خرید فالوور واقعی و خرید لایک اینستاگرام راز افزایش درآمد در اینستاگرام

خرید لایک تضمینی عنوانی است که ما برای این مقاله انتخاب کردیم تا شما را با بهترین روش در کنار خرید فالوور واقعی آشنا کنیم. با شروع شدن کسب و کار­های مجازی، افراد زیادی کسب و کار سنتی خود را کنار گذاشتند و ترجیح دادند که کسب و کار خود را در بستر شبکه­ های اجتماعی راه اندازی کنند. یکی از شبکه­ های اجتماعی مهم و تاثیر گذار در این بحث، اینستاگرام است. می­توان گفت که اینستاگرام گسترده­ ترین شبکه اجتماعی برای راه اندازی کسب و کار تا به امروز بوده است. افراد زیادی با راه اندازی کسب و کار مجازی در اینستاگرام به موفقیت­ ها بزرگی دست پیدا کردند.

مسلما می­دانید که در اینستاگرام مهم­ترین شاخص­ها برای داشتن یک پیج موفق، تعداد فالوور و تعداد لایک است. راه­ های زیادی برای بدست آوردن لایک رایگان و یا فالوور رایگان وجود دارد که زمان زیادی را هدر می­دهد ولی شما می­توانید با کمترین هزینه در سایت خدمات اینستاگرام مای ممبر این دو سکوی پرش را به راحتی بدست آورید. با ما همراه باشید.

خرید فالوور واقعی و خرید لایک اینستاگرام راز افزایش درآمد در اینستاگرام

لایک چیست و چه اهمیتی در اینستاگرام دارد؟

زمانی که شما یک پست را لایک می­کنید درواقع علاقه خود را نسبت به آن پست نشان می­ دهید. لایک کردن یک پست از طرف شما یعنی واکنش مثبت و خوب نسبت به محتوای آن پست. وقتی شما احساس خوبی نسبت به محتوای یک پست داشته باشید و به عبارتی دیگر از آن پست خوشتان بیاید، آن پست را لایک می­کنید. اگرچه برای الگوریتم های اینستاگرام لایک صرفا برای میزان علاقه به یک محتوا در نظر گرفته نمی شود. نرخ تعامل و رشد پیج شما به تعداد لایک های شما بستگی دارد و حالا روش خرید لایک تضمینی اینستاگرام راه نجات پیج شما از رشد لاک پشتی آن است. اما لایک چه اهمیتی برای پیج شما دارد؟

اهمیت خرید لایک در اینستاگرام

در بالاتر گفته شد که یکی از شاخص­ های پیج شما می­تواند تعداد لایک بالای پست­ های شما باشد. وقتی کاربری در اینستاگرام به صفحه پیج شما مراجعه کند، با دیدن تعداد لایک بالای پست­ های شما کنجکاو می­شود که شما چه محتوایی را ارائه می­دهید که این حجم از علاقه مندی و واکنش مثبت را دریافت کردید. و همین دلیل باعث می­شود تا شما را فالو کند. اما در طرف دیگر اگر کاربری برای بازدید از پیج شما اقدام کند و تعداد لایک کمی برخورد کند، به محتوای شما اهمیت نمی­دهد و هیچ چیزی نظر او را جلب نمی­کند. و به همین دلیل باعث می­شود تا شما را فالو نکند. پس داشتن تعداد لایک بالا بسیار لازم و ضروری است.

امروزه راه­های زیادی برای بدست آوردن سریع تعداد لایک بالا وجود دارد که بسیار کاربردی و مفید هستند. یکی از همین راه­ها خرید لایک تضمینی است که می­تواند به پیج شما کمک­های زیادی کند. سایت مای ممبر بهترین و مطمئن­ترین مرجع خدمات اینستاگرام است که شما می­توانید برای خرید هرگونه لایکی به این سایت مراجعه کنید.

انواع لایک در اینستاگرام

خرید فالوور واقعی و خرید لایک اینستاگرام راز افزایش درآمد در اینستاگرام

مسلما لایک­­ها هم انواع زیادی دارند که شما وابسته به شرایطتان می­توانید هرکدام را خریداری کنید. بهتر است بدانید که هدف از خرید هر نوع لایک با یکدیگر متفاوت است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع لایک آشنا شوید.

