرار میگیرد و رعایت مسائل بهداشتی موجب شده فروش لباس زیر زنانه  بعد از فروش  تعویض و یا مرجوع نشود. پس نیاز است پیش از خرید به ویژگی‌های لباس زیر دقت کنید تا از خرید محصول اطمینان داشته باشید.

جنس پارچه لباس های زیر زنانه

جنس پارچه‌ ای که در تهیه لباس زیر استفاده می شود بسیار اهمیت دارد، زیرا در تماس مستقیم با پوست قرار میگیرد. درصورتی‌ که الیاف به کار رفته در لباس زیر بی کیفیت باشد یا اینکه در تهیه آن از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد، موجب آسیب به پوست و بروز حساسیت می گردد.  به همین علت دقت به جنس لباس زیر بسیار لازم است .

قیمت لباس زیر زنانه

قیمت لباس های‌ زیر زنانه با هم متفاوت است و از عوامل متفاوتی مثل جنس الیاف لباس زیر، ماندگاری و مرغوبیت پارچه و جدید بودن مدل آن تاثیر می پذیرد. اگر چه این قانون همیشه صحیح نیست اما اصولا لباس زیرهای با کیفیت پارچه‌ی خوب، دارای قیمت بالاتری نیز می باشند. پس هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید.

انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه شیک مطابق با فرم بدن

یکی از نکات اساسی که در راحت بودن لباس زیر نقش مهمی دارد سایز آن است. اگر لباس زیر شما تنگ باشد، خون به راحتی در بدن گردش نمی یابد و به راحتی نمی ‌توانید بدن خود را تکان دهید و اذیت می‌ شوید. لباس زیر گشاد هم این ایراد را دارد که شما را آشفته و نا مرتب نشان می ‌دهد و موجب می ‌شود از ظاهر خود ناراضی باشید. پس اهمیت دارد که لباس زیر را دقیقاً مطابق با سایز بدن خود انتخاب کنید.

خصوصا اگر اهل خرید لباس زیر زنانه به صورت اینترنتی هستید باید حتما به سایز لباس که در سایت نوشته می ‌شود توجه کنید و طبق آن لباس زیر خود را انتخاب کنید.

اهمیت زیاد رنگ بندی لباس زیر

همان‌ گونه که کیفیت و جنس لباس زیر مهم است، رنگ  لباس زیر هم برای خیلی از خانم‌ ها دارای اهمیت است. توجه به رنگ لباس زیر زنانه علامت دقت به کیفیت زندگی و انتخاب پوشش درست است. به عنوان مثال بهتر است لباس زیر عروس از رنگ‌ های روشن برگزیده شود یا رنگ لباس زیر دخترانه طبق سلیقه‌ ی خود آن‌ ها باشد و باعث تقویت اعتماد به نفس در دختران شود و رضایت ظاهر آن ها افزایش یابد.

نکات انتخاب لباس زیر زنانه

اهمیت انواع لباس زیر زنانه از نظر کیفیت

یکی از موارد با اهمیت هنگام خرید لباس زیر برای زنان ها کیفیت آن است. برای هیچ شخصی جالب نیست که بعد از چند بار شستشو رنگ لباس زیر عوض شود یا ظاهر آن خراب گردد. به همین جهت اغلب خانم ‌ها تلاش می‌ کنند از لباس زیر با کیفیت و مرغوب خریداری کنند تا لباس آن ها دوام و ماندگاری مناسبی داشته باشد.

به دنبال لباس زیر های با کیفیت باشید

زمان خرید لباس زیر به کیفیت آن دقت کنید و اطمینان داشته باشید که این مدل برای زمان طولانی برای شما ماندگار خواهد بود . از آنجا که لباس زیر به بدن فرد می چسبد ، بهتر است خرید خود را از مواد با کیفیت انتخاب کنید که  دارای لطافت  زیادی برای پوست شما باشند. پارچه ارزان تر ممکن است موجب ناراحتی شوند ، که هیچ گاه ایده آل نیست.

