جملات انگیزشی خودباوری + گلچین سخنان انگیزشی بزرگان در مورد خودباوری

جملات و سخن بزرگان در مورد خودباوری

مجموعه ای ویژه از جملات، متن ها و سخنان انگیزشی بزرگان جهان در مورد خودباوری را در این بخش روزانه گردآوری کرده ایم.

مردم اغلب می‌گویند انگیزه‌ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود روزانه دوش بگیرید.
زیگ زیگلار

***

اعتماد به نفس ، جذاب ترین ویژگی یک فرد است

اما، چطور یک نفر می تواند

عظمت را در وجود شما ببیند

اگر قبلا خودتان آنرا ندیده باشید؟

(برایان تریسی)

***

ندگی معمولی انسان بی برنامه، سردرگم، بی هیجان و ناخوشایند به نظر می آید. تنها آنهایی که به ماجراهای زندگی به عنوان شانسی از میان شانس ها نگاه می کنند که خودشان آن را برای خودشان ایجاد کرده اند، می توانند کنترل زندگی خود را کاملا در دست بگیرند.
کارل آلبرشت

***

اگر در کارها جدیت به خرج ندهید بی استعدادترین افراد مصمم و با اراده از شما پیشی می گیرند.

***

“هر تصمیمی که بگیرید، همیشه کسی هست که به شما بگوید اشتباه می کنید. همیشه مشکلاتی وجود دارد که شما را وسوسه می کنند که باور داشته باشید، منتقدین شما درست می گویند. تهیه یک نقشه راه عملی و دنبال کردن آن تا پایان، نیاز به شجاعت دارد. “

Malcolm S. Forbes

***

“این همه چیز مربوط به عاشق شدن است، به خودتان عشق بورزید و آن را با کسی که برای شما ارزش قائل است سهیم شوید، به جای این که به دنبال عشق برای جبران کسری خود دوستی وعشق به خود باشید.”

Deborah Day

***

دوست داشتن خود حماقت نیست. بلکه نشانه عقلانیت و سلامت روان است. ”

Edmond Mbiaka

***
جملات انگیزشی در مورد خودباوری افراد

“بهترین دوست من کسی است که بهترین ها را برای من به ارمغان می آورد.”

Michael J. Fox

***

” چیزی که بر آن چیره می شویم کوه نیست، بلکه خودمان هستیم. ”

Mark Twain

***

” اگر شما خودتان را دوست نداشته باشید، هیچ‌کس این کار را نخواهد کرد. بعلاوه علاقه ای به دوست داشتن دیگران هم نخواهید داشت. دوست داشتن از خودمان شروع می شود.”

Howard Washington Thurman

***

” برای خوشحالی و شایستگی خود به دیگران اعتماد نکنید. فقط شما می ‌توانید مسئول آن باشید. اگر نمی ‌توانید خودتان را دوست داشته باشید و به خودتان احترام بگذارید، هیچ ‌کس دیگری هم قادر به این کار نخواهد بود. قبول کنید که شما چه کسی هستید – خوب و بد – و تغییرات ایجاد کنید – اما نه به این دلیل که فکر می‌کنید دیگران می‌خواهند شما متفاوت باشید.”

Elizabeth Gaskell

***

جملات انگیزشی خودباوری

متن انگیزشی در مورد شجاعت و انتخاب

” احترام به خودمان روی انتخاب های ما تاثیر می گذارد. هربار که با خود واقعی و قلب خود هماهنگ عمل کنیم، احترام کسب می کنیم. این ساده است. هر انتخابی اهمیت دارد. ”

Andrew Matthews

***

” من نمی‌خواهم همه من را دوست داشته باشند؛ اگر بعضی از مردم این کار را انجام دهند، من باید کم ‌تر خودم را باور داشته باشم.”

Sandra Bierig

***

” زمانی که ارزش ها، استعدادها و توانایی های خود را بپذیرید، نادیده گرفتن و عدم توجه به آن ها توسط دیگران خنثی می شود.”

