مشاغل خانگی برای پولدار شدن و بهترین شغل های خانگی ویژه مردان و زنان

افرادی که به دنبال مشاغل خانگی هستند در این مطلب لیستی از مشاغل خانگی برای پولدار شدن و کسب درآمد را معرفی کرده ایم. مشاغل خانگی یکی از راه های مطمئن و بهترین روش برای کسب در آمد پر سود می باشند که می توانند باعث کاهش فقر و بیکاری در جامعه شوند.

مشاغل خانگی مناسب برای بانوان و حتی آقایان

مشاغل خانگی یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد خیلی از افرادی است که نمی خواهند برای دیگران کار کنند و ترجیح می دهند در منزل شغل دلخواه خود را داشته باشند. مشاغل خانگی در ایران بسیار رواج دارد و می تواند باعث توسعه پایدار و کاهش فقر شود و محرومیت را هم از بین می برد.

چنانچه مایل هستید در منزل بنشینید و کاری هر چند کوچک برای خودتان داشته باشید و از آن طریق بتوانید کسب درآمد کنید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین مشاغل خانگی برای زنان و مردان را به شما معرفی کنیم.

مشاغل خانگی پر سود و البته پر درآمد برای زنان و مردان

در دنیای پیشرفته امروزی مشاغل خانگی هم بسیار طرفدار دارند و البته در کشورمان هم در حال رواج می باشند. این مشاغل بهترین روش درآمد خانواده و مبارزه با فقر و محرومیت به حساب می آیند و در کاهش نرخ بیکاری هم موثر می باشند. مشاغل خانگی می توانند 15 تا 80 درصد از نیاز اشتغال کشورهای جهان را تامین نمایند. شاید در نگاه نخست این مشاغل پر درآمد نباشند ولی می تواند به تدریج خانواده را از فقر و محرومیت دور کند. در کسب و کارهای خانگی نیاز نیست که تمام اعضای خانواده کار کنند و فقط فعالیت اقتصادی یک یا چند نفر از اعضای خانواده می تواند باعث رونق بخشیدن به این نوع از مشاغل گردد.

مشاغل خانگی برای پولدار شدن و بهترین شغل های خانگی ویژه مردان و زنان

مشاغل خانگی پر درآمد

راه انداختن مشاغل خانگی باعث کاهش نرخ بیکاری می شود. کار کردن در خانه کیفیت زندگی فرد را بهبود می بخشد زیرا افراد بیشتری را به کار مشغول می کند و سطح درآمد را افزایش می دهد. فرد شغل خود را به منزل می آورد و به جای اینکه هزینه های زیادی برای اجاره یا خرید ساختمان بدهد، می تواند در منزل خودش بدون خرج کردن بعضی از مخارج اضافه، شغل را به سرانجام برساند.

در این نوع از کسب و کارها، ارزش افزوده کالاها و خدمات تولید شده، نصیب صاحب خانه می شود. در کسب و کار خانگی در وقت صرفه جویی می شود زیرا فرد مجبور به ترک منزل و ساعت ها ماندن در شلوغی خیابان ها و ترافیک نیست و می تواند با خیالی راحت و بدون دغدغه به فعالیت کاری و اقتصادی در خانه بپردازد.

در کسب و کار خانگی والدین هم می توانند به جز کسب و کار، به تربیت فرزندان هم بپردازند و فرزندی موفق داشته باشند.

مشاغل خانگی برای خانم ها

راه اندازی کسب و کار خانگی برای بانوان بیش از مردان سودمند است زیرا در این صورت خانم ها می توانند زمان بیشتری برای خانواده و تربیت و پرورش فرزندان بگذراند و بدون اینکه اجباری به ترک منزل و ساعت ها ماندن در شلوغی خیابان ها و ترافیک داشته باشند با خیالی راحت به فعالیت شغلی در منزل بپردازند.

کار خانگی منبع مهم اشتغال برای خانم ها است ولی هر نوع کاری نمی تواند به شغل خانگی به حساب آید. یکی از ویژگی های مشاغل خانگی این است که در خانه و بدون هر گونه مزاحمت فردی یا ازدحام جمعیت انجام می گیرد تا از این جهت آرامش ساکنین آپارتمان به هم نریزد و هیچ نوع سر و صدا یا ازدحام و ترددی ایجاد نگردد.

مشاغل خانگی پر سود برای زنان

بافت تابلو فرش، پخت غذا، تهیه اقلام دکوری، صنایع و هنرهای دستی مانند کیف و کوله، دستبند و گردنبند، عروسک سازی، پرورش گیاهان و قارچ، بسته بندی مواد غذایی، شیرینی پزی، تهیه ترشی خانگی و سبزی خورشی، تدارک جعبه کادویی و تهیه پکیج های خاص برای عید نوروز، ماه رمضان و … جزو این فعالیت ها هستند.

چنانچه می خواهید پخت و پز غذا یا تهیه انواع شیرینی، ترشیجات خانگی و … را به عنوان شغل خانگی انتخاب کنید باید از قبل با فروشنده شیرینی یا کترینگ تهیه غذا یا مغازه های سطح شهر برای فروش محصول خود وارد مذاکره شوید تا بتوانید محصول خود را به فروش برسانید.

شما نمی توانید در خانه بعضی از مشاغل که سر و صدا ایجاد می کنند را در آپارتمان انجام دهید و این نوع از مشاغل برای منزل مناسب نمی باشند. باید بدانید که اتصال مشاغل به بازار از طریق ارتباط گیری با برندهای مطرح و تلاش برای برندسازی محصولات مشاغل خانگی محقق می شود.

مشاغل خانگی برای مردان

خیلی از آقایان به خصوص نسل جوان مانند دانشجویان و نوجوانان که نمی توانند یک شغل تمام وقت داشته باشند از طریق مشاغل خانگی، پول تو جیبی قابل قبولی را به دست می آورند. خیلی از مردان شغل های خانگی را به عنوان شغل دوم و راهی برای افزایش درآمد تلقی می کنند.

ویراستاری

ویراستاری شغل خوب و پر درآمد برای مردان است و نیاز به سرمایه اولیه و ابزار خاصی ندارد و می تواند شامل ویراستاری صرفا ادبی، ویراستاری علمی یا هر دو مورد شود.

پرورش گیاهان زینتی و دارویی

یکی از مشاغل خوب برای مردان پرورش گیاهان زینتی و دارویی می باشد که امروزه به دلیل دوری افراد از طبیعت بسیار اهمیت دارد. اگر کافی برای کاشت و نگهداری گیاهان دارویی و یا زینتی دارید می توانید با فروش آنها درآمد قابل قبولی داشته باشید. می توانید به پرورش گیاهانی مانند قارچ هم بپردازید.

پرورش بلدرچین

بلدرچین یکی از حیوانات گوشتی پر خاصیت است که می توانید این پرنده را در خانه پرورش دهید. پرورش بلدرچین شغلی مناسب برای آقایان است و نیاز به سرمایه کمی برای خرید قفسه، دان و جوجه دارد و می بایست فضایی کوچک مانند حیاط برای نگهداری جوجه ها داشته باشید.

چاپ سیلک

چاپ سیلک یکی از مشاغل محبوب برای مردان است و یادگیری آن آسان است و نیاز به فضای کمی دارد. برای راه انداختن این کار لازم است فقط یک دستگاه اتوماتیک یا دستی چاپ سیلک تهیه کنید و به چاپ طرح های سفارشی مشتریان روی لیوان، تی شرت، خودکار، کیسه های نایلونی، جعبه و … بپردازید.

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی و پشتیبانی سایت یکی دیگر از مشاغل خانگی پر سود برای مردان است. فقط با استفاده از یک دستگاه رایانه و اینترنت پر سرعت می توانید یک سایت طراحی کنید و از این راه کسب در آمد کنید. ولی نیاز است دانش طراحی سایت را داشته باشید. می توانید به عنوان یک نیروی کار در منزل خود به استدام شرکت های طراحی سایت در آیید.

ترجمه

چنانچه به یکی از زبان های خارجی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی و … تسلط دارید می توانید پروژه ترجمه بگیرید و در منزل بدون نیاز به سرمایه اولیه و ابزار کار خاص در آمد داشته باشید.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار جا افتاده اند. می توانید در جذب فالوور و اعضای گروه های مختلف در زمینه فروش محصولات و دریافت تبلیغات از کسب و کارهای مختلف فعالیت داشته باشید. این فعالیت را می توانید به عنوان شغل دوم هم برگزینید.

پرورش پرندگان زینتی

نگهداری از پردندگان یکی از فعالیت های محبوب برای بسیاری از مردان است و کودکان هم به آن علاقه دارند. با پرورش دادن پرندگان زینتی و فروختن آنها، می توانید منبع درآمد خوبی داشته باشید.

تولید کتاب صوتی

چنانچه صدای بم و دلنشینی دارید، می توانید کتاب های موجود را برگزینید و کتاب صوتی تولید کنید. در حال حاضر با توجه به تمایل جامعه، بازار کتاب های صوتی داغ است و افراد زیادی حاضر به خرید نسخه های با کیفیت کتاب صوتی می باشند.

مطالب مشابه را ببینید!

شرایط و تجهیزات مورد نیاز شغل زنبورداری و نکات کلیدی که باید بدانید راه‌اندازی مرغداری؛ اطلاعات کامل درباره شغل مرغداری و تجهیزات لازم کسب درآمد بدون سرمایه در ایران و 12 شغل که نیاز به سرمایه زیاد ندارند! صفر تا صد راه اندازی گل فروشی (راهنمای شغل، هزینه ها و شرایط) ایده کسب و کار با سرمایه کم و راهنمایی برای 40 شغل خاص معرفی مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان و مردان (شغل دوم در منزل) نکات کلیدی برای کسب تجربه در کار و شغل با 15 توصیه عالی لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت وظیفه وکیل چیست؟ معرفی انواع وکیل و وظایف آن و تفاوت با مشاور حقوقی مشتری مداری چیست؟ اصول و فرهنگ مشتری مداری در کسب و کار