جذاب شدن خانم ها؛ ترفندهایی که باعث می شود خانم ها جذاب و زیبا شوند

ترفندهای خاص زنانه برای جذاب تر شدن

زیبا شدن و جذاب شدن فقط نیاز به لواز آرایش ندارد و با روش های طبیعی و ساده دیگری هم، خانم ها می توانند جذاب و زیبا شوند. در این مطلب ترفندهایی برای زیباتر و جذاب تر شدن خانم ها را معرفی می کنیم و امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.

دانه‌های قهوه برای رنگ کردن مو

دانه‌های قهوه نه تنها برای رفع خستگی بلکه برای موهایتان نیز مفیدند. مقداری از پودر قهوه را در نرم کننده تان بریزید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی سرتان نگه دارید. سپس با آب ولرم بشویید. با این کار رنگ مو‌های شما کمی تن شکلاتی به خود گرفته و خوشرنگ‌تر می‌شود. علاوه بر آن، عطری که قهوه به مو‌های شما می‌دهد، واقعا دلنشین است.

جذاب شدن خانم ها

سرکه سیب برای آکنه

همانطور که قبلا هم شنیده اید، سرکه سیب فواید زیادی بر بدن شما دارد، اما جدا از آن، این ماده معجزه گر می‌تواند آکنه را نیز درمان کند. مقداری از سرکه سیب را روی دستمال بریزید، سپس آن را روی آکنه تان بزنید. اگر چه مجبور می‌شوید که بوی آن را تحمل کنید، اما نتیجه‌ای که دارد، برایتان رضایت بخش خواهد بود.

چای بابونه برای روشن کردن مو

چای بابونه خواص آرام بخش دارد، اما برای ظاهرتان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. شما به وسیله این نوشیدنی گیاهی می‌توانید موهایتان را روشن‌تر کنید. به دلیل خواص سفید کننده‌ای که این ماده دارد، مو‌های شما روشن‌تر می‌شود. قبل از حمام، یک فنجان چای بابونه دم کنید، سپس آن را به آرامی روی موهایتان بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید، سپس به حمام بروید. اگر می‌خواهید که موهایتان روشن‌تر شود، این کار را تا ۶ بار تکرار کنید.

بکینگ پودر برای از بین بردن برنزگی بدن

بسیاری از افراد برای برنزه شدن تلاش می‌کنند، ولی گاهی رنگ بدن آن‌ها آنطور که باید، در نمی‌آید، در این شرایط، نگران نشوید. شما می‌توانید به کمک بکینگ پودر برنزگی بدن تان را از بین ببرید. برای این کار، مقداری از بکینگ پودر را با آب مخلوط کنید. زمانی که ترکیب آن‌ها حالتی خمیری پیدا کرد، به صورت دایره وار
آن را روی بدن تان بمالید.

شیر مگنزیا به عنوان پرایمر

شما می‌توانید شیر مگنزیا را به عنوان پرایمر برای صورت تان استفاده کنید. این ماده نه تنها چربی پوست تان را از بین می‌برد، بلکه آن را نرم کرده و آماده آرایش می‌کند. برای شروع، صورت تان را با صابون بشویید و خشک کنید، سپس مقداری از شیر را روی یک پنبه بریزید و بر پوست تان بمالید. زمانی که شیر کاملا خشک شد، می‌توانید آرایش تان را آغاز کنید، بدون این که نگران چرب بودن پوست تان باشید.

جذاب شدن خانم ها

عسل برای شستشو

شما عسل را برای فواید سلامتی که دارد مصرف می‌کنید، اما شاید ندانید که این ماده طبیعی خاصیت ضد التهاب نیز دارد؛ بنابراین علاوه بر این که می‌توانید این ماده را در زمان‌های سرماخوردگی مصرف کنید، می‌توانید از آن به عنوان پاک کننده آرایش نیز استفاده کنید. خوبی عسل آن است که برخلاف پاک کننده‌های آرایش صنعتی به پوست شما هیچ آسیبی نمی‌رساند. برای این منظور یک قاشق چای خوری از عسل را بردارید به صورت تان بمالید. سپس به کمک یک حوله گرم پوست تان را پاک کنید.