Dale Carnegie

***

جملات انگیزشی زندگی

” اقرار به قصه زندگیمان و دوست داشتن خود در این جریان، شجاعانه ‌ترین کاری است که همیشه انجام داده ایم.”

Alan Watts

***

“انرژی خود را در تلاش برای تغییر عقاید هدر ندهید … کار خود را انجام دهید، مهم نیست دیگران آن را دوست داشته باشند.”

Robert Morley

***

جملات انگیزشی خودباوری

” عمیق ‌ترین اصل در طبیعت انسان اشتیاق به قدردانی شدن از او است.”

Brigham Young

***

“هنگامی که این دیدگاه را قبول می‌کنید که چیزی وجود ندارد که بخشی از شما نباشد، کسی وجود ندارد که جزئی از شما نباشد، هر قضاوتی که می کنید خودتان را قضاوت کرده اید، هر انتقادی که می کنید به خودتان انتقاد کرده اید، شما عاقلانه یک عشق بی ‌قید و شرط را به خودتان ارزانی داشته اید که نور جهان خواهد بود.”

Parker Palmer

***

جملات انگیزشی دوست داشتن خود

” وقتی چیزی پیدا کردید که روح شما را تغذیه می‌ کند و شادی را به ارمغان می ‌آورد، به اندازه کافی به خودتان توجه داشته باشید که در زندگی خود جایی برای آن بسازید.”

Ralph Waldo Emerson

***

“کاش فقط می توانستید درک کنید که چقدر در زندگی برای کسانی که ملاقات می کنید مهم هستید؛ چقدر می توانید برای افرادی مهم باشید که حتی تصورش را هم نمی‌توانید بکنید به آن ها برسید. شما چیزهایی در وجودتان دارید که در ملاقات با فرد دیگر تاثیر می‌گذارید.”

Eleanor Roosevelt

***

” همیشه به خاطر داشته باشید که شما نه تنها حق داشتن یک نفر را دارید، بلکه باید تعهد نیز داشته باشید.”

Lucille Ball

***

” ابتدا خود را دوست بدارید، چیزهای دیگر در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد. شما واقعا باید خودتان رو دوست داشته باشید تا بتوانید کاری در این دنیا انجام دهید. ”

Harvey Fierstein

***

جملات انگیزشی خودباوری

” هرگز به سکوت تهدید نشوید. هرگز به خودتان اجازه ندهید قربانی شوید. تعریف کسی از زندگیتان را قبول نکنید، بلکه خودتان از خود تعریف کنید.”

Mark Twain

***

“یک مرد بدون تایید خود نمی‌ تواند راحت و آسوده باشد. ”

M . Scott Peck

***

” تا زمانی که برای خودتان ارزش قائل نشوید، ارزش وقت خود را نخواهید دانست. تا زمانی که برای وقت خود ارزش قائل نشوید، نمی توانید هیچ کاری با آن انجام دهید. ”

بودا

مطالب مشابه را ببینید!

معروف ترین جملات انگیزشی زندگی؛ جدیدترین متن های انگیزه دهنده خاص سخنان آموزنده از 15 کار آفرین برتر دنیا + جملات انگیزشی مالی و سرمایه گذاری جملات انگیزشی کارآفرینی؛ متن انگیزه دهنده و سخنان کارآفرینان موفق جملات خفن انگیزشی با انرژی و جدید [ 60 متن انگیزه دهنده جالب ] متن صبح بخیر انگیزشی ایجاد انرژی مثبت + پیام صبح بخیر خوشگل و قشنگ متن ویژه روزه داران در ماه رمضان + جملات مذهبی انگیزشی برای افرادی که روزه می گیرند جملات انگیزشی موفقیت + متن هاب ناب و انگیزشی زیبا و کوتاه کپشن جوانه زدن و جملات انگیزشی جالب از نو رشد کردن و شکوفا شدن عکس نوشته روزهای خوب + متن و جملات انگیزشی برای روزهای خوب و آینده روشن جمله انگیزشی | گزیده جمله کوتاه و بلند انگیزشی مثبتِ موفقیت و تلاش