متن کپشن عاشقانه اینستاگرام + عکس نوشته زیبای استوری Instagram

اگر به دنبال متن کپشن عاشقانه برای شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram هستید و یا عکس نوشته زیبای رمانتیک برای استوری واتساپ و اینستاگرام می خواهید می توانید از این مطلب بهره ببرید.

متن کپشن و عکس نوشته عاشقانه اینستاگرام و واتساپ

یک فنجان یادت کافیست تا باران بند نیاید..

تا صبح پشتِ پنجره بنشیند و انگشتش را جلوی دهانش بگیرد رو به گنجشک ها که:

هیس!! آرام بگیرید اینجا کسی توی فنجانش ماه را دارد هنوز.. .

**

نه چشم هایم به رنگِ دریاست ، و نه از تمامِ دخترانِ این شهر زیباترم .. اما دلبر ، نگاهم شبیه دختر بچه ای است که از میانِ تمامِ عروسک های دور و برش یکی را دیوانه وار دوست می دارد.. حق با توست جانا ؛ معشوقه خوبی نیستم نه به رنگِ موهایم فکر می‌ کنم ، نه کفش هایِ پاشنه بلندِ زنانه می پوشم ! و نه به دنبالِ پرسه زدن در مغازه هایِ تهرانم تنها دست هایِ تو برای یک عمر خیابان‌ گردی ، برایم کفایت میکند. . .

جملات عاشقانه برای Caption

اگه یه دختر فوق العاده باشه، بدست آوردنش راحت نیست اگه راحت باشه پس فوق العاده نیست! اگه ارزشش رو داشته باشه تو ازش دست نمیکشی، اگه دست بکشی، تو ارزشش رو نداشتی! .

#باب_مارلی . . .

**

داشتم زندگى ام را میکردم صدایم کردى جا ماندم حال زندگى ندارم ..! شاید سهیل یک قصه نباشد .. ولى …! در این شهر تک و تنها بودم زندگى ام کجا بود که بخواهم منتظر کسى باشم تا تو صدایم کردى ..! فقط میخواهم بگویم تو زندگى ام را نجات دادى تا اسیر زندگیت شوم ..! .

متن عاشقانه کپشن

همیشه ترس از دست دادن خوب نیست! باید یاد بگیریم کسى که مى خواهد برود باید برود… نرود، شک نکنید؛ آخرش بلاى جانمان مى شود..

#امیر_وجود

**

انتظار براى رسیدن روز خوبى که فقط تو قصه ها اومده، مثل این میمونه که تشنه باشى و تو برهوت سراب ببینى و خوشحال بشى … امید داشتن به روشنایى بد نیست ، ولى اینو باید قبول کنى ، که همه ى هستى تاریکه ، فقط چند ساعت خورشید روشنش میکنه …

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

جملات زیبای خاص رمانتیک برای استوری

گاهی کارهایی غیر از کارهای همیشگی در زندگی مشترکتان انجام دهید… همین که روال همیشگی زندگیتان کمی دستخوش تغییر شود حس امید را به زندگیتان برمیگرداند .

**

من شاعر نیستم ؛ اما خارج از همه یِ وزن ها و آهنگ ها با ساده ترین کلمات ، می توانم دوست داشتن را برایت معنا کنم … تا باور کنی زندگی ، آنقدرها هم که می گویند پیچیده نیست… تنها ، تو چشم هایت را ببند و کمی به حرف هایم گوش بده.. .

**

اگر یک روز از زندگی ام باقی مانده باشد

از هرجای دنیا چمدان کوچکم رامیبندم راه می افتم

ایستگاه به ایستگاه…

مرز به مرز

پیدایت میکنم کنارت مینشینم

بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

عکس نوشته برای استوری و کپشن

وقتی دوستش داری و ایمان داری به دوست داشتنش؛ “دستش” را محکم بگیر… این روزها هر “بادی” نسیم نیست! مبادا طوفان باشد، مبادا دورتان کند… “هوا”ی هم باشید. آخرین هم باشید . . .

**

از یک جایی به بعد دلت می خواهد همه چیز را واگذار کنی ، نامه یِ استعفایت را رویِ میزِ دنیا بگذاری ، کیفَت را برداری و به دورترین جایی که می شناسی بروی .. چای بنوشی ، سیگارت را دود کنی و به هیچ چیز فکر نکنی! از یک جایی به بعد ، دلت می خواهد خودت باشی ! تنها خودت و حافظه ای که هیچ کس را به خاطر نمی آورد!!!

