ملی پیامک؛ پنل پیامکی مورد اعتماد اکثر کسب‌ و کارهای ایرانی

ملی پیامک؛ پنل پیامکی مورد اعتماد اکثر کسب‌ و کارهای ایرانی

پنل اس ­ام­ اس این روزها جز جدایی­ناپذیر اکثر کسب­ وکارها است. قبل ­ترها ایمیل مارکتینگ بیشتر مورد استفاده قرار می­گرفت، اما امروزه بازاریابی پیامکی تبدیل به یکی از مهم‌ترین روش­های جلب و جذب مشتری شده است. درواقع مردم، بیش از اینکه روزانه ایمیل­ های خود را چک کنند، به سراغ پیامک­ های موبایل­شان می­روند.

بنابراین استفاده از پنل ارسال اس ام اس، کمک بزرگی به صاحبان کسب­ وکارهای بزرگ و کوچک خواهد بود، اما آیا با خرید یک پنل اس­ ام ­اس مشکل حل خواهد شد و کسب و کار شما رونق می‌گیرد؟

قطعاً خیر! همانطور که می­دانید پنل­ های اس ­ام ­اس متعددی در جستجوی گوگل یافت می­شوند، اما همه آنها قابلیت­های یکسانی ندارند و ممکن است نیاز شما را برطرف نکنند.

در همین راستا تصمیم گرفتیم در این مقاله، ویژگی­های یک پنل اس ­ام ­اس که مورد اعتماد اکثر کسب ­و کارهای ایرانی است را به شما معرفی کنیم. با این کار، با یکبار خرید از بهترین سامانه پیامکی، بهترین نتیجه نصیب ­تان خواهد شد.

ملی پیامک؛ پنل پیامکی مورد اعتماد اکثر کسب‌ و کارهای ایرانی

منظور از پنل پیامکی چیست؟

اگر ساده بخواهیم توضیح دهیم، پنل اس ­ام ­اس یک نرم‌ افزار در فضای اینترنت است، که به شما کمک می‌ کند تا مشتریان‌ را مدیریت و برای آن‌ ها پیامک‌ های انبوه ارسال کنید. به عبارت دیگر پنل اس ­ام ­اس هم دقیقاً مشابه پنل­ های ایمیل مارکتینگ تحت وب است و از طریق آن می توانید مشترکان خود را مدیریت کنید.

این پنل­ ها قابلیت­های متعددی دارند و در همین راستا شما را برای:

  • ارسال اس ­ام ­اس­ های هدفمند،
  • ارسال­ های زمان­بندی شده،
  • ارسال پیامک­ های مناسبتی مانند تولد، ایام محرم و…،
  • هماهنگ­سازی با نرم­افزارها و پلاگین­ های متعدد،
  • ارائه گزارش دقیق از پیامک­ های ارسال شده،
  • و…

کمک می­کنند. کاربرد اصلی این پنل برای ارسال پیامک­ های تبلیغاتی است. از همه مهم­تر این پنل­ ها با داشتن بانک شماره موبایل­ های مخاطبین بر اساس محل سکونت، پیش شماره، کد پستی، سن، جنسیت و… کار را برای کاربران پنل­ اس ­ام ­اس راحت کرده­اند. از طرفی دسترسی به این سامانه پیامکی بسیار راحت است و برخلاف نرم­افزارهای تحت وب به راحتی به دیگر نرم‌ افزارها متصل می­شود.

یک پنل پیامکی خوب چه ویژگی­های باید داشته باشد؟

با جستجو در گوگل، هزاران پنل پیامکی برای شما نمایش داده می­شود، اما آیا همه آنها مورد اعتماد هستند؟ خیر، درست است که سامانه­های مختلفی با امکان پشتیبانی فعالیت دارند، اما همه آنها، ویژگی­های مختلف را همزمان ارائه نمی­کنند! بنابراین باید قبل از خرید به یکسری ویژگی دقت کنید تا مطمئن شوید سامانه موردنظر، آنها را ارائه می­کند. ویژگی­هایی مانند:

  1. کاربری آسان

یکی از مهم­ترین ویژگی­های پنل پیامکی، رابط کاربری آن است. این که بتوانیم به سادگی از پنل اس­ام­اس استفاده کنیم و پیچیدگی خاصی مسیر ما را سد نکند.

  1. هماهنگی با اپراتور های متعدد

یک پنل اس ­ام ­اس خوب، باید به راحتی پیام ک­های ارسالی شما به اپراتورهای اصلی را پشتیبانی کند در غیر این صورت پنل مطمئنی برای ارسال انبوه نخواهد بود.

  1. ارائه تمام امکانات

مهم­ترین ویژگی که باید به هنگام خرید پنل اس ­ام­ اس به آن دقت کنیم، امکانات و قابلیت­های آن است. قابلیتی مثل طبقه­بندی مخاطبان، ارسال­ های زمان­بندی شده، ارائه گزارش دقیق و… .

  1. ارائه گزارش دقیق از پیامک­ های ارسال شده

وقتی یک نفر پنل پیامکی را برای تبلیغات انتخاب کند، ارسال پیامک برایش مهم نیست، بلکه بازدهی ارسال آن پیامک­ ها مهم است. در واقع فرستنده باید بداند که آیا پیامک به درستی ارسال شده و آیا گیرنده آن را خوانده است؟ با این تحلیل، کسانی که پیامک شما برایشان مفید بوده است، شناسایی می­شوند و کسانی که آن را نخوانده یا استفاده نکرده­اند هم از لیست ارسال­ های بعدی حذف خواهند شد.