  • لایک ایرانی و خارجی اینستاگرام 

شاید فکر کنید که لایک­ها هیچ فرقی با هم ندارند و در واقع وقتی شما لایک می­خرید همه آنها شبیه به هم هستند. این تفکر اشتباه است. لایک­ ها با توجه به ویژگی­ هایی که دارند دسته بندی می­شوند. لایک ایرانی و لایک خارجی با توجه به ملیت با هم فرق دارند. لایک ایرانی به لایکی گفته می­شود که کاربران ایرانی و فارسی زبان پست ­های شما را لایک می کنند. وقتی بازار کار شما فقط در ایران است شما می­توانید از این نوع لایک استفاده کنید.  باکیفیت­ترین لایک ­ها را می­توانید از سایت خدمات اینستاگرام مای ممبر تهیه کنید.

لایک خارجی دقیقا برعکس لایک­ ایرانی است. لایک­ های خارجی افرادی هستند که ایرانی نیستند و در خارج از ایران سکونت دارند. وقتی بازار کار شما به خارج از کشور هم مربوط می­شود می­ توانید از این نوع لایک بهرمند شوید. برای تهیه این نوع­ لایک­ ها می­توانید به سایت مای ممبر مراجعه کنید و از بهترین خدمات لذت ببرید.

  • لایک واقعی و فیک اینستاگرام 

لایک­ های واقعی و فیک هم دقیقا بر عکس یکدیگر هستند. لایک واقعی به لایک ­هایی گفته می­شود که کاربران واقعی و با هویت ­های واقعی پست را لایک کرده باشند. یعنی در لایک واقعی پیج ­هایی که محتوای شما را لایک می­ کنند در واقع افرادی هستند که کاملا وجود دارند و در اینستاگرام فعال هستند. اما لایک فیک دقیقا مخالف لایک واقعی است. در لایک فیک پیج­هایی که محتوای شما را لایک می­ کنند، پیج­ هایی مانند ربات هستند و هیچگونه فرد واقعی آن پیج­ ها را مدیریت نمی­کند. این نوع لایک می­تواند توسط الگوریتم­ های اینستاگرام شناسایی شوند و باعث شود  اینستاگرام پیج شما را جریمه کند.

خرید لایک تضمینی اینستاگرام چه تاثیری دارد؟

خرید لایک تضمینی تاثیرات مفید و زیادی برای پیج شما به ارمغان می­آورد.  یکی از این تاثیرات مفید رفتن پست و محتوای شما به اکسپلور است. البته به این نکته هم توجه کنید که خرید ویو پست اینستاگرام در کنار لایک برای دیده شدن در اکسپلور بی تاثیر نیست. همه ما وقتی در اینستاگرام فعال هستیم به اکسپلور هم سری می­زنیم تا از محتوایی متفاوت نیز بهرمند شویم. وقتی یکی از پست­های شما در اکسپلور نشان داده شود افراد بسیار زیادی آن را می­بینند و همچنین محتوای شما را بررسی می­کنند.

بسیاری از آن افراد تصمیم می­گیرند که شما را فالو کنند همانطور که وقتی شما در اکسپلور هستید گاهی اوقات یک پیج را فالو می­کنید. توجه داشته باشید که اگر شما محصول و یا خدماتی را در پیج خود ارائه دهید، رفتن پست شما به اکسپلور می­تواند چندین برابر برای شما مفید باشد. چون وقتی شما محصولی را در پیج خود ارئه می­دهید؛ افراد ضمن اینکه شما را از اکسپلور فالو می­کنند، با دیدن محصولاتتان از شما خرید نیز می­کنند. به عبارتی دیگر شما ضمن دریافت فالوور زیاد و بالاتر رفتن نرخ تعامل پیج­تان، فروشتان هم نیز بسیار بالا می­رود.