**

شیشه ی پنجره را باران شست

از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست…؟

چه بگویم با تو ؟

دلم از سنگ که نیست

گریه در خلوت دل ، ننگ که نیست

چه بگویم با تو ؟

که سحرگه دل من باز از دست تو ای رفته ز دست

سخت در سینه به تنگ آمده بود

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

جملات رمانتیک احساسی

بیرون آمدن از رابطه اى که همیشه پَسِت زدن تورو نخواستن شخصیتت رو خورد کردن اسمش “پیروزیِ” عشقیه نه “شکستِ” عشقى! .

#فرزانه_صدهزارى

**

فردا پر کار ترین روز سال است برای من باید گره از تمام سبزه های این شهر باز کنم مبادا کسی تو را آرزو کرده باشد… .

**

دلم میخواهد…

دلم میخواهد نامت را صدا کنم!

یک طور دیگر

جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد!

دلم میخواهد نامت را صداکنم…

یک طور که دلت قرص شود که من هستم!

یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تو هم هستی…

**

کاش دونفر بودم؛ یکی کنار تو ، “راه می رفت و لبخند می زد،” آن یکی،  دورتر می ایستاد، نگاهمان می کرد و از ذوقش جیغ می کشید…! .

#راحیل_نیکفر

**

 به خودت که میای میبینی چهرت افتاده دیگ مثل قبل نمیخندی حس هات یجورایی گنگ و نامعلوم شدن و هیچ چیز مثل قبل نیست برات! گریه میکنی دست خودت نیست انگار که پای احساست رو از ریشه بریدن اونجاس که یه آه از ته دل میکشی تازه میفهمی اون که الان پیش تو نیست! چقدر بیرحم بود باهات بعد از اون دیگ خودت رو دوست داری… به خودت اعتماد میکنی نه هیچ کس دیگه ای… فقط خودت! .

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

جملات کپشن پر از عشق و محبت برای همسر و یار

آدمها فکر می کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می کنند، شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می کنند می توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص! اما حقیقت ندارد.. اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگیمان به بعد را مى ساختیم…. . .

**

قبلا می توانستم دختری بی‌فکر و بی‌خیال و آسوده باشم، چون چیزِ ارزشمندی نداشتم که از دست بدهم.. ولی حالا تا آخرِ عمر ، یک نگرانیِ بزرگ خواهم داشت! و هر وقت که تو از من دور باشی به همه‌یِ اتومبیل ‌هایی فکر می‌‌کنم که ممکن است تو را زیر بگیرند .. یا همه‌یِ تخته‌هایِ اعلامیه ‌ای که ممکن است رویِ سرت بیفتد.. و یا همه‌یِ میکروب ‌هایِ وحشتناکی که ممکن است بخوری.. آرامشِ خیالم تا ابد از بین رفته است!

#جین_وبستر

**

وقـتـی حـس میکـنم

جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی

تــو نفس میکــشــی و مـن

از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !

تـو بــآش !!!

هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است …

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

متن عاشقانه دوستت دارم برای کپشن و استوری

دوست دارم یک نیمه شب که برایت می نویسم ؛ از خواب بپری غُرغُرِ بویِ سیگارم را بزنی تلوتلو بخوری و بیایی بالایِ سرم یک کام از سیگار نیم کشیده ام بگیری و مرا خالقِ هزار شعرِ ناب کنی … نرم تکیه بزنی به صندلی و موهایِ به هم ریخته ات را صاف کنی آرام درِ گوشم بگویی؛ -بس است هر چه از من نوشتی کمی از بوسه بنویس!- .

**

وقـتـی حـس میکـنم

جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی

تــو نفس میکــشــی و مـن

از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !

تـو بــآش !!!

هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است …

**

بزرگ می شوی اگر درونت رو بِکُشی احساست رو خفه کنی اشتباهاتت رو ، فراموش ولی تکرار نکنی خودت رو “باور” داشته باشی سنگینیِ نگاه عابرانِ گذرگاه ها رو در سینه ات جای بدی به شکستگی قلبت توجه نکنی… عصبانیتت رو از چشمانت به افراد نشون بدی.. و فقط در تنهایی چشم هات رو بشویی … هر روز با وجود درد و ناراحتی هایت با وجود نامردی ها و دل شکستن ها با وجود غم هات باز هر روز با امید ای از خواب پا بشی بگی به یاد خالق این همه زیبایی برای من و اگر جز این شود وصیت می کنم روی سنگ قبرم بنویسید به نام خدای دروغ ترین دروغ ها .

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

آنقدر راهِ حل هایِ درست و منطقی ات را به رُخم نکش من آدمِ اشتباه انتخاب کردن هایِ آگاهانه ام اگر غیر از این بود که اصلا تو را دوست نمی داشتم ! . #رکسانا_احمدشاهی

**

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی!

