نوین پرداخت، ساده‌ترین روش پرداخت دلار پی پال

سیستم پرداخت ارزی پی پال یکی از معتبرترین سیستم‌های پرداخت و انتقال وجه آنلاین در سرتاسر این است. متأسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های اقتصادی و بانکی، با مشکلات زیادی برای افتتاح حساب و خرید و فروش دلار پی پال مواجه هستند.

البته، با وجود مسدود بودن IP کشور ایران از طرف شرکت پی پال، روش‌هایی برای استفاده از خدمات پی پال در کشور ما وجود دارد. بعضی از کاربران با این تصور که فیلترشکن‌ها IP اتصال اینترنت آن‌ها را تغییر می‌دهند، نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام می‌کنند اما این کار، شما را در خطر مسدود شدن حساب قرار خواهد داد.

نوین پرداخت، ساده‌ترین روش پرداخت دلار پی پال

راه ایمن و اصولی برای افتتاح و شارژ حساب و خرید و فروش دلار پی پال، کمک گرفتن از صرافی‌ها و شرکت‌های پرداخت ارزی است. چنین شرکت‌هایی، با دریافت مبالغ ناچیزی به عنوان کارمزد، امکان افتتاح حساب پی پال ایمن و نیز، خرید و فروش و تراکنش‌های مالی دیگر با استفاده از این سرویس پرداخت ارزی آسان را برای مشتریان خود، فرآهم می‌آورند.

البته جایگزین‌های کم دردسرتری مثل وب مانی و پرفکت مانی نیز برای انتقال وجه به خارج از کشور یا دریافت وجه از خارج از کشور، وجود دارند. با این حال، اعتبار این سرویس‌ها، نسبت به پی پال بسیار کمتر است و بعضی از کشورها و بسیاری از شرکت‌های معتبر، با این سرویس‌ها همکاری ندارند/

در ادامه به شما می‌گوییم که چرا به حساب پی پال نیاز دارید و چگونه می‌توانید خرید و فروش دلار پی پال را در کشور ایران انجام دهید.

پی پال؛ یک سیستم عالی برای انتقال وجه در سطح بین‌المللی

شرکت پی پال، عمر چندانی ندارد اما از زمان آغاز همکاری این شرکت با فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر eBay، شرکت‌های معتبر دیگری نیز در سرتاسر دنیا، پی پال را به عنوان روشی برای پرداخت هزینه خدمات و محصولات خود به مشتریان، می‌پذیرند و می‌توان گفت که در حال حاضر، پی پال، معتبرترین سیستم انتقال وجه آنلاین در سرتاسر دنیا است.

چرا به پی پال نیاز داریم؟

آیا تا به حال قصد خرید کردن از یک فروشگاه داخلی یا پرداخت هزینه سرویس‌های بین‌المللی مثل آزمون‌های آیلتس و تافل را داشته‌اید؟ آیا تا به حال، به کار کردن با شرکت‌های خارجی به صورت فریلنسر و دورکار و ایجاد درآمد دلاری فکر کرده‌اید؟

چندین روش برای تمامی این کارها وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید مسترکارت یا ویزا کارت از صرافی‌ها یا ایجاد یک کیف پول ارزی در سرویس‌های انتقال بین‌المللی وجه مثل پی پال اشاره کرد. البته به غیر از پی پال، سرویس‌های آنلاین دیگری مثل پرفکت مانی و وب مانی نیز موجود هستند. شما برای ساخت و شارژ حساب وب مانی یا پرفکت مانی خود انجام تراکنش‌های مالی با این سیستم‌ها، دردسرهای کمتری در مقایسه با پی پال خواهید کشید اما اعتبار این سیستم‌ها چندان بال نیست و شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر کمی، کیف پول‌های ارزی وب مانی و پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت، قبول دارند.

بنابراین، با وجود تمامی محدودیت‌هایی که استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی دارد، ممکن است همه ما برای بعضی از کارها یا خرید‌های خود یا همکاری به صورت فریلنسر با شرکت‌های خارجی و کسب درآمد دلاری، نیاز به افتتاح حساب و خرید و فروش دلار پی پال داشته باشیم.

