زندگی در لس آنجلس چگونه است و چه مزایای و معایبی دارد؟

تجربه زندگی در لس آنجلس نشان داده است که این شهر می تواند به عنوان یکی از بهترین شهر های امریکا برای زندگی در نظر گرفته شود. این شهر به عنوان دومین شهر پر جمعیت کشور امریکا شناخته می شود و در جنوب ایالت کالیفرنیا واقع شده است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای است و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی در این کشور شناخته می شود. زندگی در لس آنجلس دارای مزایای زیادی است، البته معایبی هم دارد. ما در این مقاله به بررسی مزایا و معایب زندگی در لس آنجلس پرداخته ایم. ما سعی کرده ایم تا با استفاده از تجربه زندگی در لس آنجلس به موضوعات مختلفی پیرامون این شهر بپردازیم. اگر می خواهید از هزینه ها و قیمت اجاره خانه در لس آنجلس و موضوعات مختلف پیرامون این شهر آگاهی پیدا کنید به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مزایا و معایب زندگی در لس آنجلس

لس آنجلس یکی از شهرهای هنری و بسیار معروف دنیا است. به شما پیشنهاد می کنیم حتما این شهر را از نزدیک ببینید زیرا دارای فرهنگ و فضای شهری متفاوتی است که در طول زمان به خوبی شکل گرفته است. این شهر به شهر فرشتگان معروف است. زندگی کردن در لس آنجلس دارای مزیت ها و معایبی است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد:

زندگی در لس آنجلس

مزایای زندگی در لس آنجلس

این شهر دارای ویزگی های خاصی است به همین دلیل است که هنوز هم به عنوان یکی از شهرهای مهاجر پذیر در دنیا شناخته می شود. در زیر به مزایای آن اشاره می‌ کنیم:

پیدا کردن فرصت های شغلی خوبی

در این شهر می توانید رؤیا های خود را دنبال کنید. با مهاجرت از هر نقطه ای از دنیا به این شهر می توانید با میلیون ها نفر ارتباط برقرار کنید و برای رسیدن به رؤیا های خود تلاش کنید. بسیاری از افراد امروزه به همین دلیل به این شهر مهاجرت می کنند. به طور کلی می توان گفت که این شهر از نظر شغل و کار مناسب است. شما می توانید در این شهر فرصت های شغلی خوبی را به دست بیاورید.

دارای فرهنگ های مختلف

این شهر دارای فرهنگ های مختلفی است زیرا مردم آن از مناطق مختلفی در این شهر گرد هم آمده اند. مردم در این شهر از تمامی کشورهای دنیا حضور دارند همچنین مردم آن با بیشتر از 200 زبان زنده دنیا در این شهر صحبت می ‌کنند. به طور کلی می توان لس آنجلس را یک مدل کوچک از کل دنیا در نظر گرفت. این موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد این شهر را برای زندگی انتخاب کنند.

زندگی در لس آنجلس

نوع پرداخت حقوق

یکی از مزایای زندگی در این شهر نوع پرداخت حقوق می باشد. در این شهر بر اساس تجربه و مدرک تحصیلی به شما حقوق پرداخت می شود.

دارای سواحل زیبا و آب و هوای خنک

لس انجلس دارای سواحل زیبایی است. با زندگی کردن در این شهر می توایند از سواحل این شهر برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید. به طور معمول این شهر دارای آب و هوای خنکی است به همین دلیل زندگی کردن در آن هم راحت تر است.

نوع لباس پوشیدن 

در این شهر مردم راحت زندگی می کنند. یکی از مزیت های این شهر این است که در لباس پوشیدن رسمی سخت گیری وجود ندارد. به عنوان مثال حتی اگر با لباس خواب به خرید بروید کسی به شما خیره نخواهد شد و این موضوعات اهمیت زیادی ندارند.

دارای جاذبه های بسیار زیبا

این شهر علاوه بر سواحل دارای کوه و کویر هم می باشد. شما می توایند در کمتر از یک ساعت مناظر تاریخی، چشمه ها، کوه و کویر، جنگل ها و … را بازدید کنید و از زندگی کردن در این شهر لذت ببرید. به طور کلی اگر شما اهل گشت و گذار باشید می توانید این شهر را انتخاب کنید زیرا جاذبه های بسیار زیبایی دارد.

زندگی در لس آنجلس

معایب زندگی در لس آنجلس

حال نوبت آن رسیده است که با برخی از معایب زندگی در شهر لس آنجلس آشنا شویم. در ادامه آن ها را بیان می کنیم:

روبرویی با حجم بالایی از ترافیک

یکی از مهم ترین معایب زندگی در این شهر، شلوغی آن به خصوص در مرکز شهر است. به طور معمول در بیشتر ساعات روز مرکز این شهر شلوغ است و شما با حجم بالایی از ترافیک رو به رو خواهید شد. این موضوع می تواند حتی تا ساعت ها هم وقت شما را تلف کند. یکی دیگر از معایب آن بالا بودن قیمت پارکینگ ها است.

رقابت مابین شغل ها

اگر چه در این شهر فرصت های شغلی خوبی وجود دارند که این موضوع جز مزایای آن است اما شغل ها در این شهر رقابت بسیار زیادی با هم دارند. این موضوع باعث شده است تا افراد در ایجاد شغل با مشکلاتی رو به رو شوند.

زندگی در لس آنجلس

گرانی

زندگی در این شهر و سایر شهر های امریکا برای ایرانیان کمی سخت است. معمولاً افرادی می توانند در این شهر ها زندگی کنند که دارای وضعیت مالی بسیار خوبی باشند. اگر بخواهید در امریکا زندگی کنید باید این مورد را بپذیرید که هزینه زندگی در شهر های این کشور حدود 70 درصد بالاتر از ایران است.

هزینه بالای تحصیل

معمولاً هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور بالا است به همین دلیل این موضوع هم می تواند جزو معایب زندگی در آنجا باشد.

زندگی در لس آنجلس

نژاد پرستی

اگر چه در شهر لس آنجلس اقوام بسیار زیادی از سایر کشورها زندگی می کنند اما به هر حال نباید نژاد پرستی در این کشور را از یاد ببریم. در این شهر هم به مانند سایر شهر های امریکا مشکل نژاد پرستی وجود دارد. به دلیل این که حمل سلاح در امریکا آزاد است معمولاً سرقت ها و جرم های مسلحانه هم بیشتر است.

هزینه بالای ویزیت پزشکان

هزینه ویزیت پزشکان در لس آنجلس دارای قیمت بسیار بالایی است. به طور میانگین می توان گفت که هزینه پزشک چیزی بین 100 تا 200 دلار است. اگر بخواهید توسط متخصص ویزیت شوید باید مبلغی بالاتر از 250 دلار را پرداخت کنید. طبق همین روال هزینه های بیمارستانی هم در این شهر بالا است. البته می توان از بیمه ها هم استفاده کرد اما به طور کلی هزینه درمان در این شهر بالا است.

Losangeles 4 e1658140181817

قیمت اجاره خانه در لس آنجلس

مسکن یکی از نیازهای ضروری است که هر فردی برای زندگی در یک شهر به آن نیاز خواهد داشت. به طور کلی در این شهر هم به مانند سایر نقاط دنیا هزینه اجاره مسکن به منطقه و متراژ آن بستگی دارد. اگر بخواهیم به طور میانگین قیمت آپارتمان در لس آنجلس را بیان کنیم باید بگوییم که در صورت اجاره خانه در حاشیه شهر و نزدیکی این شهر به ماهیانه حدود 1758 دلار نیاز خواهیم داشت. البته این مقدار برای اجاره خانه با حدود یک اتاق می باشد. اگر قصد داشته باشید به صورت مجردی زندگی کنید می توانید این هزینه را پرداخت کنید. در صورتی که قصد داشته باشید تا خانه را درون شهر و در مناطق بهتری خریداری کنید باید هزینه های بیشتری بپردازید.

به طور میانگین اگر بخواهیم یک خانه تک اتاقی را در مرکز این شهر اجاره کنیم باید مبلغی در حدود 2265 دلار را پرداخت کنیم.  به میزان بالا رفتن تعداد اتاق ها باید مبالغ بیشتری را پرداخت کنید. اما اگر قصد دارید تا در این شهر ملکی را خریداری کنید باید به شما بگوییم که هزینه هر متر مربع چیزی در حدود 8466 دلار است. اگر قصد خرید زمین در خارج از شهر را داشته باشید باید به ازای هر متر مربع چیزی در حدود 5522 دلار را پرداخت کنید.

زندگی در لس آنجلس

بهترین مناطق لس آنجلس برای زندگی کدامند؟

لس آنجلس هم به مانند بسیاری از شهرهای دنیا مناطق خوب و یا بدی دارد که برای زندگی کردن باید آن ها را شناسایی کنید. تجربه زندگی در لس آنجلس نشان داده است که این شهر مناطقی دارد که برای اقشار مختلف می تواند مناسب باشد. ما در این مقاله بر اساس تجربه زندگی دیگران که سال ها در این شهر زندگی کرده اند برخی از مناطق مناسب آن برای زندگی را بیان خواهیم کرد.