بعضی از لباس های خود را هنگام خرید به همراه داشته باشید

اگر در پی لباس زیری هستید که بتوانید با لباس خاصی آن را بپوشید ، بهترین کار این است که آن لباس را با خود به فروشگاه ببرید و آن را روی لباس زیر خود استفاده کنید. در این حالت شما می توانید آنها را با هم مقایسه نمایید و یک ترکیب عالی را خریداری نمایید. همچنین لباس  خود را به فروشنده نشان داده و از او بخواهید به شما را در انتخاب لباس زیر مناسب کمک کند .

چه سوتینی مناسب تر است؟

این روزها سوتین ‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. از مدل سوتین‌‌‌ های ژله ‌ای و اسفنجی گرفته تا انواع ساده تر، فنردار و حتی مدل جک‌ دار؛ اما کدام یک از این مدل‌ ها مناسب تر هستند؟

جواب این سوال به موقعیت بستگی دارد. به صورت کلی پیشنهاد می ‌شود که خانم ها در طی روز از سوتین‌ های تمام نخ استفاده کنند که دارای فنر نیستند و زمان خواب هم از سوتین استفاده نکنند؛ اما این پیشنهاد ممکن است برای بعضی ‌ها مناسب نباشد.

انواع سوتین‌ های اسفنجی برای زنانی طراحی شدند که از فرم سینه‌ های خود ناراضی اند یا سینه‌ های کوچکی دارند. این سوتین‌ ها بسته به برند تولید کننده ‌ممکن مقدار کم یا زیادی احساس گرما را به ویژه در فصل‌ های گرم سال به وجود آورند که این امر بهداشتی نیست.

استفاده از سوتین ‌هایی که دارای فنر هستند هم جهت حفظ زیباتر فرم بدن مناسب هستند، با این وجود این مدل از لباس زیرها امکان دارد به بدن فشارآورند و به ویژه زنانی که دارای کیست سینه هستند نباید سراغ این مدل از سوتین ها بروند ؛ یا اینکه پس از خرید فنر سوتین را از آن در بیاورند.

سوتین‌ های جک ‌دار هم برای زیباترنشان دادن فرم سینه زنان طراحی شده‌ اند و برای خانم هایی مناسب است که دارای افتادگی سینه هستند.

بنابراین طبق شرایطی که دارید لباس زیر مناسب خود را انتخاب نمایید و فقط از سوتین‌ هایی برای مدت زمان طولانی‌ استفاده نمایید که در آن‌ ها احساس راحتی می ‌کنید.

نکات اساسی در خرید لباس زیر زنانه  به صورت اینترنتی

برای خرید اینترنتی لباس زیر بهتر است که سایز بدن خود را به طور دقیق محاسبه نمایید و بعد از آن طبق جدول تعیین سایز که در فروشگاه‌ های اینترنتی وجود دارد محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین بهتر است از ابزارهایی مانند مثل محاسبه آنلاین سایز لباس زیر زنانه با به کار بردن ماشین حساب سایز لباس زیر زنانه نیز استفاده کنید.

سخن آخر

با برگزیدن مناسب یک لباس زیر زنانه زیبا و پوشیدن آن علاوه بر اینکه  زیبایی شما بیشتر خواهد شد، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید داشت، پس اگر شما لباس زیر نا مناسبی انتخاب نمایید، حتی اگر لباس بسیار زیبایی هم به تن داشته باشید، باز هم خود را بد نشان خواهد داد، بنابراین برای راحتی، زیبایی و بهداشت فردی ضروری است که زمان خرید لباس زیر زنانه به جنس پارچه و سایز لباس‌ها توجه کنید تا احساس آرامش، زیبایی و اعتماد به نفس را به خود هدیه دهید.

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای خرید کاپشن؛ نکات مهم انتخاب کاپشن و شناخت مدل های مختلف آن مدل های مختلف کاپشن؛ انتخاب کاپشن گرم با توجه به جنس و ساختار رنگساژ مو؛ نحوه ساخت با مواد طبیعی، مدت زمان گذاشتن روی مو و رنگساژ کردن انواع مو مدل لباس دخترانه شب یلدا + 40 مدل لباس بچه گانه با تم شب یلدا اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید نکات خرید کیف زنانه؛ اصول مهم انتخاب کیف شیک قوانین مهم و ناگفته انتخاب اکسسوری؛ نحوه انتخاب انواع اکسسوری شیک نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید لیست وسایل ضروری سیسمونی نوزاد؛ تمام وسایل مورد نیاز برای نوزاد