  1. پشتیبانی مطمئن

یک پشتیبان خوب باید 24 ساعت در دسترس شما باشد، بنابراین با خرید پنل پیامک مطمئن شوید که در کنار کیفیت خوبی که ارائه می­کند، پاسخگویی سوالات شما نیز باشد.

این پنج ویژگی در کنار موارد متعددی که وجود دارد، از مهم­ترین ویژگی­های هر پنل هستند که همه آنها را می­توانید در پنل پیامکیِ ملی پیامک پیدا کنید. به همین دلیل است که ملی پیامک؛ پنل مورد اعتماد اکثر کسب­ و کارهای ایرانی است.

ملی پیامک؛ پنل پیامکی مورد اعتماد اکثر کسب‌ و کارهای ایرانی

چرا ملی پیامک، یک پنل اس ­ام ­اس مورد اعتماد است؟

ملی‌ پیامک یک سامانۀ اینترنتی است که برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌ ها به‌ صورت انبوه استفاده می­شود. هدف مجموعه ملی پیامک، ارائه سامانه ه­ای کامل و در عین حال ساده است تا بتوانید رابطه پایداری را با مخاطبان‌ تان برقرار کنید. سامانه‌ای که پشتیبانی با کیفیت، آموزش دقیق و زیرساخت پر قدرتی دارد.

علاوه بر آن، این سامانه، امکاناتی ارائه می­کند که کمتر سامانه ه­ای همزمان تمام آنها را دارد، امکاناتی مانند:

  1. ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال به شهر، منطقه و کد پستی،
  • ارسال به اصناف و مشاغل مختلف،
  • ارسال هدفمند به سن، جنسیت و …،
  • ارسال به دکل‌های ایرانسل

به طور مثال با تبلیغات هدفمند پیامکی در استان لرستان و سایر استانها میتوانید فروش خود را افزایش دهید.

  1. ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ ها (با امکان گروه‌ بندی)

این پنل به شما کمک می­کند تا اطلاعات مخاطبان را در دفترچه تلفن خودتان ذخیره کنید و آنها را به دلخواه خود گروه‌ بندی نمایید، برای مثال مشتری­ های VIP خود را از مابقی جدا کنید.

  1. عضویت خودکار مشتریان در دفترچه تلفن

شما می­توانید یک عدد یا کاراکتر را تنظیم کنید که اگر پیامکی از جانب مشتری با این کاراکتر به دستتان رسید، بتوانید مخاطب را به گروه مورد نظر اضافه کنید. در ادامه نیز بهتر است یک پیامک تشکر، تخفیف و… برایشان ارسال نمائید.

  1. پیامک مناسبت و یادآوری پیامکی

سعی کنید تاریخ تولد، ازدواج، سر رسید بیمه و… مخاطبان خود را ثبت کنید و بر اساس آنها، متنی را تعریف کنید که رأس تاریخ مقرر، ارسال شود. این متن می­تواند شامل نام، نام خانوادگی، تخفیف و… باشد.

  1. لغو خودکار عضویت دفترچه تلفن

برای راحتی مخاطبان خود، کاراکتری تعریف کنید تا با دریافت آن از دفترچه تلفن شما حذف شوند.

  1. برگزاری نظرسنجی و قرعه­ کشی

نظرسنجی به شما کمک می­کند تا یک سوال و پاسخ­های متعدد آن را طراحی کنید و در حین قرعه کشی دسترسی به گزارشی بر روی نمودار و قرعه­کشی در بین شرکت­کنندگان را هم داشته باشید.

  1. آزمون ­ساز پیامکی

سوالات خود را به همراه گزینه ­های مورد نظر، زمان و نمره منفی تعیین کنید و پس از ارسال و دریافت پاسخ، امتیاز شرکت­کنندگان را هم در پایان ارسال کنید.

  1. ارسال کارت ویزیت

اطلاعات مورد نظرتان و گیرنده پیام را مشخص کنید تا به صورت کارت ویزیت برای ذخیره ­سازی در دفترچه تلفن ارسال شود.

  1. پیامک سر رسید

شما می­توانید پیامکی با تعیین تکرار ارسال با تعداد روز، هفته، ماه و سال مورد نظر خود، به همراه تعریف تاریخ خاتمه ارسال و ساعت ارسال را تنظیم کنید.

 

  1. پیامک صوتی

پیامک صوتی امکان ارسال تک به تک و انبوه پیامک را با تبدیل خودکار متن به صوت یا بارگذاری فایل صوتی به شما می­دهد.

این سامانه، بیش از 30 قابلیت دیگر نیز دارد که می­تواند به شما در مسیر بازاریابی کمک کند.

همچنین برای آشنایی با روش دریافت نمایندگی پیام کوتاه تکی و انبوه ملی پیامک برای کسب درآمد بیشتر با پشتیبانی ملی پیامک به شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید.

 

بازاریابی کسب­وکار خود را به سامانه ملی پیامک بسپارید!

ملی پیامک؛ پنل پیامکی مورد اعتماد اکثر کسب­وکارها است، زیرا در کنار تمام قابلیت­های مفید و کاربردی که ارائه می­کند، پشتیبانی قوی دارد و 24 ساعته از مشتریان خود حمایت می­کند.

این مجموعه به دنبال راهی است تا بتواند کسب­وکارها و مشتریان را به هم نزدیک­تر کند و یک رابطه مداوم بین آنها برقرار کند.
اگر شما نیز تصمیم به خرید پنل پیامکی از سامانه ملی پیامک  دارید، می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.melipayamak.com مراجعه کنید یا با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس