صرافی ایران بایننس، مطمئن ترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران

صرافی ایران بایننس، مطمئن ترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران

این روزها تب و تاب سرمایه­گذاری در بازارهای مالی به شدت بالا رفته است. با توجه به تورم­ سرسام آوری که در سال­های گذشته تجربه کرده ایم، دیگر پس انداز کردن نمیتواند ما را به اهدافمان برساند. در حال حاضر بهترین کار برای جایگزینی با پس انداز ، سرمایه­گذاری است. بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرسودترین بازارهای مالی در چند سال گذشته بوده که به تازگی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته. برای ورود به این بازار، باید از یک صرافی ارز دیجیتال امن و معتبر استفاده کنیم. تو این مطلب قصد داریم ایران بایننس را که یکی از بهترین صرافی های داخلی است، به شما معرفی کنیم.

 

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس

 

ایران بایننس یکی از برترین پلتفرم های داخلی در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است، که به عنوان یکی از قدیمی ترین صرافی های داخلی نیز شناخته میشود. با توجه به محدودیت هایی که صرافی Binance برای ایرانی ها در نظر گرفته، تیمی از با تجربه ترین مهندسان داخلی تصمیم گرفتند، یک نسخه ایرانی از این صرافی را بسازند. به عبارت دیگر ایران بایننس را میتوان جایگزین مناسبی برای بایننس در ایران معرفی کرد. تمامی ارزهای دیجیتالی که در Binance وجود دارند، در این صرافی قابل معامله هستند؛ یعنی شما میتوانید به بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف مانند ارز rose دسترسی داشته باشید که همه آن­ها ارزهای معتبری هستند.

از دیگر مزایای صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس میتوان به سادگی رابط کاربری و استفاده آسان از آن اشاره کنیم. اگه سابقه معامله ارزهای دیجیتال را داشته باشید، متوجه شده­اید که استفاده از برخی صرافی ها چقدر سخت و پیچیده است. اما در ایران بایننس اگر مثلا قصد خرید اسمال لاو پوشن را داشته باشید، کافی است در پنل کاربری خود گزینه خرید را انتخاب و ارز slp و مقدار آن را وارد کنید. بعد از پرداخت هزینه، مقدار ارزی که خریده بودید، به کیف پول من واریز میشود. البته تمامی مراحل خرید و فروش در قالب محتواهای ویدیویی و متنی به شکل کامل به کاربرها توضیح داده شده­اند.

اگر قیمت ارزهای دیجیتال را در ایران بایننس با سایر صرافی های داخلی مقایسه کنید، متوجه کارمزد بسیار پایین این صرافی خواهید شد. همچنین این صرافی یکی از بروزترین قیمت ها را دارد و به همین خاطر میتوانید با بهترین قیمت ممکن ارز دیجیتال مورد نظرتان را بخرید یا بفروشید. از مهمترین مزیت های این صرافی، وجود تیم پشتیبانی بسیار حرفه­ای آن است. اعضای این تیم در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را برطرف کنند. علاوه بر آن این صرافی یکی از سریعترین فرآیندهای احراز هویت را دارد. بعد از ثبت نام در ایران بایننس و ارسال مدارک مربوطه، در کمتر از 3 روز هویتتان تایید میشود و میتوانید از این صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید.

 

arz 2 e1643057899284

چرا باید ایران بایننس را انتخاب کنیم؟

 

صرافی های داخلی و خارجی بسیار زیادی مانند صرافی بایننس وجود دارند که امکان دسترسی به کریپتوکارنسی ها و خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را به ما میدهند. اما چرا باید از میان این صرافی ها، ایران بایننس را برای معاملاتمان انتخاب کنیم؟

بیایید یک بار برای همیشه تکلیف استفاده از صرافی ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی را روشن کنیم. همانطور که میدانید در سال­های گذشته سخت­ترین تحریم ها علیه کشورمان اعمال شده­اند؛ به طوری که تجارت بین المللی و همکاری با کمپانی­های خارجی بسیار سخت و غیر ممکن شده است. بیشتر صرافی های معروف و معتبر با توجه به این تحریم ها، هیچ گونه خدماتی را به ایرانی ها نمی­دهند. با این وجود بعضی از هموطنانمان، به دلیل عدم وجود بستر مناسب داخلی، از فیلتر شکن های گران قیمت برای دور زدن این محدودیت ها استفاده میکردند.