روغن برای پاک کردن صورت

شما می‌توانید از روغن‌های مختلف برای پاک کردن صورت تان استفاده کنید، اما قبل از آن باید از نوع پوست تان آگاه باشید. به عنوان مثال اگر پوست خشکی دارید می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید یا اگر صورت تان پر از آکنه است، روغن جوجوبا انتخاب بهتری برایتان خواهد بود. پس از این که نوع پوست و روغن مناسب برای آن را تشخیص دادید، مقداری از روغن را بردارید و به مدت چند دقیقه به پوست تان بمالید. سپس یک حوله گرم و مرطوب بردارید و آن را روی صورت تان بگذارید. زمانی که حوله روی صورت تان سرد شد، آن را بردارید و از نرمی پوست تان نهایت لذت را ببرید.

پیاز برای استحکام ناخن‌ها

پیاز جزو موادی ست که مصرف آن خواص سلامتی زیادی برای بدن دارد. اما جدا از مصرف این ماده غذایی، شما می‌توانید از آن برای استحکام ناخن هایتان نیز استفاده کنید. یک پیاز را بردارید و آن را رنده کنید، سپس روی ناخن هایتان بگذارید. این ماده حاوی سلنیم است و از آنجا که شکنندگی ناخن‌ها به دلیل کمبود این ماده در بدن است، به کمک آن می‌توان ناخن‌های مستحکم تری ساخت.

جذاب شدن خانم ها

آرد به عنوان شامپوی خشک

اگر شما هم مو‌های چربی دارید و مدام از شامپو‌های مخصوص مو‌های خشک استفاده می‌کنید، می‌توانید یک بار هم از آرد کمک بگیرید. روشی ارزان‌تر و البته موثر از شامپو برای مو‌های شما، آرد است. برای این منظور مقداری از آن را کف سرتان بریزید و ماساژ دهید. برای این که آرد اضافی از روی موهایتان برداشته شود، موهایتان را شانه کنید. آرد، روغن کف پوست سرتان را جذب کرده و حس بهتری به شما خواهد داد.

پودر بچه برای حجیم کردن مژه‌ها

هیچ چیز زیباتر از داشتن مژه‌های حجیم و بلند نیست. حتی اگر ریمل‌های مختلف هم نتوانست انتظارات شما را برآورده کند، می‌توانید از پودر بچه کمک بگیرید. برای این منظور، یک دور چشم هایتان را با ریمل آرایش کنید، سپس شت ریمل را به پودر بچه آغشته و به مژه هایتان بزنید. برای این که سفیدی مژه هایتان از بین برود، یک بار دیگر شت را داخل ریمل کرده و آن را به چشم هایتان بزنید. مطمئنا از دیدن مژه‌های بلند و پر پشت تان به وجد خواهید آمد.


جذاب شدن خانم ها

و در ادامه بخوانید

7 ترفند زیرکانه که باعث زیبایی دو چندان شما می شوند

ابزار کا‌رهای سحرآمیز اغلب عصای جادویی، دود و آیینه است. اما برای این شاهکارهای زیبایی، داشتن روغن زیتون، پودر بچه و کمی نبوغ کفایت می‌کند!

اینها تجربیات  آزمایش شده خانم ها هستند که  آنها را با ما درمیان گذاشته اند، شما هم این روش های آسان و ارزان را امتحان کنید و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید و اگر ترفند خاصی بلدید به ما هم بگویید!

شستن صورت با جوش شیرین

با استفاده از جوش شیرین یک تا دوبار در هفته، سلول‌های مرده را از سطح پوست خود بزدائید. از حدود ۲۰ سال پیش که یکی از نزدیکانم راز پوست فوق‌العاده‌اش را برایم آشکار کرد، شستن صورتم با جوش شیرین را در برنامه هفتگی خود گنجانده‌ام. نصف قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط می‌کنم تا به صورت خمیری شکل بدل شود و آن را روی صورت و گردنم ماساژ می‌دهم. با این روش، در دراز مدت پوستم بسیار لطیف و تروتازه شده و عالی به نظر می‌رسد. در ضمن هزینه یک بسته جوش شیرین بسیار ارزان و کم‌ است.