یکی کِ بهش اعتماد داری…

بهت اعتماد داره…

از دلتنگی هاش برات میگه..

از دلتنگی هات براش میگی..

آروم میشه!!

آروووم میشی…!

حسی کِ هیچوقت تبدیل بِ تنفر نمیشه!

این حس مثِ  “قطره های بارون” پاکه….

**

بیا دیوونه باشیم بین این همه روزمرگى بیا انقدر زود اداى آدم بزرگا رو در نیاریم از سرنوشت و زندگى غصمون نگیره نذاریم اشکمون رو در بیاره بیا قوى باشیم امید باشیم توى این ناامیدیا نور باشیم بین این تاریکیا بیا خودمون باشیم نترسیم از جیغ زدن و خنده هاى بلند احساسمون رو نشون بدیم حتى اگه لازمه وسط خیابون همو بغل کنیم, ببوسیم بیا لحظه هاى خوبو واسه حرف مردم از دست ندیم بذار بگن دیوونه ست آخه تو این روزا چى بهتره از دیوونه بودن؟

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

خودمانیم… خدا هم شاعر بوده! حاضرم قسم بخورم صبح ها که تو از زیر درختان راه میروی خدا آن بالا لای ابرها نشسته دستهاش را زیر چانه اش زده و تو را نگاه میکند! و زیر لبش زمزمه میکند: رقصی چنین میانه میدانم آرزوست .

**

دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی…
یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
دوست داشتن یعنی همین…

**

می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهم بدوم میان کوچه‌‌ها هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و بزرگترین غم فردا مشق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نانوشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام باشد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهم جنگهای جهانی ناگزیرمان باز به وسعت زمین بازی مدرسه باشد و به درازای ساعتی پرالتهاب که در ثانیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به فراموشی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رفت انگار همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دوستانم در کودکی مرده‌‌‌‌‌اند و من سالهاست که هر روز در تابوتی متحرک به زیارت ناآرامگاه عمودی آنها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روم

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

در کدامین فصل پشت کدامین اتفاق منتظر آمدنت باشم به تابستان های داغ و نارنجی که نرسیدی صدای خِش خِش برگ های زرد و خشک پاییزیِ زیر پایمان که به گوشِ هیچ عابری نرسید رد پایمان روی برف را به کوچه ها بدهکاریم و اما اکنون بهار است بیا حسرت به دل بهار نگذاریم… .

**

آرام بخـــــــــــــــــــوان…
چون آهســـــــــــــــــته نوشتم…
بی پروا بخوانـــــــــــــــــ…
چون از خود نوشــــــــــــــتم…
و از تهِ دل بخـــــــــــــــوان…
چون با دل نوشــــــــــــــــــــــــتم…
دوســ ــــ ـــ ــــت دارم…

**

برای دنیـــــــــــــــــــــا…
تـــــــــــ ـــــو تنها یک نفری…
ولی برای مــــــن…
تمامِ دنیـــــــــــــــــ ـــــــــــــــا…

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

نمى خواهم فراموشم کنى این بار که ببینمت خودم را مى آویزم به آینه ى ماشین هر لحظه در خیالت تاب بخورم مى روم لا به لاى موهایت پنهان مى شوم خودم را مى گذارم توى جیب هایت عشق را در دستانت مى کارم مثل پیچک مى پیچم به تمام تنت نامم را سنجاق میکنم روى سینه ات جوهر خودکارت مى شوم که حتى ناخوآگاهت مرا بنویسد مى خواهم کنار تو باشم در تو باشم اصلا مى خواهم خودِ تو باشم بیا بیا تا این بار به شانه هایت بوسه بزنم و به جاى پیراهنت تمام هستى ام را تنت کنم.

**

ای کــه مــــــفهوم غـــــــــــزل هـــایم تـــویی
معنی هــــــر بــــیت زیــــبایــــــم تــــــویی
در فــــــضای بــــی کــــــــــــران آرزو هـــــــــا
آرزوی آرزوهــــــــــایــــــــــــــم “تــــــویـــــــــــی”

**

هیچ لغت نامه ایی نمیتواند معنــــــــــــا کند…
معنایی که تـــ ـــو با بودنت…
به زندگیــــ ــــم میدهی..