 

متاسفانه در سال­های اخیر، سرور های صرافی ها به طور قابل توجهی ارتقا یافته­اند و IP های دستکاری شده را تشخیص میدهند. همین مسئله باعث بلوکه شدن اکانت بسیاری از ایرانی های فعال در این صرافی های خارجی شده. همچنین به تازگی احراز هویت در برخی از این صرافی ها اجباری شده و با توجه به تحریم بودن ایرانی ها، نمیتوانیم از ملیت خودمان برای احراز هویت استفاده کنیم. به همین دلیل به یک هویت جعلی برای این کار نیاز داریم. در صورت لو رفتن، این کار می­تواند عواقب قانونی بسیار زیادی را برایمان به همراه داشته باشد. در مجموع با توجه به تمامی دردسرهایی که استفاده از صرافی های خارجی دارند، بهتر است که بی خیال این پلتفرم ها شویم و از نمونه های داخلی استفاده کنیم.

 

arz 3 e1643057907558

اگر عبارت خرید ارز دیجیتال را در گوگل جستوجو کنید، هزاران نتیجه مختلف به شما نمایش داده میشود؛ اما با توجه به کلاهبرداری های گسترده ای که در این حوزه اتفاق افتاده­اند، باید از صرافی های معتبر استفاده کنیم. یکی از راه های تشخیص اعتبار یک پلتفرم، سابقه­ی فعالیت آن است. صرافی هایی که بیش از 3 سال سابقه­ فعالیت در این حوزه را دارند و هیچ شکایتی از آن­ها گزارش نشده، میتوانند بستر مناسبی برای فروش یا خرید ارز دیجیتال باشند. همچنین تعداد کاربرها و افرادی که از یک صرافی استفاده میکنند نیز، معیار مناسبی برای تشخیص اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال است. ایران بایننس از سال 1395 تا الان به شکل مستمر به کاربرانش خدمات داده و یکی از پر مخاطب ترین صرافی های داخلی به شمار می­آید.

 

یکی دیگر از دلایلی که ما رو مجاب به استفاده از ایران بایننس میکند، ارزهای بسیار متنوعی است که این صرافی از آن ها پشتیبانی میکند. بیشتر صرافی های داخلی فقط برای معامله ارزهای برتر بازار مناسب هستند، درحالی که ایران بایننس یک لیست از 500 ارز محبوب بازار را در اختیار شما میگذارد. با توجه به اینکه این صرافی یه نسخه از صرافی بایننس در ایران است، تمامی ارزهایی که در صرافی Binance لیست میشوند، به ایران بایننس هم اضافه خواهند شد. به این ترتیب میتوانید به جدیدترین و پتانسیل دارترین ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنید و سود های کلانی را از این بازار بدست آورید.

 

arz 1 1 e1643057914269

جمع بندی

 

در سال های گذشته به لطف کریپتوکارنسی­ها و خرید ارز دیجیتال، امکان پیمودن راه صد ساله در یک مدت کوتاه برای سرمایه گذاران این حوزه فراهم شده. اگر نمیخواهید از قافله عقب بمانید و شما نیز بتوانید سود های کلانی را از این بازار به دست آورید، بهتر است از همین الان سرمایه گذاری در این حوزه را شروع کنید. یکی از بهترین بسترهایی که میتواند در این راه همراه شما باشد، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس است. پیشنهاد میکنیم، حداقل یکبار از خدمات این صرافی استفاده کنید و کیفیت، سرعت و امنیت آن را با سایر پلتفرم ها مقایسه کنید. مطمئنیم بعد از اینکار، به یکی از مشتری های دائمی این صرافی تبدیل میشوید.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها نوسان گیری ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟ ارز دیجیتال کاردانو چیست؟ درباره تاریخچه، کاربردها و مقایسه آن با سایر ارزها تتر و نکات مهم معاملاتی آن؛ اطلاعات 0 تا 100 ارز دیجیتال تتر و خرید آن نوسان گیری ارز دیجیتال چیست ؟ دامیننس چیست و چه تاثیری در ارزش ارز دیجیتال دارد؟ سخنان بزرگان در مورد بلاک چین و ارز دیجیتال + توصیه های مهم در مورد سرمایه گذاری ارز دیجیتال بیت تورنت | معرفی کامل BTT و تاریخچه آن ارز دیجیتال موباکس چیست؟ بررسی کامل MOBOX برای سرمایه گذاری، ارز دیجیتال بهتر است یا طلا؟