اضافه کردن روغن زیتون به کرم مرطوب کننده

اگرچند بار در هفته، چند قطره روغن زیتون را به کرم مرطوب‌کننده خود بیافزائید پوستی سالم و براق برایتان به ارمغان خواهد آورد. این نکته را از مقاله‌ای که اندر فواید روغن زیتون نوشته شده بود، آموختم. من از آن دسته افرادی هستم که خیلی به آرایش علاقه‌ای ندارم، به همین دلیل زیبایی چهره‌ام را با آب‌رسانی صحیح تامین می‌کنم. اگرچه اکنون چهل و چند سال دارم، اما هیچ کس باورش نمی‌شود.

استفاده از حوله نرم

از آنجایی که حوله‌های معمولی موجب سوزش و سایش پوست‌های حساس می‌شوند، مادرم به من یاد داده که صورتم را با حوله‌ بچه که نرم و لطیف است و دارای قدرت جذب بالا، خشک کنم.

استفاده کردن از نرم کننده مو

سالها پیش هنگامی که دوش می‌گرفتم، متوجه شدم که کرم مخصوص تمیز کردن موهای بدنم به اتمام رسیده، به جای آن از نرم‌کننده مو استفاده کردم. این راهکار دقیقه نودی پوستم را چنان نرم و ابریشمی کرد که پس از آن تصمیم گرفتم همیشه از نرم‌کننده مو به جای آن کرم استفاده کنم. مزیت: یک قوطی کرم کمتر و حمام کمتر شلوغ می‌شود.

استفاده مناسب از ریمل

بعد از اینکه به متصدی فروش لوازم آرایش شکایت کردم که ریمل من همیشه خشک و سفت می‌شود، او به من پیشنهاد کرد که درب تیوپ ریمل را خوب ببندم و برای مدت ۳ دقیقه در آب در حال جوش بگذارم تا حالت کرمی مانند خود را بازیابد. (البته نه ریملی که تاریخ مصرف آن تمام شده است.) این راه حل، من را از آرایش‌های وحشتناک و از دست دادن مژه‌هایم و حتی از هدر دادن پول‌هایم برای خرید ریمل نجات داد.

بستن موی دم اسبی

موهای من خیلی پرپشت هستند و هر گاه موهایم را دم اسبی می‌کنم، شل و ول می‌شود تا اینکه آرایشگرم به من یاد داد که چطور موهایم را دوتا یکی دم اسبی کنم. موهایم را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنم (بالا و پایین) قسمت پایینی موهایم را با یک کش محکم می‌بندم، بعد بقیه موهایم را روی دم اسبی اول شانه می‌کنم و هر دو را با هم با یک کش می‌بندم. دم اسبی زیری بیشتر سنگینی موهایم را تحمل می‌کند و به همین دلیل موهای دم اسبی شده‌ای که دیده می‌شود زیبا و محکم هستند.

پرپشت نشان دادن ابرو

هرچه سنم بیشتر می‌شود، موی ابروهایم ضخیم‌تر و سفت‌تر می‌شوند و بر خلاف جهت خواب ابروهایم رشد می‌کنند. روی یک برس ریمل کمی اسپری مو می‌پاشم و روی ابروهایم می‌کشم. تا زمانی که صورتم را بشویم و در طول روز، ابروهایم پرپشت و مرتب به نظر می‌رسند.

مطالب مشابه را ببینید!

سندرم تخمدان پلی‌کیستیک؛ علائم، دلایل این بیماری و روش های درمان آن بهداشت قاعدگی؛ نکات مهم بهداشت زنان از تعویض نوار بهداشتی تا تغذیه مناسب و شستشوی واژن همه چیز درباره آزمایشات زنانه؛ لیست آزمایشات چکاپ زنان دلایل عقب افتادن پریود؛ بیماری ها و داروهای موثر بر تاخیر پریودی و درمان آن قرص‌ های ضد بارداری؛ انواع این قرص های جلوگیری، نحوه مصرف و عوارض دلایل خشکی واژن؛ علائم، روش های تشخصی و درمان خشکی واژن درباره آمنوره ثانویه؛ پیشگیری، علائم و درمان این مشکل در زنان درباره کاپ قاعدگی چیست و چگونه استفاده می شود؟ عوارض و مزایای این محصول از بین بردن بوی بد واژن؛ علل بوی بد واژن، روشهای خانگی درمان بوی بد واژن اطلاعات درباره عمل کورتاژ و مراقبت های پس از انجام این عمل