خرید لایک تضمینی برای داشتن کسب و کار موفق

در بالا­تر از اهمیت لایک اینستاگرام آگاه شده­اید. جالب است بدانید که اهمیت داشتن لایک بالا برای موفقیت یک کسب و کار در اینستاگرام بسیار مهم است. پس مسلما شما وقتی می ­خواهید که کسب و کارتان موفق شود و هر روز ارتقا یابد، نباید از تعداد لایک خود فراموش کنید.

خرید لایک تضمینی یکی از بهترین کار­هایی است که می­ توانید برای موفقیت کسب و کارتان انجام دهید. با خرید لایک تضمینی با یک تیر چند نشان زدید. لایک تضمینی هم باعث افزاش فالوور پیج­تان خواهد شد و هم پستتان را در اکسپلور می­برد که بازدید و کامنت­ هایش چند برابر خواهد شد و همچنین باعث بالاتر رفتن فروش در پیج ­های فروشگاهی می­شود. به همین دلیل می­گوییم شما با خرید لایک تضمینی با یک تیر چند نشان می­زنید. شاید برای شما هم سوال باشد که اگر ما لایک بخریم و مخاطبان ما متوجه تفاوت تعداد لایک و فالوور بشوند چه کنیم؟ خب خیلی ساده است. شما دو راه حل دارید که در ادامه این مقاله خواهید دید.

خرید فالوور واقعی و خرید لایک اینستاگرام راز افزایش درآمد در اینستاگرام

چگونه تفاوت میان لایک و تعداد فالوور را برطرف کنیم؟

خب اگر به یاد داشته باشید گفته شد برای اینکه فالوور­هایتان نتوانند تفاوت میان تعداد فالوور و لایک­تان را تشخیص بدهند دو راه دارید. این دو راه چیست؟

راه اول: برای اینکه مخاطبان و یا فالوور­های شما نتوانند تفاوت میان تعداد لایک و فالوورتان را تشخیص دهند، شما می­توانید در کنار خرید لایک تضمینی، خرید فالوور واقعی را هم از سایت مای ممبر انجام دهید. با این کار نسبت میان تعداد لایک و فالوور­های شما حفظ می­شود و دیگر مخاطبانتان متوجه آن نخواهند شد. علاوه بر این خرید فالوور واقعی از سایت مای ممبر در کنار هزینه بسیار کم، فواید و مزایای بسیار زیادی بری شما دارد. خرید فالوور واقعی یکی از راه ­های رشد پیج ­های اینستاگرامی است.

راه دوم: راه دوم مخفی کردن تعداد لایک در اینستاگرام است. افراد زیادی هستند که تعداد لایک خود را برای مخاطبان مخفی می­کنند. مخفی کردن تعداد لایک باعث می­شود که فقط اینستاگرام متوجه تعدادشان بشود و مثلا محتوای شما را به اکسپلور ببرد؛ ولی هیچ کاربری نمی­تواند تعداد لایک شما را ببیند. مخفی کردن تعداد لایک می­تواند برای مخاطبان ناخوشایند باشد و شما بازخورد­های منفی از این کار دریافت کنید. اگر شما طریقه مخفی کردن لایک در اینستاگرام را یاد ندارید به راحتی می­ توانید به مقاله مخفی کردن لایک اینستاگرام در سایت مای ممبر مراجعه کنید. باید در نظر گرفت که هر کاری در کنار مزایای زیادی که دارد ممکن است معایب کمی هم داشته باشد. خرید لایک تضمینی هم از این قانون پیروی می­کند. خرید لایک تضمینی در کنار فواید بسیار زیادی که برای پیج شما دارد، معایب اندکی هم نیز دارد و این کاملا طبیعی است.

سخن نهایی در خرید لایک تضمینی

خرید لایک تضمینی قطعا یکی از بهترین کار­هایی است که شما می­توانید برای رشد پیج خود انجام دهید. توجه داشته باشید که ما فقط سایت مای ممبر را پیشنهاد می­کنیم زیرا این سایت بهترین و مطمئن­ترین سایت در حوزه خدمات اینستاگرام است. از همراهیتان متشکریم.

مطلب مشابه: فال روزانه

مطالب مشابه را ببینید!

عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف چگونه درس بخوانیم و حفظ کنیم؟ نکات و تکنیک های کلیدی برای حفظ و یادگیری درس