محله گلندیل

یکی از بهترین مناطق لس آنجلس برای زندگی برای زندگی، محله گلندیل است. این منطقه به عنوان یکی از امن ترین محله ها در این شهر شناسایی شده است. این منطقه برای زندگی خانواده ها بسیار مناسب است. اگر می خواهید فرزندان شما در آسایش باشند و به خوبی در این شهر زندگی کنند و بزرگ شوند به شما پیشنهاد می کنیم که این منطقه را انتخاب کنید. در این منطقه و در نزدیکی آن باغ وحش، موزه، کوه ها و امکانات تفریحی مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها لذت ببرید. البته این منطقه معایبی هم دارد. از معایب آن می توان به بالا بودن میزان اجاره خانه ها اشاره کرد.

Losangeles 1 e1658140211950

محله سیلور لیک

از دیگر مناطق مناسب برای زندگی در این شهر می توان به محله سیلور لیک اشاره کرد.  این محله دارای مکان های تفریحی و رستوران های بسیار زیادی است. این محله برای افراد جوان تر بسیار مناسب است زیرا با زندگی کردن در آن حوصله شان سر نخواهد رفت. این منطقه جر شلوغ ‌ترین مناطق در این شهر به حساب می آید و یافتن جای پارک در آن کار راحتی نیست. وجود خانه های بسیار زیبا و امکانات تفریحی از مهم‌ ترین ویژگی های آن است.

مونوریا نام یکی دیگر از محله های لس آنجلس

مونوریا نام یکی دیگر از محله های لس آنجلس است. این منطقه علی رغم این که منطقه ای مناسب برای زندگی به حساب می آید اما قیمت ملک و اجاره در آن ارزان تر از سایر نقاط معروف لس آنجلس است. اخیراً راه های دسترسی راحت تری برای این منطقه ایجاد شده است. این موضوع می‌تواند به گران‌ تر کردن قیمت اجاره خانه در این شهر بینجامد.

Losangeles 2 e1658140226724

منهتن

منهتن یکی از جذاب ترین مناطق لس آنجلس برای زندگی است. البته باید بدانید که قیمت اجاره خانه در این منطقه بسیار بالا است. اگر می توانید اجاره منزل را بپردازید به شما پیشنهاد می کنیم که این منطقه را برای زندگی انتخاب کنید. منهتن جز مناطق ساحلی به شمار می رود به همین علت برخی از مسابقات جهانی همچون مسابقات والیبال در این منطقه انجام می شود. علاوه بر این دارای مدارس دولتی بسیار پیشرفته ای است که می توانید از آن ها برای فرزندان خود هم استفاده کنید. در این منطقه رستوران ها و غذا خوری های بسیار شیکی وجود دارد. البته باز هم باید بگوییم که قیمت غذاها در این منطقه بالا است البته می توانید غذاهایی با قیمت مناسب هم پیدا کنید.

نتیجه گیری

ما د راین مقاله به بررسی مزایا و معایب زندگی در لس آنجلس پرداخته ایم. شما می توانید با مطالعه این مقاله به هزینه های زندگی در این شهر پی ببرید. به طور کلی هزینه های زندگی در این شهر بالا است و یکی از گران ترین شهر های ایالات متحده امریکا است. در این شهر مناطق مختلفی وجود دارد که می توان با آسایش بیشتری در آن جا زندگی کرد. اگر قصد اقامت در این شهر را دارید ابتدا میزان هزینه ها را بسنجید و سپس در این شهر اقامت کنید تا با مشکل رو به رو نشوید.

مطالب مشابه را ببینید!

موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی اقامت دانمارک و شرایط آن؛ مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیلی و کار صفر تا صد مهاجرت به چین! انواع روش های مهاجرت شغلی و تحصیلی به کشور چین چرا کانادا بهترین کشور برای مهاجرت است؟ تحصیل در مجارستان و درباره دانشگاه ها و شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس تافل چیست؟ همه چیز در مورد آزمون تافل زبان انگلیسی آزمون آیلتس زبان انگلیسی چیست؟ (همه چیز درباره امتحان آیلتس) صفر تا صد تحصیل در آمریکا؛ هزینه ها، شرایط و مزایای تحصیل در آمریکا