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

تو بزرگ بودی و هر گودالی که برایت کندم در تو دفن شد… بعد از تو هرکه عاشقم شد دلش به حالم سوخت دستانم را گرفت و باهم به دنبال تو گشتیم…

**

حسِ بودنـــــ ــــت…
قشنگتریـــــــــــــــــن حسِ دنیاســـــــــت…
تــــــ ــــو که باشی…
هر روز را نــــه…!
هر ثانـــیه را…
عشـــــ ــق است…

**

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم…
پیشانی ات را برای لب هایم…
خودت را برای زندگی ام…
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

گاهی دلت میخواهد از دید بعضی آدم ها پنهان بمانی آدم هایی که مدام در زندگی ات سرک می کشند و با ژست صمیمیت داشته هایت را می شمرند احساساتت را خط کشی می کنند اشتباهاتت را سرزنش می کنند به چیزهایی که خود ندارند حسادت می کنند دست می گذارند روی نقطه ضعف هایت و آن را بزرگ و بزرگتر می کنند و هر کاری که لازم باشد می کنند تا تو را کوچک و بی رنگ و کدر نشان دهند فریب ظاهرشان را نخور این آدم ها ” آینه ” نیستند، ” شیشه خرده ” اند .

**

نامِ تورا که با زبان می آورم…
تمامِ دنیــــا مالِ من می شود…
تا در آن…
احساســــــــــــم را جای دهم…
وقتی در کنارِ تــــــــ ــــــو هســـــتم…
بهانهِ ایی برایِ زندگی کردن نمی خواهم…
تـــــــــ ـــــــــو…
بهانه یِ زنده ماندنم هســ ـــتی…

**

می خواهم همه ی دنیــــــ ــا باشم…
در آغوشِ تـــــــــ ـــو…
می خواهــــــــم…
همه ی دنیـــــ ــــــــایم…
آغوشِ تــــ ـــو باشـــد…

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

و من تازگی ها کشف کرده ام رویِ این کره یِ خاکی موجوداتی زندگی می کنند ، ناشناخته به نامِ -سخت جانان- همان هایی که ؛ عاشقند ، امیدوار و زنده … .!!

**

چون دوستـــــــ ــــت دارم…
آفتاب هم که بر پوستــــ ــت بگذرد، می ســــــــــوزم…
پاییز که از هوای حوصـــــ ــــــله ات بگذرد،زرد می شوم…
که نیلوفرانه دوستــــــــ ــت دارم…
من درست مثلِ خودم…
همیــــــــــــــشه، دوستـ ــت دارم…

متن کپشن عاشقانه اینستاگرام

با دلتنگی ات، مرا بیتاب نکن؛ و با بیتابی ات مرا دلتنگ! تو تکیه گاه منی،تکیه گاه اگر محکم نباشد، تکیه بی معنی است. با قلبت احساس کن؛ اما با قلبت فکر نکن.بگذار کمی دیگر هم تحمل کنیم همانطور که صدها سال تحمل کرده ایم غذای نیم پخته از خام بدتر است؛ زیرا خام، فریب نمی دهد! اما نیم پخته می فریبد پس کمکم کن تا پخته بازگردم. .

**

صدایـــــــــم کن…
تا مرا در آغوش کشد…
زندگــــــــ ـــی…
همانند پروانه ایی سبک در میان گلبرگهــــــــــــ ــا…
صدایـــــــــم کن…
تا زیبا شود صدایِ زندگــــ ـــی…
همانند خش خشِ برگها بر سنگفرش خیـــــال…
صدایـــــــــم کن…
تا بند بند وجودم فدایـــ ـت شود…
آنگونه که حرفِ نامم را آوا می کنـــــــ ــی…
صدایـــــــــم کن…
تا از قفس،پرواز کنم به سوی آسمــــــــ ــان…
صدایـــــــــم کن…

مطالب مشابه را ببینید!

عکس پروفایل لاکچری و دلبرانه + متن های عاشقانه دو نفره رمانتیک عکس متن دار عاشقانه و قشنگ برای پروفایل + متن جدید عاشقانه رمانتیک متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر + عکس عاشقانه برای همسر عکس پروفایل مادر؛ عکس نوشته با متن در مورد مادر، عکس نوشته پروفایل غمگین و عاشقانه برای مادر عکس های عاشقانه اینستاگرام + متن های کپشن و استوری رمانتیک برای عشقم عکس پروفایل تبریک سالگرد ازدواج و متن های عاشقانه تبریک سالروز ازدواج و عقد عکس نوشته ترکی عاشقانه و احساسی + متن های ترکی عاشقانه غمگین عکس پروفایل غمگین + متن های عاشقانه و جملات کوتاه غم انگیز عکس نوشته خودکاری + متن های زیبای عاشقانه و مفهومی نوشته شده با خودکار عکس نوشته بهاری عاشقانه برای پروفایل + جملات احساسی بهار