نوین پرداخت، ساده‌ترین روش پرداخت دلار پی پال

خرید و فروش دلاری پی پال چه مزیت‌هایی دارد؟

  • امنیت بسیار بالا: پی پال یکی از ایمن‌ترین سیستم‌های انتقال ارزی آنلاین در دنیا و مورد تأیید معتبرترین سازمان‌های جهانی است. با داشتن یک حساب پی پال، خیال شما از مشکلاتی مثل هک شدن حساب ارزی راحت خواهد بود.
  • کاربرد آسان: پی پال دارای یک اپلیکیشن و رابط کاربری بسیار ساده است. البته، کاربران ایرانی نمی‌توانند مستقیما از اپلیکیشن پی پال استفاده کنند و باید برای استفاده از خدمات حساب پی پال خود از شرکت‌های خدمات ارزی واسطه کمک بگیرند.
  • کارمزد بسیار کم: جالب است که پی پال هیچ هزینه‌ای برای افتتاح حساب از شما دریافت نمی‌کند. همچنین، خرید و فروش دلار پی پال بین حساب‌های افراد حقیقی، کاملا به صورت رایگان انجام می‌شود و حتی نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای نگهداشت یک حساب پی پال وجود ندارد. تنها کارمزد پی پال، در هنگام خریدهای آنلاین و پرداخت وجه به حساب شرکت‌ها و افراد حقوقی مسترد می‌شود که آن هم بسیار ناچیز است. البته از آنجایی که کاربران در ایران از شرکت‌های واسطه برای افتتاح حساب و استفاده از خدمات پی پال استفاده می‌کنند، باید مبلغی را به عنوان کارمزد برای هر کدام از این خدمات به این شرکت‌های پرداخت ارزی بپردازند که این مبالغ هم اصلا بالا نیست.

معایب پی پال

  • در صورتی که به صورت فوری به پول خود در حساب پی پال نیاز داشته باشید و بخواهید سریعا آن را دریافت کنید، پی پال مبلغی به میزان ۱ درصد را به عنوان کارمزد، دریافت خواهد کرد. در صورتی که نخواهید این مبلغ را پرداخت کنید، باید چند روز برای دریافت پول خود صبر کنید.
  • در صورتی که پی پال هر گونه تخلفی از سوی شما مشاهده کند و برای مثال، متوجه شود که شما در داخل خاک ایران از خدمات آن استفاده می‌کنید، حساب شما را معلق خواهد کرد و بازپسگیری پول از پی پال کار بسیار دشوار و پرهزینه‌ای خواهد بود.

وب مانی و پرفکت مانی؛ جایگزین‌هایی نه چندان کامل برای پی پال در ایران

دو سیستم خدمات ارزی وب مانی و پرفکت مانی، برخلاف پی پال، مشکلی با فعالیت کاربران ایرانی ندارند. شما می‌توانید بدون هیچ مشکل و نگرانی، در این سیستم‌های انتقال آنلاین و بین‌المللی وجه، حساب کاربری داشته و از آن برای دریافت وجه از یا انتقال وجه به دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور، استفاده کنید. با این حال، این دو سیستم، به اندازه پی پال معتبر نیستند و برای خرید از وب‌سایت‌های معتبری مثل آمازون و eBay، باید از پی پال استفاده کنید.

وب مانی نسبت به پرفکت مانی، مزیت‌های متعددی دارد. برای مثال، در حالی که در پرفکت مانی، تنها می‌توانید کیف پول‌های دلاری، یورو و بیت کوین داشته باشید، از ارز‌های متنوعی می‌توان برای شارژ حساب وب مانی استفاده کرد. البته، پرفکت مانی نیز مزایای خودش را دارد. به عنوان مثال، در حالی که پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای حجم و تعداد تراکنش‌ها در بازه‌های زمانی مشخص ندارد، وب مانی، محدودیت‌هایی را در این زمینه، قرار داده است.

نوین پرداخت، ساده‌ترین روش پرداخت دلار پی پال

خرید و فروش دلار پی پال به واسطه خدمات ارزی نوین پرداخت

با وجود تمامی محدودیت‌های پی پال در ایران، شما می‌توانید از شرکت خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت به عنوان یک شرکت واسطه برای افتتاح حساب و خرید و فروش دلاری پی پال در ایران استفاده کنید. این شرکت، علاوه بر خدمخات پی پال، در  افتتاح حساب و شارژ حساب وب مانی نیز به شما کمک خواهد کرد.

در صورتی که برای استفاده از خدمات پی پال از نوین پرداخت کمک بگیرید، هیچ نگرانی نسبت به مسدود شدن حساب کاربری خود نخواهید داشت و به راحتی و با کارمزد بسیار کم می‌توانید خرید و فروش دلار پی پال را انجام دهید.

مطالب مشابه را ببینید!

اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس آروا؛ تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی و خانگی با بهترین کیفیت نوسان گیری ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟ ارزدیجیتال دش چیست؟ معرفی کریپتوی دش DASH، تاریخچه، مزایا و معایب آن